Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 10:21 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
tips voor het stiekem/onopvallend snuuvn op een feest? hoe doen de ervaringsdeskundige het hier? gewoon lekker op tussen de drukte je neus vol proppen, of toch even een wc bezoeken?
wil namelijk dat niet teveel mensen het zien of doorhebben :P

Dus op defqon, dit keer echt, voor het eerst aan de pep!

je zou een bullet kunnen aanschaffen. die kan je zelfs in je broekzak klaarmaken zonder dat het opvalt. Als je dan dat ding aan je neus zet doe je net alsof je aan je neus krabt. niemand die het opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 11:28 

Hardtraxx Veteran

Doe het zelf niet maar wel al regelmatig zien gebeuren + vrienden die het doen. Gewoon in de tent even rond kijken of er geen security in de buurt is en just do it. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 12:23 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
5apb heb ik geen ervaring mee, 6apb (lijkt heel erg op elkaar) wel en daar kan het idd tot 2 uur duren voordat het begint te werken

6apb en 5apb vond ik niet echt het zelfde. Ik heb beide in een thuis setting gedaan. Bij 5apb wilde ik lekker in de bank zitten en chillen. Bij 6apb was ik echt aan het trippen en moest ik m'n onrust kwijt. 6apb duurde ook vele malen langer qua effect. Heeft zeker wel zo'n 7 uur aangehouden(wat voor m'n gevoel nog veel langer leek want ons hele tijdsbesef was weg), waar 5apb enkele uren was.

yannickvk schreef:
tips voor het stiekem/onopvallend snuuvn op een feest? hoe doen de ervaringsdeskundige het hier? gewoon lekker op tussen de drukte je neus vol proppen, of toch even een wc bezoeken?
wil namelijk dat niet teveel mensen het zien of doorhebben :P

Dus op defqon, dit keer echt, voor het eerst aan de pep!

Gewoon midden in het publiek. Als je inderdaad eerst even om je heen kijkt of je niet naast een bewaker staat is het ergste wat je kan overkomen dat een andere snuivert je ziet gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 13:20 

Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
je zou een bullet kunnen aanschaffen. die kan je zelfs in je broekzak klaarmaken zonder dat het opvalt. Als je dan dat ding aan je neus zet doe je net alsof je aan je neus krabt. niemand die het opvalt.

Ik heb / had vaak met bullets dat de pep (die gewoon goed droog was, maar op een zweterig feest / festival wel iets vochtiger wordt) bleef plakken en er dus gewoon niet of niet fatsoenlijk uit kwam bij het snuiven. Hoe ga jij daarmee om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 00:08 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
brianfct65 schreef:

Ik heb / had vaak met bullets dat de pep (die gewoon goed droog was, maar op een zweterig feest / festival wel iets vochtiger wordt) bleef plakken en er dus gewoon niet of niet fatsoenlijk uit kwam bij het snuiven. Hoe ga jij daarmee om?

Ik doe m vaak gewoon in zo'n klein zakje en dan in het munten vakje in mn spijkerbroek. Eigenlijk nooit echt last van dat het plakkerig wordt ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 13:47 

Donateur

PNXRMX schreef:
brianfct65 schreef:

Heb dezelfde ervaring als jou James. Eerste uren is het leuk maar daarna wordt het toch warm en vochtig en komt het er nauwelijks uit. Heb meerdere bullets getest, ijzer/plastic. Snuiven doe ik zelf altijd gewoon midden in het publiek. Even aan een maat vragen of hij op de uitkijk gaat staan. Soms ook wel eens een lekkere grote lijn meph nemen op het wc houdertje in een dixie. Alleen wel altijd zorgen dat je het weer tussen je ballen stopt als je eruit komt. Beveiligers willen nog wel eens random mensen fouilleren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 20:46 

Hardtraxx Addict

Nu 4f feitelijk gezien legaal is zou het geen probleem moeten zijn om het via internet te kopen, toch? Iemand die dit al eens geprobeerd heeft? Kan er voor Defqon niet zo gauw meer aan komen dus wil het nu eens zo proberen, maar vraag me een beetje af in hoeverre die webshops te vertrouwen zijn. Heb weinig zin om geld neer te leggen en vervolgens niks (of troep) te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 20:48 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Nu 4f feitelijk gezien legaal is zou het geen probleem moeten zijn om het via internet te kopen, toch? Iemand die dit al eens geprobeerd heeft? Kan er voor Defqon niet zo gauw meer aan komen dus wil het nu eens zo proberen, maar vraag me een beetje af in hoeverre die webshops te vertrouwen zijn. Heb weinig zin om geld neer te leggen en vervolgens niks (of troep) te krijgen.

Heb er zelf geen ervaring mee, maar hoorde laatst dat het ook in smartshops te verkrijgen is. Zou gewoon daar even langs gaan (mits die in de buurt zijn voor je).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:18 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Pannenkoek schreef:

Heb er zelf geen ervaring mee, maar hoorde laatst dat het ook in smartshops te verkrijgen is. Zou gewoon daar even langs gaan (mits die in de buurt zijn voor je).

Klopt maar online bestellen is toch wel flink goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:23 

Hardtraxx Veteran

Als je via internet bestelt, altijd ff langs het testcentrum ermee. In 99% van de gevallen gaat het goed, maar het is al vaker voorgekomen dat bij de online vendor (per ongeluk) stoffen verwisseld zijn, en mensen dus iets totaal anders kregen dan 4f.

Bij mij is het tot nu toe wel altijd goed gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 23:25 

Donateur

Norther66 schreef:
Als je via internet bestelt, altijd ff langs het testcentrum ermee. In 99% van de gevallen gaat het goed, maar het is al vaker voorgekomen dat bij de online vendor (per ongeluk) stoffen verwisseld zijn, en mensen dus iets totaal anders kregen dan 4f.

Bij mij is het tot nu toe wel altijd goed gegaan.

Met 4fa gewoon even 10mg snuiven :lol: Brand je neus kapot is het 4f. Er zijn inderdaad in het verleden wel eens fouten gemaakt door de grootste aanbieders op het web. Een bijvoorbeeld hiervan is SA. Had per ongeluk MXE verkocht onder de naam 4FA. Dat gaat behoorlijk fout hahaha, hardtraxxers hier was slachtoffers van deze lullige fout. Leuk rapportje ervan hier ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 01:19 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Nu 4f feitelijk gezien legaal is zou het geen probleem moeten zijn om het via internet te kopen, toch?

Dit is echt nooit een probleem geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 09:10 

Hardtraxx Veteran

Wat is de beste vendor dan voor 4f?
Pm graag :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 10:38 

Hardtraxx Veteran

Hoeft niet per PM, want het is niet illegaal, dus het mag hier besproken worden ;) Ik heb het zelf pas 2x besteld, en laatste keer was een jaar geleden, maar dat ging bij SA gewoon prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:38 

Hardtraxx Veteran

En SA staat dus voor Stroboscopic Artifacturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ohja sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:56 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
En SA staat dus voor Stroboscopic Artefacts

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:43 

Hardtraxx Addict

Ondanks dat ik nog steeds wat huiverig ben over bestellen via internet toch maar de gok gewaagd en via SA wat besteld. Zal mij benieuwen wat er straks binnenkomt (en of ik het überhaupt voor Defqon heb). Ga er in ieder geval eerst maar even mee langs een testcentrum als ik het eenmaal heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat een mooie hoeveelheid keta nemen is om lekker op de feesten, dat je net een beetje in een roes komt, maar niet zo knetter vaag wordt dat je nauwelijks meer evenwicht hebt. Is wel leuk, maar niet op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 00:52 

Hardtraxx Veteran

1x keta gedaan, was niet zo'n super ervaring.....meteen in een k-hole terecht gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 04:55 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat een mooie hoeveelheid keta nemen is om lekker op de feesten, dat je net een beetje in een roes komt, maar niet zo knetter vaag wordt dat je nauwelijks meer evenwicht hebt. Is wel leuk, maar niet op een feest.

Zo min mogelijk. 20mg ofzo is al heel leuk, en dan elk uur a anderhalf bijpakken ong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 13:13 

Hardtraxx Veteran

Als ik dat zo lees, met die tijd tussen het bijnemen, is het nagenoeg uitgewerkt bij de volgende dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 11:25 

Hardtraxx Veteran

Iemand die ervaring heeft met 2-CB + xtc combi?
Komende dinsdag heb ik een drugsavondje in thuissituatie op het programma staan, ik en 4 meisjes zouden xtc gaan doen en een ander meisje zou truffels doen, maar nu komt er onverwachts nog een maat van me bij en hij wil 2-CB gaan doen. De laatste keer dat ik dit heb gedaan is alweer bijna 10 maanden terug en het lijkt me eigenlijk wel weer eens leuk, maar ik heb ook al een tijdje geen xtc meer gebruikt en dat wil ik eigenlijk ook weer doen dus zat eraan te denken om het te combineren.
Hoe zit het met de schadelijkheid van deze combi, en kan iemand me vertellen in welke volgorde ik het 't beste kan nemen en welke dosis 2-CB goed is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:15 

Hardtraxx Veteran

Schadelijkheid weet ik niks vanaf, maar ik heb zelf wel eens xtc en later op de avond 2cb gedaan, was heel erg tof. De blijheid van de mdma komt bij mij dan heel lekker door je trip heen, gegarandeerd lachkicks. Let wel op dat mdma op zichzelf ook licht hallucinerend kan zijn, dus je hebt echt minder 2cb nodig dan wanneer je puur 2cb zou doen.

Andersom weet ik niet wat er gebeurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ik lees op internet ook bijna alleen maar over deze volgorde, denk dat ik dat dan ook maar zo ga doen :)
Stel ik pak rond 22:00 een halfje x en om 00:00 ongeveer nog een kwartje of halfje of zo, is 02:30 dan ongeveer een mooi tijdstip om de 2-CB te droppen? En hoeveel milligram is aan te raden dan? Ik ging op een geel nijntje echt kanonnen hard na een paar biertjes, en xtc werkt dus ook versterkend op de 2-CB?
Vorige  1 ... 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic