Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:03 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nooit eerst pep nemen als je daarna nog 4F of X wilt nemen. Is zonde is mijn ervaring.

Verder, een waarschuwing aan iedereen: er zijn weer vervuilde pillen in de omloop. Mijn neefje is afgelopen weekend op de intensive care beland toen hij een pilletje wou proberen. Had hem voor zover ik weet van een onbekende gekocht, ik heb geen idee welke pil het precies in, zal vast snel meer info over bekend zijn.

Ja idd, dat bedoelde ik, heb dat ooit 1 keer gedaan, heb geen fuck van de M gevoeld.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:10 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
en ook tijdens het feest zelf bijna alleen maar bier, maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo.

Cola en water word je ook zo gauw flauw van. Biertjes kun je lekker blijven drinken de hele avond door :thumbsup:

Idd ja, zo'n colatje blijft ook echt vies lang in je bek hangen. Bier (L)

Zal er nog ff over nadenken, thanks voor de adviezen :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:21 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nooit eerst pep nemen als je daarna nog 4F of X wilt nemen. Is zonde is mijn ervaring.

Verder, een waarschuwing aan iedereen: er zijn weer vervuilde pillen in de omloop. Mijn neefje is afgelopen weekend op de intensive care beland toen hij een pilletje wou proberen. Had hem voor zover ik weet van een onbekende gekocht, ik heb geen idee welke pil het precies in, zal vast snel meer info over bekend zijn.

Ja idd, dat bedoelde ik, heb dat ooit 1 keer gedaan, heb geen fuck van de M gevoeld.

Minder pep, langer wachten met de M. 't is echt een hele chille combo wanneer je m juist uitvoerd
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 02:04 

Hardtraxxer

Casp schreef:
Ik doe dit standaard wanneer ik X neem op een feest. Als het feest dichtbij is, thuis een paar lijnen, anders een bommetje voor het naar binnen gaan. Geen pep mee naar binnen nemen, en je zal gewoon kunnen slapen. (en niet constant de neiging krijgen bij te nakken)

Dit dus! ^^ Maar inderdaad niet te veel pep. Ik heb wel het idee dat je van het eerste halfje X minder euforie ervaart dan wanneer je vooraf geen pep neemt. Echter, het voordeel vind ik dat je tijdens je X trip nog wat (extra) energie hebt dankzij de pep. De combi pep & X is heerlijk maar zoals al vaak gezegd, absoluut niet best voor je brein. Ik betrapte mezelf erop dat ik na Hard Bass in de bus telkens dingetjes vergat die ik wilde zeggen tijdens een gesprek. Niet best >.< dus vandaar dat ik deze combi ook maximaal 3 a 4 keer per jaar doe.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 02:50 

Hardtraxxer

https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... with_less/

TL;DR you can use a mixture of carefully selected compounds to replicate MDMA without a comedown.

Citaat:
It's a year and a half down the line now. We've "tested" a few different mixtures and it seems that the ultimate mixture is 2-FMA, 5-MAPB and 4-HO-MET (5-MeO-MiPT is good too). In tests MDMA veterans have proven unable to discern the two until the next day, when they are surprised at their near-total lack of comedown.
Both of the two major components are likely to have significantly less neurotoxic potential than their popular analogues because of the way their metabolic pathways are blocked.

Meningen? Klinkt behoorlijk interessant. Wel inmiddels een jaar oud dus het zou kunnen dat sommige van deze stoffen inmiddels onverkrijgbaar zijn.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 09:41 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
Ik betrapte mezelf erop dat ik na Hard Bass in de bus telkens dingetjes vergat die ik wilde zeggen tijdens een gesprek. Niet best >.< dus vandaar dat ik deze combi ook maximaal 3 a 4 keer per jaar doe.

Ik heb dat ook altijd heel erg, 1x was het zo erg dat ik een uur lang na drie woorden m'n zin beëindigde met 'huh' :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 11:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb daar zelfs zonder gebruik soms wel eens last van dat ik in een gesprek zit en dat ik dan echt ineens niet meer weet wat ik wilde zeggen. Nu is dat met zooi op nog 10 x zo erg :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 15:32 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
maar met 4F op heb ik één keer een biertje besteld, nam de eerste slok aan de bar, en dat vond ik zo smerig dat het vervolgens op de barjongen belande... xd

Als ik 4F op heb dan smaakt mn bier juist naar water. Dan giet ik hem altijd naar binnen. Kan ook komen omdat ik dan zo graag los wil gaan en met drinken in m'n handen dan echt gruwelijk irritant is.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 15:50 

Hardtraxx Veteran

Twanneke schreef:
Fuzzylogic schreef:
maar met 4F op heb ik één keer een biertje besteld, nam de eerste slok aan de bar, en dat vond ik zo smerig dat het vervolgens op de barjongen belande... xd

Als ik 4F op heb dan smaakt mn bier juist naar water. Dan giet ik hem altijd naar binnen. Kan ook komen omdat ik dan zo graag los wil gaan en met drinken in m'n handen dan echt gruwelijk irritant is.

Dat is ook een van de redenen dat ik bier vervelend vind op feesten :P In een kroeg ofzo prima, maar op feesten wil ik meestal wel los gaan en dan gaat de helft van m'n biertje over alles en iedereen heen.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:16 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Twanneke schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dat is ook een van de redenen dat ik bier vervelend vind op feesten :P In een kroeg ofzo prima, maar op feesten wil ik meestal wel los gaan en dan gaat de helft van m'n biertje over alles en iedereen heen.

Haha ik ken het. Vaak genoeg gehad dat ik net een flesje water van 5 euro heb gekocht en na ongeveer 10 seconde denk van: 'dit is facking irritant, maximaal uit mn plaat gaan met drinken in mn handen', en vervolgens gooi ik het flesje weg :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:53 

Hardtraxxer

Haha herkenbaar. Al druk ik dan mijn duim in het flesje en gaan. Misschien toch maar een festicap aanschaffen
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:40 

Hardtraxx Veteran

Tip voor bier: Neem een pringlesdop mee. Die sluit precies op een plastic beker :P
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:40 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/224llv/the_mdma_experience_can_be_replicated_with_less/

TL;DR you can use a mixture of carefully selected compounds to replicate MDMA without a comedown.

Vond ik ook interessant. Wil die combi ook uit gaan voeren, maar vind er nooit het moment voor.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:56 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
@DL22

Ik drink meestal ook best veel voor een feest (met het voetbalteam de 3e helft en ook de reis erheen) en ook tijdens het feest zelf bijna alleen maar bier, maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo. Maar ben nooit zat geweest, althans niet dat ik het in de gaten had, maar misschien wel gewoon teveel alcohol voor m'n 'geheugen' van die nacht.

Wij doen dezelfde dingen voor een feest :D
Vanaf het moment dan ik iets genomen heb schakel ik sowieso over naar water.
Bier smaakt me dan echt niet meer, Heineken smaakt sowieso niet. (Ben Belgisch bier gewoon) :D

Casp schreef:
DL22 schreef:
Het moment dat je zat bent en de 4F voelt :lol:

Hoe is dit dan ? :D naast pep nog nooit wat gepakt na stevig drinken

Voor Hard Bass hadden we met 3 een 1l fles Bacardi Razz op en zat ik ongeveer aan 8 33cl blikjes bier.
Heb nog een paar uur rustig gedronken op Hard Bass zelf Toen ik de 4F begon te voelen was het best wel vet. Gewoon 2 aparte gevoelen dat samensmelten tot iets heel uniek. Ik doe het meestal wel zo.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2016 22:08 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Casp schreef:
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/224llv/the_mdma_experience_can_be_replicated_with_less/

Vond ik ook interessant. Wil die combi ook uit gaan voeren, maar vind er nooit het moment voor.

Is erg lastig inderdaad, kloten met verschillende vendors etc. En door die lage dosissen heb je een zeer precieze weegschaal nodig, en die zijn duur.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:53 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Tripreport pls.

Fothermucker schreef:
Verklaar u nader.

Het is een tijdje geleden en ik heb eigenlijk geen zin om een lang verhaal te typen
Maar als je een specifieke vraag hebt zal ik hem zo goed mogelijk beantwoorden. Ik merk dat het nog steeds moeilijk is om onder woorden te brengen/verklaren wat ik nou eigenlijk gezien en ervaren heb :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:18 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
Is erg lastig inderdaad, kloten met verschillende vendors etc. En door die lage dosissen heb je een zeer precieze weegschaal nodig, en die zijn duur.

Dit is een interessante comment van Borax. Waarom het niet in de OP staat, geen idee:

Citaat:
I index it to a score out of ten, where the person decides how intense they want the experience to be and then add or remove a point to account for weight. 8 is usually absolutely plenty so the scale could probably be adjusted a little to allow greater precision.
5-MAPB=((K2/10)*30)+45
K2 represents the desired intensity. 45 is the minimum dose anyone would get. 30 is the maximum amount that would be added to that 45 if someone wanted an intensity of 10.
2-FMA=((K2/10)*10)+15
The tryptamine is dosed flatly, with 5-MeO-MiPT being 2mg and 4-HO-MET being about 5mg.
Obviously the values can be adjusted depending on the desired experience. For shows I would up the minimum dose of 2-FMA by 5mg.

5mg moet met een goedkope Chinese weegschaal wel te doen zijn. Eerst een keer of 5 de lege cap afwegen, daar het gemiddelde van pakken, laten we zeggen 30mg. Dan, beetjes 4-HO-MET toevoegen totdat de weegschaal met vaak afwegen rond de 35mg zit gemiddeld. Wss heb je dan uitschieters op het scherm naar 32mg en 38mg, maar door vaak af te wegen kun je wel ongeveer afleiden wat er in zit.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:41 

Hardtraxxer

Iemand wel eens heroine voor een festival gebruikt?
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:44 

Hardtraxx Addict

Wie rookt er na een feest met mdma wel eens 1 of 2 jointjes? Ik vind dat altijd heerlijk die roes er na nog ^^
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 00:57 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Wie rookt er na een feest met mdma wel eens 1 of 2 jointjes? Ik vind dat altijd heerlijk die roes er na nog ^^

Na een avondje bier + pep wel eens gedaan. Geen succes; hartslag ging ziek omhoog. Na mdma nog nooit geprobeerd, maar ook niet echt behoefte aan. Uitspacen en daarna slapen lukt altijd prima.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 01:35 

Hardtraxxer

Gangster schreef:

Meestal 3 spuiten mee voor in de rij, soms 2 als mijn zakken al te vol zitten.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 01:59 

Bierkoning

kevin-field schreef:

Dat zijn eigenlijk de enige momenten dat ik dat doe :P Heel relaxed idd.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 03:21 

Donateur

Casp schreef:
Meningen? Klinkt behoorlijk interessant. Wel inmiddels een jaar oud dus het zou kunnen dat sommige van deze stoffen inmiddels onverkrijgbaar zijn.

Ja echt mega duur, een 0.001mg scale wel, 15 euro ;)
http://www.dx.com/nl/p/high-precision-p ... qq-fZetuDs

Gangster schreef:

Niet voor festival, maar één keer geprobeerd. Gesnoven, ondanks alle negatieve in de media en forums was ik toch wel nieuwsgierig. 250mg Bruin gekocht via Darknet (en ja goede kwaliteit al mag ik de verslaafden geloven die daar bestellen). Eenmaal geprobeerd in een thuissetting, vond er niet zoveel aan. Gevoel was lekker, nergens zorgen over en Morphine gevoel. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Ben meer van de uppers. Dag erna begreep ik wel dat je lichaam er een soort om vraagt. Sta gelukkig sterk in mijn schoenen. Nooit meer gedaan en de resten door de plee gespoeld van wat over was.
Daarnaast een glorie momentje, ondanks de grote mephedronecrisis nu de beste kunnen krijgen die ik ooit heb gehad. :D Helaas wel uit een land hier ver vandaan.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 12:30 

Hardtraxx Veteran

Voelt het nou fijn om gefouilleerd te worden terwijl je strak staat? Ik vind aanraken en aangeraakt worden heel prettig als ik strak sta, dus gefouilleerd worden lijkt me dan een hele vreemde ervaring :lol:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2016 12:34 

Hardtraxx Veteran

Morgen voor het eerst sinds Q-Base weer eens 4F'en. Hopelijk nu weer de euforie en tintelingen terug, afgelopen jaar te vaak en in te hoge dosissen gebruikt waardoor ik alleen wat energie kreeg maar helemaal geen tintelingen en amper euforie op Q-Base. Tweede dag Decibel was het zelfs na anderhalfuur al volledig uitgewerkt.
Maar hopelijk na 4,5 maand dat het weer terug is :D
Pak ook maar een wat lagere dosis dan anders deze keer, rond 01:30 uur 180mg droppen en dan rond een uurtje of 04:30 nog 100mg erbij.

klapstoel schreef:
Voelt het nou fijn om gefouilleerd te worden terwijl je strak staat? Ik vind aanraken en aangeraakt worden heel prettig als ik strak sta, dus gefouilleerd worden lijkt me dan een hele vreemde ervaring :lol:

Dude, wtf :lol:
Vorige  1 ... 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic