Gisteravond methylone geprobeerd in thuissituatie. We begonnen de avond met twee punten 4-FMP (auw), denk zo'n 70mg totaal of zo. Voelde hier niet superveel van, alleen wat meer energie en een stuk meer praten.
Na een uurtje, anderhalfuurtje of zo een bommetje van ongeveer 100mg methylone (we hadden geen weegschaal dus moest op het oog) genomen, tussendoor nog een aantal ballonnetjes lachgas genomen en een kwartiertje na het innemen van de methylone ongeveer nog een lachgas ballonetje gedaan. Waar het effect van de lachgas na een minuut of twee bijna verdwenen is, bleef het deze keer echter heel lang aanhouden leek het wel, werd ook heel euforisch ineens en kon niet meer goed uit m'n woorden komen.
Het was er zomaar ineens, voelde heel sterk als de xtc euforie alleen dan zonder inslag of zo. Dit bleef een uurtje aanhouden ongeveer denk ik, toen zwakte het best snel af (energie had ik wel nog steeds voor 10) dus ik besloot om nog een bommetje van zo'n 60-70 mg gok ik bij te nemen.
Deze kwam weer vrij snel opzetten en ik kwam weer ongeveer terug op het oude niveau. De lachgas ballonnetjes tussendoor versterkte het effect wel onwijs, voelde zo ongeveer als een xtc pil die op zijn piek zit die momenten.
Wat ik een nadeel vond was dat het effect heel erg in golven leek te komen. Dan had ik weer heel veel euforie en energie, even later kakte ik helemaal in en vlak daarna had ik weer alleen energie. Later kwam de euforie dan ook weer terug. Zo wisselde dit zich een tijdje af.
Ik heb eenmaal op de wc gezeten tussendoor, en jezus wat is pissen kut met dit spul. Vele malen lastiger nog dan met pep of xtc, heb er geloof ik een halfuur opgezeten. Ik snapte er ook niet superveel van toen ik de wc op kwam want ik kon de bril van de wc nergens vinden. Bleek dat deze in het deksel zat

Daarna zijn we buiten op het balkon een sigaretje gaan roken (ik rookte ook ongelofelijk veel op deze stuff zeg) en kwamen Hard4Us en ik tot de conclusie dat de voorbijrijdende auto's echt ontiegelijk traag gingen terwijl ze gewoon een normale snelheid aanhielden

Een hardloper daarentegen leek dan weer als Usain Bolt voorbij te stuiven.
Daarna nog een klein lijntje (30 mg?) gesnoven, hele ranzige verfsmaak heeft dit spul als je het snuift. Hier heb ik niet zo heel veel meer van gemerkt, alleen de energie werd heel erg doorgetrokken.
Tegen het einde van de avond nog een punt pep genomen en een uurtje daarna of zo naar bed gegaan, ik kon echt totaal niet slapen, uiteindelijk van 07:00 tot 08:30 of zo even ingetukt.
Vandaag helemaal niet zo brak en nog veel energie, moet wel zeggen dat ik rond 15:00 nog een punt 4-FMP op heb dus dat zal er ook mee te maken kunnen hebben, maar daarvoor was ik ook totaal niet brak.
Ik had trouwens zeer grote doppen en erg veel last van m'n kaken, ook wel een nadeel van dit spul.
Conclusie: leuk spulletje, zeker niet een van m'n favoriete maar voor zo nu en dan zeker leuk!