Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 17:35 

Hardtraxxer

Gisteren dus +- 16mg 2cb gedaan. Het duurde echt lang voordat ik het leuk begon te vinden. Voelde de eerste 2 uur te weinig. Volgende keer zeker met een dosis van 25mg beginnen. Flink gelachen om de stomste dingen, erg vet ook dat je kunt "sturen" wat je wil zien.

Met zo'n (begin)dosis mooi spul voor mensen die willen trippen maar het toch wel eng vinden. Truffels is toch wel een stuk heftiger, vooral die chaos in je hoofd dan. Het verschil is een beetje te vergelijken met 4fmp en xtc. Het scherp blijven bij 4fmp terwijl je wel staat te genieten van het lekkere gevoel. Bij xtc heb je minder controle en ben je toch meer van het padje.

Zeker niet de laatste keer 2cb, volgende keer wel een hogere dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 17:54 

Hardtraxx Veteran

Mooi te lezen dat je wel een leuke avond hebt gehad :thumbsup:

Het klopt dat het best lang duurt voordat het goed begint te werken ja, maar dat mag de pret niet drukken.

Je krijgt idd om de meest stomme dingen een lachkick, een hele melige bui. Altijd leuk als je daar de volgende dagen filmpjes van terug kijkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 19:03 

Donateur

Davy schreef:
Gisteren dus +- 16mg 2cb gedaan. Het duurde echt lang voordat ik het leuk begon te vinden. Voelde de eerste 2 uur te weinig. Volgende keer zeker met een dosis van 25mg beginnen. Flink gelachen om de stomste dingen, erg vet ook dat je kunt "sturen" wat je wil zien.

Met zo'n (begin)dosis mooi spul voor mensen die willen trippen maar het toch wel eng vinden. Truffels is toch wel een stuk heftiger, vooral die chaos in je hoofd dan. Het verschil is een beetje te vergelijken met 4fmp en xtc. Het scherp blijven bij 4fmp terwijl je wel staat te genieten van het lekkere gevoel. Bij xtc heb je minder controle en ben je toch meer van het padje.

Zeker niet de laatste keer 2cb, volgende keer wel een hogere dosis.

Ja je had ook naar mij moeten luisteren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 03:14 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
TOM ZIT AAN DE DRUGGS VADER EN MOEDER vAN TOM.n

Gvd tobi waar is me jas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 09:58 

Hardtraxx Veteran

Ben heel benieuwd Davy zelf ga ik namelijk a.s. zaterdag 2cb doen :D

De tabletten zijn tussen de 20-25 mg dus na jou verhaal begin ik gewoon met een hele (heb veel truffel ervaring)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:09 

Hardtraxxer

Ik ben gisteren middag out gegaan op supersized Kingsday door vervuilde 4fmp of een andere stof die als 4fmp verkocht is. Daardoor heb ik heel het feest bij de EHBO gezeten. Normaal koop ik altijd bij een dealer maar nu had ik voor de eerste keer 1 gram via internet gekocht omdat ik dacht dat dit veiliger was dan bij een dealer. 2 andere die uit het zelfde zakje '4fmp' een capsule hadden gemaakt en genomen zijn ook out gegaan en een moest er zelfs naar het ziekenhuis.

Het ging om de vendor CM (Ik mag de volledige naam van de site/vendor hier waarschijnlijk niet neer zetten dus ik gebruik de afkorting) Voordat ik ging bestellen heb ik eerst commentaren o.a partyflock en drugs fora gelezen om te kijken hoe betrouwbaar deze vendor was en CM was een van de bekendste sites.

Gelukkig ziet het er naar uit dat er geen blijvende schade is en dat alles uiteindelijk goed komt. Ik heb mijn lesje wel geleerd en met deze post zou ik jullie willen waarschuwen dat je niet de zelfde fout maakt als ik door je drugs niet te laten testen omdat je het via een legaal 'betrouwbaar' bedrijf koopt ipv bij een dealer. Ook zou ik geen 4fmp meer bij de vendor CM bestellen omdat is gebleken dat deze site niet betrouwbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:17 

Hardtraxx Veteran

Thnx voor de tip man!!

Hopelijk gaat het weer een beetje met jou en je maten.

Even voor de goede orde: CM is een ander bedrijf dan SA toch?
Zelf haal ik bij SA en het is op nu dus wilde juist nieuwe bestellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:23 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Thnx voor de tip man!!

Hopelijk gaat het weer een beetje met jou en je maten.

Even voor de goede orde: CM is een ander bedrijf dan SA toch?
Zelf haal ik bij SA en het is op nu dus wilde juist nieuwe bestellen ;)

Ik geloof dat SA inderdaad een andere site is. Ik zou je 4fmp laten testen want je kan aan mijn verhaal zien dat een bedrijf bewust of door een fout rotzooi levert terwijl je 4fmp hebt besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:00 

Hardtraxxer

Hunto schreef:
Ik ben gisteren middag out gegaan op supersized Kingsday door vervuilde 4fmp of een andere stof die als 4fmp verkocht is. Daardoor heb ik heel het feest bij de EHBO gezeten. Normaal koop ik altijd bij een dealer maar nu had ik voor de eerste keer 1 gram via internet gekocht omdat ik dacht dat dit veiliger was dan bij een dealer. 2 andere die uit het zelfde zakje '4fmp' een capsule hadden gemaakt en genomen zijn ook out gegaan en een moest er zelfs naar het ziekenhuis.

Het ging om de vendor CM (Ik mag de volledige naam van de site/vendor hier waarschijnlijk niet neer zetten dus ik gebruik de afkorting) Voordat ik ging bestellen heb ik eerst commentaren o.a partyflock en drugs fora gelezen om te kijken hoe betrouwbaar deze vendor was en CM was een van de bekendste sites.

Gelukkig ziet het er naar uit dat er geen blijvende schade is en dat alles uiteindelijk goed komt. Ik heb mijn lesje wel geleerd en met deze post zou ik jullie willen waarschuwen dat je niet de zelfde fout maakt als ik door je drugs niet te laten testen omdat je het via een legaal 'betrouwbaar' bedrijf koopt ipv bij een dealer. Ook zou ik geen 4fmp meer bij de vendor CM bestellen omdat is gebleken dat deze site niet betrouwbaar is.

Hierom was mijn post dus bedoeld eerder in dit topic... (vorige pagina nota bene!)
En dit geldt niet alleen voor CM hoor, vergis je niet. ALTIJD TESTEN. Geen tijd? Gebruik het dan gewoon niet en ga op zoek naar iets wat wel betrouwbaar is. Fouten kunnen én worden gemaakt, en met deze middelen kan het zelfs je leven kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:58 

Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Hunto schreef:

Hierom was mijn post dus bedoeld eerder in dit topic... (vorige pagina nota bene!)
En dit geldt niet alleen voor CM hoor, vergis je niet. ALTIJD TESTEN. Geen tijd? Gebruik het dan gewoon niet en ga op zoek naar iets wat wel betrouwbaar is. Fouten kunnen én worden gemaakt, en met deze middelen kan het zelfs je leven kosten.

Ja klopt. Ik ben er van uit gegaan dat het wel goed zou gaan. Omdat ik al veel vaker zonder problemen 4fmp had gebruikt en er te makkelijk van uit ging dat zo'n bedrijf een goed product aflevert.

Heb het idee dat veel mensen net als mij hun drugs niet laten testen zeker als ze maar 1 of 2 gram kopen omdat ze denken dat het toch nooit fout gaat. Met dit verhaal wil laten zien dat het echt goed fout kan gaan en dat de vendor CM niet te vertrouwen is (wil niet zeggen dat de andere wel te vertrouwen zijn) daar heb ik zelf alleen geen ervaringen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Misschien een rare vraag Hunto maar waar hadden jullie precies last van?

Zijn jullie echt plots knock out gegaan? Nog gecombineerd met drank misschien?

Dat het spul niet goed was is duidelijk maar puur uit interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:10 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Misschien een rare vraag Hunto maar waar hadden jullie precies last van?

Zijn jullie echt plots knock out gegaan? Nog gecombineerd met drank misschien?

Dat het spul niet goed was is duidelijk maar puur uit interesse

Ik had een paar pilsjes gedronken. Ik en de andere personen hadden al vaker zonder problemen 4fmp op.

Ik had mijn capsule genomen en na ongeveer 20 minuten begon ik langzaam dubbel te zien en kreeg ik moeite met lopen. Ik wist toen al dat er iets niet in orde was en dat zei ik toen tegen mijn vrienden daarna heb ik geprobeerd naar buiten te lopen. Wat er daarna gebeurt is weet ik niet meer want het volgende moment lag ik op de EHBO. Ik hoorde later dat een van mijn vrienden tegelijk met mij out was gegaan en de 3e persoon die de zelfde '4fmp' op had is toen ook na de EHBO gegaan omdat hij wist dat hij de zelfde drugs op had, hij heeft het daarna ook nog proberen uit te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:31 

Hardtraxxer

Hunto schreef:

Ja klopt. Ik ben er van uit gegaan dat het wel goed zou gaan. Omdat ik al veel vaker zonder problemen 4fmp had gebruikt en er te makkelijk van uit ging dat zo'n bedrijf een goed product aflevert.

Heb het idee dat veel mensen net als mij hun drugs niet laten testen zeker als ze maar 1 of 2 gram kopen omdat ze denken dat het toch nooit fout gaat. Met dit verhaal wil laten zien dat het echt goed fout kan gaan en dat de vendor CM niet te vertrouwen is (wil niet zeggen dat de andere wel te vertrouwen zijn) daar heb ik zelf alleen geen ervaringen mee.

De naïviteit bij sommige mensen moet inderdaad eruit geslagen worden als het om dit soort middeltjes gaat. Zelfs je dealer moet je niet op z'n blauwe ogen geloven. Zelf vroeger aantal keer meegemaakt dat er sporen van andere drugs in mijn drugs zat of het verwisseld was. Met als toppunt mijn bestelde 2C-C waarvan mij werd verteld, na een sample afgegeven te hebben, dat dit geen 2C-C was, maar 25C-NBOMe was.. Dit stofje is actief in microgrammen. Om het dus kort samen te vatten, als ik, zoals vele mensen, naïef was geweest en een capsule voorbereid had denkende dat het 2C-C (tientallen milligrammen) was, had ik dit verhaal nooit kunnen navertellen..
Gelukkig hoef ik me niet meer te wagen aan vendors
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:04 

Hardtraxx Veteran

CM schijnt in plaats van 4-FA, MXE geleverd te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:27 

Hardtraxx Veteran

Gisteren 4-FMP gebruikt en vandaag wat last van m'n nieren, eigenlijk alleen als ik beweeg verder niet.
Iemand hier bekend mee/er wel eens over gehoord? Of zou het er niks mee te maken hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:36 

Hardtraxx Veteran

Hoor het wel vaker ja, zelf alleen nooit merkbaar last van. De reden zou ik niet weten, maar het is iig vrij normaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:52 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor je reactie, voelt ook niet zorgwekkend pijnlijk of zo maar toch wel vervelend. Weet wel dat speed schade aan je nieren toe kan brengen en aangezien 4-FMP ook een amfetamine is geloof ik best dat dat daar ook een risico van is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:45 

Hardtraxx Veteran

Nog een vraagje over de 2cb: bij truffels is het van ''belang'' dat je een lege maag hebt en dus zo'n 4 uur van te voren niets tot weinig eten. Is dit bij 2cb ook van belang?

Ga na de truffel trip altijd kapot van de honger doordat ik dan zo'n 8 uur niets gegeten heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:53 

Hardtraxxer

J oey schreef:

De effecten van MXE die ik op internet lees komen wel redelijk overeen met wat ik had. Dus grote kans dat ze bij mij ook verwisselt zijn. Triest dat zo'n bedrijf zulke grote fouten maakt want het had gewoon levensbedreigend kunnen zijn. Zeker omdat een zware dosis van MXE tot 80 mg gaat en ik er in een keer 150 mg heb genomen omdat ik dacht dat het 4fmp was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 13:41 

Donateur

Frenchkicks schreef:
De naïviteit bij sommige mensen moet inderdaad eruit geslagen worden als het om dit soort middeltjes gaat. Zelfs je dealer moet je niet op z'n blauwe ogen geloven.

4FA is zo spotgoedkoop te krijgen via het internet dat iedereen met een internet verbinding en een brievenbus zelf aan de handel kan slaan. Grotere jongens zullen waarschijnlijk wel wat laten testen i.v.m. imago problemen, huis-tuin-en-keuken handelaren wellicht niet altijd. Indien jij dus 4FA bij een dealer koopt loop je mogelijk hetzelfde risico als je het direct bij een (online) vendor haalt. Vervuild, verwisseld ergo ellende.

Frenchkicks schreef:
Zelf vroeger aantal keer meegemaakt dat er sporen van andere drugs in mijn drugs zat of het verwisseld was. Met als toppunt mijn bestelde 2C-C waarvan mij werd verteld, na een sample afgegeven te hebben, dat dit geen 2C-C was, maar 25C-NBOMe was.. Dit stofje is actief in microgrammen. Om het dus kort samen te vatten, als ik, zoals vele mensen, naïef was geweest en een capsule voorbereid had denkende dat het 2C-C (tientallen milligrammen) was, had ik dit verhaal nooit kunnen navertellen..

Exact hetzelfde meegemaakt, echter niet laten testen met alle gevolgen van dien. Ik heb trouwens ooit ergens iets gelezen over gelimiteerde mogelijkheid tot testen van 4 (?), aantal x per maand omdat het zo duur is vanwege geen database net als met X (?). Regel dus gewoon 5 gram, laat daar wat van testen en gebruik dat indien goed uit de test. Gewoon niet mee kloten met al die vage ellende. Niet op het zicht, niet op geur en niet op smaak (wel eens gehoord ja).

@ Hunto; kijk uit met zulke partijen te benaderen als bedrijf. Zoals ik hierboven zei kan iedereen tegenwoordig handelaartje spelen. Iedereen kan bij wijze van spreken een (schijn) webshop oprichten met 4-FA al product en een rekening nummer (of zelfs bitcoins ofzo). Prima te runnen in je eentje waarschijnlijk. Niets van controle, aansprakelijkheid, vertrouwen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:04 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Nog een vraagje over de 2cb: bij truffels is het van ''belang'' dat je een lege maag hebt en dus zo'n 4 uur van te voren niets tot weinig eten. Is dit bij 2cb ook van belang?

Ga na de truffel trip altijd kapot van de honger doordat ik dan zo'n 8 uur niets gegeten heb

Ik vind het niet zo van belang dat je een lege maag hebt, ook niet bij truffels. Juist die lege maag vind ik zelf vaak oncomfortabel worden. Als je net hebt gegeten, kan t alleen zijn dat t wat minder sterk werkt en langer duurt om op te komen. In principe hetzelfde met alle drugs die je via je maag opneemt. En je kunt tijdens altijd eten natuurlijk. Kost misschien veel moeite maar is verder prima te doen. Geen speekseltekorten enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Ik heb met 2cb wel eens 3 kwartier gedaan over een bakje fruit, maar dat was vooral omdat de smaken in mijn mond best wel heftig, apart en bijzonder (op een positieve manier) waren xd Verder idd eens met PNXRMX, een lege maag kan voor een ongemakkelijk gevoel zorgen. Ik eet zelf meestal 1 a 2 uur vooraf niks. Geen honger, maar ook geen heel volle buik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 01:21 

Hardtraxx Elite

Zonde als je niet het meeste uit je truffels haalt door van te voren te eten imo. Gewoon lekker eten als de trip al bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 08:25 

Donateur

Hunto schreef:
J oey schreef:

De effecten van MXE die ik op internet lees komen wel redelijk overeen met wat ik had. Dus grote kans dat ze bij mij ook verwisselt zijn. Triest dat zo'n bedrijf zulke grote fouten maakt want het had gewoon levensbedreigend kunnen zijn. Zeker omdat een zware dosis van MXE tot 80 mg gaat en ik er in een keer 150 mg heb genomen omdat ik dacht dat het 4fmp was.

Nice 150mg MXE xd , heb eens 100mg genomen en toen snapte ik echt niks meer van de wereld. 150mg nemen zonder dat je weet dat het MXE is, dat is gewoon de hel.
Ben wel echt benieuwd of het echt MXE was hoor. Met 150mg MXE kan je de eerst komende drie uren geen stap verzetten en zit je vast in je eigen gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:07 

Hardtraxx Veteran

Hij ging toch ook meteen out :huh:
Vorige  1 ... 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic