Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 16:43 

Hardtraxx Veteran

Oke Decibel loert om de hoek: wat zijn de plannen?

2-CB is mijn uitschieter qua bijzonderheden a.s. weekend, nog tips? Bij de tent, after op zaterdag, after op zonder, zondagmiddag of avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 17:00 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
2-CB is mijn uitschieter qua bijzonderheden a.s. weekend, nog tips? Bij de tent, after op zaterdag, after op zonder, zondagmiddag of avond?

Overdag vind ik het meestal niet veel aan, vind ik het te licht.

Als je voor een stevige dosis gaat, zou ik het ook afraden om het tijdens het feesten te gebruiken (menigte+licht en geluid van de optredens kan mogelijk voor teveel prikkels zorgen).

Het mooiste zou dan zijn savonds/snachts bij je tent. Of als de bodyload meevalt, om dan lekker rondjes te lopen over de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 00:22 

Hardtraxx Veteran

Ik twijfel nog steeds heel erg om 2-CB te pakken zondagnacht. Zou het dan in mijn eentje moeten doen want niemand wil meedoen en ik ben bang dat het misschien toch teveel prikkels zijn op zo'n drukke omgeving met al vanalles achter de kiezen. Anders maar gewoon keta.
Planning tot zover is vrijdag (veel) bier, zaterdag overdag rustig aan en 's avonds (uurtje of 19:00 of zo) een capsule van 220mg 4-FMP, later misschien nog een kwartje bij, 's nachts na de afterparty op de camping keta, zondag pep en pure M en zondagnacht dus heel misschien 2-CB en anders weer keta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:05 

Hardtraxx Veteran

Pff dat zijn nogal plannen Fuzz ;)

Je bent van harte welkom om mee te doen hoor met de 2-CB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 10:07 

Hardtraxx Veteran

Update over de 2cb:

Na de afterparty op zondag bij de tent beland met ze 4e en al snel kwam de 2cb ter sprake: Zullen we het doen?
Het gesprek was vrij kort want 3 van de 4 (waaronder ikzelf) zeiden al snel ja :D, de ander zat nog ''heerlijk in een slaapzak'' zoals hij het zelf verwoorden ;).

Helaas hadden we direct een probleem, Erwin zou het meenemen maar had het verkeerde zakje van huis meegenomen en dus hadden we er maar 1 :( : 1 paars Nijntje. Tja hoe lossen we dit op? We gaan gewoon zoeken op de camping, dat moest vast lukken.. en inderdaad na een kleine 10 minuten kwamen Erwin en Jeroen terug met 2 andere paarse Nijntjes :)

Zelf heb ik trip ervaring met truffels net als Erwin, Jeroen zou voor het eerst in zijn leven trippen. Nou bottums up dan maar en wachten. Duurde toch zeker een goed uur voordat mijn tent begon ''te ademen'' ;)

Setje van Cyber opgezet en genieten maar. Het meest heb ik eigenlijk genoten van de blikken van Erwin (wazig voor zich uit starend met grote herten ogen) en de wow, wow, wow opmerkingen van Jeroen om de 30 seconden xd.

Zelf vond ik het leuk/grappig maar erg goed te handelen met een lage bodyload, hoe langer ik ergens naar bleef staren hoe rozer alles werd. Alle 4 hadden we een onesie aan (op en top mannelijk) met sterren en stippen, die waren toch wel erg leuk om naar te kijken.

Helaas na een kleine 2,5 uur was het dan ook gewoon klaar. Misschien kwam dit ook vooral omdat er een gast langs onze tent strompelden met een vriend in zijn armen die duidelijk in de K-Hole zat. We schrokken er erg van en waren daardoor nogal uit onze space. Kort daarna kregen we bezoek van 2 semi bevriende meiden die zoveel begonnen te lullen dat ik er helemaal niet meer in kwam.

Houd het persoonlijk bij truffels, weet dat je meer kan nemen qua dosering maar de meer meer meer mentaliteit van drugs ben ik wel een beetje klaar mee.

TL:DR: Leuk maar beetje teleurgesteld, had er meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
weet dat je meer kan nemen qua dosering maar de meer meer meer mentaliteit van drugs ben ik wel een beetje klaar mee.

Nu ben ik het wel met je eens wat betreft die mentaliteit, maar 1 nijntje is wel een heel lage dosering. Als je erowid aanhoudt voor doseren zou je in de 'common'-range zitten bij 1,5 tot 2 nijntjes. Dat zou een normale dosis zijn dus, niet overdreven zwaar ofzo.

Zonde dat het niet zo heeft uitgepakt als je had gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
TL:DR: Leuk maar beetje teleurgesteld, had er meer van verwacht

Kan ook te maken hebben met dat het in een tent was waar je maar weinig visuele/auditieve impulsen hebt. Het verschil tussen 2cb op een dagfestival en 's nachts in een donkere Gashouder met zieke lichtshow was echt het verschil tussen vuur en water. Houd er rekening mee dat je in zo'n geval-afterparty meer in je hoofd kan gaan zitten, wat ook wel leuk is, maar idd tegen kan vallen als je visueel wil trippen ;) (persoonlijke ervaring iig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Planning tot zover is vrijdag (veel) bier, zaterdag overdag rustig aan en 's avonds (uurtje of 19:00 of zo) een capsule van 220mg 4-FMP, later misschien nog een kwartje bij, 's nachts na de afterparty op de camping keta, zondag pep en pure M en zondagnacht dus heel misschien 2-CB en anders weer keta.

Ging wel volgens planning of niet Tom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 18:13 

Hardtraxx Veteran

Hmmz ik heb zeer grote twijfels of ik voor a.s. zaterdag 2 capsules meph ga nemen. Heb er eigenlijk best wel zin in, maar heb dit spul gek genoeg nog nooit op een feest gebruikt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 18:15 

Hardtraxx Veteran

Jij heb mep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 18:56 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Hmmz ik heb zeer grote twijfels of ik voor a.s. zaterdag 2 capsules meph ga nemen. Heb er eigenlijk best wel zin in, maar heb dit spul gek genoeg nog nooit op een feest gebruikt >.<

Is vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 20:59 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ging wel volgens planning of niet Tom?

Nee, het was aardig uit de hand gelopen :$

En ik wil ook mep :cry: Al zooo lang naar op zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:04 

Hardtraxx Veteran

Ja, je hebt al een paar keer een aanbod afgeslagen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 22:16 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ja, je hebt al een paar keer een aanbod afgeslagen >.<

1x, toen kon ik niet :$ Een nieuw aanbod sla ik zeker niet af als ik kan hoor :$ -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Een nieuw aanbod sla ik zeker niet af als ik kan hoor :$ -.-

Het zal ook eens niet, je ging toch een pauze inlassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:48 

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Een nieuw aanbod sla ik zeker niet af als ik kan hoor :$ -.-

Het zal ook eens niet, je ging toch een pauze inlassen :P

Geloof je t zelf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:57 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 01:34 

Hardtraxx Veteran

O ja kut mephedrone is zeker ook een serotoninekiller hè... Verdorie. Ga je naar Q-Base toevallig Mare? Daar houdt m'n serotoninepauze even een korte stop, daarna weer 6 weken niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:21 

Hardtraxx Veteran

Nee ik ga niet naar Q-Base. Heb sowieso ook nog maar een halve gram, dus moet het toch halen voordat we hier (bij mij) een meph feest kunnen houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:26 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
O ja kut mephedrone is zeker ook een serotoninekiller hè... Verdorie.

Ja, nog net ietsjes erger dan mdma, dat het met je serotonine kloot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 23:03 

Donateur

Norther66 schreef:
Fuzzylogic schreef:
O ja kut mephedrone is zeker ook een serotoninekiller hè... Verdorie.

Ja, nog net ietsjes erger dan mdma, dat het met je serotonine kloot :P

Nauwelijks last van bij Meph :/ Jammer dat er gigantisch mephcrisis is (door een ban in Inda en China). Nergens meer te krijgen, ook op Darknet (TOR) schaars. Je wordt allemaal opgelicht met RC als 4-mec/4-cmc/3-mmc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

[quote="Kevin-Raw"
Nauwelijks last van bij Meph :/ [/quote]

Ik heb zelf dan (nog) geen ervaring met meph.. maar waar mdma voor 900% toename serotonine zorgt, zoi meph dat 950% zijn volgens bronnen die er verstand van zouden moeten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 01:46 

Donateur

Norther66 schreef:

Ik heb zelf dan (nog) geen ervaring met meph.. maar waar mdma voor 900% toename serotonine zorgt, zoi meph dat 950% zijn volgens bronnen die er verstand van zouden moeten hebben

Nou mdma/xtc neem ik al 3 jaar niet meer vanwege de heftige dip. Bij Meph nog nooit een dip gehad. Moe ook niet omdat ik er gewoon mee kan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 07:28 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
[quote="Kevin-Raw"
Nauwelijks last van bij Meph :/

Citaat:

4-MMC werkt minder op je serotonine receptoren dan MDMA, echter werkt het wel meer op je dopamine
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 13:57 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Ik blijf lekker nuchter.
Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic