Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:19 

Hardtraxx Veteran

Tripreport pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:24 

Hardtraxx Elite

--
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:36 

Bierkoning

Wat zal ik doen op XQ jongs, twijfel tussen 4F en later een bommetje pep of 4F en daarna wat X of M kristallen bijpakken. First world problems dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 15:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat zal ik doen op XQ jongs, twijfel tussen 4F en later een bommetje pep of 4F en daarna wat X of M kristallen bijpakken. First world problems dit.

Lijkt me dat je het feest wel redelijk goed wilt meemaken, zal dus voor die 1e gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

4F en daarna kwartjes X bijpakken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:50 

Hardtraxx Veteran

Als je niet teveel gaten in je geheugen wil, zou ik niet bijpakken met x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 18:08 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:15 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Als je niet teveel gaten in je geheugen wil, zou ik geen drugs nemen

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:22 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Norther66 schreef:
Als je niet teveel gaten in je geheugen wil, zou ik geen drugs nemen

Fixed

Met alleen 4f heb ik daar geen last van hoor, kan best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:23 

Bierkoning

Hmm het heeft beide zn voor en zn nadelen natuurlijk :P Plafonddienst heb ik zelf nooit heel erg last van, mits ik niet te laat nog bijpak, maar het gevoel van M/X is weer lekkerder (maar dan loop je idd het risico op gaten in het geheugen).

Iemand wel eens begonnen met een bommetje pep en daarna X of M gepakt? Wellicht dat dat minder geheugenverlies oplevert dan in combi met 4F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:31 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij overheerst pep de m euforie, dat heb ik wel eens gehoord, maar heb geen idee wat daar waar van is. Als dat echt klopt, zou ik de pep dus niet als eerste doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:32 

Hardtraxx Elite

Je neurotransmitters (zeg ik het goed joey?) hebben het dan nog steeds veel te druk, dus denk niet dat het uit maakt in welke volgorde je het pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 21:37 

Hardtraxx Elite

4F + X vind ik een gouden combinatie. Geweldig op het moment zelf, alleen heb ik veel gaten de dag erna.
Pep slaap ik niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 21:55 

Bierkoning

Ik vergeef het mezelf nooit als ik de helft hiervan vergeet :P Wellicht dat ik maar wat later begin dan, het vetste gedeelte is toch t/m half 5, als er daarna wat gaten vallen so be it. Uurtje of half 1 een goeie cap 4f en rond 3en ofzo wat X bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 22:10 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Volgens mij overheerst pep de m euforie, dat heb ik wel eens gehoord, maar heb geen idee wat daar waar van is. Als dat echt klopt, zou ik de pep dus niet als eerste doen :P

Klopt. Als je eerst pep neemt en daarna 4f merk je vrijwel niks van die 4f, pas zodra je pep een beetje begint uit te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 22:12 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik vergeef het mezelf nooit als ik de helft hiervan vergeet :P Wellicht dat ik maar wat later begin dan, het vetste gedeelte is toch t/m half 5, als er daarna wat gaten vallen so be it. Uurtje of half 1 een goeie cap 4f en rond 3en ofzo wat X bijpakken.

Moet wel zeggen dat ik voor een feest best veel alcohol drink. Als ik merk dat men energie minder wordt schakel ik over op 4F en water drinken. Het moment dat je zat bent en de 4F voelt :lol:
Dus kan ook van de alcohol zijn dat ik dingen vergeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:05 

Hardtraxx Veteran

Nooit eerst pep nemen als je daarna nog 4F of X wilt nemen. Is zonde is mijn ervaring.

Verder, een waarschuwing aan iedereen: er zijn weer vervuilde pillen in de omloop. Mijn neefje is afgelopen weekend op de intensive care beland toen hij een pilletje wou proberen. Had hem voor zover ik weet van een onbekende gekocht, ik heb geen idee welke pil het precies in, zal vast snel meer info over bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:07 

Bierkoning

@DL22

Ik drink meestal ook best veel voor een feest (met het voetbalteam de 3e helft en ook de reis erheen) en ook tijdens het feest zelf bijna alleen maar bier, maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo. Maar ben nooit zat geweest, althans niet dat ik het in de gaten had, maar misschien wel gewoon teveel alcohol voor m'n 'geheugen' van die nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Iemand wel eens begonnen met een bommetje pep en daarna X of M gepakt? Wellicht dat dat minder geheugenverlies oplevert dan in combi met 4F.

Ik doe dit standaard wanneer ik X neem op een feest. Als het feest dichtbij is, thuis een paar lijnen, anders een bommetje voor het naar binnen gaan. Geen pep mee naar binnen nemen, en je zal gewoon kunnen slapen. (en niet constant de neiging krijgen bij te nakken)

Daarna op gevoel tussen half3-3 uur de X pakken, kan je nog bijpakken als je wilt maar is vaak niet nodig. Op die manier is die pep rush meestal al wel weg maar je X trip zal veel energieker en constanter zijn. En de euforie is een geval apart :p

Als je echt alles wilt onthouden maar wel drugs wilt gebruiken, houd het dan of bij pep of bij 4f, maar voor Bob's muziek raad ik je dan toch meer 4F aan :P

Overigens had ik met oud en nieuw 140mg 4FMP + ~100MG MDMA en kan me alles nog prima herinneren, denk dat vooral het wause van het X bijpakken je geheugen verneukt

ThaBomba. schreef:
Unknown schreef:

Klopt. Als je eerst pep neemt en daarna 4f merk je vrijwel niks van die 4f, pas zodra je pep een beetje begint uit te werken.

Vind Pep en M juist een goede synergy hebben als je zorgt dat de pep al een beetje is uitgewerkt.

Met 4F vind ik dat je wel gelijk hebt, als je te kort 4F pakt na je pep voel je vrij weinig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo.

Met sos of pep drink ik alleen maar bier want dat is een heerlijke combi, maar met 4F op heb ik één keer een biertje besteld, nam de eerste slok aan de bar, en dat vond ik zo smerig dat het vervolgens op de barjongen belande... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:18 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Het moment dat je zat bent en de 4F voelt :lol:

Hoe is dit dan ? :D naast pep nog nooit wat gepakt na stevig drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:25 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo.

Met sos of pep drink ik alleen maar bier want dat is een heerlijke combi, maar met 4F op heb ik één keer een biertje besteld, nam de eerste slok aan de bar, en dat vond ik zo smerig dat het vervolgens op de barjongen belande... xd

Normaal als ik 4F op heb vind ik bier ook nergens naar smaken als ik dan van te voren alleen maar water heb gedronken. Op Euphoria de hele avond bier gedronken, 4F naar binnen gegooid en bier blijven drinken. Toen was het toch wel heel erg goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:29 

Hardtraxx Veteran

Ik begin altijd met bier op een feest, maar zodra de drugs begint te werken (of het nu 4f of x is maakt in deze niet uit) dan vind ik bier echt ranzig worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:31 

Hardtraxxer

Met pep gaat t prima naar binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
en ook tijdens het feest zelf bijna alleen maar bier, maar dat is echt omdat ik het gewoon 10 keer lekkerder vind dan cola of water ofzo.

Cola en water word je ook zo gauw flauw van. Biertjes kun je lekker blijven drinken de hele avond door :thumbsup:
Vorige  1 ... 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic