Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 13:27 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Even mijn mening over het hele speed verhaal, aangezien dat afwijkt van de andere meningen hier.

Ik vind zelf dat slikken / capsules echt ontzettend goed werken. De werkingsduur is lang - 7 uur feesten op 1 goed bommetje (zo'n 100-130mg goeie pep) moet goed te doen zijn, en daar hoort ook gewoon een heerlijke rush en euforie bij. Ik doe zelfs wel eens met 40mg geslikt, en dat is dan gewoon 4 uur lekker. Daarna heb je wel meer nodig. Op een festival zou je kunnen denken aan 2x 80mg - dan heb je echt een heel prima dagje.

Wat ook kan, is beginnen met een capsule, en later een puntje of 2 (20-30mg) bijpakken als je inkakt. Dat heeft voor mij ook heel goed gewerkt. Wil je überhaupt liever snuiven dan slikken, begin dan met een klein puntje of 4 (40-60mg) en kijk hoe het daarmee gaat. Mocht je er geen flinke energieboost van krijgen en een lekker enthousiasme (sowieso niet een MDMA-inslag verwachten ofzo, pep is veel subtieler), dan kun je wel een beetje bijpakken. Wat je in ieder geval niet moet doen, is meteen bijpakken zodra je merkt dat het effect minder wordt. Het effect schommelt zo op en neer, en hangt ook gewoon af van de omstandigheden. Als de muziek of sfeer ff wat minder is, of je een hele tijd met vrienden staat te lullen ipv los te gaan, dan merk je er wss gewoon minder van. Geef het minstens een kwartier, liefst totdat er een (objectief gezien) mooi momentje op het feest langskomt voordat je zegt: "hey, dit werkt gewoon niet echt meer" en bijpakt. Ik heb het wel eens op beide manieren aangepakt (meteen bijpakken vs ff wachten) en voor m'n uiteindelijke plezier maakte het bijna niks uit, terwijl je met meteen bijpakken wel dubbel zoveel pep wegwerkt ofzo.

Die doseringen die hier langskomen, 300mg enzo, dat is naar mijn idee echt nergens voor nodig als je hoge kwaliteit hebt, iig niet om mee te beginnen. Speeddoseringen zijn heel erg afhankelijk van tolerantie. Ben je het gewend om veel te nemen, dan ga je elke keer veel nodig hebben. Verkloot het dus niet door meteen te hoog in te zetten. De nadelige effecten zijn dan alleen maar erger.

4-FA vind ik zelf niet zo heel spannend. Ik vergelijk het met een iets afgezwakte MDMA, die kort werkt, gevolgd door een effect wat enigszins opgepept is, maar naar mijn idee niet zo interessant. Ik weet dat ervaringen daarmee verschillen. In elk geval niet gaan combineren met andere uppers (speed, MDMA). Daar verkloot je je hoofd en hart echt flink mee.

Btw, voor snuiven zijn deze dingen echt ontzettend relaxt: http://www.wapwinkel.com/quick-sniff-sn ... arant.html. 1 zo'n schepje (niet hoog opgestapeld) is 10mg, waardoor je echt best nauwkeurig kunt doseren. Voor slikken - regel zo'n weegschaal op 1mg nauwkeurig, of vraag bij een smartshop na hoeveel mg pep er ongeveer in zo'n capsule gaat. Als t goed is hebben ze verschillende groottes. Ook zou je natuurlijk zo'n schepje kunnen regelen en ervan uitgaan dat 1 schepje 10mg is. Poeder mag dan wel wat boven t schepje uitkomen, maar niet veel.

Bedankt! Hier kan ik veel mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 02:31 

Donateur

PNXRMX schreef:
Voor slikken - regel zo'n weegschaal op 1mg nauwkeurig,

Om jouw verhaal even aan te vullen. De goedkoopste 1mg weegschaal is hier te verkrijgen.
http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... wxBfpdRaDs
Levertijd is rond de twee weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 16:09 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Voor slikken - regel zo'n weegschaal op 1mg nauwkeurig,

Om jouw verhaal even aan te vullen. De goedkoopste 1mg weegschaal is hier te verkrijgen.
http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... wxBfpdRaDs
Levertijd is rond de twee weken.

Ja, die heb ik ook! Ik sla die link ff op, super handig om aan mensen door te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 14:30 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:43 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:
tips voor het maken van een bommetje zonder weegschaal en capsule?

Sleutelpuntjes in een vloeitje doen en dichtdraaien, dan het overbodig stukje vloei afscheuren. Of gewoon rechtstreeks de neus in natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:51 

Hardtraxx Veteran

Afwegen is dan heel erg lastig. Bij een beetje smartshop kan je voor een euro 100 capsules kopen ofzo, ik zou dat gewoon doen. Anders heb je echt geen idee hoe veel je er in gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 17:51 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 08:52 

Hardtraxx Veteran

Totaal persoonlijk, is niet te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 09:07 

Hardtraxx Veteran

Dit hangt af van hoe zuiver de pep is, hoe groot 'een sleutelpunt' is varieert ook enorm per persoon en ten slotte niemand weet wat voor jou een goede dosis is.. Zul je echt zelf moeten experimenteren vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 09:19 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Dit hangt af van hoe zuiver de pep is, hoe groot 'een sleutelpunt' is varieert ook enorm per persoon en ten slotte niemand weet wat voor jou een goede dosis is.. Zul je echt zelf moeten experimenteren vrees ik

Precies dit, begin gewoon rustig en wacht een tijdje, daarna kun je altijd nog bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 09:56 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 18:39 

Hardtraxxer

Vorig jaar op Defqon heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Dit was tijdens de endshow op zondag. Ik had toen samen met een vriend, die het ook nog nooit had gebruikt, een halfje genomen. Ik weet nog dat het na 3 kwartier ongeveer opeens insloeg. Ik wilde toen meteen naar voren in het publiek staan en feesten (we stonden van te voren vrij achteraan), maar toen we eenmaal richting de stage liepen in de mensenmassa voelde ik me toch wel wat paniekerig worden. Ik had even het gevoel dat het teveel werd en dat ik het niet meer wilde. Ik ben toen even uit de massa gegaan en heb een rustig plekje opgezocht. Ongeveer 5 minuten heb ik daar gewacht en heb ik eens even goed de tijd genomen om alles in me op te nemen wat er gebeurde, en het gewoon over me heen te laten komen. Ik werd hier wat meer ontspannen door, en toen Davide Sonar - Natural werd ingemixt viel alles op z'n plaats en was het gewoon WAUUWWW :love: Vanaf toen ging ik lekker. een halfje was ook precies genoeg voor mij voor de hele endshow en heb daarna dus ook niks meer bijgepakt. Nu komt koningsdag er weer bijna aan en ik vind het wel weer eens tijd worden om het nog een keer te doen. Ik heb echter wel een paar vragen aan de wat meer ervaren gebruikers:

1. De Endshow van Defqon is maar een paar uurtjes. Met koningsdag ben je de hele dag op pad en zul je dus ook iets meer moeten gebruiken/ het moeten verdelen over de dag. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Gewoon weer een halfje nemen en dan kwartjes bijpakken, of misschien beginnen met een kwartje en dan steeds een kwartje bijpakken? (Ik heb als het goed is dezelfde pillen als op defqon)

2. Ik heb altijd begrepen dat je ongeveer 6-8 weken moet wachten met opnieuw gebruiken. Nu is het zo dat ik 3 dagen na koningsdag een ander feestje ga bezoeken met een vriendin en zij wil heel graag een keer met mij XTC nemen. Kan het erg veel kwaad om voor een keer na 3 dagen opnieuw te nemen of is het toch echt wel nodig om die 6-8 weken aan te houden?

3. Ik heb vroeger een lichte vorm van astma gehad. Ik ben er echter vrijwel helemaal overheen gegroeid. Sinds een jaar hoed ik niet meer op controle bij de longarts, en vanaf toen ongeveer heb ik ook nooit meer medicijnen gebruikt/nodig gehad. Ik ben af en toe een beetje kortademig als ik bijvoorbeeld hard moet trappen op de fiets of iets dergelijks maar dit stoort mijzelf niet echt en het is meestal na een paar minuten ook weer over. Echte astma aanvallen heb ik eigenlijk nooit gehad (ook niet toen ik nog wel onder controle van de longarts was). Ik heb toch eens opgezocht wat er op het internet staat over de combinatie XTC en astma. De meeste sites die ik lees raden XTC gebruik met astma af (duh), maar op sommige sites staat expliciet vermeld dat ze het gebruik van XTC in combinatie met astma medicijnen afraden omdat dit tot hoge bloeddruk kan lijden en dit zou gevaarlijk zijn omdat astma patienten een zwakker hart kunnen hebben door de medicijnen die ze gebruiken enzovoorts, maar op sommige sites staat dit er niet bij vermeld en hebben ze het gewoon over de ziekte astma in combinatie met XTC. Zijn er hier misschien mensen die astma hebben (gehad) en die hun mening/ervaringen hierover willen delen? (De vorige keer met een halfje op heb ik er echt totaal niks van gemerkt verder).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 07:08 

Donateur

Lompekoe schreef:
1. De Endshow van Defqon is maar een paar uurtjes. Met koningsdag ben je de hele dag op pad en zul je dus ook iets meer moeten gebruiken/ het moeten verdelen over de dag. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Gewoon weer een halfje nemen en dan kwartjes bijpakken, of misschien beginnen met een kwartje en dan steeds een kwartje bijpakken? (Ik heb als het goed is dezelfde pillen als op defqon)

Lastig te zeggen zonder te weten hoeveel milligram mdma in je xtc pillen zitten. Mijn voorkeur gaat uit bij een feest van 11:00-23:00 om na een uurtje of 15:00 met een halfje te beginnen gevolgd door kwartjes wanneer je het gevoel heb dat je minder gaat. Met pillen van rond de 180mg.
Maar moet zeggen dat ik nu al bijna 3 jaar geen xtc meer heb gebruikt, hou het bij andere leuke chemicals.

Lompekoe schreef:
2. Ik heb altijd begrepen dat je ongeveer 6-8 weken moet wachten met opnieuw gebruiken. Nu is het zo dat ik 3 dagen na koningsdag een ander feestje ga bezoeken met een vriendin en zij wil heel graag een keer met mij XTC nemen. Kan het erg veel kwaad om voor een keer na 3 dagen opnieuw te nemen of is het toch echt wel nodig om die 6-8 weken aan te houden?

Kwaad nee (behalve meerdaags gebruik kans op serotoninesyndroom), maar echt goed voor je receptoren is het niet, daarnaast is het grootste probleem dat doordat je serotonine "leeg" is jij nooit dat lekkere gevoel krijgt als op Koningsdag. Uit eigen ervaring sta je dan vooral strak, maar niet die heerlijke liefdes rush. Je zou er voor kunnen kiezen om een drug te gebruiken die niet of minder op je serotonine werkt. (pep/4-fa)

Lompekoe schreef:
3. Zijn er hier misschien mensen die astma hebben (gehad) en die hun mening/ervaringen hierover willen delen? (De vorige keer met een halfje op heb ik er echt totaal niks van gemerkt verder).

Hier heb ik geen ervaring mee. Medicijnen combineren met drugs is nooit een goed idee. Maar ken genoeg die tijdens een antibiotica kuur gewoon drugs gebruiken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 15:58 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
vanavond voor het eerst aan de pep dan maar! fatality it is

En en en :D ?

Ben nu wel nieuwsgierig naar je ervaring man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:22 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
yannickvk schreef:
vanavond voor het eerst aan de pep dan maar! fatality it is

En en en :D ?

Ben nu wel nieuwsgierig naar je ervaring man :)

Hij is nog aan het afteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:15 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:48 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Ik kwam denk ik na een half uurtje al in slaap.:

Heb je mooi geluk gehad, heb afgelopen zaterdag op zondag bijna niet geslapen. Duurde aardig lang voordat ik in slaap viel en als ik dan eindelijk in slaap was werd ik telkens na een half uur weer wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 00:25 

Hardtraxx Veteran

Als je echt wat wil voelen van die XTC had je hem toch wel een stuk eerder moeten pakken denk ik, als de 4fmp op z'n piek zit. Zou als ik jou was toch wel een beetje blij zijn dat je hem niet voelde, want als je een halve pil erin smijt terwijl 250mg 4fmp op z'n piek zit zal je hem aardig voelen. :lol:

250mg vind ik overigens echt een hele hoge dosering om in één keer te nemen, zeker voor je eerste keer. Ik heb zelf één keer 200 gepakt en dat vond ik toch vrij veel, 150 is voor mij een fijne dosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:29 

Hardtraxx Elite

Op supersized ook weer een keer peppen, moet ik alleen nog even een dealer kunnen vinden... Degene bij ons in de buurt die verkoopt heeft opzich wel goede (op het moment zelf) kan er ook wel redelijk van slapen maar de dag er na voelt het alsof je doodgaat, je kunt alleen nog maar op de bank liggen, sigaretjes roken en drinken. M'n hart heeft er ook 3 dagen last van, ik vermoed dat er echt heel erg veel caffeïne in zit, want heb opzich de energie wel maar het kaak bewegen etc is er vrijwel niet wat ik normaal toch wel heb van goede pep.

Laatste contact gehad met een pool bij ons op het werk, die gebruikt het dagelijks en ik vroeg of hij een sample mee wilden nemen zodat ik die naar het testcentrum kon brengen, maar helaas die dag er na is hij ontslagen (niet vanwege pep hoor :P)

Overigens mijn laatste pep was lichtgroen van kleur, is dit normaal? Werkte wel gewoon prima hoor!

Dus nog ff zoeken voor Supersized...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:26 

Hardtraxx Veteran

Groene pep, normaal: geen idee, kan zijn dat er kleurstof in zit

Weet nog dat een vriend van mij oranje pep had met Dominator rond het een EK/WK als ''actie'' xd

@Yannick : WTF MAN :list:

Dan vraag je om advies en tips, dan geven we die en dan neem je voor je eerste keer 4F meteen in 1x 250 mg...

Vraag dan niet om advies als je er geen fuck mee gaat doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:28 

Hardtraxx Veteran

Roze pep ook vaker voorbij zien komen. Mijn ervaring is dat de kleur an sich niets zegt over de kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:35 

Donateur

Gewoon even het darknet op (tor browser, via google staat wel ergens hoe het werkt voor de newbies), gaat naar een darkmarket (www.dnstats.net staan ze allemaal) en kunt gewoon een Nederlandse vendor zoeken. Bestellen (met bitcoins) en 2 dagen erna in huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 00:48 

Hardtraxx Addict

heb afgelopen 2 jaar voornamelijk 4f gebruikt . topspul uiteraard.

Nu wil m'n vriendin en haar zus+vriend keer paddo's/2cb doen (iig tripmidel). Wat raden jullie aan?
Ik reageer normaal gezien nogal snel op drugs, mn vriendin iets minder, heeft wat meer nodig. Ben bang dat ik me kut ga voelen zoals begin XTC(warm, zwaar, zweten), wat ik totaal niet chill vind. Heeft dit met gebruik van paddo's e.d. uberhaupt iets te maken?

Iemand tips welk merk/soort en waar te halen? En welke sterkte?

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben ;
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:10 

Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
heb afgelopen 2 jaar voornamelijk 4f gebruikt . topspul uiteraard.

Nu wil m'n vriendin en haar zus+vriend keer paddo's/2cb doen (iig tripmidel). Wat raden jullie aan?
Ik reageer normaal gezien nogal snel op drugs, mn vriendin iets minder, heeft wat meer nodig. Ben bang dat ik me kut ga voelen zoals begin XTC(warm, zwaar, zweten), wat ik totaal niet chill vind. Heeft dit met gebruik van paddo's e.d. uberhaupt iets te maken?

Iemand tips welk merk/soort en waar te halen? En welke sterkte?

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben ;

Tip 1: Lees je goed in!!
Tip 2: LEES JE GOED IN!!

Tripmiddelen is echt wel even wat anders dan XTC. Allereerst zit er nogal een verschil tussen paddo's en truffels. Ga voor het gemak even uit dat je truffels bedoelt aangezien paddo's illegaal zijn (in tegenstelling tot truffels :yay: ) en lastig aan te komen.

Vind zelf dat er een paar belangrijke pijlers zijn met het gebruik van tripmiddelen:
- Zorg altijd dat er iemand bij is die nuchter blijft en het al eens eerder gedaan heeft, een zogenaamd tripzitter. Deze kan je uitleggen wat je gaat voelen en mocht je je niet prettig voelen dan kan diegene je er door heen praten.

- Zorg voor een prettige omgeving, een omgeving die je kent en zo aangenaam mogelijk voor jezelf maakt. Lekkere bank, relaxte muziek, kaarsjes, dekkentje, glaasje water.

- Zit lekker in je vel (een fijne setting helpt daar heel veel bij)!! Heb je een kut dag, is je relatie net uit, ruzie met iemand weet ik veel doe dit dan absoluut niet!!

- Begin met een kwart/halve portie, bijpakken kan namelijk prima wanneer je je goed voelt. Neem voor het eerst absoluut geen hele portie!! Aangezien het nogal een aparte smaak heeft zou ik adviseren er de eerst keer thee van te maken, verdeel de portie in kleinere porties p.p., snij in kleine stukjes en giet hier (niet meer kokend) water overheen, laat 20 minuten trekken en je hebt een beetje muffe truffel thee.

Het leuke aan truffels is dat je het kan verdelen in 3 categorieën: Filosoferend, Hallucinerend en Body Load.

Er zijn verschillende soorten met elk een andere sterkte in een andere categorie, die verschillen maken het juist zo leuk. Wil je kletsen en nadenken over de meest uit een lopende dingen dan neem je er 1 met een sterke filosofie kant, wil je alleen hele sterke visuals dan neem je Hallucinerend. Vaak worden ze bij Smartshops of online vendors qua sterkte aangeduid met sterren van 1 tot 10 ofzo. Op die manier kan je zelf uitzoeken welke categorie je wilt dat het sterkste is.

Zover ik weet is de Psilocybe Hollandia de sterkste met alles op 10 sterren maar blijf daar aub bij uit de buurt voor een eerste keer ;)

De meeste gebruikte als eerste trip is denk ik de Psilocybe Tampanensis, beter bekend als Philosopher’s Stone :) Elke smartshop heeft die wel en is een leuke 5 sterren op alles om het zo maar te zeggen.

Hopelijk kan je hier wat mee :)

Doe dit dus aub niet zomaar en aub met iemand erbij die nuchter blijft, dit is absoluut geen speelgoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:23 

Hardtraxx Veteran

-
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic