Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat een moraalridders hier altijd :lol: Wat boeit het of je er 2 of 10 opvreet, ik ken er genoeg die na een halfje meer van de kaart zijn dan een ander van 5.

Moraalridders zouden zeggen drugs are bad m'kay :thumbdown: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:53 

Hardtraxx Veteran

edit laat ook maar zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:07 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Frenchkicks schreef:
yowan schreef:
Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik voor de gek word gehouden. Het is niet minder sterk dan wat ik van andere mensen koop of gekocht heb.

Kul-argument, aangezien je het nooit getest hebt.

Maar oke, als je er niet vanuit gaat dat je genaaid wordt, moet je daar dan blij mee zijn? Een duur cocaïneprobleem? Laten we elkaar geen mietje noemen..

Echte cocaïne onversneden van de darkmarkets is nog steeds mijn favoriet. Je betaald wel 100euro voor een gram maar krijgt afgewogen exact een gram en daar kan je twee nachten flink mee doorhalen, gemakkelijk. Geen Levamisole en geen ephedrine toegevoegd. Maximale puurheid.

Bij de lokale dealers betaal je 50 euro voor 1,5 en weeg je het na, is het net aan 0.9. Laat je het testen is het 39%.... xd

Ja, maar jij snapt het ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:12 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
ik ken er genoeg die na een halfje meer van de kaart zijn dan een ander van 5.

Dat is het punt ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:21 

Hardtraxxer

Heerlijk om al deze reacties te zien. :lol:

Het is gelukkig niet zo dat ik elk weekend of elke maand na een feest ga. Er zit vaak wel een aantal maanden tussen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 07:56 

Hardtraxxer

Ze kijkt dorstig
Met d'r handen over haar borsten
Loopt ze naar me toe en ze kijkt lief
Fluisterend vraagt ze mij
Of ik nog wat sos heb

Beter kom je hierheen Yowan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 11:45 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Ze kijkt dorstig
Met d'r handen over haar borsten
Loopt ze naar me toe en ze kijkt lief
Fluisterend vraagt ze mij
Of ik nog wat sos heb

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

The Opposites :worship:

OT: Yowan zoek hulp!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:17 

Hardtraxx Veteran

Hulp omdat ik 2-3 pillen pak op een feestje? Ik ga er heel de nacht lekker op. Iedereen in mn omgeving zowel jongens als meisjes pakken evenveel. Heb er nooit iets slechts in gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Ze doelen meer op je sosgebruik geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Nou als ik zie wat jij allemaal gebruikt hebt op Defqon dan zou ik zeggen dat je wel veeel minder mag gebruiken. Ik heb in het weekend van Defqon 2 pillen 4fmp, een halve XTC-pil en ongeveer driekwart tot een gram pep op. Dat vond ik al veel. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:19 

Hardtraxx Veteran

Niet zo miepen, mop mop gas erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 23:25 

Hardtraxxer

Inkakken is 8 gram sos pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 03:08 

Bierkoning

Lekkere gevallen de pot verwijt de ketel weer hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 08:40 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Hoeveel gebruik jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 10:20 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Hulp omdat ik 2-3 pillen pak op een feestje? Ik ga er heel de nacht lekker op. Iedereen in mn omgeving zowel jongens als meisjes pakken evenveel. Heb er nooit iets slechts in gezien.

Yowan ik doel hier op:
yowan schreef:
nog maar 2 a 3 pillen en een halve tot hele gram sos pak op een feest. Dat valt toch wel mee :cry:

Het gaat om het EN gedeelte. Naast dat het elkaar totaal opheft en dus totaal geen zin heeft is 1 gr sos in je eentje + 3 pillen (we gaan in beide gevallen even van het meeste uit) echt heel veel!!

Je geeft zelf aan dat het maar 1 á 2 keer per maand gebeurt, dat is minimaal 12x per jaar sowieso en weet je zeker dat het afgelopen zomer niet vaker was?

Mogelijk dat het in jou naaste omgeving (hier heb ik natuurlijk geen inzicht in) allemaal maar mee valt maar algemeen gezien is het echt heel veel jongen. Wijzen naar een ander als in ''Ja maar hij/zij gebruiken nog veel meer'' is niet in het best interesse voor jezelf.

Zeggen dat je een probleem hebt gaat mij te ver en mag ik ook niet vind ikzelf maar zou toch graag willen dat je eens naar jezelf kijkt jongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 11:18 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:

Jij en jouw omgeving moeten écht gaan minderen. 2 is veel. 3 is erg veel. 3 en een gram coke is belachelijk. Niet jouw schuld dat je omgeving dit goedkeurt, maar probeer er wat aan te doen zou ik zeggen. Wat ik aan zou raden is een tijdje geen mdma gebruiken (4 maanden oid) en dan proberen om weinig te pakken. Werk met kwartjes of derdes en pak daar max. 3 keer van. Dan werk je letterlijk een kwart of een derde van de hoeveelheid mdma weg en, ja, misschien is het wel wat minder leuk, maar ik hoor ook juist van veel mensen dat ze de lagere doseringen fijner vinden. Je verkloot jezelf er in ieder geval een stuk minder hard mee. Voel je je niet verschrikkelijk doordeweeks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 14:33 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
yowan schreef:

Jij en jouw omgeving moeten écht gaan minderen. 2 is veel. 3 is erg veel. 3 en een gram coke is belachelijk. Niet jouw schuld dat je omgeving dit goedkeurt, maar probeer er wat aan te doen zou ik zeggen. Wat ik aan zou raden is een tijdje geen mdma gebruiken (4 maanden oid) en dan proberen om weinig te pakken. Werk met kwartjes of derdes en pak daar max. 3 keer van. Dan werk je letterlijk een kwart of een derde van de hoeveelheid mdma weg en, ja, misschien is het wel wat minder leuk, maar ik hoor ook juist van veel mensen dat ze de lagere doseringen fijner vinden. Je verkloot jezelf er in ieder geval een stuk minder hard mee. Voel je je niet verschrikkelijk doordeweeks?

Misschien voelt hij wel heel weinig tot niets als hij een kwart of halfje gebruikt?

Althans bij mij is dat wel zo. Vaak genoeg een halfje gedaan en dan voel ik echt heel weinig tot niets hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 14:40 

Hardtraxx Veteran

Vind je het gek Grudgie als je er om de 3 weken 3 hele naar binnen gooit zonder rust van een aantal maanden?

De serotonine receptoren zijn nog lang niet bijgekomen van de eerste nacht en kan dus ook helemaal niet goed functioneren bij de volgende keer.

Dan ook een tip voor jou: Las een pauze in van 3/4 maanden geen mdma. Kijk dan eens hoe je reageert op een kwartje, voel je dan nog steeds weinig dan heb je een hoge tolerantie (heb ik zelf namelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 14:59 

Bierkoning

Zephyrus schreef:
Pommer schreef:

Hoeveel gebruik jij dan?

Ik doe het bijna nooit meer omdat ik bijna niet meer naar feesten ga, maar als ik ga neem ik meestal 4f om te beginnen en dan heb ik nog een gram MDMA mee, maar die gaat niet altijd op (maar deel ook vaak uit aan vrienden als ze dat vragen). Of ipv van die gram M heb ik 2 a 3 pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 15:56 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Vind je het gek Grudgie als je er om de 3 weken 3 hele naar binnen gooit zonder rust van een aantal maanden?

De serotonine receptoren zijn nog lang niet bijgekomen van de eerste nacht en kan dus ook helemaal niet goed functioneren bij de volgende keer.

Dan ook een tip voor jou: Las een pauze in van 3/4 maanden geen mdma. Kijk dan eens hoe je reageert op een kwartje, voel je dan nog steeds weinig dan heb je een hoge tolerantie (heb ik zelf namelijk)

Als je mijn reactie een pagina terug ofzo had gelezen, dan staat er dat ik om de paar maanden na een feest ga. Er zit vaak genoeg 3-4 maanden tussen. En daarbij kan ik heel goed zelf aanvoelen wat ik wel en niet kan hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 17:06 

Hardtraxx Veteran

@pommert Hmm niet echt mijn cup of tea. Had op decibel 4 F op komt rikkert ineens aan met zijn zak M te zwaaien. Daar werd ik me een partij vaag van joh. :P
Niet super vdk, maar gewoon mega vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 18:33 

Bierkoning

Jordi schreef:
@pommert Hmm niet echt mijn cup of tea. Had op decibel 4 F op komt rikkert ineens aan met zijn zak M te zwaaien. Daar werd ik me een partij vaag van joh. :P
Niet super vdk, maar gewoon mega vaag.

Hmm oke, ik vind het chill omdat je het wat beter kan doseren en het ook niet zo hard in slaat als een pilletje soms kan doen. Maar snap wel een beetje wat je bedoelt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

Wat is nou precies de grens tussen wel en niet stoer zijn? Misschien is dit handig om in de beginpost te zetten. Kunnen we ook wel een poll bijhouden wie er het stoerst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 19:03 

Hardtraxx Elite

Jullie weten hoe slecht het combineren van 4f en mdma is?
Vorige  1 ... 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic