Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 20:17 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
2cb+4fmp is wel een mooie combo voor een festival, ik ben het zelf ook van plan voor defqon.

Het is op zich wel jammer dat je nog geen ervaring hebt met 2cb los, hoe je op die stof reageert. Maar als je je aan die 8mg houdt, zit je wel veilig. Ik zou in ieder geval zeker niet boven 10-12mg gaan, tot je uit ervaring weet dat je het aankan, de kans bestaat dat zo'n festival te druk wordt voor je allemaal, teveel prikkels om je heen.

Over de volgorde van inname (houd er rekening mee dat 2cb 1 tot 1,5 uur kan duren voordat het begint te werken), dat is echt te verschillend per persoon wat het fijnst is. Ik persoonlijk heb het liefst eerst de rush van de 4f, en als die begint weg te ebben, en ik alleen nog het speedy effect heb, dat dan de 2cb inslaat.

Hoezo zou je dan niet eerst een avondje gaan truffelen zodat je een beetje psychedelic shit ervaart? Of gewoon n avondje 25mg 2cb naar binnen gooien zonder alcohol of dergelijke.

Vind het zelf altijd vrij onverstandig om een drugs te gaan combineren zonder dat je ze eerst afzonderlijk van elkaar gebruikt hebt.

En btw, wel je 4 testen hé haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 20:28 

Hardtraxx Veteran

Zaterdagavond ga ik na ongeveer een jaar weer eens meph gebruiken, ben zeer benieuwd hoe het zal bevallen na zo'n lange tijd niet gebruikt te hebben. Overigens wil ik hier ook een neusspray van maken. Iemand tips wat dosering betreft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 23:58 

Donateur

Unknown schreef:
Zaterdagavond ga ik na ongeveer een jaar weer eens meph gebruiken, ben zeer benieuwd hoe het zal bevallen na zo'n lange tijd niet gebruikt te hebben. Overigens wil ik hier ook een neusspray van maken. Iemand tips wat dosering betreft?

Op internet staat 1gram op 20ml neusspray, maar dan moet je imo wel veel spuiten wil je een beetje mg per spray naar binnen krijgen. Ik vind het wel een slim idee trouwens. Ga het ook eens doen als jou ervaring goed is. Ik zou persoonlijk voor 2,5gram op 20ml gaan of een paar ml eruit gooien en dan 1 gram erin doen. Kan je het daarna altijd nog ff bewaren als het niet opgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 00:03 

Hardtraxx Veteran

Plans changed, 4-FMP + methylone op Intents. Eerst even methylone los proberen ergens deze maand want heb het pas 1x gedaan maar toen had ik er al 4-FMP, x, m en pep in liggen dus weet niet hoe het los voelt xd

Edit: Even wat gegoogeld en lees er hele goede verhalen over, 4F + M1. Ik gebruik zelf meestal 180mg 4-FMP, ook wel een paar keer 200 / 220 gepakt.
Wat zou nou een goede dosis zijn op Intents? Zat zelf aan dit te denken:

T+0: 150 mg 4-FMP
T+3: 100 mg methylone
T+5: 100 mg methylone
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

Op internet staat 1gram op 20ml neusspray, maar dan moet je imo wel veel spuiten wil je een beetje mg per spray naar binnen krijgen. Ik vind het wel een slim idee trouwens. Ga het ook eens doen als jou ervaring goed is. Ik zou persoonlijk voor 2,5gram op 20ml gaan of een paar ml eruit gooien en dan 1 gram erin doen. Kan je het daarna altijd nog ff bewaren als het niet opgaat.

Klopt, ken een niet nader te noemen persoon (ken jij vast wel) die daar prima ervaringen mee heeft. Alleen heb nooit de exacte hoeveelheden onthouden, maar wat jij zegt klopt volgens mij wel. Op welke site heb je dat gevonden? Kon zelf alleen maar vinden hoe dit met pep werkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:07 

Donateur

Unknown schreef:
Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

Klopt, ken een niet nader te noemen persoon (ken jij vast wel) die daar prima ervaringen mee heeft. Alleen heb nooit de exacte hoeveelheden onthouden, maar wat jij zegt klopt volgens mij wel. Op welke site heb je dat gevonden? Kon zelf alleen maar vinden hoe dit met pep werkte.

http://drugsforum.info/research-chemica ... 38-60.html

Deze pagina beetje doorlezen, daar lees je meerdere ervaringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ja dat had ik overigens ook gelezen, dacht dat er meer te vinden was, maar zal het verder even doorlezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:
Zonde als je niet het meeste uit je truffels haalt door van te voren te eten imo. Gewoon lekker eten als de trip al bezig is.

Of wat meer nemen, zo duur is t niet. Zonde van je trip om met een ongemakkelijke maag te zitten juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 22:29 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
tacoboy26 schreef:
Zonde als je niet het meeste uit je truffels haalt door van te voren te eten imo. Gewoon lekker eten als de trip al bezig is.

Of wat meer nemen, zo duur is t niet. Zonde van je trip om met een ongemakkelijke maag te zitten juist

Inderdaad. Ik eet altijd een uur of anderhalf voordat ik ga trippen, dan maar net ietsje meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 00:00 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Plans changed, 4-FMP + methylone op Intents. Eerst even methylone los proberen ergens deze maand want heb het pas 1x gedaan maar toen had ik er al 4-FMP, x, m en pep in liggen dus weet niet hoe het los voelt xd

Edit: Even wat gegoogeld en lees er hele goede verhalen over, 4F + M1. Ik gebruik zelf meestal 180mg 4-FMP, ook wel een paar keer 200 / 220 gepakt.

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 15:58 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:

Iemand?

Wat wil je horen? Wat een goede dosis voor jou is? Dat weet jijzelf het beste lijkt me. Doe wat research en probeer het uit zou ik zeggen. Als je er onzeker over bent doe je een stapje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:37 

Hardtraxx Elite

http://www.decodedmagazine.com/dea-appr ... alifornia/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:22 

Hardtraxxer

Uitslag is binnen.

Het was inderdaad MXE
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Belachelijk. Hoe is het nu met je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:33 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Belachelijk. Hoe is het nu met je?

Goed. Vandaag heeft diegene die in het ziekenhuis is beland ook de uitslag van het bloedonderzoek gekregen en er is geen blijvende schade. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Heb CM ook een berichtje gestuurd. CM kon absoluut weerleggen dat ze erg onnauwkeurig waren geweest en grote fouten hadden gemaakt. :lol: Op mijn mailtje hoe ze dat willen gaan doen krijg ik al een week geen antwoord op en waarschijnlijk zal ik dat ook niet meer krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Oh gelukkig maar, geen blijvende schade. En ja, ik denk dat CM dit ook liever in de doofpot heeft zitten (logisch natuurlijk, reputatie schade enzo)

Ik heb zelf vandaag mn bestelling 4f van SA binnengekregen, binnenkort maar ff langs het test centrum ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:51 

Hardtraxx Newbie

Hunto schreef:
Uitslag is binnen.

Het was inderdaad MXE

Ik heb nav jouw verhaal mijn 4fa van CM ook laten testen, 76% 4-FA. Heb deze een maand geleden gekocht ongeveer. Ben toch blij dat ik nu zeker weet dat het ook echt 4-FA is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 05:41 

Hardtraxx Veteran

Lekker aan de dexamfetamine, godverdomme wat een mooi spul xdl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 09:44 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Lekker aan de dexamfetamine, godverdomme wat een mooi spul xdl

In tabletvorm? een hoeveel mg dan? Ik neem het ook wel eens. Maar werk dan een heel potje (30tabletten van 5mg) op een avond weg. Terwijl vrienden van mij van 5 tabletjes in 1x al helemaal waus zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar wel gesnoven. Heb er geloof ik een stuk of 10 van 5 mg op, voel me wel echt fucked up nu maar kan ook door de grote hoeveelheid drank komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:15 

Hardtraxx Veteran

Drankorgel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:45 

Hardtraxx Addict

Aangezien ik geen andere plek weet om dit te vragen... ik ga binnenkort vliegen en daar hou ik niet zo erg van, vraag is dus of je knetterstoned in een vliegtuig mag of kunnen ze je weigeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Aangezien ik geen andere plek weet om dit te vragen... ik ga binnenkort vliegen en daar hou ik niet zo erg van, vraag is dus of je knetterstoned in een vliegtuig mag of kunnen ze je weigeren?

Lijkt me wel, je mag namelijk ook bezopen in een vliegtuig zitten zolang je je maar gedraagd. Kan het alleen niet met 100% zekerheid zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je in godsnaam stoned in een vliegtuig willen zitten? :lol: Ik weet niet waar je naartoe gaat? Of dit een lange intercontinentale vlucht is of een korte continentale vlucht? Ik zou dit risico niet willen lopen, aangezien je ook met verschillende hoogtes en luchtdrukken zit en ik weet niet hoe een lichaam dan reageert op in dit geval wiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:14 

Hardtraxx Addict

Het is een korte vlucht maar nou is knetterstoned overdreven, het gaat er meer om dat ik wat relaxter ben
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic