klapstoel schreef:
Voelt het nou fijn om gefouilleerd te worden terwijl je strak staat? Ik vind aanraken en aangeraakt worden heel prettig als ik strak sta, dus gefouilleerd worden lijkt me dan een hele vreemde ervaring

Het is niet bepaald erg prettig vind ik al hangt het er van af wat je net gevat hebt. Ik ga normaal gesproken zo nuchter mogelijk door de poortjes (vaak alleen een beetje pep), maar één keer sloeg het noodlot toe toen ik vloeibare 4fmp nam vlak voor een feest nam. Je kon toen online buisjes 4f kopen in Nederlandse smartshops, 4f was toen ook nog niet zo enorm populair als nu. Bij de gebruikerservaringen stond dat het een uur a 1,5 uur duurde voordat t ging werken en dat het geleidelijk op kwam, dus nam het een half uur in voordat ik binnen was.
Stapte na een half uur de auto uit en dat spul sloeg als een granaat in. Ga dan nog maar eens op je dooie gemak langs een beveiliger. Je staat zo strak als een babykut en moet je zelf constant gerust stellen om "zo normaal mogelijk over te komen" (wat je natuurlijk niet bent als je onder invloed bent), aangezien je bij een poort toch even grondig wordt geïnspecteerd.