Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 14:08 

Donateur

The Skribbler schreef:
Bron?

Ook wel heel nieuwsgierig naar je bron want 4fa stimuleert zelf ook de afgifte van serotonine en xtc zelf ook dopamine. Daarmee wil je dus zeggen dat wanneer je xtc only, of 4fa only neemt ook je eigen receptoren afsterven als ze "vermengen"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 15:20 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
The Skribbler schreef:
Bron?

Ook wel heel nieuwsgierig naar je bron want 4fa stimuleert zelf ook de afgifte van serotonine en xtc zelf ook dopamine. Daarmee wil je dus zeggen dat wanneer je xtc only, of 4fa only neemt ook je eigen receptoren afsterven als ze "vermengen"?

Juist, maar in veel mindere mate (zie mijn post en uitleg vorige pagina/2 pagina's terug), waardoor je dus zelf al kan invullen waarom de combinatie schadelijker is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:50 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe lang de bezorgtijd van SA is? Heb graag nog wat 4-FA binnen voor Beat The Bridge namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:08 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand hoe lang de bezorgtijd van SA is? Heb graag nog wat 4-FA binnen voor Beat The Bridge namelijk :P

doorgaans maandag besteld donderdag in huis

edit: indien je besteld kan ik je niet genoeg op het hart drukken om de 4-FA van SA te laten testen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:10 

Hardtraxx Veteran

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:11 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Hoezo?

Er zijn al vaak genoeg 'verwisselingen' begaan door deze vendor (overig niet de enige hoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:14 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Fuzzylogic schreef:

edit: indien je besteld kan ik je niet genoeg op het hart drukken om de 4-FA van SA te laten testen!

Thanks! En hoe zit het verpakt of zo? Aangezien ik nog thuis woon... :P
En was het testen al van plan, heb meerdere negatieve verhalen over SA gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:19 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Frenchkicks schreef:
Fuzzylogic schreef:

Thanks! En hoe zit het verpakt of zo? Aangezien ik nog thuis woon... :P
En was het testen al van plan, heb meerdere negatieve verhalen over SA gehoord.

(blanco) envelop meestal, daarin een ziplock. Heb het ook weleens in een soort CD-hoesje gezien (CD cleaner)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:51 

Hardtraxx Veteran

Oké thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 22:06 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Oké thanks :thumbsup:

Graag gedaan. Hoor graag de testuitslag van je. Benieuwd of ze nog de kwaliteit van vroeger hanteren. Mag ook wel, want goedkoop is het ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 23:37 

Donateur

Vorige week nog laten testen. 100% puur, waaronder natuurlijk een aantal procent verbindingsout. SA heeft niet vaak meer verwissel fouten. Anders gewoon even 10mg snuiven hahah. Ik heb nog nooit iets gehad wat erger brand dan 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 07:03 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Vorige week nog laten testen. 100% puur, waaronder natuurlijk een aantal procent verbindingsout. SA heeft niet vaak meer verwissel fouten. Anders gewoon even 10mg snuiven hahah. Ik heb nog nooit iets gehad wat erger brand dan 4f.

dus je bedoeld 80,7% HCl waarde... er zal geen lichter zout zijn
en over de verwissel fout, toevallig deze maand nog. Ook sporen van andere drugs in je bestelling ontdekken is niet fijn. Niet dat ik SA in een slecht daglicht wil stellen hoor, maar ik heb het sowieso niet op vendors, ook hun prijzen hebben daar mee te maken

Een gewaarschuwd man telt voor twee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 09:35 

Donateur

Ja de uitslag was 80% zuiverheid, dat is naar mijn weten meest zuivere wat mogelijk is met 4-FA.
Maat van mij heeft gisteren zijn uitslag gehad, 73% zuiver ook van SA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 10:08 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ja de uitslag was 80% zuiverheid, dat is naar mijn weten meest zuivere wat mogelijk is met 4-FA.
Maat van mij heeft gisteren zijn uitslag gehad, 73% zuiver ook van SA.

Ja klopt, om precies te zijn 80,77% wat door het TC afgerond zal worden naar 81. Dus 80 is een zeer nette uitslag. 73% is dan weer wat minder (kijkende naar de omstandigheden waarin het gemaakt wordt), maar zeker wel acceptabel aangezien het schoon is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:56 

Hardtraxxer

Vrijdag voor de eerste keer 2cb doen, in een thuissetting
Iemand nog tips? do's en don'ts ?
Heb 5 keer truffels(geniaal spul trouwens)gedaan dus trippen is voor mij niet helemaal nieuw.
3 andere gaan voor de eerste keer een tripmiddel gebruiken.
Hoe zwaar valt 2cb in vergelijking met truffels? Zit aan een dosis van zo'n 15 mg te denken, of is meer leuker/makkelijk te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:20 

Donateur

Davy schreef:
Vrijdag voor de eerste keer 2cb doen, in een thuissetting
Iemand nog tips? do's en don'ts ?
Heb 5 keer truffels(geniaal spul trouwens)gedaan dus trippen is voor mij niet helemaal nieuw.
3 andere gaan voor de eerste keer een tripmiddel gebruiken.
Hoe zwaar valt 2cb in vergelijking met truffels? Zit aan een dosis van zo'n 15 mg te denken, of is meer leuker/makkelijk te doen?

Tips uit eigen ervaring:
Lekkere rustige muziek, soul/reggea/deephouse (naar eigen smaak)
Zoet eten vond ik heerlijk
Kaarsen aan en licht uit
Als het goed weer is en niet te koud naar buiten gaan in het donker, stuk lopen door een bos en naar de sterrenhemel kijken.

Truffels vond ik persoonlijk toch wel een stuk heftiger dan 2cb. 2cb is alleen een beetje visueel maar fokt niet met je brein zoals truffels het doet.
20mg zou ik je aanraden, geen idee wat andere hierover zeggen.

Btw, nog een update over mijn eigen dingen:
Tweede maal MXE was veel beter dan mijn eerste ervaring (verslag staat hier ergens op t forum), ik had gezegd dat ik het niet snel nog eens zou doen haha, maar werd toch wel nieuwsgierig. Nu ik de werking wist van te voren kon ik het veel makkelijker sturen. Dosis van 100mg in totaal op en was echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:33 

Hardtraxx Veteran

Als je al ervaren bent met trippen, is 20-22mg wel een goede dosis. Voor degenen die nog nooit getript hebben, en dus ook nog niet kunnen weten hoe ze op een trip reageren, is 15mg waarschijnlijk wel verstandiger (alhoewel 2cb behoorlijk te sturen is, dus mocht het ietsjes meer zijn, is geen grote ramp).

Qua setting, zou ik zeggen niet teveel licht. Beetje schemerig zeg maar, vond ik het leukst. Verder zorg voor een omgeving waar wat te zien valt :P Leuke aparte objecten in de kamer bijvoorbeeld.

Let ook op dat de startdosis cruciaal is. Bijpakken zal de trip niet intensiever maken. Als je bijv met 15mg begint, en er later 10mg bij gooit, zal de trip niet echt intensiever worden, alleen langer aanhouden.

En nog een tip, drink niet teveel alcohol voor/tijdens de trip, daar krijg je echt barstende koppijn van icm 2cb
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 09:06 

Hardtraxxer

Dan beginen we mooi met een dosis van 15mg, dan zitten we allemaal op hetzelfde niveau te trippen.
Is het met 2cb ook leuk om van die trip filmpjes te kijken zoals cows cows cows? of werkt dat niet zoals met truffels ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 10:24 

Hardtraxx Veteran

Nu heb ik geen ervaring met truffels, maar met 2cb had ik niet echt de behoefte filmpjes te gaan kijken.

Ik vond het veel interessanter om naar bijv een schilderij van een boot te kijken, dat werd gewoon een soort timelapse video xd met eb en vloed en alles erop en eraan. Planten, een kroonluchter, een wijnrek werden ineens ook heel interessante dingen om naar te kijken, hoe dat allemaal door je hersenen word vervormd.

Je gaat niet echt dingen zien die er niet zijn, het is meer dat alles dat er al is begint te draaien en te bewegen, en kleuren heel vaag worden, ik denk niet dat de normale trip videos daar echt aan zullen bijdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Geen 4-FMP meer kunnen regelen voor Beat The Bridge :(
Dan maar aan het bier en/of pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 19:20 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Geen 4-FMP meer kunnen regelen voor Beat The Bridge :(
Dan maar aan het bier en/of pep.

je hebt toch nog even?
of is het zo schaars in je omgeving ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

Toch nog gelukt :D En ja, is heel schaars hier in de buurt. Bij mijn contacten in ieder geval. Bestellen heb ik toch niet aangedurfd uit angst dat m'n ouders erachter komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 23:57 

Hardtraxx Veteran

TOM ZIT AAN DE DRUGGS VADER EN MOEDER vAN TOM.n
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
TOM ZIT AAN DE DRUGGS VADER EN MOEDER vAN TOM.n

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 14:56 

Donateur

Hahahahahaha :lol:
Vorige  1 ... 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931 ... 1193  Volgende