Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:13 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
M Unic schreef:
Fmp alleen vind ik over het algemeen goed genoeg. Maar DE combi is F + X zeker weten wel !

Hier ben ik het zeker mee eens. De combinatie is zo slecht voor je hersenen, maar voel me zo heerlijk op dat moment. :$

Alcohol is ook slecht voor je hersenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Frituren is leuk op z'n tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:07 

Hardtraxx Veteran

Man man man, zaterdag weer rode bugatti's gesnoept. Beste snoepjes die ik ooit heb gehad :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 08:53 

Hardtraxx Veteran

Dit snap ik dus echt totaal niet...: Tegen het einde van de avond nog een punt pep genomen en een uurtje daarna of zo naar bed gegaan, ik kon echt totaal niet slapen, uiteindelijk van 07:00 tot 08:30 of zo even ingetukt.

Vertel, waarom? en natuurlijk kan je niet slapen als je pep neemt voordat je naar bed gaat..
Snap de logica even niet hiervan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:04 

Donateur

Voor de liefhebbers van MXE, vanaf 1 juli staat het middel op de opiumlist. Koop dus nu nog in als je fan bent van dit product ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Voor de liefhebbers van MXE, vanaf 1 juli staat het middel op de opiumlist. Koop dus nu nog in als je fan bent van dit product ;)

Ik ben (nog) geen fan, maar wel geïnteresseerd in dit stofje, dus een bestelling komt er wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:22 

Donateur

Norther66 schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik ben (nog) geen fan, maar wel geïnteresseerd in dit stofje, dus een bestelling komt er wel aan :)

Zelfde geldt voor MDPV en 4-MEC ook vanaf 1 juli verboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:25 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag op Intents 4F en methylone nogmaals gedaan. Wat. Een. Combo :worship:
Had ongeveer 250mg 4FMP en 300mg methylone, de tering wat ging ik hard. Denk dat ik alleen bij m'n eerste keer xtc zo ontzettend hard ben gegaan, heb er ook nog nooit zo erg bijgelopen op een feest, misschien dat Norther66 zich nog kan herinneren hoe ik hem tegen kwam bij Partyraiser vs Drokz... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
250mg 4FMP en 300mg methylone

Fuzzylogic schreef:
de tering wat ging ik hard

Wat gek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:33 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
misschien dat Norther66 zich nog kan herinneren hoe ik hem tegen kwam bij Partyraiser vs Drokz... xd

Om jou dat laatste beetje waardigheid te besparen, zal ik hier maar niet op ingaan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:21 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Had ongeveer 250mg 4FMP en 300mg methylone, de tering wat ging ik hard. Denk dat ik alleen bij m'n eerste keer xtc zo ontzettend hard ben gegaan, heb er ook nog nooit zo erg bijgelopen op een feest, misschien dat Norther66 zich nog kan herinneren hoe ik hem tegen kwam bij Partyraiser vs Drokz... xd

Ja of je doet het goed en combineert het zoveel, of je doet het slecht en je werkt in 4 uur 850 mg meph naar binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Ik vind het niet gek dat je je telefoon bent verloren :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:05 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik vind het niet gek dat je je telefoon bent verloren :P.

Nee idd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 11:34 

Hardtraxx Newbie

Volgend weekend is Defqon! Ik ben dan van plan om samen met mijn vriendin XTC te gaan gebruiken. Alleen moet het nog wel mee naar binnen... Vorig jaar hadden vrienden het mee naar binnen genomen, dit jaar moet ik het zelf doen. Ik weet van vorig jaar dat ze echt heel mn tas hebben doorzocht en ook goed ROND mn kruis voelde of daar drugs zat.

Nu is de vraag; hoe ga ik het makkelijkst XTC mee naar binnen krijgen? Heeft iemand hier ervaring of tips?

Alvast bedankt!

Edit; oplossing gevonden. Heb in de dubbele voering van mn boxer een gaatje gemaakt. Daar stop ik het dan in, kan er ook zo niet uitvallen en zit zegmaar bij mn ballen. Daar voelen ze nooit. Whoop whoop zin aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:22 

Zou t gewoon in je mond stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Gewoon in de rij alles al doorslikken, kunnen ze het ook niet afpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:55 

Hardtraxxer

gast wat doe je nou moeilijk :P

gewoon in je aars, niet te lang dan wordt het opgenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 23:41 

Hardtraxx Newbie

Ik vraag me af wat er dan gebeurd als er bij bijvoorbeeld DefQon 1 pilletje (gedoogd dacht ik?) bij je wordt gevonden? kom je dan nog wel naar binnen of is het einde verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

Waalkade schreef:
Ik vraag me af wat er dan gebeurd als er bij bijvoorbeeld DefQon 1 pilletje (gedoogd dacht ik?) bij je wordt gevonden? kom je dan nog wel naar binnen of is het einde verhaal?

Nergens gedogen ze officieel. Meestal echter bij 2/3 pillen gevonden is het inleveren en door, bij meer wordt de politie erbij gehaald omdat ze daar de grens eigen gebruik / dealer trekken. Verschilt ook per bewaker. Blijft eigen risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 00:21 

Hardtraxx Veteran

Ze zullen het nooit toegeven, maar reken maar dat er 'genoeg' security rondloopt dat met de verkoop van afgepakte drugs een extra zakcentje verdient.. Die zijn er dus aan gelegen het niet aan de grote klok te hangen dat je een drugs overtreding hebt begaan, want dan moeten ze het bewijs afgeven..

Al geldt dit meer voor als je al op het terrein bent, en niet in de rij staat ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 00:39 

als ik iemand met 2 of 3 pillen zie en het mag gedoogd worden(lees: eigen inzicht beveiliging en geen hoog risico event) dan laat ik m door maar hij moet wel even kopie ID achterlaten in case of.

meer dan 3(ook bij boerenfeesten) mag ie inleveren en hou ik m aan voor de overtreding van de Opiumwet.
bij een Medium of High Risk event wordt alles weggegooid en bij hoger dan 3 pillen aanhouden voor Opiumwet en overdragen aan politie. maar meestal verzamelen we zoveel mogelijk mensen om ze in een touringcar weg te laten brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 00:54 

Hardtraxx Elite

4 kwartjes wordt gezien als 4 pillen, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 02:01 

tacoboy26 schreef:
4 kwartjes wordt gezien als 4 pillen, right?

Zichtbaare brokken van verschillende grootte is idd 4 pillen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:55 

Hardtraxx Newbie

Wel fijn dat hier zo serieus op mn vraag antwoord word gegeven...

Iemand trouwens ervaring met Oranje 2K?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ja man. Daarvan moet je er 7 naar binnen gooien voor je wat voelt. Zijn kut pillen. Als je ze in je anus stopt voel je met 5 waarschijnlijk even veel als anders met 7.
Vorige  1 ... 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic