Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nee wordt de 1e keer trippen voor Nando en mij :P
Maar ik blow niet helaas :P

Oowh haha oke! :P Toch weer verkeerd beeld van jullie hé.. Excusé moi :$

Maar ik blow ook niet hoor ;) Alleen met zulke gelegenheden wil ik het wel doen, verder vind ik blowen niets hebben dus zal het ook niet doen! Maar combi's zijn altijd leuk, zo ook met wiet/hasj :loving:

Haha geeft niet :lol: maar ik hoor net dat de plannen zijn gewijzigd en dat er misschien wel wiet is :lol: dus dan ga ik het uiteraard proberen tijdens de truffels denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:43 

Mja, ik vond het wel leuk in het bos. Maar dat was meer omdat ik een zieke lachkick kreeg en niet zo zeer dat ik dingen zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nee wordt de 1e keer trippen voor Nando en mij :P
Maar ik blow niet helaas :P

Oowh haha oke! :P Toch weer verkeerd beeld van jullie hé.. Excusé moi :$

Maar ik blow ook niet hoor ;) Alleen met zulke gelegenheden wil ik het wel doen, verder vind ik blowen niets hebben dus zal het ook niet doen! Maar combi's zijn altijd leuk, zo ook met wiet/hasj :loving:

Haha geeft niet :lol: maar ik hoor net dat de plannen zijn gewijzigd en dat er misschien wel wiet is :lol: dus dan ga ik het uiteraard proberen tijdens de truffels denk

Doen :)

Geeft meestal een mooie synergie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Jaa :D Lachen ga je zeker, truffels is al stoned achtig door het lacherige eraan, ga je dit met wiet erbij doen ga je lekker die dingen versterken! :cool:

En dat is tof :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Jaa :D Lachen ga je zeker, truffels is al stoned achtig door het lacherige eraan, ga je dit met wiet erbij doen ga je lekker die dingen versterken! :cool:

Neem je lachgas mee as weekend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Waarschijnlijk volgende week truffels :innocent:

Yaaay :yay: Word vet!

Jij ook aan de champignons Nando? ;)

Yes. Lijkt me wel lachen. :) Ben benieuwd iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Nice, wordt een tof avondje dus :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
b-ram schreef:
Nando schreef:
Jij ook aan de champignons Nando? ;)

Yes. Lijkt me wel lachen. :) Ben benieuwd iig!

Aait enjoy! Dat je maar op mooie ingevingen mag komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:49 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Nee, moet ik via m'n kamer gaan reizen ;)!

En heb geen zin om weer die loodzware bus mee te slepen.. Moet al genoeg OV uren maken weer aankomend weekend, dus een keer houdt het op :P

En ik heb niet zoveel patroontjes meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:

Nee, moet ik via m'n kamer gaan reizen ;)!

En heb geen zin om weer die loodzware bus mee te slepen.. Moet al genoeg OV uren maken weer aankomend weekend, dus een keer houdt het op :P

En ik heb niet zoveel patroontjes meer :cry:

fuuuuuu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:56 

Is er hier iemand die wel eens salvia gedaan heeft? Zou ik ook wel is willen proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Is er hier iemand die wel eens salvia gedaan heeft? Zou ik ook wel is willen proberen.

Maikel ;)

Ik ga dat binnenkort ook eens doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:57 

Bierkoning

Banaanslak schreef:

Nee maar ik heb wel een x sylvia gedaan...

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:

Droogkloot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:59 

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

Maikel ;)

Staan echt geweldige filmpjes op youtube van amerikanen die salvia nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:59 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Banaanslak schreef:

Die doet het hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:08 

Hardtraxx Elite

anderhalve canadees op zaterdag.

Om kwart over 4, en 6 uur allebei een halfje. Maar toen ging ik echt knetterhard rond een uur of half 7. M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

Maikel ;)

Staan echt geweldige filmpjes op youtube van amerikanen die salvia nemen

Inderdaad. Die gast die uit het raam flikkert, what the fuck. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:10 

Deze is droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:12 

Donateur

Citaat:
M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.

Jep. Hoewel meestal aan t einde op de avond als ik dan net ff wat teveel heb gepakt. Voel me dan wel top maar heb dan ook de bekende "spaghetti-benen". Ik moet dan ook niet proberen los te gaan want dat gaat je alleen maar tegen staan. Vind ik toch een beetje zonde altijd, nuchter kom ik altijd makkelijk over die vermoeidheid heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:17 

Hardtraxx Addict

Ik heb inderdaad keer Salvia gedaan ;) Wel meerdere keren, ook in combi vorm zelfs.. Jaja! :D

Aangezien meesten mij hier op HT toch al als drugshoofd aanzien kan ik net zo goed maar even alles op tafel gooien hé :D

Als je keer wilt gaan doen kan ik je wel aantal tips geven wat ervoor zorgt dat je echt lekker gaat en het maximale eruit haalt ;) Je bent in het begin namelijk best aan het prutsen :P

Oja en als je denkt van Pep en MDMA krijg ik het warm, probeer Salvia :D Je zweet je een ongeluk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:17 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Citaat:
M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.

Jep. Hoewel meestal aan t einde op de avond als ik dan net ff wat teveel heb gepakt. Voel me dan wel top maar heb dan ook de bekende "spaghetti-benen". Ik moet dan ook niet proberen los te gaan want dat gaat je alleen maar tegen staan. Vind ik toch een beetje zonde altijd, nuchter kom ik altijd makkelijk over die vermoeidheid heen :)

Ik heb sowieso wel dat ik meer los ga als ik niks heb gebruikt.
Maar tegen die spaghetti benen is dus niks te doen behalve minder pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:18 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:

MDMA met Pep gaan combineren.. Het werkt echt! ;) Maar weet niet of jij die combi wilt.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:

Ik voel mn benen dat ook niet meer, maar ik ga dan echt hard los.
Als ik dan eenmaal ben begonnen hou ik ook niet meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:23 

Squirrie schreef:
Ik heb inderdaad keer Salvia gedaan ;) Wel meerdere keren, ook in combi vorm zelfs.. Jaja! :D

Aangezien meesten mij hier op HT toch al als drugshoofd aanzien kan ik net zo goed maar even alles op tafel gooien hé :D

Als je keer wilt gaan doen kan ik je wel aantal tips geven wat ervoor zorgt dat je echt lekker gaat en het maximale eruit haalt ;) Je bent in het begin namelijk best aan het prutsen :P

Oja en als je denkt van Pep en MDMA krijg ik het warm, probeer Salvia :D Je zweet je een ongeluk :P

Nou, wat raad je aan? :P
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic