Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ook nog zuipen tijdens de 4f dan? Ik vind bier wel niet zo verschrikkelijk ranzig als ik 4f op heb, één keer geprobeerd, ik nam een slok aan de bar en ik spuugde het net zo hard weer uit, bijna over de jongen aan de bar heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:04 

Hardtraxxer

2C-B met MXE :worship:

anders gewoon keta en een paar jointjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:27 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
The Skribbler schreef:
Voor de rest heb ik inderdaad ook ontdekt dat flink zuipen en daarna drugs nemen geen succes is

De enige drugs waarmee ik dit wel fijn vind zijn speed en coke, bier gaat er zo godsgruwelijk lekker in dan :love:
Verder ben ik het heel erg eens met je post, ik heb een paar keer xtc genomen na alcohol en dat is gewoon zonde want de werking is zoveel minder dan wanneer je het nuchter inneemt. Met 2cb ervaarde ik juist compleet het tegenovergestelde, van 10-12 mg was ik helemaal de weg kwijt toen ik het innam terwijl ik vrij dronken was (het is niet zo dat ik heel gevoelig ben voor 2-CB of zo, Hard4Us had precies hetzelfde toen), werd ontzettend versterkt (zowel visueel als psychedelisch), twee weken later toen ik dezelfde dosis nuchter in nam was het heel mild :P
Binnenkort m'n derde keer 2-CB op de planning staan, denk dat ik nu voor een dosis van 18 mg ga. Of is dit teveel als ik het nog wil combineren met keta en 4-FMP? Dat was toch zo'n gruwelijk fijne combi :loving: (Neurotoxiciteit valt ook wel mee van deze combi toch?)

Doe je met mij een keer 2cb, in ruil voor meph? Alleen behandel me aub wel vriendelijk, anders kun je voor de zoveelste keer naar je meph-avondje fluiten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 16:26 

Donateur

Frenchkicks schreef:
2C-B met MXE :worship:

MXE laat ik voorlopig even links liggen. Veel mee geëxperimenteerd, van lage dosissen tot echt 100+ dosissen.
Twee maanden terug per ongeluk zakjes door elkaar gehaald op een after onder invloed van MXE een lijn meph willen nemen wat uiteindelijk MXE was. Geen succes.
Resultaat was twee uur lang volledig van de wereld, de M-hole bereikt en mijn motoriek voor bewegen en praten verloren. Heeft in totaal 4 uur geduurd voordat ik weer normaal kon praten en lopen. Daarnaast kreeg ik ook soort epileptische aanval/stuiptrekkingen. Door de hoge dosis soort kortsluiting in de connectie van mijn NMDA receptor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 18:05 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Maar goed LSD ben ik misschien wel over aan het liegen, want ik heb het dus nog niet gedaan.

Ik vind vaak de verschillen tussen psychedelica wat overdreven. Ik merk op werkingsduur na weinig echte verschillen, maar ik ben me daar misschien ook gewoon niet bewust van. Het verschil van 1 trip tot de volgende kan sowieso al heel groot zijn. Volgens mij hangen mensen daarin veel te veel waarde aan welke drug het was, en niet de andere omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Binnenkort m'n derde keer 2-CB op de planning staan, denk dat ik nu voor een dosis van 18 mg ga. Of is dit teveel als ik het nog wil combineren met keta en 4-FMP? Dat was toch zo'n gruwelijk fijne combi :loving: (Neurotoxiciteit valt ook wel mee van deze combi toch?)

Ik heb laatst vernomen dat de risico's doorgaans onderschat worden bij psychedelica + mdma(-achtige) combi's. Er zou dan een verhoogd risico zijn op serotonine-gerelateerde schade en stoornissen.

Ik vermoed dat ik daar ook zelf het effect tijdelijk van heb ondervonden. Het is al 3x voorgekomen dat ik emotieloos word zodra de MDMA begint te werken. Er is dan eventjes niks leuk of kut, gewoon leeg. Kan alle keren ook aan de omstandigheden gelegen hebben (en 1x is het gewoon helemaal goed gegaan), en daarna kwam het gewoon goed. Ben me pas sinds de laatste keer daar echt bewust van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me wel in James zijn verhaal vinden. Met 2cb heb ik, afhankelijk van de setting meestal, heel uiteenlopende trips gehad, waarin ik soms van alles zag, rook en voelde, en soms juist heel erg ging nadenken en de meest vreemde verhalen en verbanden ging verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Unknown schreef:
Maar goed LSD ben ik misschien wel over aan het liegen, want ik heb het dus nog niet gedaan.

Ik vind vaak de verschillen tussen psychedelica wat overdreven. Ik merk op werkingsduur na weinig echte verschillen, maar ik ben me daar misschien ook gewoon niet bewust van. Het verschil van 1 trip tot de volgende kan sowieso al heel groot zijn. Volgens mij hangen mensen daarin veel te veel waarde aan welke drug het was, en niet de andere omstandigheden.

Nja ik heb met echte tripmiddelen alleen ervaring met "boompje", dus ik heb überhaupt vrij weinig tripervaring. "Boompje" heb ik ook pas 1 keer gedaan, dus zelfs daarmee heb ik geen enkel vergelijkingsmateriaal. Uiteraard heb je middelen waar je van kunt trippen die geen tripmiddelen zijn, zo is ketamine geen tripmiddel, terwijl je wel trippende elementen hebt.

En over MDMA-achtige middelen en tripmiddelen lijkt me vrij duidelijk dat dit een vrij slechte combinatie is, daar hoef je als je ooit drugs gebruikt hebt weinig verstand van te hebben vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 00:12 

Hardtraxx Veteran

Ik zuip juist wel met 4fmp op, met pep ook...gewoon bier zuipen. Nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 12:14 

Hardtraxx Newbie

Misschien een stomme vraag, maar ben toch wel benieuwd:
Maakt het nog uit of je eerst 4F pakt en erna eventueel nog bijpakt met XTC of eerst XTC en eventueel erna nog 4F?
Lees alleen maar over de combo eerst 4F en erna XTC, maar was benieuwd of er ook nog verschil in de volgorde zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 13:05 

Hardtraxx Veteran

Heb vrienden van me laatst de volgorde andersom zien doen. Slecht idee. Zij zaten in de crash van xtc (moe, weinig echte euforie meer) en dan nog 150 mg 4f knallen. Werden ze kei onrustig van, en niet echt meer heel blij ofzo...

Dus ja, de volgorde maakt uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

Ze waren die dinsdag allebei zeer zeker niet aanspreekbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 16:00 

Hardtraxx Elite

Raaverok schreef:
Misschien een stomme vraag, maar ben toch wel benieuwd:
Maakt het nog uit of je eerst 4F pakt en erna eventueel nog bijpakt met XTC of eerst XTC en eventueel erna nog 4F?
Lees alleen maar over de combo eerst 4F en erna XTC, maar was benieuwd of er ook nog verschil in de volgorde zat

Lijkt me wel. Ik denk niet dat je 4F ''trip'' er fijner van wordt aangezien de X dan je serotonine al verbruikt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 19:55 

Hardtraxx Veteran

Eerst 4f en dan na een paar uur kwartje(s) X bijnemen kan op zich wel. Schijnt alleen wel een hele slechte combi te zijn voor de hersentjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 19:32 

Hardtraxxer

Weinig kans dat ik hier iemand vind maar hey, niet geschoten is altijd mis

Ik ga binnenkort met een vriend zelf DMT maken. Zijn er mensen die dit zelf al eens gedaan hebben en tegen bepaalde problemen aanliepen? En hoe was het extract?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat is het voordeel van zelf maken als ik vragen mag? Alleen goedkoper, of zijn er nog meer voordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 19:56 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Wat is het voordeel van zelf maken als ik vragen mag? Alleen goedkoper, of zijn er nog meer voordelen?

Hehe, ik weet niet hoe het met jou zit, maar DMT wordt mij niet elke dag aangeboden :P
Ook is het zoals je al zei goedkoper, het is alles behalve moeilijk en het zelf extraheren lijkt me een interessant proces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 08:50 

Donateur

Frenchkicks schreef:
Fuzzylogic schreef:

Hehe, ik weet niet hoe het met jou zit, maar DMT wordt mij niet elke dag aangeboden :P
Ook is het zoals je al zei goedkoper, het is alles behalve moeilijk en het zelf extraheren lijkt me een interessant proces.

Ligt eraan of ik dagelijks inlog op het darknet. Zo ja, dan wordt het wel dagelijks aangeboden bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:01 

Hardtraxxer

Wie van jullie heeft ervaring met gele hartjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:16 

Hardtraxx Elite

Iemand van de volgende pillen gehoord: Legopoppetjes en Heinz. Zo ja, hoe bevielen die, en hoeveel gram waren die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

Die moet je in je anus proppen voor het beste resultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:21 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 19:30 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Iemand van de volgende pillen gehoord: Legopoppetjes en Heinz. Zo ja, hoe bevielen die, en hoeveel gram waren die?

Oranje legomannetjes zijn 0,2 gram
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 23:53 

Hardtraxx Elite

Oke :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 14:17 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:

Heinz rond de 180mg
Lego 193-206
Vorige  1 ... 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic