Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 18:17 

Hardtraxx Newbie

Iemand ervaring met 4f in pilvorm?
En met roze rockstars in het bijzonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 23:34 

Hardtraxxer

Gebruik 4f alleen maar in pilvorm, zolang je pillen getest zijn is het hartstikke handig, je hoeft niet met capsules te kutten.

Even een vraagje, het is bekend dat bijpakken met X na 4F erg slecht is. Maar is dat nou slechter dan X bijpakken na X? Dat laatste lijkt me veel slechter omdat die eerste dosis X veel meer serotonine vrijmaakt dan zo'n eerste dosis 4F
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 23:46 

Hardtraxx Veteran

4f en X combi is schadelijker. Je receptoren van zowel dopamine als serotonine gaan dan in overload en daardoor sterven er meer neuronen af.

Althans ik weet niet of het een causaal verband is maar wel dat het zo gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

Bij 4F krijgen je serotonine receptoren ook nog een behoorlijke optater te verduren inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 00:40 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
Gebruik 4f alleen maar in pilvorm, zolang je pillen getest zijn is het hartstikke handig, je hoeft niet met capsules te kutten.

Als je een pil hebt met een sterkte die voor iedereen wenselijk is, en zonder grote spreiding hebt, dan is een pil voldoende ja.

Ik merk zelf dat de een liever 120mg heeft, de ander 150 of zelfs 180mg, etc.., dan kan je met zelf capsules vullen veel nauwkeuriger te werk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 00:46 

Hardtraxx Veteran

Mijn voorkeur ligt bij 200 en na een uurtje of drie nog 100 bijpakken, daarom vind ik capsules ook veel fijner. Veel beter te doseren zoals Norther zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 03:02 

Hardtraxx Elite

Merken jullie echt duidelijk verschil tussen 200mg en 150mg 4F bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 13:32 

Hardtraxx Addict

Fothermucker schreef:
Merken jullie echt duidelijk verschil tussen 200mg en 150mg 4F bijvoorbeeld?

Jazeker. Het is heel even 'leuker'. Maar je hebt al gauw last van vervelende effecten zoals niet kunnen plassen.
Ook knalt je tolerantie omhoog waardoor je weinig meer merkt van de lagere doseringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 14:14 

Hardtraxx Veteran

M Unic schreef:
zoals niet kunnen plassen.

Op sommige feesten is dat juist een zegen, als je ziet dat er weer een drol op de wc bril ligt bijvoorbeeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

Met 4F kan ik prima plassen :$ met M daarin tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 15:18 

Hardtraxxer

Ik heb dus die groene leeuwtjes die zogenaamd 180 zijn. Tot 2 keer toe weggebracht en elke keer 130-140. Ben er eigenlijk wel blij mee want ik ga de hele nacht prima op die hoeveelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:46 

Heb gele twitters voor hardbass, iemand enig idee hoeveel mg ze zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:55 

Hardtraxx Veteran

Ligt er een beetje aan hoeveel followers je hebt en wat je gemiddelde aantal retweets per tweet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:07 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
4f en X combi is schadelijker. Je receptoren van zowel dopamine als serotonine gaan dan in overload en daardoor sterven er meer neuronen af.

Heb je hier meer info over? Ik kan bijzonder weinig vinden over de combi, buiten het feit dat het mixen van drugs an sich vaak meer gevaar oplevert, maar niet per se schadelijker is. Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?

Dit is een recente studie naar bepaalde eigenschappen van Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS), waaronder 4-FA.
Wordt ook in bevestigd dat er bijzonder weining bekend is over 4-FA, nog steeds. Hier en daar wat labonderzoeken, wat user-reports, maar het grote geld en de data zijn er nog niet geloof ik.
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 1615016932
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:19 

Fuzzylogic schreef:
Ligt er een beetje aan hoeveel followers je hebt en wat je gemiddelde aantal retweets per tweet is.

Hond
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:21 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?

http://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png
Geen wetenschappelijke onderbouwing, maar het geeft je wel een idee wat te combineren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:29 

Hardtraxxer

Wel wat handige informatie over dit onderwerp tegengekomen:

http://drugsforum.info/xtc-mdma/vermind ... a-t64.html

R-ALA gebruikte ik al, binnenkort ook even wat vitamine C aanschaffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 17:03 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Joey schreef:

Heb je hier meer info over? Ik kan bijzonder weinig vinden over de combi, buiten het feit dat het mixen van drugs an sich vaak meer gevaar oplevert, maar niet per se schadelijker is. Hoe zit dat bijvoorbeeld voor MDMA en speed?

Ik heb geen bron die het specifiek heeft over de directe effecten van drugs. Als ik m'n kennis van neuro(psycho)logie gebruik komt het erop neer dat je hersencellen (neuronen) te zwaar belast worden door de continue stroom van dopamine en serotonine. Ze mogen dan wel andere receptoren gebruiken, maar de verspreiding door de hersenen en de rest van het lichaam (ze sturen namelijk uiteindelijk ook de rest van de spieren aan, wat verklaart waarom bewegen zo moeizaam gaat als bijv. XTC uitgewerkt is) gaat via het zelfde netwerk van neuronen. De elektrische lading waarmee dit gebeurt is simpelweg te veel voor sommige neuronen, waardoor ze afsterven. Dit verklaart ook waarom je er zo vaag van wordt en er gaten in je geheugen komen. De automatische processen in je hersenen gaan vóór bijvoorbeeld denken, perceptie van wat er om je heen gebeurt en het aanmaken van herinneringen. Daar is simpelweg geen capaciteit meer voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 17:52 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
R-ALA gebruikte ik al

Hier toevallig nog wat bronnen voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 23:13 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik heb weer een nieuwe ontdekking gedaan van een bruikbaar supplement: Alpha-lipoic acid (alfa-liponzuur) is een organische stof die van nature in je lichaam voorkomt en een belangrijke rol speelt in de metabolisme. Nu is deze stof ook een zeer krachtige anti-oxidant en heeft hiernaast nog veel andere mogelijk positieve werkingen. Zo wordt het bij kanker en diabetes voorgeschreven met hele positieve resultaten. Ook bij het gebruik van MDMA zijn er verbazingwekkende ontdekkingen gedaan. In een onderzoek met ratten werd bewezen dat enkele dosissen liponzuur, voorafgaand aan het mdma-gebruik, de neurotoxiciteit volledig (!) teniet deed. Hiervoor moesten wel erg hoge dosisen gebruikt worden, maar een minder grote dosis werkt ongetwijfeld ook heel goed. Het voordeel van liponzuur is dat het makkelijk wordt opgenomen in de hersenen, zodat het de hersencellen actief kan ondersteunen.

Uit die link die ik al postte, met alle bronnen daar onderaan vermeld. Ook raadt rollsafe.org het aan

verder nog:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10619665

Zorg trouwens dat je Na-R-Ala hebt en niet de andere varianten

heb zelf deze

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-prod ... poic-acid/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:47 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe poll mag ook wel weer eens trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 01:35 

Hardtraxx Veteran

Moet Daan doen denk ik... dus kunnen we lang op wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 06:29 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Moet Daan doen denk ik... dus kunnen we lang op wachten :P

Of een mod :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:30 

Hardtraxx Crew

Zet de poll hier maar neer met een melding, zorg ik wel dat er een nieuwe poll komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 18:26 

Hardtraxxer

Favoriete partydrug?
Vorige  1 ... 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic