Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:16 

Hardtraxx Veteran

Dan zou ik eerder kijken of je bij de huisarts iets van een oxazepam ofzo kunt krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:49 

Donateur

Ventrue schreef:
Het is een korte vlucht maar nou is knetterstoned overdreven, het gaat er meer om dat ik wat relaxter ben

Je moet al 2 uur vantevoren aanwezig zijn bij een vlucht. Mag je wel een megajoint roken wil je in het vliegtuig nog stoned zijn.
Ik zou inderdaad gaan voor een benzo, waardoor je rustiger wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:52 

Hardtraxx Elite

Schoonmoeders wil graag voor haar 50e een spacecake van mij en mn vriendin. Wel zelfgemaakt. Hebben jullie hier een recept voor ofzo? En hoeveel wiet doen jullie in het beslag? Ik kan opzich wel een cake bakken maar moet dan gewoon die wiet in het beslag? En zelfde temperatuur laten bakken als een gewone cake? Niet dat de THC eruit gaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Schoonmoeders wil graag voor haar 50e een spacecake van mij en mn vriendin. Wel zelfgemaakt. Hebben jullie hier een recept voor ofzo? En hoeveel wiet doen jullie in het beslag? Ik kan opzich wel een cake bakken maar moet dan gewoon die wiet in het beslag? En zelfde temperatuur laten bakken als een gewone cake? Niet dat de THC eruit gaat ofzo.

HAHAHAHA 50 gram erin en lachen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Schoonmoeders wil graag voor haar 50e een spacecake van mij en mn vriendin.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Het is duidelijk dat je het echt nog nooit gedaan hebt xd

Je maakt namelijk van de wiet en de boter wietboter en daar maak je dan weer het beslag mee.

Het internet is uw vriend (echt serieus 5 seconden werk..) : https://www.jointjedraaien.nl/wietrecepten/spacecake.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 17:32 

God :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:11 

Hardtraxxer

Uitslagen van de nieuwe Tesla en Dom Perignon binnen: respectievelijk 197mg en 195mg, schoon
nog geen spreiding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

Mooie uitslagen :)

Had zelf een lading dom perignons gekocht, nog geen tijd gehad langs het TC te gaan. Maar gezien de drukkers waar die vandaan komen, ging ik er wel al vanuit het goede zouden moeten zijn.

Op harmony maar es uitproberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 20:10 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:

Het is duidelijk dat je het echt nog nooit gedaan hebt xd

Je maakt namelijk van de wiet en de boter wietboter en daar maak je dan weer het beslag mee.

Het internet is uw vriend (echt serieus 5 seconden werk..) : https://www.jointjedraaien.nl/wietrecepten/spacecake.php

Nee heb het inderdaad nog nooit gemaakt, wel 1x gehad. Ben niet zo'n fan van wiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 10:45 

Donateur

Meph is weer onderweg :D Voor 30 mei maar eens een keertje proberen er neusspray van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, ik hoor graag jouw ervaring(en) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:21 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag (voor het eerst) keta doen. :$ Ben er echt ontzettend benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:25 

Hardtraxxer

J oey schreef:

enjoy :thumbsup:

Ik een datum aan het prikken voor 4-ACo-DMT :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:25 

Hardtraxx Veteran

Je gaat wat beleven hihi :D

Leuke en fijne keta muziek vind ik veel van Siriusmo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Jah ik heb dr ook echt zin in eindelijk eens uitproberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:21 

Hardtraxx Elite

Zou anderhalve maand pauze genoeg zijn met 4FA?
Weet wel hoe dit zit met MDMA, maar ik las dat 4FA een stuk minder serotonine gebruikt. Betekent dit dan ook dat het minder lang duurt voordat je weer "hersteld" bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 00:19 

Hardtraxx Veteran

Dierproeven (let wel: geen garantie dat het met mensen hetzelfde is) hebben aangetoond dat er na een week al volledig herstel is van het gebruik van 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 10:17 

Hardtraxxer

tacoboy26 schreef:
Zou anderhalve maand pauze genoeg zijn met 4FA?
Weet wel hoe dit zit met MDMA, maar ik las dat 4FA een stuk minder serotonine gebruikt.

Het werkt inderdaad vooral op je dopamine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:00 

Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:

Ik een datum aan het prikken voor 4-ACo-DMT

wordt in de zomervakantie, 2 weekjes alleen thuis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:27 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Frenchkicks schreef:

Paddo's had je toch al eens gebruikt he? Ik ben wel benieuwd of er echt een verschil zit tussen dit stofje en paddo's. Zowel qua werking als potentheid enzo. Miss een klein tripreportje? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:34 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Frenchkicks schreef:
Frenchkicks schreef:

Paddo's had je toch al eens gebruikt he? Ik ben wel benieuwd of er echt een verschil zit tussen dit stofje en paddo's. Zowel qua werking als potentheid enzo. Miss een klein tripreportje? :)

Heb dit ook al gebruikt :thumbup: Het effect is theoretisch hetzelfde, wordt beide in de maag omgezet in psilocibine (spelfouten voorbehouden xd). Enige reden waarom het hydrogeen atoom is vervangen is zodat je het langer kan bewaren en je het in een capsule kunt douwen.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik de trip met 4-ACo-DMT als sterker en leuker ervoer. Kan door de hogere dosis komen, hoewel mijn vrienden dit ook hadden (wel vergelijkbare dosissen), maar kan ook psychologisch zijn.
In theorie zouden gelijke dosissen vd werkzame stof dus hetzelfde effect geven, in praktijk blijkt voor mij anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Ahh ok tnx ^^ Ik kreeg de indruk dat dit je eerste keer 4-ACo-DMT was. Ik wist dat het theoretisch hetzelfde zou moeten zijn ja, maar theorie komt inderdaad niet altijd overeen met de praktijk :P vandaar mn vraag

Misschien toch maar eens kijken of er bij mijn vrienden animo voor is, en dan ook eens zelf gaan ervaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:46 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Ahh ok tnx ^^ Ik kreeg de indruk dat dit je eerste keer 4-ACo-DMT was. Ik wist dat het theoretisch hetzelfde zou moeten zijn ja, maar theorie komt inderdaad niet altijd overeen met de praktijk :P vandaar mn vraag

Misschien toch maar eens kijken of er bij mijn vrienden animo voor is, en dan ook eens zelf gaan ervaren

Als er animo is voor psychedelica is dit zeker eentje om naar uit te kijken, mits je goede connecties hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:32 

Hardtraxx Elite

Animo is er zeker, connecties helaas niet hier. :/
Vorige  1 ... 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic