Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Alcohol werkt heel versterkend ja met 2c'tjes (en ook andere tripmiddelen?). Vind de combi zelf wel heel fijn ^^
The Skribbler wrote:
Fothermucker wrote:Tegenargument
Sorry, ik zeg het ook alleen maar zoals ik het me heb herinnerd... Bottomline: combineren is altijd slecht :innocent: :innocent: :innocent: :innocent:
Speed met MDMA zou om dezelfde reden slecht zijn als 4-FA en MDMA. Was het niet misschien Keta en MDMA?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Vraagje, heeft iemand deze ooit gebruikt? Ben van plan om ze te kopen, maar weet het niet zo goed :$
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
klapstoel wrote:Vraagje, heeft iemand deze ooit gebruikt? Ben van plan om ze te kopen, maar weet het niet zo goed :$
Die zijn niet zuur genoeg man :/ Krijg je geen uber bass face van
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Vraagje. Tijdens ADE had ik voor het eerst een pilletje op (blauwe Warner Bros, halfje). Daarvoor had ik een energie pilletje. De setting was Noisia Invites, dus keiharde drum & bass en neurofunk. Ik ging daarom kei en kei hard, maar werd wel een moment angstig en moest effe naar buiten om mijn rust te pakken. Daarna ging ik zo ontzettend lekker en vrolijk. Ik hoor dat dit wel vaker gebeurt, maar ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Die blauwe warner bros bleken dus best hard te zijn voor de eerste keer :$
Hardtraxxer
81 posts member since 2016
last seen Jan 2016
klapstoel wrote:Vraagje. Tijdens ADE had ik voor het eerst een pilletje op (blauwe Warner Bros, halfje). Daarvoor had ik een energie pilletje. De setting was Noisia Invites, dus keiharde drum & bass en neurofunk. Ik ging daarom kei en kei hard, maar werd wel een moment angstig en moest effe naar buiten om mijn rust te pakken. Daarna ging ik zo ontzettend lekker en vrolijk. Ik hoor dat dit wel vaker gebeurt, maar ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Die blauwe warner bros bleken dus best hard te zijn voor de eerste keer :$
Probeer eens een 4F'je
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mijn eerste keer was op Free Festival 2013, ging perfect op een paarse lamborghini. Had toen geen angst ofzo. Heb wel een paar keer gehad dat ik niet echt lekker ging, moest ik ook even geestelijk een beetje tot rust komen voor het weer goed ging. Is inderdaad vrij normaal.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoeft niet aan die Warner Bros te liggen hoor. Combinatie van factoren, setting/gemoedstoestand etc., daarnaast was het je eerste keer dus is het gevoel ook helemaal nieuw voor je. Mijn eerste keer was Intents 2012, 3,5 rode Defqon dus dat was veeeeeeel te veel (niet alleen voor een eerste keer, gewoon over het algemeen). Ben toen niet fout gegaan of zo, was geweldig, maar heb daarna nog wel een aantal keer gehad dat ik even een half uurtje een dipje had/niet heel lekker ging, maar dat was alleen de eerste paar keer eigenlijk en ook maar van korte duur telkens.
Hardtraxx Veteran
Mijn eerste keer x ging ik 5 minuten na inname al bijna van mn stokkie. Maar dat was puur van de spanning. Toen ff naar de hal gegaan en ff gezeten tot die goed werkte, daarna de zaal weer in en had de nacht van mn leven, nergens last van
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Fuzzylogic wrote:Hoeft niet aan die Warner Bros te liggen hoor. Combinatie van factoren, setting/gemoedstoestand etc., daarnaast was het je eerste keer dus is het gevoel ook helemaal nieuw voor je. Mijn eerste keer was Intents 2012, 3,5 rode Defqon dus dat was veeeeeeel te veel (niet alleen voor een eerste keer, gewoon over het algemeen). Ben toen niet fout gegaan of zo, was geweldig, maar heb daarna nog wel een aantal keer gehad dat ik even een half uurtje een dipje had/niet heel lekker ging, maar dat was alleen de eerste paar keer eigenlijk en ook maar van korte duur telkens.
Gelukkig ging alles toen nog goed bij mij. Een paar mensen stelden mij gerust door verhalen te vertellen en mij te masseren (dat was hemels). Dit duurde misschien nog geen half uur, dus over het algemeen prima ervaring :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Gewoon rustig zitten en met wat mensen praten helpt al veel inderdaad! Verder iets van suiker naar binnen werken (ik of vrienden hebben altijd wel Dextro mee, helpt goed als iemand te hard gaat of even niet lekker gaat. Anders gewoon aan mensen om je heen vragen, zijn altijd wel mensen die een Dextrotje voor je hebben. Red Bull werkt ook goed). Verder gewoon niet meer aan deze ervaring denken, als je tijdens het gebruik hier over na blijft denken is de kans groot dat het weer gebeurd. Gewoon verstand op 0 en genieten :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
klapstoel wrote:Vraagje. Tijdens ADE had ik voor het eerst een pilletje op (blauwe Warner Bros, halfje). Daarvoor had ik een energie pilletje. De setting was Noisia Invites, dus keiharde drum & bass en neurofunk. Ik ging daarom kei en kei hard, maar werd wel een moment angstig en moest effe naar buiten om mijn rust te pakken. Daarna ging ik zo ontzettend lekker en vrolijk. Ik hoor dat dit wel vaker gebeurt, maar ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Die blauwe warner bros bleken dus best hard te zijn voor de eerste keer :$
Een halfje van een 'normale' pil (200mg tegenwoordig), dus 100mg MDMA, is al aardig wat voor een beginner in 1x. Die pillen zijn om die reden ook veel te sterk imo. Beste neem je de volgende keer iets van 1/3 en pak je later weer 1/3 bij. Stuk chiller :). Ik doe dat ook (soms zelfs kwartjes), en zelfs als ervaren gebruiker werkt dat eigenlijk gewoon het beste voor mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Fuzzylogic wrote:Gewoon rustig zitten en met wat mensen praten helpt al veel inderdaad! Verder iets van suiker naar binnen werken (ik of vrienden hebben altijd wel Dextro mee, helpt goed als iemand te hard gaat of even niet lekker gaat. Anders gewoon aan mensen om je heen vragen, zijn altijd wel mensen die een Dextrotje voor je hebben. Red Bull werkt ook goed). Verder gewoon niet meer aan deze ervaring denken, als je tijdens het gebruik hier over na blijft denken is de kans groot dat het weer gebeurd. Gewoon verstand op 0 en genieten :D
Precies :) heb toen ook wat cola gedronken ipv water. Dat was ook alsof een engeltje over je tong heen zeek.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Mijn eerste keer was een half blauw smurfje. Hier voelde ik de hele avond niks van, was in een voetbalstadion :P. Wist ook niet wat het met je deed etc. 2e keer (dus eigenlijk m'n eerste fatsoenlijke keer) was een heel smurfje en dat klapte er wel lekker op, kon alleen nog maar zitten en op mn wang bijten, wel een lekker gevoel toen btw. Toen m'n 3e écht goede keer op Intents 2012 waar Fuzzylogic ook bij was, toen had ik 1 smurfje op + nog wat kwartjes en halve defqons van Fuzzylogic en zn maat op haha
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
Tharec wrote:Afgelopen zaterdag op decibel 2 blauwe defqons tegelijk gedropt ging bommetje hard! :D
Hartd gaan.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gisteravond 2cb en keta. Hele toffe combi!
Hardtraxx Veteran
Joey wrote:Gisteravond 2cb en keta. Hele toffe combi!
Was me een beste trip ja :D
B
Norther66 wrote:
Was me een beste trip ja :D
Junks
Hardtraxx Veteran
Ik ook van jou ook juul :loving:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Keta en 2cb ja, mooi ^^
B
Lekker afteren in t hotel gr
B
bloemkool wrote:Lekker afteren in t hotel gr
Junk
J
bloemkool wrote:
bloemkool wrote:Lekker afteren in t hotel gr
Junk
al zover heen dat ie op zichzelf gaat reageren :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
2-CB en keta is geweldig ja :love: Heb je dat op HB gedaan? :P
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
2C-B en keta :loving:
maar voor mij op nr1. staat LSD + MXE (en lachgas) dat heeft echt nieuwe dimensies geopend :woot:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Verklaar u nader.