Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 11:04 

Hardtraxxer

Toch grappig, CM geeft nu 50% korting op eerste 100 bestellingen 4fa :lol:

Iets met schuldgevoel.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 11:51 

Hardtraxxer

Blear schreef:
Toch grappig, CM geeft nu 50% korting op eerste 100 bestellingen 4fa :lol:

Iets met schuldgevoel.. :list:

Ja het is en blijft gewoon een commercieel bedrijf he...
Dit soort fouten brengt ernstige reputatie schade met zich mee, en terecht.
Ik heb vroeger één keer mijn pakje niet geleverd (andere vendor) gekregen en ik kon mailen wat ik wou, maar ik kreeg geen gehoor dus besloot ik het op internet te gooien en binnen 2 uur kreeg ik een mailtje met duizendmaal sorry en er zou een nieuwe opgestuurd worden. Ze monitoren alles, want ze moeten het van mond-tot-mond reclame hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 11:55 

Hardtraxx Veteran

Ze kunnen korting geven wat ze willen, ik kijk toch liever ff de kat uit de boom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 12:03 

Donateur

Oh ze monitoren alles? Top; NIKS MEER BIJ CM BESTELLEN. LOOP NIET HET GEVAAR VERGIFTIGF TE WORDEN DOOR BETREFFEND LAPSWANZEN BEDRIJF.

4fa
Mxe
Vergiftigen
Poging tot doodslag
Google
Apple
Drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 12:18 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Ze kunnen korting geven wat ze willen, ik kijk toch liever ff de kat uit de boom..

Laten testen is geen optie in jouw wereld? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Laten testen is geen optie in jouw wereld? :lol:

Testen is de basis sowieso, maar dan nog ik heb geen behoefte aan iets als mxe, als ze het weer verkeerd sturen. Dan wacht ik liever tot anderen aangeven dat het wel 4f is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:48 

Donateur

Firetrap schreef:
Hij ging toch ook meteen out :huh:

Ik zie out gaan als in slaap vallen/bewustenloos. Met 100mg MXE was ik gewoon nog aanwezig op de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

150 was het hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:10 

Donateur

Raven schreef:
150 was het hè.

Nou dan ga ik een keer maar proefkonijn spelen en 150mg nuttigen. Volgens mij kan het effect niet heftiger worden op een gegeven moment en zal alleen de werking langer zijn. Heb verschillende dosissen genomen. 30/50/80/100, 100mg vond ik het effect niet veel erger dan 50mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:25 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Raven schreef:
150 was het hè.

Nou dan ga ik een keer maar proefkonijn spelen en 150mg nuttigen. Volgens mij kan het effect niet heftiger worden op een gegeven moment en zal alleen de werking langer zijn. Heb verschillende dosissen genomen. 30/50/80/100, 100mg vond ik het effect niet veel erger dan 50mg.

Betwijfel ook of het MXE was, genoeg ervaring met dit goedje in misschien hogere doseringen dan een mens lief is...
Denk eerder een andere vervuiling
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:32 

Donateur

Frenchkicks schreef:
Kevin-Raw schreef:
Raven schreef:
150 was het hè.

Betwijfel ook of het MXE was, genoeg ervaring met dit goedje in misschien hogere doseringen dan een mens lief is...
Denk eerder een andere vervuiling

Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:35 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Als de beste man zijn overgebleven spul laat testen krijgen we misschien duidelijkheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:38 

Donateur

Frenchkicks schreef:
Kevin-Raw schreef:

Als de beste man zijn overgebleven spul laat testen krijgen we misschien duidelijkheid

Denk dat hij zelf ook wel nieuwsgierig is wat hij tot zich heeft genomen. Wie weet wil hij het nog wel een keer doen alleen dan in lagere dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:39 

Hardtraxxer

Citaat:

Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden maar misschien maken ze een uitzondering.

Ik denk dat ik MXE op heb omdat iemand op partyflock zegt dat hij 2 maanden geleden ook 4fmp besteld heeft op CM en MXE heeft ontvangen. Ik heb ook ongeveer 2 maanden geleden besteld.

Verder denk ik dat de effecten ook anders zijn als je al ervaring hebt met een ketamine achtige stof en je weet dat je ketamine gaat gebruiken. Ik had nog nooit eerder ketamine gebruiken en ik dacht dat ik 4fmp innam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:41 

Donateur

Hunto schreef:
Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden, ik ben natuurlijk niet meer van plan om die rommel te gebruiken. Hopelijk maken ze een uitzondering.

Mij lijkt dat ze het wel testen. Ze redden er misschien wel levens mee van mensen die op dezelfde plek dat spul hebben gekocht. Dan kunnen ze tenminste een officiële waarschuwing geven. Wanneer zou je de uitslag krijgen als ze het testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:45 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Hunto schreef:
Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden, ik ben natuurlijk niet meer van plan om die rommel te gebruiken. Hopelijk maken ze een uitzondering.

Mij lijkt dat ze het wel testen. Ze redden er misschien wel levens mee van mensen die op dezelfde plek dat spul hebben gekocht. Dan kunnen ze tenminste een officiële waarschuwing geven. Wanneer zou je de uitslag krijgen als ze het testen?

Volgende week vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:12 

Hardtraxx Veteran

Nog muziek tips voor morgen of werkt alles wat het goed doet op truffels ook bij 2CB (mijn verwachting is ja)

Zit eigenlijk te denken aan de Geck-O Tribute mix van Fuzzylogic, van 128 bpm naar 150
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:25 

Hardtraxx Newbie

Hunto schreef:
Citaat:

Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden maar misschien maken ze een uitzondering.

Ik denk dat ik MXE op heb omdat iemand op partyflock zegt dat hij 2 maanden geleden ook 4fmp besteld heeft op CM en MXE heeft ontvangen. Ik heb ook ongeveer 2 maanden geleden besteld.

Verder denk ik dat de effecten ook anders zijn als je al ervaring hebt met een ketamine achtige stof en je weet dat je ketamine gaat gebruiken. Ik had nog nooit eerder ketamine gebruiken en ik dacht dat ik 4fmp innam.

Ik heb een aantal weken geleden ook 4FMP besteld bij CM. Gisteren naar testcentrum gebracht, ben benieuwd naar de uitslag volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 20:22 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Nog muziek tips voor morgen of werkt alles wat het goed doet op truffels ook bij 2CB (mijn verwachting is ja)

Zit eigenlijk te denken aan de Geck-O Tribute mix van Fuzzylogic, van 128 bpm naar 150

Dit nummer! Gaat standaard aan als ik ga trippen: Virtual Boy - Mass
Je wordt echt helemaal de muziek in gezogen let maar op :thumbup:

Gister op de after na Partyraiser vs Peacock weer aan de 2C-C gezeten. 40mg oraal en daarna 20mg nasaal en ik was helemaal in m'n eigen wereldje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Wat is dat voor muziekje? Ik vind het heel fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 01:44 

Hardtraxx Veteran

Ik wil volgende maand op Intents 4-FMP + 2CB combineren. Echter heb ik nog geen ervaring met trippen. Wat is een aan te raden dosering? Aangezien het mijn eerste keer is en op een festival dacht ik aan 8mg 2CB of zo, of versterken deze middelen elkaar en is dat al te veel?
Als deze combo op een festival echt af te raden is dan ga ik voor de 4-F + xtc combo. Ja ik weet dat ik m'n hersenen daarmee frituur, maar op Q-Base voor de eerste (en laatste tot nu toe) keer gedaan en het was echt genieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

2cb+4fmp is wel een mooie combo voor een festival, ik ben het zelf ook van plan voor defqon.

Het is op zich wel jammer dat je nog geen ervaring hebt met 2cb los, hoe je op die stof reageert. Maar als je je aan die 8mg houdt, zit je wel veilig. Ik zou in ieder geval zeker niet boven 10-12mg gaan, tot je uit ervaring weet dat je het aankan, de kans bestaat dat zo'n festival te druk wordt voor je allemaal, teveel prikkels om je heen.

Over de volgorde van inname (houd er rekening mee dat 2cb 1 tot 1,5 uur kan duren voordat het begint te werken), dat is echt te verschillend per persoon wat het fijnst is. Ik persoonlijk heb het liefst eerst de rush van de 4f, en als die begint weg te ebben, en ik alleen nog het speedy effect heb, dat dan de 2cb inslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik wil volgende maand op Intents 4-FMP + 2CB combineren. Echter heb ik nog geen ervaring met trippen. Wat is een aan te raden dosering? Aangezien het mijn eerste keer is en op een festival dacht ik aan 8mg 2CB of zo, of versterken deze middelen elkaar en is dat al te veel?
Als deze combo op een festival echt af te raden is dan ga ik voor de 4-F + xtc combo. Ja ik weet dat ik m'n hersenen daarmee frituur, maar op Q-Base voor de eerste (en laatste tot nu toe) keer gedaan en het was echt genieten :P

Pas wel op, op Intents is de controle heel streng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 13:41 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:

8mg is erg weinig, maar misschien begrijpelijk als je hiermee wilt beginnen. Ik zal wel totaan 20mg meenemen om te voorkomen dan je een nét niet ervaring krijgt. Moment van inname kan ik als tip meegeven eerst de 4f/xtc te nemen en als deze op zijn piek zit de 2C-B te droppen. Hele fijne combi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:24 

Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk heb ik het niet gedaan zaterdag :cry:

Vrijdag teveel gedronken en zaterdag bijna alleen maar geslapen.
Was zo brak dat ik het niet aan durfde, het is tenslotte geen speelgoed ;)

Baal alleen wel als een stekker want heb er nu bijvoorbeeld onwijs zin in ^^
Vorige  1 ... 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic