Gaaf om te lezen! Ben van plan om het binnenkort zelf te proberen:)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Altijd leuk om te lezen inderdaad zo'n verslag.
Misschien dat ik op een volgend feest ga experimenteren met 2cb icm xtc, kijken hoe dat uitpakt, daar hoor ik ook wel goede verhalen over
Wat is een schappelijke prijs voor Mephedrone per 1/5/10g?
Mooi report. Op de 5 dagen Solar ook van plan het een dagje te gaan proberen.
Voor 5 gram betaalde ik 0,43 bitcoin, 1 bitcoin is €215, dus reken maar uitwrote:Wat is een schappelijke prijs voor Mephedrone per 1/5/10g?
18,50 dus, merci.wrote:Voor 5 gram betaalde ik 0,43 bitcoin, 1 bitcoin is €215, dus reken maar uitwrote:Wat is een schappelijke prijs voor Mephedrone per 1/5/10g?
Afgelopen zaterdagnacht op Defqon voor het eerst echt gehallucineerd van XTC. Statafels, picknicktafels, dranghekken en grote palen midden in de tent, niks was te gek
.
Ik denk iedereen wel die het hele weekend er was, in combinatie met vermoeidheid gaat dat best snel. Smorgens vroeg van de after op veld 1 naar mijn eigen tent op veld 5 lopen waren weer mooie avonturen.wrote:Afgelopen zaterdagnacht op Defqon voor het eerst echt gehallucineerd van XTC. Statafels, picknicktafels, dranghekken en grote palen midden in de tent, niks was te gek.
Slaapgebrek helpt idd heel erg veel om te hallucineren
Bij mij was het zondag ook raak bij niet eens zo heel hoge dosis
Dat is echt een super chille combo. Door de vrolijkheid van de xtc werd bij mij de trip nog veel grappiger dan 2cb normaal al iswrote:Misschien dat ik op een volgend feest ga experimenteren met 2cb icm xtc, kijken hoe dat uitpakt, daar hoor ik ook wel goede verhalen over
Weer eens 100mg MXE in een keer op afgelopen week. Wat blijft dat toch een machtig spul. Helaas is het spulletje nog maar 4 dagen "legaal" en staat het vanaf 1 juli op de opiumlist.
Naar aanleiding van deze poll vandaag wat speed in mn koffie gedaan om te leren voor een her morgen, nou ik doe echt alles behalve serieus leren

poll moet weg want heeft slechte invloed op mensen.
edit:
in Amerika wordt onder de naam Adderall ook gewoon speed oraal genomen om concentratie/motivatie te verbeteren dus ik snap de ophef niet zo
Last edited by Casp on , edited 1 time in total.
Ja maar dat lijkt me in de US ook wel via doktersadvies gaan.wrote:
edit:
in Amerika wordt onder de naam Adderall ook gewoon speed oraal genomen om concentratie/motivatie te verbeteren dus ik snap de ophef niet zo
Omdat pep nogal een 'aparte'' keuze is om te gebruiken als 'medicijn'' een dag voor je examen 
Tja, tis alles behalve conventioneel natuurlijk, maar als ik zie hoeveel studiegenoten er elke dag ritalin in proppen, vind ik dat ik best is wat amfetamine kan proberen om te leren.
Een lichte dosis 2fa (en dus niet 4fa) schijnt best goed te werken voor je concentratie bij leerwerk