Update over de 2cb:
Na de afterparty op zondag bij de tent beland met ze 4e en al snel kwam de 2cb ter sprake: Zullen we het doen?
Het gesprek was vrij kort want 3 van de 4 (waaronder ikzelf) zeiden al snel ja

, de ander zat nog ''heerlijk in een slaapzak'' zoals hij het zelf verwoorden

.
Helaas hadden we direct een probleem, Erwin zou het meenemen maar had het verkeerde zakje van huis meegenomen en dus hadden we er maar 1

: 1 paars Nijntje. Tja hoe lossen we dit op? We gaan gewoon zoeken op de camping, dat moest vast lukken.. en inderdaad na een kleine 10 minuten kwamen Erwin en Jeroen terug met 2 andere paarse Nijntjes
Zelf heb ik trip ervaring met truffels net als Erwin, Jeroen zou voor het eerst in zijn leven trippen. Nou bottums up dan maar en wachten. Duurde toch zeker een goed uur voordat mijn tent begon ''te ademen''
Setje van Cyber opgezet en genieten maar. Het meest heb ik eigenlijk genoten van de blikken van Erwin (wazig voor zich uit starend met grote herten ogen) en de wow, wow, wow opmerkingen van Jeroen om de 30 seconden

.
Zelf vond ik het leuk/grappig maar erg goed te handelen met een lage bodyload, hoe langer ik ergens naar bleef staren hoe rozer alles werd. Alle 4 hadden we een onesie aan (op en top mannelijk) met sterren en stippen, die waren toch wel erg leuk om naar te kijken.
Helaas na een kleine 2,5 uur was het dan ook gewoon klaar. Misschien kwam dit ook vooral omdat er een gast langs onze tent strompelden met een vriend in zijn armen die duidelijk in de K-Hole zat. We schrokken er erg van en waren daardoor nogal uit onze space. Kort daarna kregen we bezoek van 2 semi bevriende meiden die zoveel begonnen te lullen dat ik er helemaal niet meer in kwam.
Houd het persoonlijk bij truffels, weet dat je meer kan nemen qua dosering maar de meer meer meer mentaliteit van drugs ben ik wel een beetje klaar mee.
TL:DR: Leuk maar beetje teleurgesteld, had er meer van verwacht