Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:22 

Hardtraxx Veteran

Iemand bekend met de combi 4fmp + mephedrone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:53 

Donateur

stefan_helmond schreef:
Iemand bekend met de combi 4fmp + mephedrone?

Ja, zonde van je mephedrone of je moet ermee beginnen. Daarnaast zou ik het knap vinden als je echte mephedrone heb weten te bemachtigen. Ik zit best wel diep in die wereld. Afgelopen week weer 4 samples binnen gekregen van Nederlandse vendors die beweren het te verkopen. Allemaal was het Mexedrone of 4-emc.

Er zijn op dit moment twee chemisch laboranten in de wereld die echte 4mmc maken. De ene in Kreta en de andere in Cambodja. Zelf laten testen in Den Haag.

Maar tip, mephedrone moet je niet combineren. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 16:56 

Hardtraxx Veteran

Mexedrone, weer wat nieuws? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 17:00 

Donateur

Unknown schreef:
Mexedrone, weer wat nieuws? :/

Yes helaas, beetje 4f rush en zelfde werkingstijd als 4mmc. Brand als 4f in de neus. Kutspul, maar nog "legaal" en goedkoop. Wordt dus door veel dealers aangeboden als mephedrone.

http://the-tripreport.com/site/everythi ... mexedrone/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 18:26 

Donateur

Cruelty schreef:
Kevin-Raw schreef:
Er zijn op dit moment twee chemisch laboranten in de wereld die echte 4mmc maken.

Waarom is dit zo?

De vraag is laag, daarnaast is het een moeilijk proces om te maken. Labs in Nederland moeten eens gaan inzien dat het een ideaal product is die de markt kan veroveren. Helaas zijn op dit moment soortgelijke stimulanten uit de cathinongroep (3mmc/4-cmc/4cm/3mec/4mec/mexedrone) legaal en makkelijk verkrijgbaar en die niet op de opiumlijst staan. Daarnaast heb je binnen 4mmc ook weer 2 verschillende soorten de S en R variant. xd De geruchten gaan dat pre-ban (toen het nog legaal was) een mix was van deze twee.
Ik heb het recept hoe je het moet maken, dus als iemand beetje scheikundig is ^^

Dit antwoord is trouwens wat ik denk, dit hoeft niet perse de echte oorzaak te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 20:14 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Zelf kan ik niet tegen wiet en vind ik de effecten ook niet fijn, is salvia dan een aanrader?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 21:19 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Cruelty schreef:
Kevin-Raw schreef:
Er zijn op dit moment twee chemisch laboranten in de wereld die echte 4mmc maken.

Waarom is dit zo?

De vraag is laag, daarnaast is het een moeilijk proces om te maken. Labs in Nederland moeten eens gaan inzien dat het een ideaal product is die de markt kan veroveren. Helaas zijn op dit moment soortgelijke stimulanten uit de cathinongroep (3mmc/4-cmc/4cm/3mec/4mec/mexedrone) legaal en makkelijk verkrijgbaar en die niet op de opiumlijst staan. Daarnaast heb je binnen 4mmc ook weer 2 verschillende soorten de S en R variant. xd De geruchten gaan dat pre-ban (toen het nog legaal was) een mix was van deze twee.
Ik heb het recept hoe je het moet maken, dus als iemand beetje scheikundig is ^^

Dit antwoord is trouwens wat ik denk, dit hoeft niet perse de echte oorzaak te zijn.

En wat is de meest verkochte meph dan? De S of R?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 09:51 

Hardtraxx Veteran

Dan ben ik verkeerd geïnformeerd denk ik, toch bedankt in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:02 

Donateur

Unknown schreef:

De Racemic mixture

stefan_helmond schreef:

Laat het gewoon even testen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 15:15 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Cruelty schreef:
Kevin-Raw schreef:

Waarom is dit zo?

Ik heb gister toevallig het recept uitgewerkt voor project en ik vond het eigenlijk best wel simpel om te maken, zou het zo op school kunnen doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 17:19 

Donateur

M-arijn schreef:
Ik heb gister toevallig het recept uitgewerkt voor project en ik vond het eigenlijk best wel simpel om te maken, zou het zo op school kunnen doen haha.

Baas! Ja het maken is niet moeilijk, maar het percentage zuiverheid hoog houden schijnt lastig te zijn. Ik heb zelf totaal geen kennis ervan helaas. Maak maar eens een batch op school, ik test wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 18:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

De Racemic mixture

stefan_helmond schreef:

Laat het gewoon even testen :)

Dan nog de vraag wat is het verschil tussen S en R?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:03 

Hardtraxx Veteran

Nou het is een totaal andere klank als je R uitspreekt in plaats van S..

Errrrrr en Essssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:17 

Donateur

Unknown schreef:

M-arijn is scheikundige, die kan daar goed antwoord op geven waarschijnlijk. Met ketamine heb je ook S & R variant. Het is net een verschil in molecuul. Maar hoe het werkt, en wat het verschil is weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 22:21 

Hardtraxx Veteran

Heeft te maken met de plaatsing van de atomen in het molecuul waardoor je verschillende vormen van het zelfde molecuul kan krijgen. (Correct me if i'm wrong)

Hier staat het iets beter beschreven: https://nl.wikipedia.org/wiki/Optische_isomerie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 14:28 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

M-arijn is scheikundige, die kan daar goed antwoord op geven waarschijnlijk. Met ketamine heb je ook S & R variant. Het is net een verschil in molecuul. Maar hoe het werkt, en wat het verschil is weet ik niet.

Volgens mij heeft het te maken met de binding die ontstaat tussen het drug-molecuul en tussen de receptor in het lichaam maar pin me daar niet op vast (isomeren; https://nl.wikipedia.org/wiki/Isomeer). Ik zou die batch zelf ook wel willen testen dan hehe ;) Helaas zal school zoiets nooit goedkeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 11:48 

Hardtraxx Elite

to 4f of to xtc bij Awakenings Festival ik twijfel nog want bij beuktechno lijkt 4f me wel fijner alleen bij artiesten zoals maceo plex lijkt mdma me wel fijn wat vinden jullie?

nee niet allebei
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:07 

Hardtraxx Elite

Allebei
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:18 

Hardtraxx Veteran

Of gewoon niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:23 

Hardtraxx Veteran

Allebei, nie poezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:51 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:

Kom je nu in het drugstopic de moraalridder uithangen? :P

@Fother
ehm, tja er is voor allebei iets te zeggen. Kijk ook even naar de mensen met wie je gaat, of je naar nog meer festivals gaat waar je mss één van de twee gebruikt... wij kunnen die keuze voor jou niet maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:15 

Hardtraxx Elite

Nee true, maar hoopte eigenlijk dat iemand zijn ervaringen zou willen delen waardoor het voor mij makkelijker zou zijn om te kiezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:44 

Hardtraxx Veteran

Oh zo :P

Nou ik heb allebei wel eens gedaan bij techno. Lekkere aan 4f is inderdaad dat je meer aan jezelf hebt bij de beuktechno-dj's, maar het fijne aan mdma is juist dat je lekker weg kan zweven. En dat lukte mij trouwens vorig jaar ook nog vrij aardig bij Karenn en Collabs 3000, moet je alleen niet te veel nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:49 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Norther66 schreef:

Kom je nu in het drugstopic de moraalridder uithangen? :P

Eens moet je het licht zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 15:43 

Hardtraxx Veteran

En dan is dit de plek om te prediken? :P
Vorige  1 ... 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic