Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:18 

Hardtraxx Newbie

J oey schreef:
Ja man. Daarvan moet je er 7 naar binnen gooien voor je wat voelt. Zijn kut pillen. Als je ze in je anus stopt voel je met 5 waarschijnlijk even veel als anders met 7.

stoere boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:31 

Hardtraxxer

MisterR schreef:
Wel fijn dat hier zo serieus op mn vraag antwoord word gegeven...

Iemand trouwens ervaring met Oranje 2K?

Ja, het testcentrum. Misschien daar even langs? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:37 

Hardtraxx Veteran

Wss woensdag of donderdag bestelling 6apb en methylone binnen, helaas te laat voor defqon om te laten testen eerst :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:50 

Hardtraxx Veteran

MisterR schreef:
J oey schreef:
Ja man. Daarvan moet je er 7 naar binnen gooien voor je wat voelt. Zijn kut pillen. Als je ze in je anus stopt voel je met 5 waarschijnlijk even veel als anders met 7.

stoere boy

Dankje.

Nee even serieus, nog nooit van die pillen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:10 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Wss woensdag of donderdag bestelling 6apb en methylone binnen, helaas te laat voor defqon om te laten testen eerst :(

Waarom niet testen op DQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:14 

Hardtraxx Elite

MisterR schreef:

"20.45 - took an another half one, when this one started working I completely raised out of my pan. I was able to talk to everyone but I preferred to enjoy the music and keep on partying. "

schijnt goed spul te zijn dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:41 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Norther66 schreef:

Waarom niet testen op DQ?

Omdat ik de voorkeur geef aan uitslagen van het test centrum, voordat ik onbekende poeders consumeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 08:07 

Hardtraxxer

MisterR schreef:

Om je dan toch misschien even uit de brand te helpen, ik heb beide groene batches 2K in m'n handen gehad en ook de oranje die jij (waarschijnlijk) hebt. Worden aangeboden als een 200+mg, wat vrij onrelevant is en je met een korreltje zout mag nemen aangezien elke pil zo aangeprezen wordt.
Mijn advies is (altijd) laten testen, of je gaat gewoon voor een wat bekendere pil en bewaard deze. Hij zal er heus niet minder om worden.
Als je eigen proefkonijn wilt spelen, be my guest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 08:24 

Hardtraxx Veteran

Er zijn dr laatste tijd wel meer pillen die de beloofde 200mg niet halen..
Instagrams rond de 130mg maar, dom perignons rond de 160mg, etc.. stuk minder dan de 200mg die de dealers zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 10:38 

Ja, die dom perignons waren verre van 200mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 10:45 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Ja, die dom perignons waren verre van 200mg

Officiele spreiding van het test centrum is 155-165
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 18:30 

Van vrijdag op zaterdag op defqon 2-CB gedaan, wat een machtig mooie ervaring was dat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Goede leer voor de volgende keer, geen XTC meer na een nacht zonder slaap voor mij. Zeker niet als ik al 9 maanden geen XTC meer gebruikt heb (zonder combinatie met 4fmp) en die dag niet gegeten heb (ja dom, I know, maar die pillen zijn 160mg dus dacht dat het met een halve wel goed zou gaan). Ga je voor een milde/normale space, krijg je hallucinaties. :lol: Dat ook weer eens meegemaakt, maar vond het veel fijner toen 'ie over z'n hoogtepunt heen was. Verder een vrij normaal/rustig weekend gehad op Defqon qua drugsgebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:10 

Hardtraxx Veteran

Geen keta gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 23:24 

Hardtraxx Veteran

Helaas is het er niet van gekomen, heb er om eerlijk te zijn ook niet echt bij stilgestaan dit weekend dat dat ook nog tot de mogelijkheden behoorde. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 00:53 

Hardtraxx Veteran

Helaas geen keta nee :( andere keer beter dan maar..

Zaterdag begin van de avond wel voor het eerst 2cb tijdens het feest zelf gebruikt, icm 4f. De dosering 2cb bewust laag gehouden (12mg) zodat het subtiel aanwezig was, en niet de overhand nam. Ik ga deze combo vaker doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:40 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:

Zaterdag begin van de avond wel voor het eerst 2cb tijdens het feest zelf gebruikt, icm 4f. De dosering 2cb bewust laag gehouden (12mg) zodat het subtiel aanwezig was, en niet de overhand nam. Ik ga deze combo vaker doen ^^

Report pls. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:05 

Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
Norther66 schreef:

^

Ben hier erg benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

We hadden 2-CB meegenomen naar DQ en zou het samen met een vriend doen.

Vrijdag: Erg dronken beide, niet gedaan
Zaterdag: Vriend ''mentaal'' niet in goede staat ;), niet gedaan
Zondag: Volledig gesloopt, om 05:15 bij de tent en dus weer niet gedaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:55 

Hardtraxx Addict

Ik had ook 2CB mee voor de zondag, maar had zaterdag op zondag niet geslapen en zag dat dus niet meer zitten. Zaterdag avond na pillen en meph ket, lachgas en hasj gehad, jezus wat was ik uit m'n dak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:01 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:

Nou vooruit, voor zover ik me de details nog kan herinneren :P

Na de set van N-Vitral en Ophidian (om 16:00 afgelopen) was ik gaan bungee jumpen. Na de bungee jump stonden N-Vitral en Ophidian backstage. Joey en ik hebben toen nog ff een praatje met hun gemaakt. Na dat praatje ben ik begonnen met het droppen van de 4f. Ik gok dat dit rond 16:30 was. De hoeveelheid 4f was 140mg.

Toen hebben we rustig een rondje over het terrein gelopen, en uiteindelijk zijn we ff gaan zitten bij eetkraampjes bij de Magenta stage. Daar voelde ik de 4f al heerlijk opkomen. Toen zijn we vervolgens naar de Black gelopen voor Partyraiser.

Aan het einde van de set van Partyraiser heb ik de 2cb naar binnen gewerkt, dit was rond 18:30. Rond het begin van Freakz at Night begon de rush van de 4f licht af te nemen. Vervolgens halverwege FaN begon ik een beetje misselijk te worden, de 2cb begon te werken. Ik had geen zin ff naar buiten te lopen, dus ik probeerde het gewoon vol te houden. Aan het einde van FaN was de misselijkheid alweer gezakt en kwam de 2cb heerlijk opzetten.

Doordat ik de dosis 2cb bewust laag had gehouden, was deze subtiel aanwezig. Visuals als kleurveranderingen waren mooi aanwezig. Verdraaiing van mn beeld was amper aanwezig, ik kon alles dus gewoon normaal zien. Met lopen enzo gaf dit dus totaal geen last. Stampen ging ook gewoon zonder problemen.

Later bij Exit Mind en Main Concern (rond 21:30) begon het langzaam aan wel uit te werken, en had ik bij de eindshow alleen nog maar de energie van de 4f, geen andere nawerkingen van de 2cb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:17 

Hardtraxx Elite

Klinkt erg fijn.
Geen last gehad van teveel chaos ofzo aangezien de muziek toch ook wel redelijk druk is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:22 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Geen last gehad van teveel chaos ofzo aangezien de muziek toch ook wel redelijk druk is?

Totaal niet eigenlijk, ik denk dat de dosering daar net licht genoeg voor was om dat niet te veroorzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:24 

Hardtraxx Elite

Ah oke, keer proberen dan maar.
Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:50 

Ik heb vrijdag 's nachts een hele schijf 2CB op met een paar maten. We zijn in een tent gaan zitten en na verloop van de tijd begon het te werken. Eerst begon het grondzeil te bewegen, het leek net dat er een slang onderzat. Al snel schaterde ik van het lachen en de rest volgde daarin mee. Het hele beeld werd vervormd, kleuren (lasers) waren overal te zien etc.

2 personen gingen naar hun eigen tent, en heb daar die avond niets meer van vernomen. Ik besloot met een vriend naar buiten gaan om te pissen en over de camping te gaan wandelen. Toen ik buiten kwam en tegen het hek wouw gaan pissen kwam de zon net op. Het was ongekend prachtig om die zee van tenten op camping 5 te zien met het bekende "drifting" effect . Wolken leken continue te verplaatsen. Het gras leek 3 meter hoog en naar ons toe te komen. Het leek gewoon kleuren te regenen. Overal kwam licht vandaan. Alles was zo prachtig intens. Uiteindelijk rond gaan lopen terwijl we lachten om alles wat los en vast zat. Eenmaal langs de tent met de kluisjes gekomen daar in getrokken. De kluisjes waren een enorm feest voor het oog en werd al snel omgedoopt tot de villa volta. Ook andere 2CB gebruikers kwamen als insecten op licht op deze kluisjes af en hebben we daar even flink staan lachen. Al snel kwam er nog een bekende ram van de 2CB de kluisjestent binnen en stond ook enorm te genieten van deze attractie. Hierna nog verder gelopen en onder de partytent zitten lachen om alles en nog wat. Wat gegeten en te bed. In bed was ik nog flink aan het trippen. Ik was bang dat ik vergat adem te halen, als ik lach leek mijn keel dichtgeslibt te raken op de en of andere manier en als ik mijn adem inhield voelde ik geen reflex om adem te gaan halen. Ik heb mezelf wakker gehouden door liggend langs mijn slaapzak mijn brood te verkuimelen in mijn tent. Wat een bizarre idiote maar fantastische ervaring was dat. Het was op de een of andere manier prachtig om te zien hoe intens de kleuren van het brood en mijn vinger waren, en om de broodkruimels op de grond te zien vallen. De beweging van mijn vingers leken te haperen, vergelijkbaar met het spelen van een game op 5 fps.

Op de een of andere manier in slaap gevallen en na een paar uur zonder ergens last van te hebben wakker geworden.

Hier een afbeelding met wat ik bedoel met het drifting effect:

Afbeelding
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic