Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 19:23 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Heb het ooit gehad op Free Festival na het eerste halfje, voelde mij down/wilde naar huis en alleen maar willen zitten. Kon geen mensen om mij heen hebben maar wilde ook niet alleen zijn.

Bleek dat de pillen vervuild waren met PMMA :x

Is dat PMMA niet per se slechter dan MDMA, aangezien PMMA in principe wel dezelfde werking heeft als het gevoel van MDMA, maar dat het grootste probleem met PMMA is dat je heel makkelijk een overdosis neemt, aangezien het opkomen van de MDMA feeling langer op zich laat wachten, waardoor je dus veel te veel bijneemt, omdat het te lang duurt met werken.
Of is het stofje PMMA sowieso gewoon gevaarlijk, niet alleen vanwege het bovenstaande, maar de andere troep die er in zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 21:13 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Is dat PMMA niet per se slechter dan MDMA, aangezien PMMA in principe wel dezelfde werking heeft als het gevoel van MDMA, maar dat het grootste probleem met PMMA is dat je heel makkelijk een overdosis neemt, aangezien het opkomen van de MDMA feeling langer op zich laat wachten, waardoor je dus veel te veel bijneemt, omdat het te lang duurt met werken.

Jezus maat wat een ontiegelijk lange zin is dit ik bedoel er staat wel hier en daar een komma maar ja het is nog steeds gewoon een verschrikkelijk lange zin ik vraag me af wie deze zin niet minstens 10x heeft moeten lezen, want ja, het is gewoon echt een belachelijk lange zin en ik heb hem wel meerdere keren moeten lezen want zoals ik al eerder zei gebruik je wel een komma zo nu en dan maar toch is het heel erg moeilijk te snappen zo lang en dan geen punten je had hier best meerdere zinnen van kunnen maken want nu is het wel heel lang ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 22:26 

Leijers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 00:15 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Unknown schreef:

Jezus maat wat een ontiegelijk lange zin is dit ik bedoel er staat wel hier en daar een komma maar ja het is nog steeds gewoon een verschrikkelijk lange zin ik vraag me af wie deze zin niet minstens 10x heeft moeten lezen, want ja, het is gewoon echt een belachelijk lange zin en ik heb hem wel meerdere keren moeten lezen want zoals ik al eerder zei gebruik je wel een komma zo nu en dan maar toch is het heel erg moeilijk te snappen zo lang en dan geen punten je had hier best meerdere zinnen van kunnen maken want nu is het wel heel lang ja.

Ja toen ik het terug las had ik hetzelfde, mja geen zin meer om dat helemaal aan te passen :lol:

En fix je telefoon eens :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 14:29 

Hardtraxx Newbie

Tijdens Decibel een capsule 4f op met +- 210 mg. Beviel goed maar na 4 uurtjes was de energie weer totaal weg. Laatste keer 4f was dan ook op Decibel en het staat op de planning voor Loudness (eerste uren 4f i.c.m. de muziek (L) )

Heeft iemand ervaring met bij pakken of de dosis wat verhogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 14:32 

Hardtraxx Veteran

Bijpakken verlengd de energie bij mij wel heel erg. 210mg is een hoge dosis, dus een nog hogere dosis pakken meteen zou ik niet aanraden. Wat ik meestal doe is de eerste dosis pakken en dan na een uurtje of 2,5 (na inslag) de helft van de eerste dosis bijpakken.
Let wel op: slapen kun je écht vergeten met bijpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 16:29 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Bijpakken verlengd de energie bij mij wel heel erg. 210mg is een hoge dosis, dus een nog hogere dosis pakken meteen zou ik niet aanraden. Wat ik meestal doe is de eerste dosis pakken en dan na een uurtje of 2,5 (na inslag) de helft van de eerste dosis bijpakken.
Let wel op: slapen kun je écht vergeten met bijpakken!

Thanks voor je antwoord! Slapen na 4f is voor mij sowieso al onmogelijk hehe. Zolang ik zondagavond maar slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 16:49 

Hardtraxx Veteran

Bij mij ook, maar daar ben ik zelf juist altijd blij om :P Dan kan ik de zondag mooi doorhalen en gewoon m'n dingetjes doen, en zondagavond lekker rond een uurtje of 22:00/23:00 gaan slapen en sta ik maandagochtend weer fris op. Anders val ik na een feest in slaap en kom ik pas tussen 15:00 en 18:00 een keer m'n bed uit waardoor ik 's nachts niet meer slaap en maandag helemaal naar de klote op school zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 11:24 

Hardtraxx Veteran

Deze zin xd
Hard4Us schreef:
Weet niet of ik zelf ga pakken vanwege dat ik het afgelopen donderdag al gedaan heb en ik denk dat ik dan minder voel. Of misschien toch 1,5.

@Waalkade 210 mg is wel echt een hele hoge dosis
Tip: 150-180mg als eerste capsule en dan inderdaad de helft bijpakken zoals Fuzzy zegt

Door die hoge dosis is de ''crash'' ook een stuk groter waardoor je denkt dat het is uitgewerkt maar het giert nog door je lichaam (sta maar eens echt stil en let eens op je ademhaling, dan voel je het nog prima), met een lagere dosis zak je wat geleidelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 14:46 

Hardtraxx Veteran

Waalkade schreef:
Tijdens Decibel een capsule 4f op met +- 210 mg

Waalkade na 1,5 uur Afbeelding

Pak zelf 4F alleen maar op festivals ivm slapen. Dan is om de 2 uur halfje xtc bijpakken voor mij altijd een uitstekende combinatie geweest. Heb nooit met 4F verder bijgepakt, is dit aan te raden of juist niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 15:00 

Hardtraxx Veteran

Als je 4f bijpakt met 4f, dan werkt het bijpakken meer als pep.

Eerst 4f en dan bijpakken met x (of een andere grote serotonine releaser), is wel al vaker hier aangehaald als zijnde zeer slecht voor je hersenen (gevalletje 1+1=3), dus dat zou ik sowieso niet aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 16:32 

ik start meestal met 200-220 en pak daarna 100-150 bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

En dan woensdag naar bed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 19:07 

Hardtraxx Elite

Heb al een paar keer 2x 190 4F gedaan, gaat prima hoor.
Je timing moet wel goed zijn. Heb op Q-Base een foute inschatting gemaakt en ik ging keihard, maar wel goed.
Maar zo hard ben ik nog nooit gegaan, mijn energie was echt eindeloos, trillingen over heel het lichaam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:38 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
bloemkool schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:42 

Hardtraxx Elite

Gisteren op Reverze in deze volgorde: wiet, pep, 4fmp, halve pil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:48 

Hardtraxx Veteran

Vind 4fmp na pep echt zonde van de 4fmp. Voel je alleen maar die energie, geen euforisch gevoel oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:50 

Hardtraxx Elite

pep stond niet op de planning, was ook niet zo heel veel dus heb de 4 nog goed gevoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 01:53 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
bloemkool schreef:

:lol: :lol: Sowieso niet eerder xd
DL22 schreef:
Gisteren op Reverze in deze volgorde: wiet, pep, 4fmp, halve pil :D

Lekker helemaal doodgaan dus, goed zo :beer: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 09:58 

Ik slaap prima die dag. Eerder het idee dat jullie een hersenstoornis hebben met die achterlijke comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 12:27 

Hardtraxx Veteran

Vorig weekend echt per toeval (lang verhaal) wat pep in huis. Was hier voorheen niet zo'n heel voorstander van maar toch na een aantal biertjes een klein "monstertje" genomen. Werkte niet super goed ofzo maar iig niet dat opgefokte gevoel wat ik er zo aan haat. 4 puntjes in totaal gehad waarvan om 02:00 mijn laatste en gewoon kunnen slapen rond een uur of 09:00 :D
Verder hele nacht goed kunnen door dansen en ook nog eens flink bij gezopen. Die zondag erop (gister dus) me gewoon prima gevoelt op wat stijve beentjes na.

Valt me mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 12:29 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Ik slaap prima die dag. Eerder het idee dat jullie een hersenstoornis hebben met die achterlijke comments

Morgen pas dinsdag he... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 13:05 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
die achterlijke comments

Als jij je achterlijke hoeveelheden drugs hier in plaatst krijg je ook achterlijke comments hoe achterlijk veel dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 13:18 

Jordi schreef:
bloemkool schreef:
die achterlijke comments

Als jij je achterlijke hoeveelheden drugs hier in plaatst krijg je ook achterlijke comments hoe achterlijk veel dat is.

Daar is dit topic toch voor? Altijd maar zeiken over grote hoeveelheden van een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:08 

Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Vorig weekend echt per toeval (lang verhaal) wat pep in huis. Was hier voorheen niet zo'n heel voorstander van maar toch na een aantal biertjes een klein "monstertje" genomen. Werkte niet super goed ofzo maar iig niet dat opgefokte gevoel wat ik er zo aan haat. 4 puntjes in totaal gehad waarvan om 02:00 mijn laatste en gewoon kunnen slapen rond een uur of 09:00 :D
Verder hele nacht goed kunnen door dansen en ook nog eens flink bij gezopen. Die zondag erop (gister dus) me gewoon prima gevoelt op wat stijve beentjes na.

Valt me mee :cool:

Pep en bier = bij mij een vreselijk erge kater. Kan wel vaak redelijk snel slapen, behalve als m'n vriendin langs me ligt dan haha want dan word het de hele nacht feest.
Maar de dag er na heb ik echt het gevoel alsof ik doodga, heel moe, hartkloppingen, beetje benauwd. Echt een van de meest vreselijke dagen zijn dat. Maarja, ik probeer ze nu ook gelukkig te vermijden.
Vorige  1 ... 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic