Frenchkicks schreef:
De naïviteit bij sommige mensen moet inderdaad eruit geslagen worden als het om dit soort middeltjes gaat. Zelfs je dealer moet je niet op z'n blauwe ogen geloven.
4FA is zo spotgoedkoop te krijgen via het internet dat iedereen met een internet verbinding en een brievenbus zelf aan de handel kan slaan. Grotere jongens zullen waarschijnlijk wel wat laten testen i.v.m. imago problemen, huis-tuin-en-keuken handelaren wellicht niet altijd. Indien jij dus 4FA bij een dealer koopt loop je mogelijk hetzelfde risico als je het direct bij een (online) vendor haalt. Vervuild, verwisseld ergo ellende.
Frenchkicks schreef:
Zelf vroeger aantal keer meegemaakt dat er sporen van andere drugs in mijn drugs zat of het verwisseld was. Met als toppunt mijn bestelde 2C-C waarvan mij werd verteld, na een sample afgegeven te hebben, dat dit geen 2C-C was, maar 25C-NBOMe was.. Dit stofje is actief in microgrammen. Om het dus kort samen te vatten, als ik, zoals vele mensen, naïef was geweest en een capsule voorbereid had denkende dat het 2C-C (tientallen milligrammen) was, had ik dit verhaal nooit kunnen navertellen..
Exact hetzelfde meegemaakt, echter niet laten testen met alle gevolgen van dien. Ik heb trouwens ooit ergens iets gelezen over gelimiteerde mogelijkheid tot testen van 4 (?), aantal x per maand omdat het zo duur is vanwege geen database net als met X (?). Regel dus gewoon 5 gram, laat daar wat van testen en gebruik dat indien goed uit de test. Gewoon niet mee kloten met al die vage ellende. Niet op het zicht, niet op geur en niet op smaak (wel eens gehoord ja).
@ Hunto; kijk uit met zulke partijen te benaderen als bedrijf. Zoals ik hierboven zei kan iedereen tegenwoordig handelaartje spelen. Iedereen kan bij wijze van spreken een (schijn) webshop oprichten met 4-FA al product en een rekening nummer (of zelfs bitcoins ofzo). Prima te runnen in je eentje waarschijnlijk. Niets van controle, aansprakelijkheid, vertrouwen e.d.