Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:18 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
geel nijntje

Rood :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet bekend met de kleuren en vormpjes, maar ik had na een feest waar ik in totaal 1 pil op had (verspreid over de hele dag) 12 mg op, en dat was genoeg voor wilde avonturen in mijn eigen huis xD

Als je een halfje dropt en daarna tussen de 15 en 20 mg dan zie je wss echt alles veranderen ;)

Denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:29 

Hardtraxx Veteran

Dan drop ik gewoon een half 2cbtje denk ik, heb dat sowieso pas 2x gedaan en verder geen ervaring met tripmiddelen dus doe het rustig aan dan :P Ben ook in m'n eigen huis gelukkig dus mocht 'ie behoorlijk hard binnen komen ben ik in ieder geval in een vertrouwde omgeving xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:37 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Norther66 schreef:
Als je via internet bestelt, altijd ff langs het testcentrum ermee. In 99% van de gevallen gaat het goed, maar het is al vaker voorgekomen dat bij de online vendor (per ongeluk) stoffen verwisseld zijn, en mensen dus iets totaal anders kregen dan 4f.

Bij mij is het tot nu toe wel altijd goed gegaan.

Met 4fa gewoon even 10mg snuiven :lol: Brand je neus kapot is het 4f. Er zijn inderdaad in het verleden wel eens fouten gemaakt door de grootste aanbieders op het web. Een bijvoorbeeld hiervan is SA. Had per ongeluk MXE verkocht onder de naam 4FA. Dat gaat behoorlijk fout hahaha, hardtraxxers hier was slachtoffers van deze lullige fout. Leuk rapportje ervan hier ergens

Ja die klapte ff 170(?)mg MXE naar binnen. Dan ben je het realiteitsbesef wel even kwijt ja. Maat van hem naar het ziekenhuis toe, je zou het maar meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 23:47 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Iemand die ervaring heeft met 2-CB + xtc combi?
Komende dinsdag heb ik een drugsavondje in thuissituatie op het programma staan, ik en 4 meisjes zouden xtc gaan doen en een ander meisje zou truffels doen, maar nu komt er onverwachts nog een maat van me bij en hij wil 2-CB gaan doen. De laatste keer dat ik dit heb gedaan is alweer bijna 10 maanden terug en het lijkt me eigenlijk wel weer eens leuk, maar ik heb ook al een tijdje geen xtc meer gebruikt en dat wil ik eigenlijk ook weer doen dus zat eraan te denken om het te combineren.
Hoe zit het met de schadelijkheid van deze combi, en kan iemand me vertellen in welke volgorde ik het 't beste kan nemen en welke dosis 2-CB goed is?

Een keer 1.5 2cb pil genomen en erna nog 1.5 gold bar, top avond gehad in de villa in Spanje :D Denk dat een halve 2cb pil net wat te weinig is eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 00:49 

Donateur

woeehoeee eindelijk weer een Nederlandse mephvendor met kwaliteit op het darknet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 23:22 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
woeehoeee eindelijk weer een Nederlandse mephvendor met kwaliteit op het darknet :D

Welke site gebruik je? Anders PM denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:36 

Hardtraxx Veteran

hoe vullen jullie een weekendje op een festival in qua drugs? dus bijvoorbeeld een weekendje defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:05 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
hoe vullen jullie een weekendje op een festival in qua drugs? dus bijvoorbeeld een weekendje defqon.

Vrijdag (als ik zou gaan dan) en zaterdag beetje alcohol, zondag pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:08 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag bier, zaterdag volle bak, zondag rustig biertjes drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:10 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Hoe kun je zin in bier hebben zondag als je zaterdag hebt gebruikt? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:12 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 23:13 

Hardtraxxer

Ik zou t vooral de vrijdag nog rustig aan doen, anders ben je gelijk vertieft voor de rest v/h weekend.
Doe zelf nu zaterdagavond/nacht beetje keta en zondag 4fje.

Hebben hier toevallig nog mensen ervaring met (licht) paarse xtc pillen, met 'xtc' ingegraveerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 07:38 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Hebben hier toevallig nog mensen ervaring met (licht) paarse xtc pillen, met 'xtc' ingegraveerd?

Echt paars of roze? Roze zijn rond de 180, paarse ben ik niet veel uitslagen van tegengekomen, maar zaten daar wel iets boven nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 08:55 

Hardtraxx Elite

Hij zal wel roze bedoelen. die jongen kan nog niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 09:48 

Hardtraxx Elite

Heb eens 3 dagen op rij xtc gedaan op Decibel, absoluut geen aanrader. Heb nog een week liggen hallucineren en lichtflitsen zien voorbij komen. Hoofdpijn was ook niet normaal.

Ik zou vrijdag bier drinken, zaterdag en zondag gewoon vollebak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:00 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wordt het vrijdag bier, zaterdags 4f met misschien beetje x aan 't eind en zondags 4f... Maar als er genoeg drank in zit op vrijdag dan boeit het me allemaal niet zoveel meer en dan kan het best zijn dat ik ff m'n neus vol bagger met pep. Hoop wel dat ze weer Desperados hebben, dat krijg ik echt veel beter weg dan bier na het gebruik van 4f. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:35 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag Bier :beer:
Zaterdag M
Zondag 4F :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:45 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag bier
Zaterdag 4f
Zondag pep

En aftereng met ket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 10:57 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag bier
Zaterdag bier, xtc en mdma
Zondag bier en de restjes opmaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:05 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Vrijdag bier + pep
Zaterdag 4f
Zondag pep

En aftereng met ket + 2cb

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:20 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Firetrap schreef:

Hoe kun je zin in bier hebben zondag als je zaterdag hebt gebruikt? :o

Dan is het dus juist gruwelijk lekker, even over de drempel heen maar na de eerste tik je ze zo weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:

Jep, zijn dikke knallers !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 12:30 

Hardtraxx Veteran

Vanuit mijn positie als partypooper en neplid van Unity raad ik het sterk af om 2 dagen serotonergische drugs achter elkaar te gebruiken, laat staan 3 dagen op een rij. Of het nou 2x 4-FA is of 1x 4F en 1x M. Wie van plan is om die 2 te combineren, geeft er sowieso geen fuck om, lijkt me, maar ik zeg het even. Als je last krijgt van brainzaps, slaapproblemen, serotonine-syndroom, depressies, of gewoon hele hoge toleranties, heb je het echt zelf gedaan. Er zijn zoveel mooie drugs, ga eens een keer op ontdekkingsreis en gebruik dan op zo'n weekend iedere dag wat anders als het toch per se moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ja eens, maar veel mensen is dat niet aan het verstand te brengen.
Vorige  1 ... 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic