Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 12:40 

Hardtraxx Veteran

180mg is nog steeds wel wat aan de hoge kant overigens... 140-150mg zijn over het algemeen de normale doseringen.

Ik ga zelf nu ook weer voor een flinke pauze wbt mn dopamine en serotonine receptoren. Ff goed opladen voor het festival seizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:12 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
180mg is nog steeds wel wat aan de hoge kant overigens... 140-150mg zijn over het algemeen de normale doseringen.

Lijkt mij een prima dosis. 180 mg of 140-150 mg kan in mijn ogen net dat verschil maken tussen: geen tintelingen/euforie of wel tintelingen euforie. Mijn beste ervaringen met 4F heb ik gehad bij capsules van 170+ mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:13 

Hardtraxx Veteran

Ik heb eigenlijk alleen nog maar 170+ dosissen gehad :P Voor mij prima, maar weet dat het inderdaad wel iets meer dan een normale dosis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 15:10 

Donateur

klapstoel schreef:
Voelt het nou fijn om gefouilleerd te worden terwijl je strak staat? Ik vind aanraken en aangeraakt worden heel prettig als ik strak sta, dus gefouilleerd worden lijkt me dan een hele vreemde ervaring :lol:

Het is niet bepaald erg prettig vind ik al hangt het er van af wat je net gevat hebt. Ik ga normaal gesproken zo nuchter mogelijk door de poortjes (vaak alleen een beetje pep), maar één keer sloeg het noodlot toe toen ik vloeibare 4fmp nam vlak voor een feest nam. Je kon toen online buisjes 4f kopen in Nederlandse smartshops, 4f was toen ook nog niet zo enorm populair als nu. Bij de gebruikerservaringen stond dat het een uur a 1,5 uur duurde voordat t ging werken en dat het geleidelijk op kwam, dus nam het een half uur in voordat ik binnen was.

Stapte na een half uur de auto uit en dat spul sloeg als een granaat in. Ga dan nog maar eens op je dooie gemak langs een beveiliger. Je staat zo strak als een babykut en moet je zelf constant gerust stellen om "zo normaal mogelijk over te komen" (wat je natuurlijk niet bent als je onder invloed bent), aangezien je bij een poort toch even grondig wordt geïnspecteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 15:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
klapstoel schreef:
Voelt het nou fijn om gefouilleerd te worden terwijl je strak staat? Ik vind aanraken en aangeraakt worden heel prettig als ik strak sta, dus gefouilleerd worden lijkt me dan een hele vreemde ervaring :lol:

Het is niet bepaald erg prettig vind ik al hangt het er van af wat je net gevat hebt. Ik ga normaal gesproken zo nuchter mogelijk door de poortjes (vaak alleen een beetje pep), maar één keer sloeg het noodlot toe toen ik vloeibare 4fmp nam vlak voor een feest nam. Je kon toen online buisjes 4f kopen in Nederlandse smartshops, 4f was toen ook nog niet zo enorm populair als nu. Bij de gebruikerservaringen stond dat het een uur a 1,5 uur duurde voordat t ging werken en dat het geleidelijk op kwam, dus nam het een half uur in voordat ik binnen was.

Stapte na een half uur de auto uit en dat spul sloeg als een granaat in. Ga dan nog maar eens op je dooie gemak langs een beveiliger. Je staat zo strak als een babykut en moet je zelf constant gerust stellen om "zo normaal mogelijk over te komen" (wat je natuurlijk niet bent als je onder invloed bent), aangezien je bij een poort toch even grondig wordt geïnspecteerd.

En hoe ging het je af? Nog binnengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 15:38 

Donateur

Ik kom altijd binnen. Wel 2 keer meegenomen voor een iets nadere inspectie want ik zag er "verdacht" uit. Was toevallig altijd op de spaarzame momenten dat ik niks bij me had :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Is vloeibare 4F zo anders dan? Als het bij mij inslaat zou ik nog wel redelijk normaal langs de security kunnen lopen, alleen het enige wat ik de eerste 10 minuten na inslag kan zeggen is 'GODVERDOMME DIE TINTELINGEN GODVERDOMME WAT LEKKER GODVERDOMME'. Hoewel, ik denk niet dat ik binnen zou komen als ik zo langs de security op wil :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:11 

Hardtraxxer

Vanavond weer 2C-B, startdosis 60mg werkzame stof ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:12 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:

60? De tering. Ik zou maximaal bad gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:16 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Frenchkicks schreef:

60? De tering. Ik zou maximaal bad gaan :lol:

Ja haha, eenmaals eerder gedaan. Je moet er wel sterk in je schoenen staan en je bewust zijn van de situatie, want de bodyload kan heel erg heftig zijn (overigens heb ik daar nooit last van). Als je het aandurft/kan is het een hele andere ervaring :thumbup:

edit
Ik raad het iig niet aan om als beginnend 2C-B'er in één keer 60mg werkzame stof (vergelijking: 5 á 7 nijntjes in één keer) te droppen. Maar als je het eenmaal kan sturen en gewend bent is het wel eens leuk om wat dieper te trippen en grenzen op te zoeken. Vind ik althans
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:22 

Hardtraxx Veteran

Vorige week 1,5 buddha genomen (27mg totaal) ging prima :D denk dat als ik wil, ik wel makkelijk meer aan kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:23 

Hardtraxx Elite

Men eerste 4F was 210, veel te zwaar als beginner.
Nu zijn mijn 4F's altijd 190. Heerlijk die kippenvel op je hoofd. Als je morgen iemand contenu met zen vingers over zen haar ziet gaan, ben ik dat. Word ik zo blij van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Men eerste 4F was 210, veel te zwaar als beginner.
Nu zijn mijn 4F's altijd 190. Heerlijk die kippenvel op je hoofd. Als je morgen iemand contenu met zen vingers over zen haar ziet gaan, ben ik dat. Word ik zo blij van :lol:

Dat doe ik ook altijd, vooral op je achterhoofd xd Ben ook nog eens naar de kapper geweest gisteren, dan is het nog fijner :woot:
Ik heb altijd het idee dat ik een pet op heb door die kippenvel op m'n hoofd, ik moet ook altijd een paar keer voelen of ik echt geen pet op heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:38 

Heb sinds intents geen tintelingen meer gehad >.< zelfs na een pauze van 3 maanden kreeg ik ze niet, alleen energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:46 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Dat doe ik ook altijd, vooral op je achterhoofd xd Ben ook nog eens naar de kapper geweest gisteren, dan is het nog fijner :woot:
Ik heb altijd het idee dat ik een pet op heb door die kippenvel op m'n hoofd, ik moet ook altijd een paar keer voelen of ik echt geen pet op heb :lol:

Haha ben ook gisteren naar de kapper geweest, dit begint raar te worden joh.

bloemkool schreef:
Heb sinds intents geen tintelingen meer gehad >.< zelfs na een pauze van 3 maanden kreeg ik ze niet, alleen energie.

verdubbel je dosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:58 

DL22 schreef:
Fuzzylogic schreef:

Haha ben ook gisteren naar de kapper geweest, dit begint raar te worden joh.

bloemkool schreef:

verdubbel je dosis

450 mg? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:00 

Hardtraxx Elite

Haha moet je zelf weten xd Heb altijd wel kippenvel op men hoofd en in het slechtste geval jeuk op men rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:02 

DL22 schreef:
Haha moet je zelf weten xd Heb altijd wel kippenvel op men hoofd en in het slechtste geval jeuk op men rug.

Ik begin altijd met 200-220mg, misschien zit daar t probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:22 

Hardtraxx Veteran

Heb die kippenvel eigenlijk vooral pas als het uit begint te werken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:51 

Hardtraxx Veteran

Is 4fmp nog steeds verkrijgbaar in smartshops? Zo niet, hoe komen jullie er aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 20:10 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Niet in alle smartshops, moet je even naar vragen binnen. Het is te bestellen op bepaalde sites, maar die namen mogen hier niet genoemd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 20:29 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
klapstoel schreef:

Niet in alle smartshops, moet je even naar vragen binnen. Het is te bestellen op bepaalde sites, maar die namen mogen hier niet genoemd worden.

Duidelijk, thanks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 10:17 

Bierkoning

Heeft iemand wel eens drugs genomen terwijl ie ook aan de pijnstillers zat? Ik heb echt hele hele hele erge last van m'n rug en ben bang dat ik vanavond na 10 minuten al niet meer kan lopen. Tuurlijk staat er altijd op de verpakking dat je het niet moet combineren met alcohol (of er ook met drugs op staat weet ik eigenlijk niet eens), maar of het ook echt zo gevaarlijk is? Ik heb ook vaak zat gewoon gedronken terwijl ik die dag nog een ibuprofen o.i.d. op had.

Bij twijfel doe ik het niet, maar als iedereen zegt dat het echt geen kwaad kan ga ik het toch overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 12:21 

Hardtraxx Veteran

Meerdere keren paracetamol gepakt voor of tijdens gebruik. Nooit bijwerkingen o.i.d. aan gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heeft iemand wel eens drugs genomen terwijl ie ook aan de pijnstillers zat? Ik heb echt hele hele hele erge last van m'n rug en ben bang dat ik vanavond na 10 minuten al niet meer kan lopen. Tuurlijk staat er altijd op de verpakking dat je het niet moet combineren met alcohol (of er ook met drugs op staat weet ik eigenlijk niet eens), maar of het ook echt zo gevaarlijk is? Ik heb ook vaak zat gewoon gedronken terwijl ik die dag nog een ibuprofen o.i.d. op had.

Bij twijfel doe ik het niet, maar als iedereen zegt dat het echt geen kwaad kan ga ik het toch overwegen.

Tijdens gebruik heb ik dit nog nooit gedaan, wel de dag er na als ik last van mn rug kop of whatever had. Ik denk op zich dat een paracetamol niet zoveel kwaad kan.
Vorige  1 ... 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic