Afgelopen woensdag voor de 2e keer XTC gebruikt en ik moet zeggen dat het een hele rare en eerlijk gezegd niet zo'n fijne ervaring was. Ik had dezelfde pillen als bij mijn eerste keer (ongeveer een jaartje terug), dus ik dacht dat zit wel goed aangezien ik het de eerste keer helemaal geweldig vond. Ik dropte rond 17:00 een halfje (zoals ik de eerste keer ook gedaan had) en toen begon het grote wachten totdat ie zou inslaan. Ongeveer drie kwartier later werd ik een beetje duizelig/licht in m'n hoofd. Dit had ik de vorige keer ook toen hij insloeg dus ik dacht okee hier gaan we. Maar het leek net of de echte inslag maar niet kwam. Ongeveer een uur/1,5 uur heb ik zo rondgelopen en ik voelde me vrij wazig. Ik was ook eerder geirriteerd dan vrolijk en had helemaal geen zin om te feesten.
Na ongeveer 1,5 uur had ik opeens het gevoel van wauw dit is het!! Ik voelde me vrij euforisch en wilde ook dansen (zeer zeker niet zo erg als de vorige keer maar toch, ik dacht hehe eindelijk voel ik iets positiefs). Toen ik er dus eindelijk een beetje lekker inkwam en een beetje stond te zweven was het na 10 minuten alweer voorbij. Toen voelde ik helemaal niks meer (geen positieve en geen negatieve effecten). Het enige wat ik nog wel had was het energieke, maar voor de rest alleen grote pupillen, kaakschaatsen etc. Na deze toch wat teleurstellende ervaring die op sommige momenten ook best angstig was vraag ik me toch af of iemand weet hoe dit kan...
De pillen waren zoals ik al zei van vorig jaar zomer dus op z'n minst een jaartje oud, ik weet niet of dit iets kan uitmaken. Ook heb ik gehoord dat MDMA oplost in vocht, dus als er vocht bij een pil komt dat dan het effect afneemt en ze een beetje raar gaan doen, maar ik ben dus totaal niet ervaren met drugs dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag