Mijn dip is morgen paswrote:Standaard dinsdag, toch?wrote:Niveau'tje hier hoor.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iedereen even z'n grammetje halen in het Drugstopic.wrote:Standaard dinsdag, toch?wrote:Niveau'tje hier hoor.
wrote:M'n school begint pas volgende week.
oh dan
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
ik heb zin in drugs gr
Hahahahahaha jeeeeeeeeezus mina wat dipt iedereen zeg
Inkakken is bijpakken, mannen! Stelletje kneuzen 
Vroeger was het hier nog leuk..wrote:Het versterkt de gevoelens wel ja maar Jaapie Stam wordt door de X spontaan een Wesley Sneijder...
Jezus Fuzzy, wat triest hey. Fucking kansloos zo vaak en veel drugs gebruiken.
Dat is jouw mening
Deze vakantie heb ik redelijk wat gebruikt, daarvoor heb ik me altijd netjes aan mijn pauzes gehouden, en dat gaat vanaf volgende week als school weer begint ook weer zo. Ik zie niet in wat daar kansloos en triest aan is. Dat het natuurlijk niet goed voor je is, is een tweede.
Last edited by Fuzzylogic on , edited 2 times in total.
Wat nog vele malen kanslozer is overigens zijn zo'n reacties in een drugstopic. Reageer dan lekker niet.
-
B
Laat hem lekker? Hij valt er niemand mee lastig, en heeft het prima naar zijn zin. Laat iedereen lekker in z'n waarde.
Wie ben jij? Ik dacht dat ik in ieder geval alle donateurs wel kende van naam?wrote:Weetje wat? Ga ergens anders lekker dom doen.wrote:Beter neem je vanavond ook drugs, je school begint toch volgende week pas
-
E
wellicht had ik mijn naam niet moeten veranderen.wrote:Wie ben jij? Ik dacht dat ik in ieder geval alle donateurs wel kende van naam?wrote:Weetje wat? Ga ergens anders lekker dom doen.wrote:Beter neem je vanavond ook drugs, je school begint toch volgende week pas
Ooooow biscuit!!! Doe mij drie bier als je toch bij de bar staat 
wrote:Iedereen even z'n grammetje halen in het Drugstopic.
HAhahahahahawrote:Iedereen even z'n grammetje halen in het Drugstopic.wrote:Standaard dinsdag, toch?wrote:Niveau'tje hier hoor.
Hoi iedereen,
mijn school begint pas de 21ste. Tot wanneer mag ik drugs gebruiken?
gr.
gr.
Morgen 17:41 uurwrote:Hoi iedereen,
gr.