Iemand ervaring met 4f in pilvorm?
En met roze rockstars in het bijzonder?
En met roze rockstars in het bijzonder?
Als je een pil hebt met een sterkte die voor iedereen wenselijk is, en zonder grote spreiding hebt, dan is een pil voldoende ja.Casp wrote:Gebruik 4f alleen maar in pilvorm, zolang je pillen getest zijn is het hartstikke handig, je hoeft niet met capsules te kutten.
Jazeker. Het is heel even 'leuker'. Maar je hebt al gauw last van vervelende effecten zoals niet kunnen plassen.Fothermucker wrote:Merken jullie echt duidelijk verschil tussen 200mg en 150mg 4F bijvoorbeeld?
Op sommige feesten is dat juist een zegen, als je ziet dat er weer een drol op de wc bril ligt bijvoorbeeldM Unic wrote: zoals niet kunnen plassen.
Heb je hier meer info over? Ik kan bijzonder weinig vinden over de combi, buiten het feit dat het mixen van drugs an sich vaak meer gevaar oplevert, maar niet per se schadelijker is. Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?Joey wrote:4f en X combi is schadelijker. Je receptoren van zowel dopamine als serotonine gaan dan in overload en daardoor sterven er meer neuronen af.
Althans ik weet niet of het een causaal verband is maar wel dat het zo gebeurt.
HondFuzzylogic wrote:Ligt er een beetje aan hoeveel followers je hebt en wat je gemiddelde aantal retweets per tweet is.
http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.pngmr_vertigo wrote:Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?
Ik heb geen bron die het specifiek heeft over de directe effecten van drugs. Als ik m'n kennis van neuro(psycho)logie gebruik komt het erop neer dat je hersencellen (neuronen) te zwaar belast worden door de continue stroom van dopamine en serotonine. Ze mogen dan wel andere receptoren gebruiken, maar de verspreiding door de hersenen en de rest van het lichaam (ze sturen namelijk uiteindelijk ook de rest van de spieren aan, wat verklaart waarom bewegen zo moeizaam gaat als bijv. XTC uitgewerkt is) gaat via het zelfde netwerk van neuronen. De elektrische lading waarmee dit gebeurt is simpelweg te veel voor sommige neuronen, waardoor ze afsterven. Dit verklaart ook waarom je er zo vaag van wordt en er gaten in je geheugen komen. De automatische processen in je hersenen gaan vóór bijvoorbeeld denken, perceptie van wat er om je heen gebeurt en het aanmaken van herinneringen. Daar is simpelweg geen capaciteit meer voor.mr_vertigo wrote:Heb je hier meer info over? Ik kan bijzonder weinig vinden over de combi, buiten het feit dat het mixen van drugs an sich vaak meer gevaar oplevert, maar niet per se schadelijker is. Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?Joey wrote:4f en X combi is schadelijker. Je receptoren van zowel dopamine als serotonine gaan dan in overload en daardoor sterven er meer neuronen af.
Althans ik weet niet of het een causaal verband is maar wel dat het zo gebeurt.
Hier toevallig nog wat bronnen voor?Casp wrote:R-ALA gebruikte ik al
Uit die link die ik al postte, met alle bronnen daar onderaan vermeld. Ook raadt rollsafe.org het aanIk heb weer een nieuwe ontdekking gedaan van een bruikbaar supplement: Alpha-lipoic acid (alfa-liponzuur) is een organische stof die van nature in je lichaam voorkomt en een belangrijke rol speelt in de metabolisme. Nu is deze stof ook een zeer krachtige anti-oxidant en heeft hiernaast nog veel andere mogelijk positieve werkingen. Zo wordt het bij kanker en diabetes voorgeschreven met hele positieve resultaten. Ook bij het gebruik van MDMA zijn er verbazingwekkende ontdekkingen gedaan. In een onderzoek met ratten werd bewezen dat enkele dosissen liponzuur, voorafgaand aan het mdma-gebruik, de neurotoxiciteit volledig (!) teniet deed. Hiervoor moesten wel erg hoge dosisen gebruikt worden, maar een minder grote dosis werkt ongetwijfeld ook heel goed. Het voordeel van liponzuur is dat het makkelijk wordt opgenomen in de hersenen, zodat het de hersencellen actief kan ondersteunen.
Of een modThe Skribbler wrote:Moet Daan doen denk ik... dus kunnen we lang op wachten