Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:31 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Vraag dan niet om advies als je er geen fuck mee gaat doen xd

Dat is het mooie van advies vragen, het is niet leidend voor je uiteindelijke beslissing. Je kan het alsnog naast je neerleggen. Tenzij hij aan jullie vroeg wat hij MOET doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:17 

Hardtraxx Veteran

@Richardd, tuurlijk kan je een advies naast je neer leggen maar als er aan je uitgelegd wordt dat voor een 1e keer 100 mg genoeg is en je neemt direct 250 mg dan is mijn reactie wel WTF!!

@Tommeh: Over 2cb: Voor mij is dit truffels light :) Misschien een nog betere manier om kennis te maken met trippen dan direct truffels. De pijlers qua setting enzo blijven wel hetzelfde op zich
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:37 

Hardtraxx Elite

Voor mij nooit meer truffels, laatste 2 keer van moeten kotsen en daarna bijna geen effect meer, vind het zó vies, heb het al met van alles weg proberen te krijgen maar het lukt gewoon niet meer. Heb ongeveer 6 keer gedaan waarvan 4 keer goed en 2 keer slecht.

Toen een keer 2cb gehad, dit was het meteen voor mij. Eerste trip was visueel niet zo sterk, de tweede trip wat sterker en was ook gewoon heel erg leuk, veel lachkicks. De derde trip was echt weer mindfucking, erge visuals maar minder lachkicks, had toen ook bijgepakt, iets wat ik de volgende keer misschien niet meer doe want ik kreeg mundige hoofdpijn die later wel weer verdween.

Heerlijk spul dat 2cb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:18 

Hardtraxx Veteran

Zijn er hier meer mensen bij wie 4-FMP niet meer werkt? De laatste twee keer dat ik het gebruikt heb (X-Qlusive B-Front en Q-Base) was het beide keren na een uurtje of anderhalf of zo al uitgewerkt... ik wil het binnenkort wel weer eens een keertje gebruiken, maar ik ben bang dat het nu weer zó voorbij is.
Ik moet toegeven dat ik vorig jaar veel te vaak en in veel te hoge dosissen 4-FMP heb gebruikt, maar kan het serieus zo zijn dat ik het daarmee voorgoed verpest heb voor mezelf?

Mocht het binnenkort als ik het weer eens probeer weer zo kut zijn, wat is dan eventueel een goede vervanger voor 4-FMP? Xtc vind ik alleen in thuissituatie chill, pep krijg ik het vaak benauwd van en ik raak er vaak opgefokt van, coke vind ik chill maar te duur om op een feest te gebruiken (ivm vele bijpakken).

Hard4Us schreef:
Toen een keer 2cb gehad, dit was het meteen voor mij. Eerste trip was visueel niet zo sterk

Ik krijg alweer een lach op m'n gezicht als ik hier aan terug denk, denk dat dat toch wel één van de mooiere drugservaringen is die ik heb gehad :lol: Binnenkort nog eens overdoen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vrees dat jouw tolerantie voor 4f nog steeds te hoog is. Leuke vervanger is meph, maar daar kun je vrij lastig aan komen, heb zelf al heel lang niet meer gekeken of het nog te verkrijgen is (Darknet), dus hoe dat nu is weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:22 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Zijn er hier meer mensen bij wie 4-FMP niet meer werkt? De laatste twee keer dat ik het gebruikt heb (X-Qlusive B-Front en Q-Base) was het beide keren na een uurtje of anderhalf of zo al uitgewerkt... ik wil het binnenkort wel weer eens een keertje gebruiken, maar ik ben bang dat het nu weer zó voorbij is.
Ik moet toegeven dat ik vorig jaar veel te vaak en in veel te hoge dosissen 4-FMP heb gebruikt, maar kan het serieus zo zijn dat ik het daarmee voorgoed verpest heb voor mezelf?

Mocht het binnenkort als ik het weer eens probeer weer zo kut zijn, wat is dan eventueel een goede vervanger voor 4-FMP? Xtc vind ik alleen in thuissituatie chill, pep krijg ik het vaak benauwd van en ik raak er vaak opgefokt van, coke vind ik chill maar te duur om op een feest te gebruiken (ivm vele bijpakken).

Misschien een gek idee hoor maar...een keer geen drugs?

Helaas heb ik geen antwoord op je vraag en ik denk niemand aangezien er zo weinig bekend is over 4-FMP/4FA
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nog maar héél zelden naar feestjes, eens in de drie maanden nog niet eens, als ik nou om de week een feestje pakte en op ieder feest gebruikte was het een ander verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:30 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik ga nog maar héél zelden naar feestjes, eens in de drie maanden nog niet eens, als ik nou om de week een feestje pakte en op ieder feest gebruikte was het een ander verhaal :P

Nee he he anders had je wel Yowan geheten en niet Fuzzy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 06:19 

Donateur

Unknown schreef:
Ik vrees dat jouw tolerantie voor 4f nog steeds te hoog is. Leuke vervanger is meph, maar daar kun je vrij lastig aan komen, heb zelf al heel lang niet meer gekeken of het nog te verkrijgen is (Darknet), dus hoe dat nu is weet ik niet.

Mephcrisis is helaas niet steeds aanwezig maat :( Veel vendors geprobeerd. Verkopen allemaal andere chemicals als 4mcc.....zoals 4mec/4cmc/4cm/4emc en 3mmc. De echte 4mmc alleen uit verre landen te krijgen helaas (Cambodja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:11 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Hard4Us schreef:
Toen een keer 2cb gehad, dit was het meteen voor mij. Eerste trip was visueel niet zo sterk

Ik krijg alweer een lach op m'n gezicht als ik hier aan terug denk, denk dat dat toch wel één van de mooiere drugservaringen is die ik heb gehad :lol: Binnenkort nog eens overdoen? :P

Haha eigenlijk moeten we dat wel weer een keer overdoen ja :p in de zomer staat 't iig vast dat we het met paar vrienden overdag gaan doen vgm ook bij diegene waar we de vorige keer deden, ouders pleitte. Dus laat je tegen die tijd wel wat weten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:22 

Hardtraxx Elite

Iemand ervaringen met de combi G en keta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:38 

Hardtraxx Elite

Volgens mij is er ook een pep-crisis op het moment... Althans bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:52 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Volgens mij is er ook een pep-crisis op het moment... Althans bij ons.

Hier is het ook een stuk lastiger om eraan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 15:39 

Hardtraxx Veteran

Aangezien we allemaal mega veel zin hebben in het defqon weekend kwamen wij, The Skribbler en Jordi, tot de conclusie dat we hiervoor iets ludieks moesten bedenken. Na een lange middag brainstormen mag ik toch wel zeggen dat we een fantastisch eindproduct hebben bedacht. Het is me daarom een eer om hierbij te presenteren....

DEFQON CAMPING 2016, HET RAD VAN SNATS

Het spel
Wij (Dirk en Jordi) presenteren met trots het RAD VAN SNATS. Het spel gaat als volgt. Om beurten wordt er een vraag gesteld uit het triviant spel (de Disney versie wel te verstaan). Als je een vraag goed hebt, krijg je een partje, zo niet, dan krijg je niets. Wanneer je 6 partjes hebt (een volle taart), moet je het twisterbord draaien (is eventueel ook te regelen met een bierflesje, zien we later wel). Je krijgt in ieder geval een random getal, en dit getal staat tegenover een soort snats. Deze MOET je nemen, en wel twee punten.
Op het twister bord (bv.) Vooraf is door de quizmaster een verdeling gemaakt welk vakje met welke stof correspondeert. Dit is niet bekend bij de deelnemers dus wat je uiteindelijk door je neus heen jakkert is geheel een verrassing!

Ground Rules
- Iedereen die meedoet, doet afstand van een zakkie inhoud.
- Het is vooraf duidelijk wat er in totaal ligt (welke soorten) zodat mensen kunnen weigeren als er bepaalde drugs tussen liggen waar ze geen zin in hebben.
- Als je meespeelt en je moet snatsen, MOET JE OOK SNATSEN. No backsies!
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten word gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.
- Uiteindelijk zijn Dirk en Jordi super eindbaas.
- Mochten er mensen willen aansluiten, kan dit in de groep overlegd worden. Jordi en Dirk geven echter uiteindelijk het eindoordeel.

Rol van Quizmaster (aka Dirk):
Om het spel in goede banen te leiden word er één quizmaster aangewezen. Bij vooraf gaf Dirk al aan dit graag te zijn, maar voor de goede orde is hier zijn taakomschrijving.
- ALLEEN DE QUIZMASTER heeft beschikking tot een stukje documentatie waarop duidelijk staat wat wat is.
- De Quizmaster is verantwoordelijk voor een “normale” gebruikers hoeveelheid. Dat wil zeggen: hij ziet er op toe dat er geen grote punten worden genomen (zeker in het geval van MXE o.i.d.)
- De Quizmaster stelt de vragen, en is verantwoordelijk voor de beoordeling. Als het gegeven antwoord dusdanig in de buurt zit van het “goeie” antwoord, is het aan Dirk om hier over te beslissen. DIT IS NIET DISCUTABEL.
- Aangezien de quizmaster zelf niet deelneemt aan het spel, is hij natuurlijk vrij af en toe een sample te proberen.

Denk je nou JEZUS WAT EEN FUCKING KUT IDEE. Ik wil meedoen? PB The Skribbler of mij maar. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 15:42 

Hardtraxx Veteran

Haha godverdomme wordt steeds mooier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 15:44 

Hardtraxx Elite

Godverdomme wat een mooi spel. Helaas ben ik op Awake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 15:48 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Zo hadden wij ooit de DrugOlympics bedacht. Waarbij je o.a. moet grabbelen, en wat je pakt moet je nemen ook al wil je dat niet. Het is er helaas nog nooit van gekomen.

Ja daar is dit dus een verbeterde versie van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 17:29 

Hardtraxxer

In w/ keta en MXE
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:11 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:18 

Hardtraxx Elite

Ik wil graag toeschouwen / EHBO verlenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:19 

Bierkoning

Ik ga niet naar Defqon maar mag ik wel mee doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:31 

Hardtraxx Elite

Terrordrang schreef:
In w/ keta en MXE

In w/ heroïne en crystal meth
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:39 

Hardtraxx Veteran

In met 2cb poeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:48 

Hardtraxx Elite

Beetje ghb in de mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 19:01 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten wordt gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.

Is uit de klauwen snatsen wel toegestaan?
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic