Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 18:42 

Hardtraxx Veteran

Alcohol werkt heel versterkend ja met 2c'tjes (en ook andere tripmiddelen?). Vind de combi zelf wel heel fijn ^^

The Skribbler schreef:
Fothermucker schreef:
Tegenargument

Sorry, ik zeg het ook alleen maar zoals ik het me heb herinnerd... Bottomline: combineren is altijd slecht :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:

Speed met MDMA zou om dezelfde reden slecht zijn als 4-FA en MDMA. Was het niet misschien Keta en MDMA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 11:11 

Hardtraxx Veteran

Vraagje, heeft iemand deze ooit gebruikt? Ben van plan om ze te kopen, maar weet het niet zo goed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 11:15 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Vraagje, heeft iemand deze ooit gebruikt? Ben van plan om ze te kopen, maar weet het niet zo goed :$

Die zijn niet zuur genoeg man :/ Krijg je geen uber bass face van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 14:31 

Hardtraxx Veteran

Vraagje. Tijdens ADE had ik voor het eerst een pilletje op (blauwe Warner Bros, halfje). Daarvoor had ik een energie pilletje. De setting was Noisia Invites, dus keiharde drum & bass en neurofunk. Ik ging daarom kei en kei hard, maar werd wel een moment angstig en moest effe naar buiten om mijn rust te pakken. Daarna ging ik zo ontzettend lekker en vrolijk. Ik hoor dat dit wel vaker gebeurt, maar ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Die blauwe warner bros bleken dus best hard te zijn voor de eerste keer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 19:32 

Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Vraagje. Tijdens ADE had ik voor het eerst een pilletje op (blauwe Warner Bros, halfje). Daarvoor had ik een energie pilletje. De setting was Noisia Invites, dus keiharde drum & bass en neurofunk. Ik ging daarom kei en kei hard, maar werd wel een moment angstig en moest effe naar buiten om mijn rust te pakken. Daarna ging ik zo ontzettend lekker en vrolijk. Ik hoor dat dit wel vaker gebeurt, maar ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Die blauwe warner bros bleken dus best hard te zijn voor de eerste keer :$

Probeer eens een 4F'je
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 19:49 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste keer was op Free Festival 2013, ging perfect op een paarse lamborghini. Had toen geen angst ofzo. Heb wel een paar keer gehad dat ik niet echt lekker ging, moest ik ook even geestelijk een beetje tot rust komen voor het weer goed ging. Is inderdaad vrij normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:37 

Hardtraxx Veteran

Hoeft niet aan die Warner Bros te liggen hoor. Combinatie van factoren, setting/gemoedstoestand etc., daarnaast was het je eerste keer dus is het gevoel ook helemaal nieuw voor je. Mijn eerste keer was Intents 2012, 3,5 rode Defqon dus dat was veeeeeeel te veel (niet alleen voor een eerste keer, gewoon over het algemeen). Ben toen niet fout gegaan of zo, was geweldig, maar heb daarna nog wel een aantal keer gehad dat ik even een half uurtje een dipje had/niet heel lekker ging, maar dat was alleen de eerste paar keer eigenlijk en ook maar van korte duur telkens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:43 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste keer x ging ik 5 minuten na inname al bijna van mn stokkie. Maar dat was puur van de spanning. Toen ff naar de hal gegaan en ff gezeten tot die goed werkte, daarna de zaal weer in en had de nacht van mn leven, nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:46 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Hoeft niet aan die Warner Bros te liggen hoor. Combinatie van factoren, setting/gemoedstoestand etc., daarnaast was het je eerste keer dus is het gevoel ook helemaal nieuw voor je. Mijn eerste keer was Intents 2012, 3,5 rode Defqon dus dat was veeeeeeel te veel (niet alleen voor een eerste keer, gewoon over het algemeen). Ben toen niet fout gegaan of zo, was geweldig, maar heb daarna nog wel een aantal keer gehad dat ik even een half uurtje een dipje had/niet heel lekker ging, maar dat was alleen de eerste paar keer eigenlijk en ook maar van korte duur telkens.

Gelukkig ging alles toen nog goed bij mij. Een paar mensen stelden mij gerust door verhalen te vertellen en mij te masseren (dat was hemels). Dit duurde misschien nog geen half uur, dus over het algemeen prima ervaring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:48 

Hardtraxx Veteran

Gewoon rustig zitten en met wat mensen praten helpt al veel inderdaad! Verder iets van suiker naar binnen werken (ik of vrienden hebben altijd wel Dextro mee, helpt goed als iemand te hard gaat of even niet lekker gaat. Anders gewoon aan mensen om je heen vragen, zijn altijd wel mensen die een Dextrotje voor je hebben. Red Bull werkt ook goed). Verder gewoon niet meer aan deze ervaring denken, als je tijdens het gebruik hier over na blijft denken is de kans groot dat het weer gebeurd. Gewoon verstand op 0 en genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:33 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Een halfje van een 'normale' pil (200mg tegenwoordig), dus 100mg MDMA, is al aardig wat voor een beginner in 1x. Die pillen zijn om die reden ook veel te sterk imo. Beste neem je de volgende keer iets van 1/3 en pak je later weer 1/3 bij. Stuk chiller :). Ik doe dat ook (soms zelfs kwartjes), en zelfs als ervaren gebruiker werkt dat eigenlijk gewoon het beste voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 23:13 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Gewoon rustig zitten en met wat mensen praten helpt al veel inderdaad! Verder iets van suiker naar binnen werken (ik of vrienden hebben altijd wel Dextro mee, helpt goed als iemand te hard gaat of even niet lekker gaat. Anders gewoon aan mensen om je heen vragen, zijn altijd wel mensen die een Dextrotje voor je hebben. Red Bull werkt ook goed). Verder gewoon niet meer aan deze ervaring denken, als je tijdens het gebruik hier over na blijft denken is de kans groot dat het weer gebeurd. Gewoon verstand op 0 en genieten :D

Precies :) heb toen ook wat cola gedronken ipv water. Dat was ook alsof een engeltje over je tong heen zeek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 11:39 

Hardtraxx Elite

Mijn eerste keer was een half blauw smurfje. Hier voelde ik de hele avond niks van, was in een voetbalstadion :P. Wist ook niet wat het met je deed etc. 2e keer (dus eigenlijk m'n eerste fatsoenlijke keer) was een heel smurfje en dat klapte er wel lekker op, kon alleen nog maar zitten en op mn wang bijten, wel een lekker gevoel toen btw. Toen m'n 3e écht goede keer op Intents 2012 waar Fuzzylogic ook bij was, toen had ik 1 smurfje op + nog wat kwartjes en halve defqons van Fuzzylogic en zn maat op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:36 

Hardtraxx Veteran

Tharec schreef:
Afgelopen zaterdag op decibel 2 blauwe defqons tegelijk gedropt ging bommetje hard! :D

Hartd gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 18:04 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond 2cb en keta. Hele toffe combi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 19:32 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Was me een beste trip ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 19:33 

Norther66 schreef:
Joey schreef:

Was me een beste trip ja :D

Junks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ik ook van jou ook juul :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 01:11 

Hardtraxx Veteran

Keta en 2cb ja, mooi ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:11 

Lekker afteren in t hotel gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:08 

bloemkool schreef:

Junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:09 

bloemkool schreef:
bloemkool schreef:

Junk

al zover heen dat ie op zichzelf gaat reageren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:40 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

2-CB en keta is geweldig ja :love: Heb je dat op HB gedaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 23:19 

Hardtraxxer

2C-B en keta :loving:
maar voor mij op nr1. staat LSD + MXE (en lachgas) dat heeft echt nieuwe dimensies geopend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 23:27 

Hardtraxx Elite

Verklaar u nader.
Vorige  1 ... 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic