Elke plek waar advies gevraagd wordt wat te nemenThe Skribbler wrote:En dan is dit de plek om te prediken?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Meph is de oplossing ipv 4f of x, als je toch wat wil gebruiken en graag van beide wat wilt hebben zal ik maar zeggen.
Nou vrijdag was het best leuk met 4fFothermucker wrote:Nee true, maar hoopte eigenlijk dat iemand zijn ervaringen zou willen delen waardoor het voor mij makkelijker zou zijn om te kiezen
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatst ... tegen-4-fa
Het filmpje van editieNL. "er zit veel speed in, waardoor je dagenlang niet kan slapen.

Het filmpje van editieNL. "er zit veel speed in, waardoor je dagenlang niet kan slapen.
Ik vraag me af in hoeverre de populariteit van 4-FA een reactie is op de te hoog gedoseerde pillen van nu.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ja ik wacht nog steeds op de rectificatie die ik heb gevraagd.MeneerEend wrote:http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/iedereen-zegt-ja-tegen-4-fa
Het filmpje van editieNL. "er zit veel speed in, waardoor je dagenlang niet kan slapen.![]()
Interessante kwestie! Ik denk dat het er (indirect) wel mee te maken heeft. Hoe hoger gedoseerd de pillen zijn, hoe vager je er van wordt. Dat je minder vaag wordt van 4-FA is voor veel mensen een reden om voor 4-FA te kiezen. Dat kan (al dan niet bewust) te wijden zijn aan de hoog gedoseerde pillen.PNXRMX wrote:Ik vraag me af in hoeverre de populariteit van 4-FA een reactie is op de te hoog gedoseerde pillen van nu.
Neem dan kwartjes als je zware pillen hebt, 4F vind ik gewoon veel aangenamer. Minder scheef en vage momenten
+ je dag/nacht duurt lekker lang in plaats van dat je op je horloge kijkt en denk wtf is het al zo laatDL22 wrote:Neem dan kwartjes als je zware pillen hebt, 4F vind ik gewoon veel aangenamer. Minder scheef en vage momenten
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Haha, en stel er is niks aan dan neem je gewoon een halfje xtc, 1x knipperen met je ogen en de nacht is omErikZ wrote:+ je dag/nacht duurt lekker lang in plaats van dat je op je horloge kijkt en denk wtf is het al zo laatDL22 wrote:Neem dan kwartjes als je zware pillen hebt, 4F vind ik gewoon veel aangenamer. Minder scheef en vage momenten
Iemand ervaring met 4FMP-pillen? (Dus niet de capsules) Schijnen 200 mg te zijn.
Morgen feestje waar ik het waarschijnlijk wel ga proberen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips
Morgen feestje waar ik het waarschijnlijk wel ga proberen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips
Ging ik al vanuit, had er misschien even bij moeten vermelden dat ik van plan was een halfje te pakkenPNXRMX wrote:200mg is veel.
'Geen verwijde pupillen of kramp in je kaken' - ik zie er van 4F verlepter uit dan van xtcMeneerEend wrote:http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/iedereen-zegt-ja-tegen-4-fa
Het filmpje van editieNL. "er zit veel speed in, waardoor je dagenlang niet kan slapen.![]()
Omdat ik van The Venator hierheen moest:
Flume is lekkere ketamuziek
Flume is lekkere ketamuziek
Can confirm, snap dat niet.Cruelty wrote:Ja verschilt nogal per persoon, bij mij zie je er juist niets van.
Kans is groot dat die pillen wel minder dan 200 zijn trouwens, dan is een halfje wel wat weinig
Can confirm, snap dat niet.Cruelty wrote:Ja verschilt nogal per persoon, bij mij zie je er juist niets van.
Kans is groot dat die pillen wel minder dan 200 zijn trouwens, dan is een halfje wel wat weinig
Sorry mods mn muis is naar de kloteng hij klikt soms vaker dan ik wil gr
Ik vier vandaag mijn 4-jarig drugsjubileum 
Waar was het, wat en hoeveel?Fuzzylogic wrote:Ik vier vandaag mijn 4-jarig drugsjubileum
En ik denk gefeliciteerd..
Intents, xtc, 3,5 (ErikZ wrote:Waar was het, wat en hoeveel?Fuzzylogic wrote:Ik vier vandaag mijn 4-jarig drugsjubileum
En ik denk gefeliciteerd..?
1e keer aan de x 3,5 pil nemen.... Allemachtig wat slim.