Toch grappig, CM geeft nu 50% korting op eerste 100 bestellingen 4fa
Iets met schuldgevoel..
Iets met schuldgevoel..
Ja het is en blijft gewoon een commercieel bedrijf he...wrote:Toch grappig, CM geeft nu 50% korting op eerste 100 bestellingen 4fa![]()
Iets met schuldgevoel..
Laten testen is geen optie in jouw wereld?wrote:Ze kunnen korting geven wat ze willen, ik kijk toch liever ff de kat uit de boom..
Testen is de basis sowieso, maar dan nog ik heb geen behoefte aan iets als mxe, als ze het weer verkeerd sturen. Dan wacht ik liever tot anderen aangeven dat het wel 4f is..wrote:Laten testen is geen optie in jouw wereld?
Ik zie out gaan als in slaap vallen/bewustenloos. Met 100mg MXE was ik gewoon nog aanwezig op de wereld.wrote:Hij ging toch ook meteen out
Nou dan ga ik een keer maar proefkonijn spelen en 150mg nuttigen. Volgens mij kan het effect niet heftiger worden op een gegeven moment en zal alleen de werking langer zijn. Heb verschillende dosissen genomen. 30/50/80/100, 100mg vond ik het effect niet veel erger dan 50mg.wrote:150 was het hè.
Betwijfel ook of het MXE was, genoeg ervaring met dit goedje in misschien hogere doseringen dan een mens lief is...wrote:Nou dan ga ik een keer maar proefkonijn spelen en 150mg nuttigen. Volgens mij kan het effect niet heftiger worden op een gegeven moment en zal alleen de werking langer zijn. Heb verschillende dosissen genomen. 30/50/80/100, 100mg vond ik het effect niet veel erger dan 50mg.wrote:150 was het hè.
Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker wetenwrote:Betwijfel ook of het MXE was, genoeg ervaring met dit goedje in misschien hogere doseringen dan een mens lief is...wrote:Nou dan ga ik een keer maar proefkonijn spelen en 150mg nuttigen. Volgens mij kan het effect niet heftiger worden op een gegeven moment en zal alleen de werking langer zijn. Heb verschillende dosissen genomen. 30/50/80/100, 100mg vond ik het effect niet veel erger dan 50mg.wrote:150 was het hè.
Denk eerder een andere vervuiling
Als de beste man zijn overgebleven spul laat testen krijgen we misschien duidelijkheidwrote:
Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker weten
Denk dat hij zelf ook wel nieuwsgierig is wat hij tot zich heeft genomen. Wie weet wil hij het nog wel een keer doen alleen dan in lagere dosis.wrote:Als de beste man zijn overgebleven spul laat testen krijgen we misschien duidelijkheidwrote:
Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker weten
Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden maar misschien maken ze een uitzondering.Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker weten
Mij lijkt dat ze het wel testen. Ze redden er misschien wel levens mee van mensen die op dezelfde plek dat spul hebben gekocht. Dan kunnen ze tenminste een officiële waarschuwing geven. Wanneer zou je de uitslag krijgen als ze het testen?wrote:Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden, ik ben natuurlijk niet meer van plan om die rommel te gebruiken. Hopelijk maken ze een uitzondering.
Volgende week vrijdag.wrote:Mij lijkt dat ze het wel testen. Ze redden er misschien wel levens mee van mensen die op dezelfde plek dat spul hebben gekocht. Dan kunnen ze tenminste een officiële waarschuwing geven. Wanneer zou je de uitslag krijgen als ze het testen?wrote:Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden, ik ben natuurlijk niet meer van plan om die rommel te gebruiken. Hopelijk maken ze een uitzondering.
Ik heb een aantal weken geleden ook 4FMP besteld bij CM. Gisteren naar testcentrum gebracht, ben benieuwd naar de uitslag volgende week!wrote:Ik heb wat ik over had na het testcentrum gebracht. Ze testen eigenlijk alleen drugs die iemand nog wil gaan gebruiken omdat ze er dan nog levens mee kunnen redden maar misschien maken ze een uitzondering.Ik denk dit dus ook. We zullen het nooit zeker weten
Ik denk dat ik MXE op heb omdat iemand op partyflock zegt dat hij 2 maanden geleden ook 4fmp besteld heeft op CM en MXE heeft ontvangen. Ik heb ook ongeveer 2 maanden geleden besteld.
Verder denk ik dat de effecten ook anders zijn als je al ervaring hebt met een ketamine achtige stof en je weet dat je ketamine gaat gebruiken. Ik had nog nooit eerder ketamine gebruiken en ik dacht dat ik 4fmp innam.
Dit nummer! Gaat standaard aan als ik ga trippen: Virtual Boy - Masswrote:Nog muziek tips voor morgen of werkt alles wat het goed doet op truffels ook bij 2CB (mijn verwachting is ja)
Zit eigenlijk te denken aan de Geck-O Tribute mix van Fuzzylogic, van 128 bpm naar 150
Pas wel op, op Intents is de controle heel streng.wrote:Ik wil volgende maand op Intents 4-FMP + 2CB combineren. Echter heb ik nog geen ervaring met trippen. Wat is een aan te raden dosering? Aangezien het mijn eerste keer is en op een festival dacht ik aan 8mg 2CB of zo, of versterken deze middelen elkaar en is dat al te veel?
Als deze combo op een festival echt af te raden is dan ga ik voor de 4-F + xtc combo. Ja ik weet dat ik m'n hersenen daarmee frituur, maar op Q-Base voor de eerste (en laatste tot nu toe) keer gedaan en het was echt genieten
8mg is erg weinig, maar misschien begrijpelijk als je hiermee wilt beginnen. Ik zal wel totaan 20mg meenemen om te voorkomen dan je een nét niet ervaring krijgt. Moment van inname kan ik als tip meegeven eerst de 4f/xtc te nemen en als deze op zijn piek zit de 2C-B te droppen. Hele fijne combiwrote:Ik wil volgende maand op Intents 4-FMP + 2CB combineren. Echter heb ik nog geen ervaring met trippen. Wat is een aan te raden dosering? Aangezien het mijn eerste keer is en op een festival dacht ik aan 8mg 2CB of zo, of versterken deze middelen elkaar en is dat al te veel?
Als deze combo op een festival echt af te raden is dan ga ik voor de 4-F + xtc combo. Ja ik weet dat ik m'n hersenen daarmee frituur, maar op Q-Base voor de eerste (en laatste tot nu toe) keer gedaan en het was echt genieten