Norther66 schreef:
2cb+4fmp is wel een mooie combo voor een festival, ik ben het zelf ook van plan voor defqon.
Het is op zich wel jammer dat je nog geen ervaring hebt met 2cb los, hoe je op die stof reageert. Maar als je je aan die 8mg houdt, zit je wel veilig. Ik zou in ieder geval zeker niet boven 10-12mg gaan, tot je uit ervaring weet dat je het aankan, de kans bestaat dat zo'n festival te druk wordt voor je allemaal, teveel prikkels om je heen.
Over de volgorde van inname (houd er rekening mee dat 2cb 1 tot 1,5 uur kan duren voordat het begint te werken), dat is echt te verschillend per persoon wat het fijnst is. Ik persoonlijk heb het liefst eerst de rush van de 4f, en als die begint weg te ebben, en ik alleen nog het speedy effect heb, dat dan de 2cb inslaat.
Hoezo zou je dan niet eerst een avondje gaan truffelen zodat je een beetje psychedelic shit ervaart? Of gewoon n avondje 25mg 2cb naar binnen gooien zonder alcohol of dergelijke.
Vind het zelf altijd vrij onverstandig om een drugs te gaan combineren zonder dat je ze eerst afzonderlijk van elkaar gebruikt hebt.
En btw, wel je 4 testen hé haha.