Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:04 

Hardtraxx Elite

https://www.stereodose.com/

geen dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

Op Decibel weer flink begaaien :yay:
Heb xtc, speed, 4-fmp, ketamine en 2cb. Ik zou wel graag een paar uurtjes slaap hebben, hoe kan ik het dan het beste verdelen? Vrijdags ga ik sowieso aan het bier dus van vrijdag op zaterdag slaap ik wel, als ik van zondag op maandag niet kan slapen maakt het me nog niet zo heel veel uit. Ik zat zelf aan dit te denken:

- Vrijdag bier
- Zaterdag 4-FMP (150mg of zo), na de afterparty keta, daarna een jointje om sneller in slaap te vallen
- Zondag xtc en pep, 's nachts 2cb en wat jointjes

Of zou ik het anders indelen als ik zaterdagnacht in ieder geval wil kunnen slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:07 

Gewoon alles in 1x opeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:25 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
na de afterparty keta

Als je een goede nachtrust hebt ingepland is het handig om te weten welke Ketamine variant je hebt (voor mij anyway)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 23:17 

Hardtraxx Addict

Gewoon wat pammetjes nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 03:46 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Op Decibel weer flink begaaien :yay:
Heb xtc, speed, 4-fmp, ketamine en 2cb. Ik zou wel graag een paar uurtjes slaap hebben, hoe kan ik het dan het beste verdelen? Vrijdags ga ik sowieso aan het bier dus van vrijdag op zaterdag slaap ik wel, als ik van zondag op maandag niet kan slapen maakt het me nog niet zo heel veel uit. Ik zat zelf aan dit te denken:

- Vrijdag bier
- Zaterdag 4-FMP (150mg of zo), na de afterparty keta, daarna een jointje om sneller in slaap te vallen
- Zondag xtc en pep, 's nachts 2cb en wat jointjes

Of zou ik het anders indelen als ik zaterdagnacht in ieder geval wil kunnen slapen?

Ik zou zelf eerder de 4-FMP en xtc omwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 09:22 

Hardtraxxer

Vrijdag op de Decibel preparty voor het eerste keer 2cb op een festival gebruiken. Heb het tot nu toe alleen bij iemand op de bank gebruikt. Hebben jullie al wel eens 2cb op een feestje gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 09:23 

Liever op de after :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 09:30 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Vrijdag op de Decibel preparty voor het eerste keer 2cb op een festival gebruiken. Heb het tot nu toe alleen bij iemand op de bank gebruikt. Hebben jullie al wel eens 2cb op een feestje gebruikt?

Een paar keer al ja, ik vind het wel wat hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:

Toevallig afgelopen weekend op Solar, wel gewoon bij de tent. Of bedoel je echt als je op het feest zelf bent? Zie dat nou niet echt als een aanrader op het feest zelf. Ik begon alles zo trippend te zien, alles golfde op een mooie manier op en neer maar dat komt je evenwicht niet ten goede, kon amper blijven staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:38 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Hunto schreef:

Toevallig afgelopen weekend op Solar, wel gewoon bij de tent. Of bedoel je echt als je op het feest zelf bent? Zie dat nou niet echt als een aanrader op het feest zelf. Ik begon alles zo trippend te zien, alles golfde op een mooie manier op en neer maar dat komt je evenwicht niet ten goede, kon amper blijven staan. :P

Plan was om het op het feest zelf te nemen, maar wel een kleine hoeveelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
chas1n schreef:

Dit is wel goed idd. Ikzelf heb op een feest ongeveer de helft van wat ik in een thuis situatie zou nemen (1 nijntje ipv 2). Het is dan heerlijk subtiel aanwezig, het neemt niet de overhand ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Heb begrepen dat een lage dosis 2-CB een XTC achtig gevoel geeft en pas een hogere dosis een hallucinerend effect?

Klopt dit van die lage dosis en zo ja wat is dan het voordeel tegenover XTC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Hunto schreef:
chas1n schreef:

Dit is wel goed idd. Ikzelf heb op een feest ongeveer de helft van wat ik in een thuis situatie zou nemen (1 nijntje ipv 2). Het is dan heerlijk subtiel aanwezig, het neemt niet de overhand ofzo

Dat zou waarschijnlijk prima kunnen. Ik had 20 mg dosis, wat op een feest geen aanrader is vind ik, kan je gauw angstige trip opleveren. Kreeg lichte hallucinaties maar de trip was goed te besturen. Echt een vet spul vond ik het :D . Trip duurde wel echt lang trouwens, zat voor m'n gevoel haast 3 dagen in die stoel toen het eindelijk begon uit te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Dat zou waarschijnlijk prima kunnen. Ik had 20 mg dosis, wat op een feest geen aanrader is vind ik, kan je gauw angstige trip opleveren.

Ja 20mg+ dan heb je al snel teveel prikkels om je heen als je in zo'n drukke massa staat, met de muziek enzo er ook nog bij. Daar kan je echt helemaal gek van worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:08 

Hardtraxx Veteran

Heb op een buiten festival keer 22 mg 2cb op, omdat het buiten is, en licht, was het goed te doen. Keer 22 mg binnen op, was heel anders, veel intenser, maar wel nog steeds heel vet. Volgens mij is de sleutel om niet angstig te worden gewoon doen waar je zin in hebt. Als je tijd voor jezelf nodig hebt, ga gewoon ff lekker op de wc zitten voor 10 minuten, als je ff op de tribune wil gaan zitten, doe dat dan gewoon. Het is echt prima te doen hoor, 20+ mg op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 17:33 

Hardtraxx Elite

Op een techno feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 18:20 

Hardtraxxer

Ik heb 2 pillen van 8-10 mg 2cb. Ik begin er met een en als het bevalt pak ik die andere nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:14 

Hardtraxx Veteran

Bijpakken verlengt het effect alleen, het wordt er niet heviger door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 21:24 

Hardtraxxer

Heb een max. van 37mg op een feest en zelfs dat ging goed. Maar er spelen vele factoren mee en iedereen ervaart het natuurlijk anders. Moet zeggen dat ik ook al aardig hoge doseringen 2C-B gewend bent en überhaupt veel verschillende 2C-tjes geprobeerd heb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:01 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Op een techno feest?

Vond deephouse/techno echt veel chiller op dat moment moet ik zeggen haha :P . Zette ook nog een tijdje wat hardstyle op, maar werd op dat moment alleen maar zenuwachtiger van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Fothermucker schreef:
Op een techno feest?

Vond deephouse/techno echt veel chiller op dat moment moet ik zeggen haha :P . Zette ook nog een tijdje wat hardstyle op, maar werd op dat moment alleen maar zenuwachtiger van.

Op een technofeest ja, en ik moet bekennen dat ik dan dus juist wel heel erg de harde, duistere techno opzoek. Deephouse en techhouse is me dan te licht, daar kan ik mezelf niet in verliezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 08:25 

Iemand ervaring met spacecake in combi met X? Zaterdag misschien op de after proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:23 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Iemand ervaring met spacecake in combi met X? Zaterdag misschien op de after proberen

Ik zou eerst die cake opeten voordat de X begint te werken, anders ga je er heel lang over doen :lol:
Heb er zelf geen ervaring mee, maar wel genoeg geblowd met X. En dat heeft weinig effect bij mij dan.
Word er alleen wat rustiger van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:26 

Wou hem eten tijdens de terugweg van Qontinent dus dan heb ik al wat achter de kiezen :P
Vorige  1 ... 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic