Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Bijpakken met xtc kan, vind ik zelf echt een heerlijke combi alleen zoals je zegt is het wel erg neurotoxisch inderdaad. Mocht je deze combi toch willen doen, dan raad ik je aan om de helft van de dosis die je normaal pakt bij xtc te nemen. Begin je normaal dus met een halfje, neem dan nu een kwartje, bij mij slaat 'ie door de 4F altijd veel harder in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik ben het niet eens over de energie. Bij mij altijd helemaal weg na 3/4 uur.

Serieus, ik heb altijd last van een enorme plafonddienst met 4fa, veel minder als met pep :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 12:42 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Cruelty schreef:

Serieus, ik heb altijd last van een enorme plafonddienst met 4fa, veel minder als met pep :/

Ik draai ook altijd plafonddiensten van 4f maar bij mij verdwijnt de energie (om los te gaan) ook ongeveer een uurtje nadat de euforie is verdwenen. Re-dose met de helft van de eerste dosis wanneer de euforie wegtrekt is voor mij ideaal, dan kan ik zo een feest van 00:00 tot 07:00 door :D

Edit: plafonddiensten draai ik ook al bij een enkele dosis btw, dat ik met die re-dose wakker lig is nogal logisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:14 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Bijpakken met xtc kan, vind ik zelf echt een heerlijke combi alleen zoals je zegt is het wel erg neurotoxisch inderdaad. Mocht je deze combi toch willen doen, dan raad ik je aan om de helft van de dosis die je normaal pakt bij xtc te nemen. Begin je normaal dus met een halfje, neem dan nu een kwartje, bij mij slaat 'ie door de 4F altijd veel harder in.

Hmm oke, wil denk die combi toch een x uitproberen en mijn pauze na hardbass wordt toch minimaal 3 maanden dus kan het dan wel proberen denk ik.
Heb nog een halve 180mg XTC thuis liggen, die kan ik dan eventueel heel of half gebruiken om bij te pakken.
Wat raden jullie aan als begin dosis? 150 mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:29 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Unknown schreef:
Cruelty schreef:

Ik kan altijd slapen na 4fa, pep is al-tijd doorhalen.

Ik wou dat ik dat geluk had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Hangt van mij geheel af van de dosering, maar vaker wel dan geen plafonddienst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:35 

Hardtraxxer

Achjaa.. de tijdlijn van Facebook was nog nooit zo interessant.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Unknown schreef:
Cruelty schreef:

Ik kan altijd slapen na 4fa, pep is al-tijd doorhalen.

ja ik kan alleen echt goed slapen als ik een etizolam of valium pak, als ik niks pak na amfetamine achtige stofjes is het echt een hel xd En zeker als ik laat van een feest thuis kom. Dan slaap ik toch liever gewoon even 18 uur nonstop ipv half liggen malen in mn nest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Bij mij is de kans met 4f ook wel wat hoger op slaap ja, kan ook liggen aan het feit dat ik daarmee altijd een lagere dosis pak dan met ander spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 18:53 

Na 4f heb ik standaard plafonddienst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:42 

Hardtraxx Elite

Na 220 val je natuurlijk ook minder snel in slaap dan na 150mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

Op de pre-party van Decibel sliep ik binnen 10 minuten als een roos na 5/6 punten pep, nog voor dat de pre-party afgelopen was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 22:42 

Fothermucker schreef:
Na 220 val je natuurlijk ook minder snel in slaap dan na 150mg.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Raaverok schreef:
Hmm oke, wil denk die combi toch een x uitproberen en mijn pauze na hardbass wordt toch minimaal 3 maanden dus kan het dan wel proberen denk ik.
Heb nog een halve 180mg XTC thuis liggen, die kan ik dan eventueel heel of half gebruiken om bij te pakken.
Wat raden jullie aan als begin dosis? 150 mg?

Je maakt het jezelf wel een stuk makkelijker door niet aan zulke combi's te beginnen. Dan is de kans alleen maar groter dat je die combi vaker wil doen, en sloop je stuk voor stuk je hoofd en hart. Ik zou het zelf gewoon bij 4F houden, maar uiteindelijk is het jouw keuze en afweging natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Zelf, na een paar keer die combo te hebben geprobeerd, toch besloten dat ik daar wel echt zo godsgruwelijk vaag van wordt dat ik dat niet leuk vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:45 

Hardtraxx Veteran

Tijdens hardclassics weer 6-apb gebruikt (na 2x met Q-base) maar dat viel niet super tof. Reden sprak wel voorzich echt mega veel gegeten en gezopen en geblowed voor die tijd. Onbeperkt tapas, onbeperkt drinken en heel wat hele lichte klikpeukjes gerookt met elkander. (echt mega weinig wiet in een peukje met wat klik tabak klikken) (ja daar word je bijna niet stoned van maar ik blow anders nooit) (snapte) (wel mega chill tijdens een feestje) (maar wij snoepte er van voor die tijd) (mega dom).Had de hele avond het gevoel dat ik "op het randje" zat. Dan weer koud, dan weer warm. Dan weer bakken energie en blij, dan weer niet. Desondanks wel lekker dansjes op gedaan snap eigenlijk niet waar ik heen wil met mijn verhaal dus ik stop maar.

Tl;Dr, niet mega veel blowen, zuipen en vreten voor 6-apb. Of elke andere drugs eigenlijk. Heb het alsnog wel tof gehad.

Edit: oja tijdens de after nog 2-CB gedaan en dat was echt de meest adembenemende drugservaring ooit. Echt het gevoel dat je op een andere manier naar de wereld kan kijken en het dan ineens meer snapt na die tijd ofzo. Waren met een klein groepje dus best een hechte ervaring met elkaar en onszelf gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:50 

Hardtraxx Veteran

Probeer 25i-Nbome maar eens een keer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:54 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Is er een bepaalde reden waarom je dat verkiest boven bijv. LSD? Van wat ik verneem is dat toch veiliger, terwijl ze een soortgelijk effect zouden moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Unknown schreef:

Is er een bepaalde reden waarom je dat verkiest boven bijv. LSD? Van wat ik verneem is dat toch veiliger, terwijl ze een soortgelijk effect zouden moeten hebben.

Omdat ik LSD nog nooit gedaan heb xd En dat staat toch wel echt op nr 1 op mn bucketlist, ik doe dat nog liever vandaag als morgen. Nou "boompje" is meer filosofisch (weet niet precies hoe dit te omschrijven) en nauwelijks visueel, al worden kleuren nog wel een stuk sterker te onderscheiden van elkaar. Verder bouwt het op en bouwt het af, dus er is een echte piek, waarna de trip weer minder wordt.
Van LSD begrijp ik altijd dat het een soort van achtbaan is ipv een duidelijke piek en dat je soms ook voor de gek gehouden wordt alsof je niet tript, maar toch midden in de trip zit.

Maar goed LSD ben ik misschien wel over aan het liegen, want ik heb het dus nog niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ik was samen met Jordi, zondagochtend, en het was heel erg leuk, grappig en spannend om zo te trippen met zijn allen (een hele speurtocht door ons appartement gedaan omdat Jordi en een vriend iets hadden verstopt wat wij weer moesten vinden :lol: ) maar ik wil wel een keer iets visuelers.

Voor de rest heb ik inderdaad ook ontdekt dat flink zuipen en daarna drugs (in mijn geval 4f) nemen geen succes is, was echt in het begin van de avond bezopen EN tyfusdruk... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 01:30 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Voor de rest heb ik inderdaad ook ontdekt dat flink zuipen en daarna drugs nemen geen succes is

De enige drugs waarmee ik dit wel fijn vind zijn speed en coke, bier gaat er zo godsgruwelijk lekker in dan :love:
Verder ben ik het heel erg eens met je post, ik heb een paar keer xtc genomen na alcohol en dat is gewoon zonde want de werking is zoveel minder dan wanneer je het nuchter inneemt. Met 2cb ervaarde ik juist compleet het tegenovergestelde, van 10-12 mg was ik helemaal de weg kwijt toen ik het innam terwijl ik vrij dronken was (het is niet zo dat ik heel gevoelig ben voor 2-CB of zo, Hard4Us had precies hetzelfde toen), werd ontzettend versterkt (zowel visueel als psychedelisch), twee weken later toen ik dezelfde dosis nuchter in nam was het heel mild :P
Binnenkort m'n derde keer 2-CB op de planning staan, denk dat ik nu voor een dosis van 18 mg ga. Of is dit teveel als ik het nog wil combineren met keta en 4-FMP? Dat was toch zo'n gruwelijk fijne combi :loving: (Neurotoxiciteit valt ook wel mee van deze combi toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 03:31 

Hardtraxx Veteran

Hahaha veel zuipen en 4f ook wel eens gehad. Had ik m'n irritante dronkenschap met tyfus veel energie, ik was niet te harden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 08:03 

Hardtraxx Veteran

Ik en mn vrienden willen ook wel eens een keer 2cb doen. Welke dosis raden jullie aan en (of juist niet) in combinatie met?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:24 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Ik en mn vrienden willen ook wel eens een keer 2cb doen. Welke dosis raden jullie aan en (of juist niet) in combinatie met?

Hier ga je meteen al weer de fout in..Je hebt het nog nooit gebruikt en meteen wil je al weten waarmee je het kan/moet combineren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:08 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Hahaha veel zuipen en 4f ook wel eens gehad. Had ik m'n irritante dronkenschap met tyfus veel energie, ik was niet te harden. xd

Dit. :lol:
Vorige  1 ... 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic