Met een sleutel van de zelfhulpgroepBanaanslak wrote:Pak een punt!Olijfboompje wrote:Banaanslak wrote:Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
De link ernaar is ook wel mooi...de zelfhulpgroep-desleutel.net
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nee dat was een eigen idee, maar niet zon geslaagde dusOlijfboompje wrote:Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp?
Geen kater alleen een tong die in de fik lijkt te staan
Lekker bezig Freekmrazura wrote:Nee dat was een eigen idee, maar niet zon geslaagde dusOlijfboompje wrote:Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp?
Geen kater alleen een tong die in de fik lijkt te staan
400 mg 4-fmp? Wie de fuck heeft je dat aangeraden 
Meer dan 200 mg is totaal zinloos, zorgt er bovendien ook voor dat je niet kan slapen...
Meer dan 200 mg is totaal zinloos, zorgt er bovendien ook voor dat je niet kan slapen...
Valt mee...dawasiknie wrote:400 mg 4-fmp? Wie de fuck heeft je dat aangeraden
Je kan het effect ermee verlengen.
Niemand heeft hem dat aangeraden.
Misschien Christian.
Daar zie ik hem wel voor aan
Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt... Het enige wat je met zo'n dosis creëert is insomnia.
Blijf erbij dat het alleen maar leuk is icm MDMA. Die rush die je dan krijgt is echt niet te beschrijven lekker. En vooral ook erg wat helderder vergeleken met een pure MDMA-rush.
Blijf erbij dat het alleen maar leuk is icm MDMA. Die rush die je dan krijgt is echt niet te beschrijven lekker. En vooral ook erg wat helderder vergeleken met een pure MDMA-rush.
Ga ik op dominator doendawasiknie wrote:Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt...
dawasiknie wrote:Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt... Het enige wat je met zo'n dosis creëert is insomnia.
dit had ik dus
later nog een halve mdma bijgepakt
Het gaat niet om het terug krijgen, het gaat om het verlengen.dawasiknie wrote:Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt... Het enige wat je met zo'n dosis creëert is insomnia.
Ik vind het speedy effect juist fijn.
Speedy is ernstig fijn.
Daarnaast is het maar net hoeveel je die insomnia effect op je laat hebben.
Ik heb MDMA+4FMP nog niet gedaan apart.
Wel in combinatie met andere dingen.
Ik vind het echter leuker om gewoon MDMA apart te doen.
Ik vind speed nog steeds het meest fijn.
Als je mij om mijn all time favorite vraagt zeg ik LSD.
Mja het was misschien wat overdreven, maar op dat moment zat ik zo kut in me vel dat ik maar dacht van fuck it vandaar ook de pil erna. En het niet kunnen slapen is echt waardeloos jadawasiknie wrote:400 mg 4-fmp? Wie de fuck heeft je dat aangeraden
Ik vond het weinig toevoegen, sterker nog ik vond juist dat mn benen wat zwaarder werden dan eerst. Maar ik kan misschien ook te kritisch zijn geweest...Ik vind het speedy effect juist fijn.
Speedy is ernstig fijn.
Volgens sommigen is dit echter wel een beetje hetzelfde als het effect van speed zelf, ik weet het niet want heb nog nooit speed geprobeerd maar als dit ongeveer speed is, hoeft het van mij sowieso niet.
Speed is beter naar mijn mening.dawasiknie wrote:Ik vond het weinig toevoegen, sterker nog ik vond juist dat mn benen wat zwaarder werden dan eerst. Maar ik kan misschien ook te kritisch zijn geweest...Ik vind het speedy effect juist fijn.
Speedy is ernstig fijn.
Volgens sommigen is dit echter wel een beetje hetzelfde als het effect van speed zelf, ik weet het niet want heb nog nooit speed geprobeerd maar als dit ongeveer speed is, hoeft het van mij sowieso niet.
Voegt meer toe aan het losgaan als 4FMP.
Desondanks vind ik 4FMP ook erg fijn.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Waarschijnlijk volgende week truffels
Heb al veel mooie youtubefilmpjes gespaard, onder andere deze:
View on YouTube
View on YouTube
ZIn in
View on YouTube
View on YouTube
ZIn in
Hoofdcoach wrote:Waarschijnlijk volgende week truffels![]()
View on YouTube
View on YouTube
ZIn in
Geloof mij..je kan beter buiten naar een park gaan ofzo.
-
B
Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet
YaaayHoofdcoach wrote:Waarschijnlijk volgende week truffels![]()
Buiten is veel leuker.Banaanslak wrote:Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet
Dan kan je imaginatie veel meer zijn gang gaan
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nah eerst lekker veilig thuisOlijfboompje wrote: Geloof mij..je kan beter buiten naar een park gaan ofzo.
Sowieso schraal weer denk ik de komende tijd.
Jullie zijn volgens mij ook wel ervaren trippers..Nando wrote:YaaayHoofdcoach wrote:Waarschijnlijk volgende week truffels![]()
Word vet!
Je moet voor zekerheid dan even jointje achter de hand houden tijdens truffels!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee wordt de 1e keer trippen voor Nando en mij 
Maar ik blow niet helaas
Maar ik blow niet helaas
-
B
Vind ik niet, ik heb het een keer in het bos gedaan. Maar toen was ik veel meer bezig met rond lopen enzo waardoor ik niet echt dingen zag vervormen zoals de keer dat ik het achter de pc deed.Olijfboompje wrote:Buiten is veel leuker.Banaanslak wrote:Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet
Eerste keer voor hunSquirrie wrote:Jullie zijn volgens mij ook wel ervaren trippers..Nando wrote:YaaayHoofdcoach wrote:Waarschijnlijk volgende week truffels![]()
Word vet!
Weet niet precies wat jullie al hebben gedaan maar goh, ik denk het zo
![]()
Je moet voor zekerheid dan even jointje achter de hand houden tijdens truffels!Het is geweldig mooi als je niet hard genoeg gaat of er trek in hebt om een jointje erbij te nemen! Voegt zeker wat toe
Tzijn nog newbies.
Ik ga dit weekend aan de 4acodmt en 2ct7 wss
Altijd leuk
Oowh haha oke!Hoofdcoach wrote:Nee wordt de 1e keer trippen voor Nando en mij
Maar ik blow niet helaas
Maar ik blow ook niet hoor
Dan kijk je niet goed rond denk..Banaanslak wrote:Vind ik niet, ik heb het een keer in het bos gedaan. Maar toen was ik veel meer bezig met rond lopen enzo waardoor ik niet echt dingen zag vervormen zoals de keer dat ik het achter de pc deed.Olijfboompje wrote:Buiten is veel leuker.Banaanslak wrote:Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet
Ik neem echt de tijd alsk rondloop in een bos ipv dat ik gewoon rondloop.
Dat verschilt dus per persoon gok ik zo.