Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:41 

Hardtraxxer

Je kan mij altijd pm'en als je een vraag voor me hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Connecties is hier ook het grootste probleem ja :P maar waar een wil is is een weg, weet altjd wel iemand te vinden uiteindelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 22:54 

Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Het is een korte vlucht maar nou is knetterstoned overdreven, het gaat er meer om dat ik wat relaxter ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 16:01 

Hardtraxx Veteran

Wat een ervaring zeg, keta. :lol:

's Avonds al wat bier achterover getikt (geen idee wat dat veranderde aan de keta ervaring) en rond half 11 een lijntje genomen van ~70mg. Viel in eerste instantie nogal tegen, ik kon gewoon helder denken en was alleen een beetje draaierig alsof ik gezopen had (terwijl Norther66 en een andere maat flink vaag waren met een iets kleinere hoeveelheid). Bij twaalven een lijntje van 90mg genomen en die voelde ik flink (wat niet echt verbazingwekkend is gezien mijn lichaamsgewicht). Eerst weer flink draaierig, alles bewoog gewoon. Opstaan zat er niet meer in en volgens mij zat ik allerlei rare bewegingen te maken met m'n bek. :lol: De tijd leek het ene moment vooruit te vliegen, dan weer terug te gaan alsof het gewoon een dimensie was die je kon zien en waar niet aan te ontsnappen viel. M'n hoofd kon ik ook niet stilhouden (had er geen controle over) omdat ik alles vanuit andere hoeken probeerde te bekijken, gewoon zo veel stimuli die echt op me af kwamen. M'n lichaam voelde ook heel onecht aan, ik probeerde bijvoorbeeld een flesje water te pakken die naast me stond (nog geen 40 centimeter afstand) en greep steeds mis of stootte hem om omdat het me de grootste moeite kostte om m'n lichaam te bewegen. Ben ook echt een hele tijd bezig met proberen m'n schoenen uit te doen wat totaal niet wilde lukken. Heb volgens mij ook een hele tijd gewoon met m'n ogen dicht zitten genieten van dat vage gevoel waarin het leek of ik allerlei beelden voorbij zag komen waarin ik zelf en de kamer waarin ik zat ook een rol speelden. Op een gegeven moment zat m'n keel helemaal dicht en moest ik even wat slijm kwijt in een emmer, heb toen die rode emmer tussen m'n benen gezet en gebruikt als steun voor m'n armen. Rustte met m'n voorhoofd op m'n armen en zat in die emmer te koekeloeren en het leek gewoon een hele andere (rode) dimensie, dat water en slijm enzo. Zag er allerlei vormpjes in en was 'm zo aan het bewegen om andere vormpjes te proberen te maken. :lol: Daarna trok ik het echt niet meer en ben ik gewoon op die bank aan liggen voor wat echt uren leek, maar uiteindelijk maar een minuut of 10 was volgens mij. Toen besefte ik me opeens dat het wel leek of ik wat nuchterder begon te worden en even later kon ik eindelijk weer een beetje normaal bewegen en praten (wat ik daarvoor totaal niet kon, m'n mond bewoog wel geloof ik maar het was echt allemaal onzin volgens mij. Als er al wat uit kwam tenminste :lol:). Alles draaide nog een kwartiertje à 20 minuten na en toen was 't wel grotendeels uitgewerkt.

Het was echt een ontzettend vette ervaring en ik ben wel van plan om het vaker te gaan doen, maar dan het bij een iets lichtere dosis te houden aangezien het bij m'n maten heel anders leek te werken. Volgende keer wordt waarschijnlijk op de Defqon camping, kan nu al niet meer wachten om eerlijk te zijn. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 23:11 

Hardtraxxer

Klinkt als een geslaagde avond Joey :thumbsup: Zelf vorige week voor het eerst keta geprobeerd na een feest, voelde er niet heel veel van eerlijk gezegd. beetje een stoned gevoel.

Zijn er hier liefhebbers van opiaten?

Geniet zelf op t moment van 30mg Oxycontin
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:01 

Hardtraxxer

Casp schreef:
Klinkt als een geslaagde avond Joey :thumbsup: Zelf vorige week voor het eerst keta geprobeerd na een feest, voelde er niet heel veel van eerlijk gezegd. beetje een stoned gevoel.

Dat hebben ze hier in de apotheek niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:37 

Hardtraxxer

Repulze schreef:
Casp schreef:

Dat hebben ze hier in de apotheek niet

Bij jou in de buurt bedoel je? anders kan je het altijd nog op darknet halen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 01:07 

Hardtraxx Elite

Casp schreef:

Lijkt me erg fijn, maar ben er toch een beetje bang voor ivm verslaving.
Weet niet echt veel van Oxycontin, kun je hier iets meer over vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 01:49 

Hardtraxx Veteran

Ik begon mijn keta avontuur met een 60-65mg, op ongeveer hetzelfde moment als Joey zijn eerste lijn nam. Hiervoor had ik ook al wat biertjes op en meegedaan met een paar jointjes.

Ik werd er wel flink vaag van, maar achteraf zou ik zeggen dat dit een net-niet ervaring was. Ik weet er ook niet zo heel veel meer vanaf, behalve dat ik het heel moeilijk had met praten. In mijn hoofd klonk het alsof ik praatte als iemand met syndroom van down ofzo xd Ik had nog wel een flinke bodyload, dat bewegen er echt amper in zat. Toen dit alles begon weg te zakken, en ik wel weer wat probeerde te lopen, voelde ik me net een boom (zoiets als de Ents in Lord of the Rings).

Toen in nuchtere toestand genoten van Joeys tweede lijn. Hoe hij daar zat met die emmer te spelen :lol: . Zoals hijzelf hierboven schreef dat hij moeite had bijv zn schoenen uitdoen, dat ging in mijn ogen vrij vlot nog. En hij kraamde niet meer onzin uit dan we normaal al van hem gewend zijn, dus ook dat zat meer tussen zn oren :P

Toen Joey weer een beetje hersteld en terug op aarde was van zijn tweede lijn, had ik ook nog eens 90mg mn neus ingejaagd. Ik denk dat dit rond 1 uur, half 2 was. Hier voelde ik me al een stuk beter bij. Ik kreeg het behoorlijk koud (waar bij de eerste trip het zweet me juist in mn bilnaad stond). Al vrij snel begonnen mn handen aan te voelen als plastic, en kreeg ik het gevoel dat het niet mijn eigen handen waren die ik aan het 'besturen' was. Ik had ook het gevoel een beetje boven mn lichaam te zweven. Tijd werd een relatief begrip, alsof ik zelf kon sturen hoe hard of sloom de tijd ging. Ik hoorde stemmen komen uit andere dimensies (wat eigenlijk een paar vrienden bleken te zijn die terug kwamen van een nachtelijke wandeling). Volgens mij heb ik in het echt geen woord gezegd (praten ging me wederom moeilijk af), maar ik had hele filosofische discussies met die stemmen. De stemmen leken wel kopiën van mijzelf.

Toen de trip weer wat begon af te zwakken, en normaal communiceren weer mogelijk was, voelde ik me nog wel een soort van hersendood, alsof mn hersenen nog aan het rebooten waren. Echt veel nuttigs is er toen niet uitgekomen xd Hoe lang dit heeft geduurd weet ik niet, besef van tijd was ook niet bepaald aanwezig nog.

Al met al voor mij ook een zeer geslaagde avond, die ik de volgende dag op harmony nog best wel voelde zitten :lol: Maar het is zeker voor herhaling vatbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 02:31 

Hardtraxxer

tacoboy26 schreef:
Casp schreef:

Lijkt me erg fijn, maar ben er toch een beetje bang voor ivm verslaving.
Weet niet echt veel van Oxycontin, kun je hier iets meer over vertellen?

Oxycontin is een opiaat, wat dus zorgt voor een hele relaxte en euforische body+mind high. Houdt 6-8 uur aan. Voor mij is het een best subtiele high die in mijn geval t beste alleen gedaan kan worden, lekker series kijken of doelloos op het internet rondzwerven. Als je gaat liggen kan je gaan "nodden": de hele tijd in en uit slaap vallen, is heel erg chill :yes: .

qua verslaving, het is natuurlijk een opiaat, dus lichamelijk en mentaal verslavend, maar lang niet zo erg als alle propaganda je doet geloven. Als je t een keer in de zoveel maanden gebruikt is er in mijn ogen niks aan de hand. Ik vind het ideaal voor de avond na een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:47 

Donateur

Weer MXE binnen! :D Dat wordt weer genieten geblazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 17:22 

Hardtraxxer

2C-E en 4-MMC binnen, this gonna be interesting ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 17:50 

Hardtraxx Veteran

Gisteravond methylone geprobeerd in thuissituatie. We begonnen de avond met twee punten 4-FMP (auw), denk zo'n 70mg totaal of zo. Voelde hier niet superveel van, alleen wat meer energie en een stuk meer praten.
Na een uurtje, anderhalfuurtje of zo een bommetje van ongeveer 100mg methylone (we hadden geen weegschaal dus moest op het oog) genomen, tussendoor nog een aantal ballonnetjes lachgas genomen en een kwartiertje na het innemen van de methylone ongeveer nog een lachgas ballonetje gedaan. Waar het effect van de lachgas na een minuut of twee bijna verdwenen is, bleef het deze keer echter heel lang aanhouden leek het wel, werd ook heel euforisch ineens en kon niet meer goed uit m'n woorden komen.
Het was er zomaar ineens, voelde heel sterk als de xtc euforie alleen dan zonder inslag of zo. Dit bleef een uurtje aanhouden ongeveer denk ik, toen zwakte het best snel af (energie had ik wel nog steeds voor 10) dus ik besloot om nog een bommetje van zo'n 60-70 mg gok ik bij te nemen.
Deze kwam weer vrij snel opzetten en ik kwam weer ongeveer terug op het oude niveau. De lachgas ballonnetjes tussendoor versterkte het effect wel onwijs, voelde zo ongeveer als een xtc pil die op zijn piek zit die momenten.
Wat ik een nadeel vond was dat het effect heel erg in golven leek te komen. Dan had ik weer heel veel euforie en energie, even later kakte ik helemaal in en vlak daarna had ik weer alleen energie. Later kwam de euforie dan ook weer terug. Zo wisselde dit zich een tijdje af.
Ik heb eenmaal op de wc gezeten tussendoor, en jezus wat is pissen kut met dit spul. Vele malen lastiger nog dan met pep of xtc, heb er geloof ik een halfuur opgezeten. Ik snapte er ook niet superveel van toen ik de wc op kwam want ik kon de bril van de wc nergens vinden. Bleek dat deze in het deksel zat xd
Daarna zijn we buiten op het balkon een sigaretje gaan roken (ik rookte ook ongelofelijk veel op deze stuff zeg) en kwamen Hard4Us en ik tot de conclusie dat de voorbijrijdende auto's echt ontiegelijk traag gingen terwijl ze gewoon een normale snelheid aanhielden :lol: Een hardloper daarentegen leek dan weer als Usain Bolt voorbij te stuiven.
Daarna nog een klein lijntje (30 mg?) gesnoven, hele ranzige verfsmaak heeft dit spul als je het snuift. Hier heb ik niet zo heel veel meer van gemerkt, alleen de energie werd heel erg doorgetrokken.
Tegen het einde van de avond nog een punt pep genomen en een uurtje daarna of zo naar bed gegaan, ik kon echt totaal niet slapen, uiteindelijk van 07:00 tot 08:30 of zo even ingetukt.

Vandaag helemaal niet zo brak en nog veel energie, moet wel zeggen dat ik rond 15:00 nog een punt 4-FMP op heb dus dat zal er ook mee te maken kunnen hebben, maar daarvoor was ik ook totaal niet brak.
Ik had trouwens zeer grote doppen en erg veel last van m'n kaken, ook wel een nadeel van dit spul.

Conclusie: leuk spulletje, zeker niet een van m'n favoriete maar voor zo nu en dan zeker leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 18:42 

en dan die berichten in de whatsappgroep :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha prachtig verhaal en idd op de whatsapp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 19:01 

Hardtraxx Veteran

Excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 19:13 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
We begonnen de avond met twee punten 4-FMP (auw)

Jij bent nu al mijn held! Dat is echt het ergste spul in de wereld om nassaal te nemen :lol:

Ik heb zojuist een neusspray gemaakt van Mephedrone. Morgen uittesten op een techno feestje.
2 gram mephedrone opgelost in 9ml water en 2ml aardbeisiroop (voor de smaak) haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

Jij bent nu al mijn held! Dat is echt het ergste spul in de wereld om nassaal te nemen :lol:

Ik heb zojuist een neusspray gemaakt van Mephedrone. Morgen uittesten op een techno feestje.
2 gram mephedrone opgelost in 9ml water en 2ml aardbeisiroop (voor de smaak) haha.

Hmm ja zo'n siroopje, misschien voeg ik die nog wel ff een keer toe. Vrees alleen dat het echt een hele tijd duurt voor ik dat spul weer eens gebruik, waarschijnlijk Ground Zero pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 09:35 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

2C-C was vele malen erger :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Dan weet ik bij deze dat ik 2cc echt never ga snuiven xd 4f vind ik al een hel genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 14:19 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Report

Conclusie: leuk spulletje, zeker niet een van m'n favoriete maar voor zo nu en dan zeker leuk!

Ik had dit goedje een tijdje geleden ook.
Heb het na een capje fmp gedaan op rebirth.
En nog een keertje in een thuis situatie.

Helaas was het spul mij totaal niet goed bevallen
Na de Fmp merkte ik eigelijk vrij weinig behalve dat sommige kenmerkende dingen van fmp een beetje terug kwamen.

en methylone alleen is helemaal niet bijzonder. Het leek de hele tijd op xtc die niet in wou slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

M Unic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Report

Ik had dit goedje een tijdje geleden ook.
Heb het na een capje fmp gedaan op rebirth.
En nog een keertje in een thuis situatie.

Helaas was het spul mij totaal niet goed bevallen
Na de Fmp merkte ik eigelijk vrij weinig behalve dat sommige kenmerkende dingen van fmp een beetje terug kwamen.

en methylone alleen is helemaal niet bijzonder. Het leek de hele tijd op xtc die niet in wou slaan.

Ik weet niet hoe het in combinatie met is omdat de 4-FMP dus niet goed werkte bij me. Op Intents ga ik deze combi wel proberen, hoor juist veel zeer goede verhalen over die combinatie. Mocht ik het niks vinden pak ik nog maar een halfje bij of zo :P
Ga denk ik voor 160mg 4-FMP + 150mg methylone (en nog een bommetje van 70mg mee voor de zekerheid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 17:14 

Hardtraxx Addict

Fmp alleen vind ik over het algemeen goed genoeg. Maar DE combi is F + X zeker weten wel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

M Unic schreef:
Fmp alleen vind ik over het algemeen goed genoeg. Maar DE combi is F + X zeker weten wel !

Hier ben ik het zeker mee eens. De combinatie is zo slecht voor je hersenen, maar voel me zo heerlijk op dat moment. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 17:32 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Dan weet ik bij deze dat ik 2cc echt never ga snuiven xd 4f vind ik al een hel genoeg

dat brandt niet in je neus maar in je ziel :cry:
Vorige  1 ... 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic