Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 20:24 

Hardtraxx Elite

Alles plakt al weer tegen de balzak, tot straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 20:44 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Alles plakt al weer tegen de balzak, tot straks.

Hoezo nu al? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:27 

Vanavond keta en 2cb, iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:29 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

Vraag aan peter de plant of hij heeft ingechecked :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:30 

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:

Hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 21:46 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de 4-FMP pret voor mij echt voorbij is :(
Vannacht 180mg gedropt rond 01:15, dat sloeg een half uurtje later ongeveer in, uurtje lekker op gegaan en toen was het weer voorbij. Toen nog een (kapotte) capsule gedropt en de rest uit het zakje gelikt (iets minder dan 100mg denk ik) en het resultaat daarvan was alleen lichtelijk para. Had ook totaal niet de behoefte om met veel (onbekende) mensen te praten etc. wat ik normaal wel heb, soms irriteerde ik me zelfs aan mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 10:13 

Hardtraxx Veteran

Irriteren is geen wederkerend woord. Je kunt je nooit ergens aan irriteren. Iets irriteert je. Je ergert je aan iets.

Daarnaast:
Zonde wel, dat je het niet meer ervaart zoals eerst. Misschien een teken dat je receptoren er genoeg van hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ergeren dan :P
Ik denk het wel. Heb na mijn laatste keer op Q-Base ruim 4 maanden pauze gehouden, omdat ik het toen ook al niet meer goed voelde, lijkt me toch lang genoeg. Weet iemand een spulletje wat lijkt op 4-FMP?

Oja Dirk, ik heb trouwens 5 minuten met iemand staan discussiëren op de wc op X-Qlusive omdat ik zeker dacht te weten dat jij het was, maar die gast bleef volhouden dat hij geen flauw idee had wie Dirk was :lol: Was gvd precies een look-a-like.
'Joo Dirk!'
'Bedoel je mij?'
'Ja?'
'Ik ben geen Dirk'
'Wel'
'Niet ik ken geeneens een Dirk'
'Donder op je bent wel Dirk'
'Nee wie de fuck is Dirk'
'Ja jij'
'Niet waar'
'Echt wel'
'Wtf'
'Wtf doei'

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:04 

Hardtraxx Veteran

:lol: Haha kerel. Mooi verhaal wel xd Maar nee, ik was sws niet op XQ (helaas). Dus het was echt een dubbelganger :P

Daarnaast: je moet even kijken wat je dan behalve 4f nog meer hebt gebruikt in die 4 maanden, want er zijn natuurlijk veel meer drugs die op dezelfde hormonen inspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:06 

Hardtraxx Veteran

Twee maal xtc en twee maal coke. XTC werkt natuurlijk wel deels op dezelfde receptoren maar dat is ook alweer twee maanden geleden of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:09 

Hardtraxx Veteran

Coke werkt ook op je dopamine receptor, net als 4f dat hoofdzakelijk ook doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ah dat wist ik dan weer niet, maar dat is ook alweer 5 weken geleden. Zou genoeg moeten zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Iemand tips om te stoppen met xtc?
Was flink de weg kwijt vanaf 06:00 en ben er nu wel klaar mee. Voel me ook schuldig t.o.v. mezelf. Dip is nu ook erg, voor het eerst.

Liefst ga ik terug naar de eerste 3,5 jaar feesten, nooit iets gebruikt maar voel me toch een soort van verslaafd aan het gevo van xtc en lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:46 

Hardtraxx Veteran

Simpelste is om te zorgen dat je er gewoon niet meer aan kan komen.. Zorg ervoor dat je zelf niets meer in huis hebt.
Licht ook je vrienden in van tevoren, zodat zij je ook niets geven, mocht je er op een feest om vragen (op het moment zelf zal je het wel kut vinden, maar achteraf ben je ze dankbaar daarvoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:52 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Iemand tips om te stoppen met xtc?
Was flink de weg kwijt vanaf 06:00 en ben er nu wel klaar mee. Voel me ook schuldig t.o.v. mezelf. Dip is nu ook erg, voor het eerst.

Liefst ga ik terug naar de eerste 3,5 jaar feesten, nooit iets gebruikt maar voel me toch een soort van verslaafd aan het gevo van xtc en lekker gaan.

Het niet slikken?
Aan XTC kan je in principe (bijna) niet verslaafd raken zowel geestelijk (bij frequent gebruik) en lichamelijk. Moet er wel bijvertellen dat enkele mensen er licht geestelijk afhankelijk van kunnen voelen om bv. stress weg te halen. Ook omdat ze denken dat het niet meer leuk is zonder of het niet volhouden zonder, terwijl ze dit nooit proberen
Ik weet niet of je een probleem hebt met specifiek XTC, zo ja dan zou je voor een vervangend middel kunnen gaan of een pauze inlassen van een aantal maanden.
Als je voor jezelf voelt dat je een drugsprobleem in het algemeen hebt is het natuurlijk niet slim om de ene drug te vervangen door een andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 18:07 

Hardtraxx Veteran

Merk dat ik de laatste tijd wat vaker coke ben gaan gebruiken, en op feesten 4fmp + xtc. Ik voel gewoon dat als ik zo een jaar doorga, het gewoon destructief is. Alles omtrent drugs normaliseert voor mij, en ik maak alles op.

Voel nu gewoon aan dat ik sterk moet zijn, en eens een tijdje niks te gebruiken. Misschien pas weer ergens in de zomer. Zou me goed doen.

En bedankt voor de tips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:54 

Hardtraxx Elite

Heb hetzelfde meegemaakt, was elk feest enorm vdk.
Een paar maanden geleden hebben wat mensen mij wakker geschud en me echt wel doen beseffen dat ik heel fout bezig was en plots zat ik met enorm veel schuldgevoelens. Ik heb al men moed bijeen geraapt en het tegen mijn ouders gezegd. (niet alles natuurlijk)

Ik gebruik nu nog wel op de meeste feesten, maar meer om wat in de flow te zitten, niet om keihard te gaan zoals vroeger. Ik voel me nu echt stukken beter in men vel, er viel zoveel druk van men schouders toen ik het vertelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:03 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen jaar ook veel te veel mis/gebruikt, alles door elkaar en dan ook nog in idiote hoeveelheden, minimaal 3x per maand van april tot september ongeveer. Ik ben ook gaan beseffen dat ik niet goed bezig was en gebruik nu nog eens in de maand/twee maanden denk ik, nog steeds teveel eigenlijk, maar ik zit echt een stuk beter in m'n vel. In die periode dat ik vaak gebruikte was ik doordeweeks vaak echt een zombie en kwam ik op donderdag/vrijdag pas weer tot leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 11:34 

Hardtraxx Veteran

Het is weer dinsdag hoor!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:33 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Het is weer dinsdag hoor!!!!!!

kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 13:55 

Hardtraxx Elite

goeie poll
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 14:26 

Hardtraxx Elite

Heb ook zo'n periode gehad dat ik iedere week wel wat gebruikte, maar sinds ik 'n nieuwe vriendin heb, al bijna een jaar, is het flink gaan minderen, misschien in 't jaar dat k met dr heb 5x gebruikt ofzo. En niet eens om dat zij er tegen is, haar maakt het niks uit, in tegenstelling tot mn ex die dr wel tegen was en waar ik juist wel veel bij gebruikte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 16:51 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Daarnaast een glorie momentje, ondanks de grote mephedronecrisis nu de beste kunnen krijgen die ik ooit heb gehad. :D Helaas wel uit een land hier ver vandaan.

Drugdome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 16:56 

Bierkoning

Ga ook maar eens een goeie pauze inlassen. Niet dat ik dip ofzo, maar vind het wel even mooi geweest voorlopig. Heb ook geen bijzondere aangelegenheden meer op de planning staan (niet dat dat me er altijd van weerhouden heeft de afgelopen jaren maar goed).
Vorige  1 ... 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic