Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 16:39 

Hardtraxx Elite

Nee hij gebruikt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 20:23 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Ik nu ook niet meer dus zaterdag op Outlands dezelfde combi maar dan met een halfje x erbij denk ik. Alleen wel een heel klein beetje veel lagere dosis 4-F en M1 xd

Ochjee jij gaat weer aangekeken worden op Outlands hahaha. Ik ga lekker aan de pils, na Outlands nog een beetje normaal op een feest verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 01:35 

Hardtraxx Veteran

Zal wel meevallen, neem alleen een bommetje 200mg 4-F mee en twee bommetjes van 100mg methylone. X weet ik nog niet, misschien een halfje van een maat of zo. En als het echt 30 graden wordt zoals voorspeld pak ik alleen rond een uur of 18:00 dat bommetje 4F en laat ik de rest zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 16:21 

Hardtraxx Elite

Frenchkicks schreef:
Norther66 schreef:

Ga je morgen gebruiken ja? Met deze temperaturen?

ja en ja

gelukkig heb ik een goede after aangezien ik inderdaad niet op het heetst van de dag ga gebruiken :D

leeft hij nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Frenchkicks schreef:
Norther66 schreef:

Ga je morgen gebruiken ja? Met deze temperaturen?

ja en ja

gelukkig heb ik een goede after aangezien ik inderdaad niet op het heetst van de dag ga gebruiken :D

leeft hij nog?

Laatst bezocht: 05-07-2015, 05:24. Dat was waarschijnlijk nog ten tijde van de after. Oh jee toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 17:58 

Hardtraxx Veteran

Hij is op vakantie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:23 

Hardtraxx Veteran

Snaps komen er genoeg voorbij idd van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 01:40 

Hardtraxx Veteran

Is iemand hier weleens te hard gegaan van 4-FMP?
Afgelopem zaterdag een bommetje van +- 200mg gepakt, ging heerlijk, na een tijdje het idee dat ik iets in begon te kakken (minder zin om los te gaan, wat rugpijn, minder euforisch) en het feest duurde nog 3 uur of zo dus nog een bommetje van ongeveer 200mg bijgepakt. Nog nooit zo'n hoge dosis gepakt, maar dacht dat het wel kon.
Na een kwartier of zo kwam de euforie en energie weer aardig opzetten dus ik dacht dat de tweede dosis al werkte.
Dit bleken echter nog wat golven van de eerste dosis te zijn want een half uur later ging ik ineens snoeihard. Ik stond kneiterstrak en stond los te gaan als een gek, dit tot zo'n anderhalfuur voor het einde.
Toen werd mijn zicht ineens wazig en het begon heel erg te shaken, ik werd een beetje paranoïa en ik besloot om naar de bankjes te lopen. Hier zaten heel veel bekenden wat wel fijn was. Een onbekend persoon heeft nog een red bull voor me gehaald en ik kreeg wat dextro's.
Al met al heeft dit een half uurtje of zo geduurd (het wazige en licht gevoel in mijn hoofd kwam met golven) en toen ben ik weer terug gegaan naar de stage. Hier ging het een half uur weer top, flink los kunnen gaan (stond nog wel megastrak) maar het laatste half uur van het feest snapte ik er ineens heeelemaal niks meer van, was flink aan het hallucineren (de houten vloer verandere in een parkeerplaats bijvoorbeeld, iemand had een telefoon vast en ik dacht dat het een fles jägermeister was) en ik heb bijvoorbeeld ook een kwartier lang aan mijn sigaret zitten hijsen en af staan tikken terwijl ik 'm niet eens aan had gestoken.
Dit hallucineren en vage gevoel heeft zo'n anderhalf uur geduurd, tot ik thuis was ongeveer. Kon pas de volgende nacht om 03:00 uur slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 01:43 

Hardtraxx Veteran

Btw, ik ben geen moment bad gegaan of zo, was echt een topdag, alleen het paranoïa waar ik even last van had was iets minder maar goed ik wist dat dat een bijwerking kan zijn, heb ik al een keer eerder gehad (toevallig op hetzelfde feest). Helemaal met zo'n hoge dosis is dat niet apart. Maar ik pak toch de volgende keer als ik bijpak maar gewoon de helft van de eerste dosis bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 09:14 

Donateur

Hmm nog nooit van gehoord. Vaak wel mensen die te hard gaan en paranoïde worden. Maar dat is logisch bij een te grote hoeveelheid Amfetamine. Dat je dan denkt dat mensen naar je kijken of dat iedereen ruzie met elkaar aan het maken is.

Daarnaast vorige week toch eens de MXE dosering opgeschroefd. Vooral om te kijken wat die persoon hier die mxe nam ipv 4f heeft ervaren. Dosis van 150mg.

Pff, wat was dat heftig zeg. Uiteindelijk de welbekende K-hole(met mxe M-hole) bereikt. Uit mijn lichaam gestapt en denken dat ik dood was.
Ik wil echt niet weten wat die goos heeft meegemaakt op Koningsdag, vooral om die niet weet wat je hebt genomen. Nu werd ik al best wel beangstigend, laat staan als je niet bekend bent met het spul. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 09:15 

Hardtraxx Veteran

Hallucineren van 4f?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 09:26 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Hallucineren van 4f?

Die had ik ook nog nooit eerder gehoord eigenlijk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 10:01 

Hardtraxx Veteran

Heb ik weleens eerder gehad maar dat was i.c.m. andere middelen (xtc/speed/methylone).
Echt puur van de 4f ook nog niet meegemaakt, maar het kan dus blijkbaar wel. Vaag ben ik er ook nog nooit van geworden maar dat was ik nu ook flink, snapte er echt niks meer van, zelfs de simpelste dingen werden wiskunde C voor me.
Zou bijna denken dat iemand wat M door m'n drinken heeft gegooid of zo... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 10:08 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Zou bijna denken dat iemand wat M door m'n drinken heeft gegooid of zo... xd

Wou al bijna vragen, weet je zeker dat het puur 4f was, en niet bevuild met een ander stofje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

Kan me haast niet voorstellen dat het alleen 4f was in dat geval.

Al is 400mg tyfusveel. Een keer 300mg (2x150mg in 6uur) gedaan en dat ook in een keer afgeleerd. (hartkloppingen en zoals jij al aangaf moeilijk strak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 13:13 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Raven schreef:
Hallucineren van 4f?

Die had ik ook nog nooit eerder gehoord eigenlijk :huh:

Slaaptekort misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:21 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Btw, ik ben geen moment bad gegaan of zo, was echt een topdag, alleen het paranoïa waar ik even last van had was iets minder maar goed ik wist dat dat een bijwerking kan zijn, heb ik al een keer eerder gehad (toevallig op hetzelfde feest). Helemaal met zo'n hoge dosis is dat niet apart. Maar ik pak toch de volgende keer als ik bijpak maar gewoon de helft van de eerste dosis bij.

Hahaha ik zag jou nog een keer voorbij stuiteren maar je was niet meer aanspreekbaar :P ik dacht; zo ken ik 'm weer hahaha.

Ben ook wel eens para geworden van teveel 4, dacht dat iedereen met elkaar in gevecht was etc. Voelde me toen heel appart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Kan het hallucineren niet komen van het beetje serotonine dat wordt verbruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Kan het hallucineren niet komen van het beetje serotonine dat wordt verbruikt?

4f laat daar (naar mijn ervaring) te weinig serotonine voor los om dat zo te triggeren, als er geen andere factoren een rol spelen (zoals bijv het hierboven genoemde slaaptekort). Maar niets is uitgesloten natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me eigenlijk niet dat het bevuild was. Dezelfde 4-FMP (van SA) al 3x eerder gebruikt en dat was telkens gewoon het 4f gevoel zoals ik het ken. Enige opties die ik voor mogelijk hou zijn dus of dat het aan de dosis heeft gelegen, of dat iemand iets in m'n drinken heeft gemikt. Slaaptekort zal het niet aan gelegen hebben, gewoon 6 á 7 uur slaap gehad de nacht ervoor. Zal voor sommigen misschien niet heel veel zijn maar ik slaap doorgaans zo'n 5 á 6 uur per nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 14:36 

Hardtraxx Elite

je bent gewoon gek denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:12 

Hardtraxxer

Na Dominator van plan te gaan afteren op AL-LAD met vrienden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 09:00 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:

En? Is een soort LSD toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 11:03 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Frenchkicks schreef:

En? Is een soort LSD toch?

Het is inderdaad een LSD analoog! De werkingsduur is alleen iets korter, waardoor hij voor mij perfect is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 11:09 

Hardtraxx Veteran

Oke maar hoe was het ;)?
Vorige  1 ... 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic