Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:10 

Hardtraxx Veteran

Van alle zaken dat je hebt opgenoemd heb ik van geen één last van gehad. Kan het aan de hoeveelheid en kwaliteit liggen? Wat jaag jij er dan ongeveer doorheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:43 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Kan het aan de hoeveelheid en kwaliteit liggen?

Ja zowel de hoeveelheid alcohol en pep draagt (natuurlijk) bij aan de kater
Ikzelf heb minder last van de beruchte pep kater met een betere kwaliteit pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 12:52 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
bloemkool schreef:
die achterlijke comments

Als jij je achterlijke hoeveelheden drugs hier in plaatst krijg je ook achterlijke comments hoe achterlijk veel dat is.

Dit lijkt mij redelijk subjectief wat je hier roept. Wat zijn achterlijke hoeveelheden? Heb de ene persoon er van 150mg ontzettend vaag bij zien staan terwijl de ander er met 400mg nog fris en fruitig bij stond alsof er niks aan de hand was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 12:59 

Hardtraxx Veteran

Wat 4f betreft is 150-170mg de meest gangbare hoeveelheid. 200+ wordt over het algemeen toch wel als erg hoog beschouwd. Maar er zijn ook mensen die 150 al veel te hoog vinden... Iedereen weet voor zichzelf denk ik wel wat het fijnst is, en daar gaat het uiteindelijk om :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 13:00 

Hardtraxx Veteran

Juist. Nou moet ik wel voor de duidelijkheid even zeggen dat de 400mg niet in één keer genuttigd werd(lijkt me duidelijk, maar toch) :P maar 2 caps van 200 netjes verdeeld over de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:02 

Hardtraxx Newbie

Wordt tijd om is een keer iets anders uit te proberen dit weekend, iemand ervaring/tips met Hasj thee/melk?
Heb er op het internet al wel wat dingen over gelezen en ben het van plan dit weekend te gaan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 03:07 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Ik slaap prima die dag. Eerder het idee dat jullie een hersenstoornis hebben met die achterlijke comments

Ik oordeel niet hoor, ben zelf ook niet het schoolvoorbeeld voor verstandig gebruik.

Maar dat van ErikZ was gewoon grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 16:37 

Hardtraxx Veteran

Ben dan ook hilarisch!!

Vrijdag aanstaande trippen met vrienden :) Heb de keuze uit truffels en 2CB maar nog geen keuze gemaakt.

Truffels al heel veel vaker gedaan, 2CB nog maar 1x (1 nijntje) van zondag op maandag Decibel ;) Was een te lage dosis bleek toch wel achter.

Iemand die voor mij de keuze kan maken en waarom ;)?

Rare vraag misschien maar kan combineren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:48 

Hardtraxx Elite

Combineren kan zeker, 1cb en een half portie truffels werkt goed. Lees ook maar eens verhalen op het Drugsforum.

Verder zou ik altijd 2cb kiezen, zoveel vetter dan die smerige schimmels haha.

ErikZ schreef:
Ben dan ook hilarisch!!

Vrijdag aanstaande trippen met vrienden :) Heb de keuze uit truffels en 2CB maar nog geen keuze gemaakt.

Truffels al heel veel vaker gedaan, 2CB nog maar 1x (1 nijntje) van zondag op maandag Decibel ;) Was een te lage dosis bleek toch wel achter.

Iemand die voor mij de keuze kan maken en waarom ;)?

Rare vraag misschien maar kan combineren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 09:27 

Hardtraxx Veteran

Ik vind zelf een 2cb trip beter te sturen dan truffels, en daardoor wat fijner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 11:49 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen zou ik combineren van 2 verschillende tripmiddelen pas aanraden als je bekend bent met beide stoffen alleen, ookal valt 2cb op zich wel mee hoe heftig het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 00:54 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd steeds vaker nuchter (qua drugs) op feesten, bevalt prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 01:13 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Laatste tijd steeds vaker nuchter (qua drugs) op feesten, bevalt prima.

Idem. Heb in oktober besloten om te gaan minderen met drugs op feesten en ben sindsdien 9 van de 13 feesten nuchter geweest. 70% ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 21:30 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met 5-MeO-MiPT? Onverwachts hiervan een sample gekregen maar geen idee wat ik er mee aanmoet, schijnt nogal vaag spul te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 02:24 

Donateur

Casp schreef:
Iemand ervaring met 5-MeO-MiPT? Onverwachts hiervan een sample gekregen maar geen idee wat ik er mee aanmoet, schijnt nogal vaag spul te zijn.

5-MeO-MiPT zou volgens de reports wat feestelijker zijn en zelfs richting MDMA gaan. In mijn ervaring was het een nog redelijk conventioneel psychedelicum, zij het wat energieker dan andere tripmiddelen, maar ik heb het maar eenmaal gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 22:54 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met oranje rock 'n roll pillen? Ben van plan om deze morgen te doen bij Noisia Invites. Eerst een kwartje (pas mijn 2e keer) en zien hoe het valt. Vergeschoten, maar ben toch benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 07:33 

Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Iemand ervaring met oranje rock 'n roll pillen? Ben van plan om deze morgen te doen bij Noisia Invites. Eerst een kwartje (pas mijn 2e keer) en zien hoe het valt. Vergeschoten, maar ben toch benieuwd :)

194-202mg, als je het hebt over de Love, Peace, Rock&Roll pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 17:28 

Hardtraxx Veteran

Terrordrang schreef:
klapstoel schreef:

Jep, die!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 22:29 

Hardtraxx Veteran

Terrordrang schreef:
klapstoel schreef:

waren trouwens prima pillen! Duurde even voordat ze er in knalde (bijna 2 uur?!), maar lekker (hard) gegaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 23:22 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 09:00 

Hardtraxx Veteran

Hey Yannick,

Je bent niet de eerste met deze vraag hier ;)

Persoonlijk vind ik de stap van een pilletje naar iets in je neus stoppen erg groot (kan helemaal aan mij liggen hoor, weet niet precies wat dat is). Speed geeft je inderdaad de energie boost die je zoekt, echter werkt dit nog heel veel korter dan XTC waardoor je vaker bij moet pakken.

Tip van mij kant als je het wilt doen: Doe het met een vriend die het vaker heeft gedaan en laat die bepalen wanneer wel bij te pakken en wanneer niet. Sorry dat ik het zeg maar dus niet zo'n halve zolle die maar door blijft snuiven maar iemand die je vertrouwd ;)

Wil je toch iets dat langer duurt, energie geeft + een lekkere euforieboost: 4FA (4FMP) Het door (drugsgebruiktend) Hardtraxx verkozen ambrozijn op drugs gebied ;)

Laat iemand (vertrouwd!!) 2 capsules voor je maken (100 mg en 75mg) en je kan er een geheel feest tegen aan.

Nadeel voor mij is dat net als met speed slapen er niet in zit maar dat is geheel persoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 09:26 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Persoonlijk vind ik de stap van een pilletje naar iets in je neus stoppen erg groot (kan helemaal aan mij liggen hoor, weet niet precies wat dat is).

Speed kan je ook in een capsule stoppen, of een bommetje maken (beetje pep op een vloeitje gooien, die dicht draaien en overbodig stuk vloei afscheuren) en die dan doorslikken.

Pep geeft je wel de energie ja, maar het geeft geen euforisch gevoel. Als je dat euforische gevoel wel wil, dan zou ik idd ook 4fa adviseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 10:00 

Hardtraxx Veteran

Dat snap/weet ik Norther, echter geeft dat niet het beste effect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 11:38 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 11:45 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:

heb nog een paar vraagjes. Ik heb van mensen gehoord dat bij 4fmp het bijpakken geen zin heeft, klopt dit? En geld voor 4fmp ook de rust periode, net als bij xtc?

Ik dacht trouwens ook dat speed juist een hele lange werking had, dit is dus niet het geval?

Alvast bedankt.

Van 4FA bijpakken krijg je wel weer energie en sta je extra strak en kun je een week niet slapen dusja weet niet of je daar blij van wordt, ik begin er niet aan in ieder geval. Rustperiode, is lastig te zeggen. Het gebruikt wel minder serotonine dan MDMA, maar het is nooit echt onderzocht (op mensen) zover ik weet.

Ja speed blijft wel lang werken als in niet kunnen slapen, maar het fijne gevoel blijft niet zo lang.
Vorige  1 ... 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic