Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Fothermucker wrote:Jullie weten hoe slecht het combineren van 4f en mdma is?
Maar je gaat er juist zo heerlijk op :/
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vertel?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Serotonine van MDMA + dopamine van 4FA = rip hoofd.
Zo even een onderzoek heb ik niet bij de hand, weet wel dat het onderzocht is dat de dopamine van speed de neurotoxiciteit van MDMA vergroot.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Zal eens op onderzoek uitgaan dan. De werking samen (eerst 4f en daarna wat m) bevalt namelijk normaal wel.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Het is inderdaad een erg fijne combinatie, maar heb hem al sinds maart niet gedaan omdat het zo slecht is en m'n hersenen (zeker nu tijdens m'n studie) langer mee moeten. :')

Ik voel me echt verstandig als ik dit topic doorlees. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
De laatste keer was op Decibel dus het valt nog wel mee als ik de rest hier lees. Fuck je hersenen #YOLO enzo
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Jordi wrote:@pommert Hmm niet echt mijn cup of tea. Had op decibel 4 F op komt rikkert ineens aan met zijn zak M te zwaaien. Daar werd ik me een partij vaag van joh. :P
Niet super vdk, maar gewoon mega vaag.
Miet
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 12 days ago
ErikZ wrote:Vind je het gek Grudgie als je er om de 3 weken 3 hele naar binnen gooit zonder rust van een aantal maanden?

De serotonine receptoren zijn nog lang niet bijgekomen van de eerste nacht en kan dus ook helemaal niet goed functioneren bij de volgende keer.

Dan ook een tip voor jou: Las een pauze in van 3/4 maanden geen mdma. Kijk dan eens hoe je reageert op een kwartje, voel je dan nog steeds weinig dan heb je een hoge tolerantie (heb ik zelf namelijk)
Het zal dan vooral met vorige en huidige zomer te maken hebben. Toen is het echt een wekelijkse bezigheid geweest. En de herfst/winter/lente van 2014-2015 is het om de week/ 2 weken geweest. Ik zit nu op zo'n punt dat ik er een beetje klaar mee ben. Ik neem tot Hard Bass even rust, bij elkaar 2 maanden. Zal dan even kijken of de eevaring anders is en of ik minder nodig heb.
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Je hebt waarschijnlijk je hoofd al zo kapot gemaakt dat je dat gevoel van de eerste keer nooit meer terug krijgt. Maarja een keer 2 maanden rust is niet onverstandig.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jordi wrote:@pommert Hmm niet echt mijn cup of tea. Had op decibel 4 F op komt rikkert ineens aan met zijn zak M te zwaaien. Daar werd ik me een partij vaag van joh. :P
Niet super vdk, maar gewoon mega vaag.
Hahahaha GVD op Defqon snapte ik er na precies deze situatie echt geen reet meer van :lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Fothermucker wrote:Je hebt waarschijnlijk je hoofd al zo kapot gemaakt dat je dat gevoel van de eerste keer nooit meer terug krijgt. Maarja een keer 2 maanden rust is niet onverstandig.
Dat is ook zeker niet mijn intentie. Ik wil gewoon dat mijn lichaam een beetje hersteld. Dat is in 3 jaar tijd eigenlijk niet vaak gebeurd. We zullen zien hoe het uitpakt
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Gebruiken jullie ook als je moet "bobben" ?
Hardtraxx Veteran
TBA-ID wrote:Gebruiken jullie ook als je moet "bobben" ?
Bier reken ik meestal uit hoeveel ik kan hebben. 1,5 uur per glas om het te verwerken en dan zorgen dat alles is uitgewerkt op moment van vertrek. Op een gemiddeld nachtfeest van 22:00-7:00 is dat dus ongeveer 5 biertjes begin van de avond.

Wat andere drugs betreft, wel één keer rond 12-1 uur een halfje x gedropt. Tegen de tijd dat ik weer in de auto zat, ruim na 7 uur smorgens, merkte ik er niets meer van. Maar normaal gesproken blijf ik er wel vanaf.
Hardtraxx Veteran
Cruelty wrote:Iemand 2c-b tips?
Wat wil je weten? Eerste keer 2cb? In wat voor setting?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
TBA-ID wrote:Gebruiken jullie ook als je moet "bobben" ?
Drugs sws niet, een biertje of 3/4 begin van de avond meestal wel.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Cruelty wrote:
Norther66 wrote:
Leuke filmpjes, en leuke tripmuziek. Eerste keer ja. Bij iemand thuis.
Virtual Boy - Mass
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Cruelty wrote:
Norther66 wrote:
Leuke filmpjes, en leuke tripmuziek. Eerste keer ja. Bij iemand thuis.
View on YouTube
R
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2015
last seen Oct 2025
Duurt nog eventjes, maar zat al beetje rond te koekeloeren voor Hard Bass.
Twijfel momenteel tussen 4F en XTC, heb XTC al aantal keren gebruikt maar 4F nog nooit.
Wel al goede verhalen gehoord over 4F, maar wat raden jullie aan?
Wil er wel de gehele avond van kunnen genieten ;)
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Hard gaan zonder erg vaag te zijn, ideaal voor hardstyle imo.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Raaverok wrote:Duurt nog eventjes, maar zat al beetje rond te koekeloeren voor Hard Bass.
Twijfel momenteel tussen 4F en XTC, heb XTC al aantal keren gebruikt maar 4F nog nooit.
Ik vind 4F altijd wel chill, beetje dezelfde effecten als XTC maar je bent minder vaag en de volgende dag kun je alles nog herrinneren. Bij XTC ben ik nog wel eens delen kwijt. Ik pak altijd 1 capsule van ongeveer 150 mg rond 1 uur, daar heb ik de rest van de avond genoeg aan.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik neem ongeveer evenveel als Chroman op een avond en op hetzelfde moment en ik onthoud vrijwel alles dan.
Hardtraxx Veteran
Ik vergeet al meer dan genoeg zelfs als ik niks op heb xd 4f brengt daar weinig verandering in
R
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2015
last seen Oct 2025
Chroman wrote:
Raaverok wrote:Duurt nog eventjes, maar zat al beetje rond te koekeloeren voor Hard Bass.
Ik vind 4F altijd wel chill, beetje dezelfde effecten als XTC maar je bent minder vaag en de volgende dag kun je alles nog herrinneren. Bij XTC ben ik nog wel eens delen kwijt. Ik pak altijd 1 capsule van ongeveer 150 mg rond 1 uur, daar heb ik de rest van de avond genoeg aan.
Klinkt zeer goed, hoorde van andere dat ze nog wel eens bijpakte met X na verloop van tijd. Ben dit zelf niet van plan door dat neurotoxisch gebeuren, maar heb je dan aan het eind van de avond vooral de energie over en minder het love/blije gevoel etc? Of blijft dit gevoel wel de gehele avond een beetje hangen?
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
De euforie en tintelingen trekken wat sneller weg, energie blijft wel lang.
Hardtraxx Veteran
Raaverok wrote:maar heb je dan aan het eind van de avond vooral de energie over en minder het love/blije gevoel etc? Of blijft dit gevoel wel de gehele avond een beetje hangen?
Gemiddeld houdt het euforische gevoel een uurtje of 2-3 aan, de energie gaat dan nog wel een uurtje of 3 langer door.