Zijn er hier meer mensen bij wie 4-FMP niet meer werkt? De laatste twee keer dat ik het gebruikt heb (X-Qlusive B-Front en Q-Base) was het beide keren na een uurtje of anderhalf of zo al uitgewerkt... ik wil het binnenkort wel weer eens een keertje gebruiken, maar ik ben bang dat het nu weer zó voorbij is.
Ik moet toegeven dat ik vorig jaar veel te vaak en in veel te hoge dosissen 4-FMP heb gebruikt, maar kan het serieus zo zijn dat ik het daarmee voorgoed verpest heb voor mezelf?
Mocht het binnenkort als ik het weer eens probeer weer zo kut zijn, wat is dan eventueel een goede vervanger voor 4-FMP? Xtc vind ik alleen in thuissituatie chill, pep krijg ik het vaak benauwd van en ik raak er vaak opgefokt van, coke vind ik chill maar te duur om op een feest te gebruiken (ivm vele bijpakken).
Hard4Us schreef:
Toen een keer 2cb gehad, dit was het meteen voor mij. Eerste trip was visueel niet zo sterk
Ik krijg alweer een lach op m'n gezicht als ik hier aan terug denk, denk dat dat toch wel één van de mooiere drugservaringen is die ik heb gehad

Binnenkort nog eens overdoen?