The Skribbler schreef:
Voor de rest heb ik inderdaad ook ontdekt dat flink zuipen en daarna drugs nemen geen succes is
De enige drugs waarmee ik dit wel fijn vind zijn speed en coke, bier gaat er zo godsgruwelijk lekker in dan

Verder ben ik het heel erg eens met je post, ik heb een paar keer xtc genomen na alcohol en dat is gewoon zonde want de werking is zoveel minder dan wanneer je het nuchter inneemt. Met 2cb ervaarde ik juist compleet het tegenovergestelde, van 10-12 mg was ik helemaal de weg kwijt toen ik het innam terwijl ik vrij dronken was (het is niet zo dat ik heel gevoelig ben voor 2-CB of zo, Hard4Us had precies hetzelfde toen), werd ontzettend versterkt (zowel visueel als psychedelisch), twee weken later toen ik dezelfde dosis nuchter in nam was het heel mild
Binnenkort m'n derde keer 2-CB op de planning staan, denk dat ik nu voor een dosis van 18 mg ga. Of is dit teveel als ik het nog wil combineren met keta en 4-FMP? Dat was toch zo'n gruwelijk fijne combi

(Neurotoxiciteit valt ook wel mee van deze combi toch?)
Doe je met mij een keer 2cb, in ruil voor meph? Alleen behandel me aub wel vriendelijk, anders kun je voor de zoveelste keer naar je meph-avondje fluiten