Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 17:43 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Merk dat ik de laatste tijd wat vaker coke ben gaan gebruiken, en op feesten 4fmp + xtc. Ik voel gewoon dat als ik zo een jaar doorga, het gewoon destructief is. Alles omtrent drugs normaliseert voor mij, en ik maak alles op.

Voel nu gewoon aan dat ik sterk moet zijn, en eens een tijdje niks te gebruiken. Misschien pas weer ergens in de zomer. Zou me goed doen.

Coke zou ik ook aan de kant gooien. Helaas genoeg mensen gezien waarbij het coke-gebruik 'erin sloop' en leidde tot frequent gebruik (wekelijks). Mijn advies: inderdaad niks in huis hebben, tegen je vrienden vertellen en gewoon minder naar feesten gaan. Pauze tot de zomer gaat je zeker lukken. Good luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 19:51 

Hardtraxx Newbie

Op Hard Bass voor het eerst 4F gepakt, ben er gelijk fan van.
Die rillingen/kippenvel :love: en vooral als iemand met relatief lange nagels over je hoofd/rug kriebelt, heerlijk!
Beviel me ook zeer goed dat het rustiger opkwam vergeleken met X!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:00 

Hardtraxx Veteran

Raaverok schreef:
Op Hard Bass voor het eerst 4F gepakt, ben er gelijk fan van.
Die rillingen/kippenvel :love: en vooral als iemand met relatief lange nagels over je hoofd/rug kriebelt, heerlijk!
Beviel me ook zeer goed dat het rustiger opkwam vergeleken met X!

Dat had ik ook al met een pil op. Dat kriebelen is inderdaad heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 23:49 

Hardtraxx Veteran

Volgende week roze Xtc bars proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 21:09 

Donateur

Store schreef:
Kevin-Raw schreef:
Daarnaast een glorie momentje, ondanks de grote mephedronecrisis nu de beste kunnen krijgen die ik ooit heb gehad. :D Helaas wel uit een land hier ver vandaan.

Drugdome?

Yes, Cambodja
Wel een eer trouwens, speciaal een account aanmaken om op mijn bericht te reageren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 01:21 

Hardtraxx Veteran

zo helpen we de jeugd wel aan de drugs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:57 

Artiest

Sjonge jonge jonge, ik kots die Lil' Kleine echt uit. Wat een meuk ook weer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:21 

Hardtraxx Elite

Droeftoeter 2.0 die gast is echt niks waard.
Even geleden een filmpje gezien dat hij iemand uitscheld voor kkmoeder en dat hij de club moet verlaten omdat hij een middelvinger opstak naar hem. Waardeloze gozer, zonder zen vriendjes is het een dikke 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:25 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha door je neus is dan niet oké volgens de heren, maar 1,2,3,4 pillen gebruiken KEN NATUURLIJK HENDIG.

Wat een ongelofelijke paupers zeg. Sws de teksten... "ik heb niks met de SGP" WAUW MEEN JE DIT MAAT IK HAD VERWACHT DAT JE SOWIESO ELKE KEER SGP ZOU STEMMEN WANT JA SNAP JE IK WEET WEL CDA IS CHRISTENUNIE.

Dit is echt te cringeworthy voor woorden. :x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:33 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hahahaha door je neus is dan niet oké volgens de heren, maar 1,2,3,4 pillen gebruiken KEN NATUURLIJK HENDIG.

Wat een ongelofelijke paupers zeg

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:42 

Hardtraxx Veteran

Optyfen gauw met die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:06 

Hardtraxxer

Wat is het toch een intellectueel. De verloedering van de samenleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 19:03 

Hardtraxx Elite

Tekst gaat natuurlijk nergens over, maar catchy is het zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:34 

Artiest

Fothermucker schreef:
Tekst gaat natuurlijk nergens over, maar catchy is het zeker.

Wat vind je er catchy aan als ik vragen mag? De muzikaliteit is ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:48 

Hardtraxx Elite

Simpele opmerkelijke tekst die goed blijft hangen, simpele melodie. Gaat het gewoon goed doen bij zijn doelgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 17:29 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen nacht op The Funky Cat voor het eerst sinds ik denk anderhalf/twee jaar xtc solo gebruikt op een feest. Zo lang niet gedaan omdat ik er altijd puddingbenen van krijg en gewoon flink ga spacen, wat ik thuis wel chill vind maar op feestjes totaal niet.
Ik wou voor een lage dosering gaan dus begon met een kwartje, deze kickte na een half uurtje of zo in maar ik vond het echt niet chill. Ik had nergens meer zin in, wou naar huis, irriteerde me aan heel veel dingen en werd ontzettend moe. Gelukkig werkte deze vrij snel ook alweer uit, geen last van iets gehad na het uitwerken en kreeg m'n energie weer terug dus toen ook maar niks meer bijgepakt.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:04 

Hardtraxx Elite

Begin meestal ook met een kwart of een halve, ik word vaak zenuwachtig in het begin en heb ook wel eens het gevoel dat ik naar huis wil en moet ik 2 of 3 keer schijten. Als dat allemaal achter de rug is pak ik bij en ga ik wel altijd heel lekker.

Heb ook eens gehoord dat je voeding een rol kan spelen.
Eet je van te vore vettig ga je er minder van voelen en duurt het wat langer voor hij opkomt.
Blijkbaar ga je keihard op yoghurt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:33 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Afgelopen nacht op The Funky Cat voor het eerst sinds ik denk anderhalf/twee jaar xtc solo gebruikt op een feest. Zo lang niet gedaan omdat ik er altijd puddingbenen van krijg en gewoon flink ga spacen, wat ik thuis wel chill vind maar op feestjes totaal niet.
Ik wou voor een lage dosering gaan dus begon met een kwartje, deze kickte na een half uurtje of zo in maar ik vond het echt niet chill. Ik had nergens meer zin in, wou naar huis, irriteerde me aan heel veel dingen en werd ontzettend moe. Gelukkig werkte deze vrij snel ook alweer uit, geen last van iets gehad na het uitwerken en kreeg m'n energie weer terug dus toen ook maar niks meer bijgepakt.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

De setting, je mood.. kan ook meespelen dat je de afgelopen keren in gedachte hebt waardoor het effect flink geremd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:57 

Hardtraxx Veteran

Heb het ooit gehad op Free Festival na het eerste halfje, voelde mij down/wilde naar huis en alleen maar willen zitten. Kon geen mensen om mij heen hebben maar wilde ook niet alleen zijn.

Bleek dat de pillen vervuild waren met PMMA :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:58 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Heb het ooit gehad op Free Festival na het eerste halfje, voelde mij down/wilde naar huis en alleen maar willen zitten. Kon geen mensen om mij heen hebben maar wilde ook niet alleen zijn.

Bleek dat de pillen vervuild waren met PMMA :x

Precies dat had ik ook! Vooral dat van niet alleen willen zijn maar toch niemand om je heen willen hebben, heel irritant. Deze (paarse Tomorrowlands) leken mij niks mis mee te zijn, vriend van me had er 1,5 op en ging heerlijk, andere vrienden hebben ze eerder ook al gehad. Ik had ze op Decibel zelf ook en ging daar ook gewoon lekker op toen, maar dat is denk ik wel een andere druk geweest zo'n tijd terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:11 

Hardtraxx Elite

Paarse TML prima ervaringen mee :thumbsup: :thumbsup:
Misschien riskant, maar ik zou gewoon eens bijnemen het moment dat je je slecht voelt.
Wel ergens waar je de muziek echt vet vind en je je niet stoort aan dingen rondom je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:35 

Hardtraxx Veteran

Als je na één kwartje je al al zo kut voelt, kan het misschien wel helpen om dat andere kwartje bij te pakken.

Maar er spelen zoveel factoren mee bij drugs gebruik, dat een duidelijke verklaring nooit gegeven zal kunnen worden. Het zijn maar stimuli, geen wondermiddelen op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:41 

Hardtraxx Elite

Als je het neemt mag je ook niet wachten tot het komt vind ik.
Gewoon nemen, lekker met de muziek bezig zijn en voor je het weet rol je er helemaal in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:44 

Hardtraxxer

Een jointje roken wil ook nog wel eens helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 23:37 

Hardtraxx Elite

Afgelopen donderdag weer een keer heerlijk gespaced op 2cb (paarse buddha's). Wat was dit geweldig, echt mijn nummer 1 drugs geworden. Vantevoren 5 biertjes op waardoor het allemaal wat heftiger werd, voelde me op een moment gewoon Jezus die vette techno aan het draaien was, terwijl ik ook nog het gevoel had dat de biljart keu's zwaarden waren uit Mortal Combat X :P. Ook heel wat rondjes gelopen op The Riddle van D'agostino, ik kan nooit meer normaal naar dat lied luisteren haha.

Voor komend weekend 16 stuks gekocht om met wat meer man te gaan chillen bij iemand die weekend home alone is. Weet niet of ik zelf ga pakken vanwege dat ik het afgelopen donderdag al gedaan heb en ik denk dat ik dan minder voel. Of misschien toch 1,5.
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic