Fothermucker schreef:
Report pls.

Nou vooruit, voor zover ik me de details nog kan herinneren
Na de set van N-Vitral en Ophidian (om 16:00 afgelopen) was ik gaan bungee jumpen. Na de bungee jump stonden N-Vitral en Ophidian backstage. Joey en ik hebben toen nog ff een praatje met hun gemaakt. Na dat praatje ben ik begonnen met het droppen van de 4f. Ik gok dat dit rond 16:30 was. De hoeveelheid 4f was 140mg.
Toen hebben we rustig een rondje over het terrein gelopen, en uiteindelijk zijn we ff gaan zitten bij eetkraampjes bij de Magenta stage. Daar voelde ik de 4f al heerlijk opkomen. Toen zijn we vervolgens naar de Black gelopen voor Partyraiser.
Aan het einde van de set van Partyraiser heb ik de 2cb naar binnen gewerkt, dit was rond 18:30. Rond het begin van Freakz at Night begon de rush van de 4f licht af te nemen. Vervolgens halverwege FaN begon ik een beetje misselijk te worden, de 2cb begon te werken. Ik had geen zin ff naar buiten te lopen, dus ik probeerde het gewoon vol te houden. Aan het einde van FaN was de misselijkheid alweer gezakt en kwam de 2cb heerlijk opzetten.
Doordat ik de dosis 2cb bewust laag had gehouden, was deze subtiel aanwezig. Visuals als kleurveranderingen waren mooi aanwezig. Verdraaiing van mn beeld was amper aanwezig, ik kon alles dus gewoon normaal zien. Met lopen enzo gaf dit dus totaal geen last. Stampen ging ook gewoon zonder problemen.
Later bij Exit Mind en Main Concern (rond 21:30) begon het langzaam aan wel uit te werken, en had ik bij de eindshow alleen nog maar de energie van de 4f, geen andere nawerkingen van de 2cb.