Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 25 apr 2016 21:49 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Ik zal toch altijd voorkeur blijven houden aan zelf caps vullen. Dan weet ik ten minste echt wat en hoeveel erin zit. Een smartshop moet je maar vertrouwen dat het de goede aantal mg erin zit (weegschaal gewicht zegt natuurlijk niets over de hoeveelheid werkzame stof als je geen garantie hebt qua % zuiverheid)

Zeker waar, vind 't alleen wel erg veel moeite allemaal, bestellen (adresje zoeken), afspreken om het op te halen, weegschaaltje kopen, capsules kopen, laten testen etc. Maar goed, alles voor je gezondheid inprincipe.

Laatste keer dat ik 4F had was op Q-Base en werd toen paranoïa, op supersized weer een capsule opsnoepen van 140mg. Normaal nam ik altijd 200mg maar dit bleek dus teveel te zijn (denk ik) waardoor ik paranoïa werd op het feest zelf, en dat is absoluut niet chill.
Bericht Geplaatst op 25 apr 2016 22:40 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Laatste keer dat ik 4F had was op Q-Base en werd toen paranoïa

Mooiste sfeer van de wereld bij de Back In Time op een gegeven moment en jij wou weg omdat iedereen elkaar op zn bek wou slaan :( xd
Bericht Geplaatst op 25 apr 2016 22:44 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Zeker waar, vind 't alleen wel erg veel moeite allemaal, bestellen (adresje zoeken), afspreken om het op te halen, weegschaaltje kopen, capsules kopen, laten testen etc. Maar goed, alles voor je gezondheid inprincipe.

Kan allemaal gewoon via internet, op het testen na dan :P Daar heb ik wel geluk mee dat er een testcentrum in de buurt zit bij mij
Bericht Geplaatst op 26 apr 2016 10:02 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Laatste keer dat ik 4F had was op Q-Base en werd toen paranoïa

Mooiste sfeer van de wereld bij de Back In Time op een gegeven moment en jij wou weg omdat iedereen elkaar op zn bek wou slaan :( xd

Haha inderdaad, op dat moment heb ik gewoon iemand nodig die me gerust stelt ofzo, maar dat gaat moeilijk als iedereen waarmee ik ben er ook VDK bij loopt :P
Bericht Geplaatst op 26 apr 2016 19:02 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Werd dit spul in smartshops niet al verkocht als CD cleaner?

Jep, zo ben ik aan me eerste porties 4f gekomen.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:45 

Hardtraxxer

Afgelopen woensdag voor de 2e keer XTC gebruikt en ik moet zeggen dat het een hele rare en eerlijk gezegd niet zo'n fijne ervaring was. Ik had dezelfde pillen als bij mijn eerste keer (ongeveer een jaartje terug), dus ik dacht dat zit wel goed aangezien ik het de eerste keer helemaal geweldig vond. Ik dropte rond 17:00 een halfje (zoals ik de eerste keer ook gedaan had) en toen begon het grote wachten totdat ie zou inslaan. Ongeveer drie kwartier later werd ik een beetje duizelig/licht in m'n hoofd. Dit had ik de vorige keer ook toen hij insloeg dus ik dacht okee hier gaan we. Maar het leek net of de echte inslag maar niet kwam. Ongeveer een uur/1,5 uur heb ik zo rondgelopen en ik voelde me vrij wazig. Ik was ook eerder geirriteerd dan vrolijk en had helemaal geen zin om te feesten.
Na ongeveer 1,5 uur had ik opeens het gevoel van wauw dit is het!! Ik voelde me vrij euforisch en wilde ook dansen (zeer zeker niet zo erg als de vorige keer maar toch, ik dacht hehe eindelijk voel ik iets positiefs). Toen ik er dus eindelijk een beetje lekker inkwam en een beetje stond te zweven was het na 10 minuten alweer voorbij. Toen voelde ik helemaal niks meer (geen positieve en geen negatieve effecten). Het enige wat ik nog wel had was het energieke, maar voor de rest alleen grote pupillen, kaakschaatsen etc. Na deze toch wat teleurstellende ervaring die op sommige momenten ook best angstig was vraag ik me toch af of iemand weet hoe dit kan...
De pillen waren zoals ik al zei van vorig jaar zomer dus op z'n minst een jaartje oud, ik weet niet of dit iets kan uitmaken. Ook heb ik gehoord dat MDMA oplost in vocht, dus als er vocht bij een pil komt dat dan het effect afneemt en ze een beetje raar gaan doen, maar ik ben dus totaal niet ervaren met drugs dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:14 

Hardtraxx Veteran

Indien je mdma op een donkere vochtarme locatie bewaart, kunnen bij wijze van spreken zelfs je kleinkinderen er nog van genieten.

Er spelen zoveel omgevingsfactoren mee bij drugsgebruik, dat het moeilijk is om een oorzaak aan te wijzen. Te hoge verwachtingen na je eerste ervaring, niet genoeg of juist teveel gegeten, je fysieke toestand (moe, hoofdpijn, etc.), je algehele stemming (niet helemaal lekker in je vel, recentelijk nare gebeurtenis), de mensen om je heen, de zaal/buitentemperatuur, etc...
Bericht Geplaatst op 01 mei 2016 06:40 

Hardtraxx Newbie

Mephedrone :love:

Gebruikt iemand dat hier nog?
Bericht Geplaatst op 02 mei 2016 01:18 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag voor het eerst 2CB gedaan, was wel lachen en vet om een keer gedaan te hebben. Ook ongelofelijk chill dat je geen kater hebt dus een vervolg gaat er zeker komen. Het hoogtepunt van de trip had wel wat langer mogen duren, maar opzich wel tevreden voor de eerste keer.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2016 03:05 

Donateur

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -pil.dhtml

Wederom een artikel in de krant over 4-fa. Het verbaast mij nog steeds dat het nog niet op de opiumlijst staat.

Store schreef:
Mephedrone :love:

Gebruikt iemand dat hier nog?

Yes, afgelopen Koningsdag nog :love:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 17:38 

Hardtraxxer

Afgelopen maand heel wat nieuwe dingetjes geprobeerd:

Hippy flipping (paddo's + mdma), morfine, tramadol, xanax, valium, lorazepam, codeine, ritalin voor t eerst recreatief.

Vooral het hippy flippen is een aanrader, echt geweldig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 18:38 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Casp schreef:
ritalin voor t eerst recreatief.

???????????????

Eerder altijd gebruikt om te leren, dit keer voor de lol?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 19:01 

Hardtraxx Elite

Hoe was xanax?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 19:10 

Hardtraxxer

Heel relaxed, vooral met een jointje of opiaat erbij. Je voelt niet echt een high, je wordt gewoon heel ontspannen, zowel fysiek als mentaal. Fijn voor katers
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 21:55 

Hardtraxxer

Ik ben nu al enige tijd op zoek naar dmt. Iemand ervaring met deze drug? en zo ja, wie kan mij helpen het te vinden.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2016 23:02 

Hardtraxxer

duizendpoot schreef:
Ik ben nu al enige tijd op zoek naar dmt. Iemand ervaring met deze drug? en zo ja, wie kan mij helpen het te vinden.

Darknet
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 11:14 

Hardtraxxer

duizendpoot schreef:

Zelf extraheren
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 11:28 

Donateur

Terrordrang schreef:
duizendpoot schreef:

Zelf extraheren

Tja, het is niet de duurste drug om te kopen op het darknet. Gewoon daar bestellen ipv zelf lopen klojen.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 20:29 

Hardtraxxer

Zondag waarschijnlijk voor het eerst aan de truffels! Enige tripervaring die ik heb is met te veel MDMA op. Ik ben benieuwd. Heeft iemand nog tips? Of moet ik het me gewoon laten overkomen?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 09:46 

Hardtraxx Veteran

Gta Ripper schreef:
Enige tripervaring die ik heb is met te veel MDMA op.

Bedoel je dat je alleen mdma hebt gebruikt, of dat je na gebruik van mdma nog een tripmiddel hebt genomen?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:24 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Gta Ripper schreef:

Bedoel je dat je alleen mdma hebt gebruikt, of dat je na gebruik van mdma nog een tripmiddel hebt genomen?

Alleen MDMA. Als ik veel te veel MDMA neem ga ik hallucineren. Ik denk alleen dat die hallucinaties niet te vergelijken zijn met een truffel trip. Zie de gezichten van mensen veranderen (zijn bij wijze van 23, maar veranderen opeens in 80 jarigen) , deuren die er niet zijn etc. Van dat laatste ben ik trouwens op een feest wel eens goed op mijn muil van gegaan lol.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Gta Ripper schreef:
The Skribbler schreef:
Gta Ripper schreef:

Alleen MDMA. Als ik veel te veel MDMA neem ga ik hallucineren. Ik denk alleen dat die hallucinaties niet te vergelijken zijn met een truffel trip. Zie de gezichten van mensen veranderen (zijn bij wijze van 23, maar veranderen opeens in 80 jarigen) , deuren die er niet zijn etc. Van dat laatste ben ik trouwens op een feest wel eens goed op mijn muil van gegaan lol.

Als je dat soort hallucinaties wil kan je idd mss beter een heftiger tripmiddel nemen dan truffels. Ik ga zelf van truffels altijd allerlei verbanden zien, en nadenken over vanalles. Een keer bijna in m'n broek gepist van het lachen (ja echt letterlijk bijna, moest naar de wc rennen) omdat ik hardop zei 'wauw het is echt super raar als je tegen iemand zegt "jij bent geen knip voor de neus waard" !!!!!' xd :lol:

Met hogere doses 2cb of lsd of paddo's heb je veel meer een echt hallucinerend effect.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:05 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahaha ja idd. Ik heb een keer het gezicht van een maat, die ik vanuit mijn ooghoek naar mij zag kijken, in een minuut tijd van normaal naar een of andere demonische houding, compleet met zwarte ogen, diepe halen in zijn gezicht, zwarte vegen, schaduwen, alles... en toen ik naar hem keek was in 1 keer zijn gezicht normaal. (Wat ook meehielp was dat hij van mijn toestand wist, dus toen ik eindelijk naar hem keek, zette hij ineens een megabrede grijns op).

Heb 3 minuten niet kunnen praten van het lachen :P
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 19:51 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Als je dat soort hallucinaties wil kan je idd mss beter een heftiger tripmiddel nemen dan truffels. Ik ga zelf van truffels altijd allerlei verbanden zien, en nadenken over vanalles. Een keer bijna in m'n broek gepist van het lachen (ja echt letterlijk bijna, moest naar de wc rennen) omdat ik hardop zei 'wauw het is echt super raar als je tegen iemand zegt "jij bent geen knip voor de neus waard" !!!!!' xd :lol:

Met hogere doses 2cb of lsd of paddo's heb je veel meer een echt hallucinerend effect.

Moah, ik ben niet perse op zoek naar dat soort hallucinaties. Ik heb nog nooit een middel genomen puur om te trippen, dus ik ga het redelijk tam houden om mee te beginnen. Ik kan altijd bijpakken als ik het niet heftig genoeg vind.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:08 

Hardtraxx Elite

alles was nat
Vorige  1 ... 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic