Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 11:59 

Hardtraxx Veteran

Meteen ook de eerste keer zo veel xd
MOH 2012 heb ik ook voor het eerst wat gebruikt, maar dat was maar een halve. Ook een halve rode Defqon.

Ik bedoel ik heb ook eens 3 pillen weggewerkt op een avond/nacht, maar dat was niet de eerste keer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 12:16 

Donateur

InQontrol 2009 eerste keer, 2 rode dollars opgegeten. :D In die tijd was dat een zware pil, volgens mij rond de 130mg. Veel beter dan die 200+ klappers op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 13:41 

Hardtraxx Veteran

Voor het eerst op Free Festival 2013. 1 paarse lambo dacht ik dat t was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 14:58 

Hardtraxx Veteran

X-Qlusive Noisecontrollers in 2012 :loving: 1 witte speaker. Oh wat een mooi feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 17:08 

Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 23:10 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met de RC 4Fluorococaine?

De verhalen online klinken wel interessant, maar op zoek naar ervaringen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 22:32 

Hardtraxx Veteran

1 witte domino op Hard Bass 2014. Één van de mooiste nachten van mijn leven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 22:49 

Hardtraxx Veteran

Gister op intents iemand ontmoet die me vertelde dat die meestal 4fmp deed snuiven, in plaats van slikken. Hij zei dat hem dit beter beviel. Mensen met ervaring hiermee? En verandert de dosering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 22:51 

Donateur

yannickvk schreef:
Gister op intents iemand ontmoet die me vertelde dat die meestal 4fmp deed snuiven, in plaats van slikken. Hij zei dat hem dit beter beviel. Mensen met ervaring hiermee? En verandert de dosering?

Dan kan je gelijk een nieuwe neus gaan kopen. Dat speel brand zo hard. 3 dagen lang last van gehad en ik ben wel wat gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 00:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
1e keer aan de x 3,5 pil nemen.... Allemachtig wat slim.

Dat zeg ik niet hè?
The Skribbler schreef:
En dan nu verbaasd zijn dat hij meer nodig heeft en zijn oude geluksgevoel niet meer terugkrijgt xd

Ik gebruik bijna nooit meer xtc, heb ook niet veel meer nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 01:20 

Donateur

Heeft iemand hier ervaring met 3-meo-pcp? Heb het besteld omdat volgens tripreports een leuke drug is. Het is een dissociatief en verdovend middel, dat ook hallucinogene effecten kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 10:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
yannickvk schreef:

Dan kan je gelijk een nieuwe neus gaan kopen. Dat speel brand zo hard. 3 dagen lang last van gehad en ik ben wel wat gewend.

Mooie anekdote. We waren ooit bij een vriend thuis, voor we naar een feest gingen. Zeiden die vrienden 'zullen we ff 4f snuiven voor we gaan? Doet wel beetje pijn, maar tis te weinig om te slikken voor 3 personen' (zij twee en een vriendin)
Dus eerst die mannen snuiven, janken, tranen, klagen, ze gingen bijna dood. Die vriendin neemt een goeie snuif, zegt één keer 'he... vervelend...', ze trekt even 3x een scheve bek, en toen was het voorbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:13 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:

Dat zeg ik niet hè?
The Skribbler schreef:
En dan nu verbaasd zijn dat hij meer nodig heeft en zijn oude geluksgevoel niet meer terugkrijgt xd

Haha kan ik me nog goed herrineren, was mijn 2e keer xtc. Jullie hadden toen 12 stuks met z'n 3en voor de 1e keer ofzoiets :P. Op n gegeven moment kreeg ik dr 3 in mn handen gedouwd, hier; wij hoeven niet meer hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 19:36 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Gister ook 2 pillen gevonden. Niet geslikt, maar lekker mee naar huis genomen. Zouden jullie deze zomaar nemen, of zeker laten testen?. Heb de vorm/kleur al vaker gezien.

Ik zou überhaupt niks van de grond oprapen. Lekker risico gaan nemen om een tientje te besparen. Verder laten testen natuurlijk. Aan de vorm/kleir kun jij niet zien of het xtc, 4f, of weet ik veel wat is en of ze vervuild zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ookal is het een bekende stempel, je weet nooit wat er verder mee gebeurd is voordat het op de grond beland is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 16:45 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:

Dat zeg ik niet hè?
The Skribbler schreef:

Haha kan ik me nog goed herrineren, was mijn 2e keer xtc. Jullie hadden toen 12 stuks met z'n 3en voor de 1e keer ofzoiets :P. Op n gegeven moment kreeg ik dr 3 in mn handen gedouwd, hier; wij hoeven niet meer hahaha :P

Nee met z'n tweeën, maar was niet allemaal om daar te gebruiken hoor :P Weet ook niet waarom Bart ze allemaal mee had genomen toen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 17:32 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Mooie anekdote. We waren ooit bij een vriend thuis, voor we naar een feest gingen. Zeiden die vrienden 'zullen we ff 4f snuiven voor we gaan? Doet wel beetje pijn, maar tis te weinig om te slikken voor 3 personen' (zij twee en een vriendin)
Dus eerst die mannen snuiven, janken, tranen, klagen, ze gingen bijna dood. Die vriendin neemt een goeie snuif, zegt één keer 'he... vervelend...', ze trekt even 3x een scheve bek, en toen was het voorbij :lol:

dan heb je het ook over een meid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik het wel weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 21:39 

Hardtraxx Veteran

#stoomwalsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 03:42 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met 5apb?
Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd rond 20:00. Had 50 mg gekocht en daar de helft van genomen, voelde niet bijzonder veel, lichte buzz ja, zin in muziek steeds. Toen dacht ik dat het uit begon te werken en nam ik de andere helft, 25 mg, om 23:00 in. Na 2,5 uur niks.. Ben binnen die tijd maar naar huis gegaan, rest wou slapen. Was zelf ook al van plan om in slaap te vallen.

Tot ineens tegen 02:00! Kreeg toch ineens een heerlijke (body) high. En ik zie er niet uit... Echt een mdma face :P Ga nog steeds wel behoorlijk lekker. Het valt een beetje te vergelijken met mdma, vooral na die redose.

Ben trouwens een meisje van 1,55m en weeg 52 kg. Volgens de verkoper in de smartshop moest 25 mg het goed doen, maar het werd m steeds net niet. Blijf het al met al vreemd vinden dat de inslag zo'n iets meer 2 uur heeft gekost... Op een lege maag ook wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 12:00 

Hardtraxx Veteran

25mg is wel erg weinig ja als ik het vergelijk met de dosissen van anderen op internet, ook als je je body mass erbij in ogenschouw neemt. Ik weet verder niet hoe jouw dosissen mdma/xtc altijd zijn maar als die enigszins hoog liggen dan kan dat wellicht ook meespelen bij de beleving die je hebt van een lage dosis van een andere stof, al is dit puur speculeren van mij,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:03 

Hardtraxx Veteran

Lnka schreef:
Iemand ervaring met 5apb?

Volgens deze site is 25mg en zelfs 50mg aan de lichte kant. En het kan idd een hele tijd duren voordat je 'm voelt. Vaak is het ook een mindset dingetje. Als de omstandigheden niet goed zijn, "wachten" de drugs vaak ook totdat de omstandigheden wel goed zijn voordat je 't echt gaat voelen. Voorbeeld: geluid in de ene zaal kut, druk, etc. Pil klapt in zodra je naar de andere zaal loopt, waar je ruimte hebt en het geluid goed is. Ik kan me voorstellen dat je op het moment dat je relaxt in bed gaat liggen de "vrijheid" krijgt om het te gaan voelen als het ware. Ontspanning :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 18:25 

Hardtraxx Veteran

5apb heb ik geen ervaring mee, 6apb (lijkt heel erg op elkaar) wel en daar kan het idd tot 2 uur duren voordat het begint te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 22:43 

Hardtraxx Veteran

tips voor het stiekem/onopvallend snuuvn op een feest? hoe doen de ervaringsdeskundige het hier? gewoon lekker op tussen de drukte je neus vol proppen, of toch even een wc bezoeken?
wil namelijk dat niet teveel mensen het zien of doorhebben :P

Dus op defqon, dit keer echt, voor het eerst aan de pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 23:14 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
tips voor het stiekem/onopvallend snuuvn op een feest? hoe doen de ervaringsdeskundige het hier? gewoon lekker op tussen de drukte je neus vol proppen, of toch even een wc bezoeken?
wil namelijk dat niet teveel mensen het zien of doorhebben :P

Dus op defqon, dit keer echt, voor het eerst aan de pep!

Allebei meermaals gedaan zonder op te vallen, maar m'n voorkeur gaat uit naar een drukke plek in een tent.

Als je het op een wc doet sowieso meteen voor/na gebruik 't zakje weer in je onderbroek/schoen/waarjehetooklaat stoppen, heb van een aantal vrienden gehoord dat ze na het bezoeken van de plee hun zakken moesten legen op verzoek van de beveiliging. In het publiek kan ook prima, zolang 't maar enigszins druk is (en bij voorkeur als het wat donkerder is natuurlijk).

Oftewel, gewoon doen waar je het lekkerst bij voelt.
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic