PNXRMX wrote:Unknown wrote:Maar goed LSD ben ik misschien wel over aan het liegen, want ik heb het dus nog niet gedaan.
Ik vind vaak de verschillen tussen psychedelica wat overdreven. Ik merk op werkingsduur na weinig echte verschillen, maar ik ben me daar misschien ook gewoon niet bewust van. Het verschil van 1 trip tot de volgende kan sowieso al heel groot zijn. Volgens mij hangen mensen daarin veel te veel waarde aan welke drug het was, en niet de andere omstandigheden.
Nja ik heb met echte tripmiddelen alleen ervaring met "boompje", dus ik heb überhaupt vrij weinig tripervaring. "Boompje" heb ik ook pas 1 keer gedaan, dus zelfs daarmee heb ik geen enkel vergelijkingsmateriaal. Uiteraard heb je middelen waar je van kunt trippen die geen tripmiddelen zijn, zo is ketamine geen tripmiddel, terwijl je wel trippende elementen hebt.
En over MDMA-achtige middelen en tripmiddelen lijkt me vrij duidelijk dat dit een vrij slechte combinatie is, daar hoef je als je ooit drugs gebruikt hebt weinig verstand van te hebben vermoed ik.