Pommer schreef:
Iemand wel eens begonnen met een bommetje pep en daarna X of M gepakt? Wellicht dat dat minder geheugenverlies oplevert dan in combi met 4F.
Ik doe dit standaard wanneer ik X neem op een feest. Als het feest dichtbij is, thuis een paar lijnen, anders een bommetje voor het naar binnen gaan. Geen pep mee naar binnen nemen, en je zal gewoon kunnen slapen. (en niet constant de neiging krijgen bij te nakken)
Daarna op gevoel tussen half3-3 uur de X pakken, kan je nog bijpakken als je wilt maar is vaak niet nodig. Op die manier is die pep rush meestal al wel weg maar je X trip zal veel energieker en constanter zijn. En de euforie is een geval apart :p
Als je echt alles wilt onthouden maar wel drugs wilt gebruiken, houd het dan of bij pep of bij 4f, maar voor Bob's muziek raad ik je dan toch meer 4F aan
Overigens had ik met oud en nieuw 140mg 4FMP + ~100MG MDMA en kan me alles nog prima herinneren, denk dat vooral het wause van het X bijpakken je geheugen verneukt
ThaBomba. schreef:
Unknown schreef:
Volgens mij overheerst pep de m euforie, dat heb ik wel eens gehoord, maar heb geen idee wat daar waar van is. Als dat echt klopt, zou ik de pep dus niet als eerste doen

Klopt. Als je eerst pep neemt en daarna 4f merk je vrijwel niks van die 4f, pas zodra je pep een beetje begint uit te werken.
Vind Pep en M juist een goede synergy hebben als je zorgt dat de pep al een beetje is uitgewerkt.
Met 4F vind ik dat je wel gelijk hebt, als je te kort 4F pakt na je pep voel je vrij weinig van