Het is niet helemaal volgens planning gegaan maar ik heb wel een geeeeeniale nacht gehad

Rond 00:00 de 2cb gedropt, een halve gele mushroom wat neer komt op ongeveer 15mg, ietsje meer dan de vorige keer.
De opkomst duurde heel lang, kreeg op een gegeven moment wel wat tintelende ledematen en een ietsje vaag in m'n hoofd maar daar bleef het bij. Ondertussen waren twee vrienden van me die ook een halve mushroom ophadden al helemaal padje af. Daarentegen voelden twee andere vrienden die 1 en 1,5 mushroom ophadden er weer helemaal niks van op wat lacherig na, maar dit had wellicht te maken met het feit dat ze al 4-fmp ophadden.
Na een tijdje ging ik even op de wc zitten en hier begon alles wel redelijk te vervormen, toen ik even later weer in de kamer was begonnen de kleuren ook wat te veranderen.
Ik vond het effect echter nog veel te mild, vorige keer was het vele malen sterker, en ik had ook niet het gevoel dat het nog sterker ging worden dus ik besloot twee punten keta te nemen om het wat aan te wakkeren (heb verschillende keren gelezen dat dit kan helpen).
Dat mocht echter ook niet baten want ik werd alleen aardig vaag, kreeg wat soepelere ledematen en kreeg het ketaloopje. Gewoon de keta-effecten dus, qua hallucineren niets meer of zo.
Omdat de rest wel heel lekker ging en ik baalde dat het bij mij niet heel uithaalde heb ik een bommetje van 180mg 4-fmp genomen, deze klapte na ongeveer 30 minuten en jezus christus wat was dit fijn. Ik heb me denk ik niet vaak zo fijn gevoeld van 4-fmp, hier zal de 2-cb/keta combi zeker in meegespeeld hebben. Ongelofelijk sterke tintelngen, euforie die misschien wel gelijk was als die van xtc en daarbij nog steeds zo nu en dan wat vervormingen in de omgeving. Wel wat minder dan daarvoor maar dat zal de 4-fmp wel onderdrukt hebben.
Toen de euforie van de 4-fmp langzaam af nam besloten twee vrienden nog een halfje van een rood uiltje te nemen, ik besloot mee te doen omdat het zo'n geweldige nacht was en we hier nog wel even van wouden genieten.
De inslag was al heel snel, na ongeveer 20 minuten, en kreeg weer tintelingen als nooit te voren. Euforie kwam ook weer grotendeels terug en heb echt genoten.
Uiteindelijk nog twee keer een halfje bijgenomen maar ik had beter na dat tweede halfje kunnen stoppen want ik werd toen echt extreem vaag
Als ik iets aan het doen was (bijvoorbeeld een nummertje opzoeken op youtube) en dan even stopte om iets tegen iemand te zeggen, al was het maar één woord, wist ik meteen niet meer waar ik mee bezig was. Heb ik wel vaker gehad, maar zo erg als deze avond nog niet eerder.
Echt iedere vijf minuten was het 'Wtf was ik eigenlijk aan het doen'

TL;DR: 2cb was in ongeveer dezelfde dosis als vorige week lang niet zo heftig, kwam niet echt goed doorzetten. Uiteindelijk keta, 4-fmp en xtc bijgenomen en dit heeft me een fucking epische avond opgeleverd. Denk wel de lekkerste combi die ik geprobeerd heb.