En weer droog. En weer nat.Fothermucker wrote:alles was nat
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Veel plezier met die smerige truffels eten als je aan het trippen bentGta Ripper wrote:Moah, ik ben niet perse op zoek naar dat soort hallucinaties. Ik heb nog nooit een middel genomen puur om te trippen, dus ik ga het redelijk tam houden om mee te beginnen. Ik kan altijd bijpakken als ik het niet heftig genoeg vind.The Skribbler wrote: Als je dat soort hallucinaties wil kan je idd mss beter een heftiger tripmiddel nemen dan truffels. Ik ga zelf van truffels altijd allerlei verbanden zien, en nadenken over vanalles. Een keer bijna in m'n broek gepist van het lachen (ja echt letterlijk bijna, moest naar de wc rennen) omdat ik hardop zei 'wauw het is echt super raar als je tegen iemand zegt "jij bent geen knip voor de neus waard" !!!!!'![]()
![]()
Met hogere doses 2cb of lsd of paddo's heb je veel meer een echt hallucinerend effect.
Dat kan gewoon hoor. Laatst ook nog gedaan
. Had er gewoon honing overheen gemikt
Ayahuasca, 1x gedaan aantal jaar geleden, zou het mss nog wel een keer willen doen... wel super heavy
-
T
iemand ervaring met DMT?
-
T
Als ik wat meer info kan krijgen dan wel ja
ik heb 3 dmt opgesnoven en ben nu zwart
-
T
nja wil eens wat anders dan lsd 
@Cruelty
Set en setting denk ik.
Het werkt ongeveer hetzelfde al coke in dat het dopamine heropname remt, maar minder intens.
Dus in een sociale setting 20mg snuiven is ontzetten leuk, tot het uitwerkt.
Set en setting denk ik.
Het werkt ongeveer hetzelfde al coke in dat het dopamine heropname remt, maar minder intens.
Dus in een sociale setting 20mg snuiven is ontzetten leuk, tot het uitwerkt.
Dit ziet er ook wel tof uit
View on YouTube
Nog wat meer info erover
View on YouTube
Ik heb maar één vraag... WHY???
View on YouTube
Nog wat meer info erover
View on YouTube
Ik heb maar één vraag... WHY???
Op Dancetour Breda heb ik van iemand een capsule gekregen die hij had gekocht van een dame.
Ziet er echt een enorm vaag ding uit.
Doorzichtige capsule met enorm fijne groene 'blokjes' of grof poeder.
Heb het nog niet opengemaakt om eens te ruiken of het wiet zou kunnen zijn.
Iemand een idee?
Ziet er echt een enorm vaag ding uit.
Doorzichtige capsule met enorm fijne groene 'blokjes' of grof poeder.
Heb het nog niet opengemaakt om eens te ruiken of het wiet zou kunnen zijn.
Iemand een idee?
Bij nader inzien is het misschien bruin, gewone MDMA dan?
Vind het heel vaag
Vind het heel vaag
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Lijken me stukjes MDMA inderdaad, en flink veel ookDL22 wrote:Bij nader inzien is het misschien bruin, gewone MDMA dan?
Vind het heel vaag
Lig je niet zo goed in de groep toevallig? Als je die erin tieft hou je wel ff een etmaal je kaken op elkaar denk ik 
Haha daar vrees ik dus ook voorTiMOTHYb wrote:Lig je niet zo goed in de groep toevallig? Als je die erin tieft hou je wel ff een etmaal je kaken op elkaar denk ik
Het was eerder een kennis die naar me kwam met dat ding om te vragen wat het was, ik mocht het bijhouden om te onderzoeken wat het is
of je test het gewoon bij een testcentrum 
Nou het meest betrouwbaar is gewoon zelf uitproberen, weet je het snel genoeg.
-
T
Breng ze maar gewoon naar TC 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Aha! I see what you did there, ThareC.
-
T
Was te lui om test centrum te zeggen xD
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Iemand ervaringen met het roken/eten van Salvia? Wat raden jullie aan om te doen qua dosis en qua inname?
Ik weet niet precies de effecten maar hoorden van vrienden een lichtelijk hallicunerend effect / een beetje het wiet-effect.
Zelf kan ik niet tegen wiet en vind ik de effecten ook niet fijn, is salvia dan een aanrader?
Ik weet niet precies de effecten maar hoorden van vrienden een lichtelijk hallicunerend effect / een beetje het wiet-effect.
Zelf kan ik niet tegen wiet en vind ik de effecten ook niet fijn, is salvia dan een aanrader?