Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 08:56 

Donateur

Leuk verhaal om te lezen! Wil het ook wel eens meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:43 

Hardtraxxer

Toevallig vannacht stuk bij drugs inc. op Nat geo gezien over ket, gozer beschreef precies hetzelfde wat jij nu beschreef :P

Op het moment dat hij in K-hole kwam leek het voor de buitenwereld wel een zombie, lijkt me enigszins fascinerend om dat mee te maken als persoon naast de gebruiker van de ket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:42 

Blear schreef:
Toevallig vannacht stuk bij drugs inc. op Nat geo gezien over ket, gozer beschreef precies hetzelfde wat jij nu beschreef :P

Op het moment dat hij in K-hole kwam leek het voor de buitenwereld wel een zombie, lijkt me enigszins fascinerend om dat mee te maken als persoon naast de gebruiker van de ket.

Haha ik heb hetzelfde gisteren een helft gekeken in bed.

Zo fucking weird wat dat allemaal doet. Lijkt wel ofdat er iets bovennatuurlijks bestaat of dat je de natuurkundige wetten hebt gebroken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 19:20 

Hardtraxx Elite

Iemand hier ervaring met Groene Canadezen? Omgeving Nijmegen haal ik ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 19:49 

Hardtraxx Veteran

Nog niemand over gehoord van bekenden in Nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 20:47 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:

Zo dat die nog in de omloop zijn joh.
Waren in de periode 2011 op hun hoogtepunt, prima units.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:14 

Donateur

Iemand nog oranje Q'tjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:03 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

In de verzameling ja :P

Hard4Us schreef:

Waren schone p'tjes. Wel (met de standaard van nu) relatief laag gedoseerd. Ik kan me herinneren dat er verschillende testuitslagen bovenkwamen die variëren van 130-170mg.
Volgensmij waren deze destijds opgerold, dus waar je je p'tje vandaan hebt is mij een vraag. Misschien dat iemand wilt meeliften op de (goede) naam van deze stempel?
Ik zou hem (hoe dan ook) laten testen, meten is weten. Of komt hij uit een verzameling van jou

Zelf de nieuwe instagrammetjes en bruine (bordeaux rood?) UPS binnen. Mooie cijfers beloofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

http://www.forbes.com/sites/robertglatt ... now-about/

Hebben jullie hier wel eens van gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 13:26 

Donateur

Hard4Us schreef:

Wauw dat is lang geleden. Dat waren de knallers van inderdaad 2010/2011. Voor toen sterke tabletten. Toentertijd samen met de rode dollars de beste op de markt. Mysteryland 2011 er aardig wat opgesnoept :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 13:32 

Donateur

Unknown schreef:
http://www.forbes.com/sites/robertglatter/2015/04/04/flakka-the-new-drug-you-need-to-know-about/

Hebben jullie hier wel eens van gehoord?

alpha- pvp lees er verschillende dingen over op fora.

Hier een aantal reviews van gebruikers ervan:
https://drugs-forum.com/forum/showthrea ... ost1076984

Het is op het TOR netwerk voor super goedkoop te krijgen als je het vergelijkt met andere drugs.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 19:56 

Hardtraxx Elite

Frenchkicks schreef:
TiMOTHYb schreef:

In de verzameling ja :P

Hard4Us schreef:

Waren schone p'tjes. Wel (met de standaard van nu) relatief laag gedoseerd. Ik kan me herinneren dat er verschillende testuitslagen bovenkwamen die variëren van 130-170mg.
Volgensmij waren deze destijds opgerold, dus waar je je p'tje vandaan hebt is mij een vraag. Misschien dat iemand wilt meeliften op de (goede) naam van deze stempel?
Ik zou hem (hoe dan ook) laten testen, meten is weten. Of komt hij uit een verzameling van jou

Zelf de nieuwe instagrammetjes en bruine (bordeaux rood?) UPS binnen. Mooie cijfers beloofd

Vind 170mg een prima dosis. Verder geen idee of deze "nieuw" zijn, of nog ergens lagen.

Hoe gaat dat testen in zijn werk? Zit er in Nijmegen een testcentrum waar je er een naar toe kan brengen? Schrapen ze dan er dan een beetje van af of gelijk de hele pil? En hoelang duurt de uitslag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 20:04 

Donateur

Ze meten hem op en checken de kleurcode. Wanneer de pil overeenkomt met een al eerder geteste pil dan krijg je meteen de uitslag. Ze schrapen er sowieso een stukje vanaf en doen de Marquis test. Wanneer de pil niet in het systeem voorkomt ben je een hele pil kwijt en heb je een week later de uitslag wat erin zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 22:37 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:

Vind 170mg een prima dosis. Verder geen idee of deze "nieuw" zijn, of nog ergens lagen.

Hoe gaat dat testen in zijn werk? Zit er in Nijmegen een testcentrum waar je er een naar toe kan brengen? Schrapen ze dan er dan een beetje van af of gelijk de hele pil? En hoelang duurt de uitslag?

http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Lees deze site anders maar even door als je nog vragen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 03:28 

Godskolere, 4fmp al 10 uur lang niet uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 09:59 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Godskolere, 4fmp al 10 uur lang niet uitgewerkt.

Ja je merkt het heel lang! Kan er zelf ook nooit van slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 10:44 

Sliep pas om 5u en ben nu al klaar wakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Weekendtip: harddrugs voor een paar duppies
Heeft u ook zo'n saaie baan waarmee u minder verdient dan familie en vrienden die in tegenstelling tot u geld overhouden voor leuke dingen doen, gezelligheid en hobby's? Overweeg dan eens een (parttime)baan als drugsdealer. Investeren kost niet duur en het kan helemaal legaal in Nederland. Vanaf slechts zestig cent per capsule wordt u al eigenaar van 4-FA (4-Fluoramfetamine), een nagenoeg onbekend middel met 'psychoactieve werking' dat razendsnel aan populariteit wint onder het uitgaanspubliek. Een geschikte dosis in de discotheek kost ongeveer drie euro, dus gaat het om lucratieve business voor de betere dealer. Vooral jongeren in discotheken gooien het zonder nadenken achterover, ondanks over de effecten op zowel lange als korte termijn bijna niets bekend is. 4-FA komt in pil-, poedervorm of capsules in doseringen tussen de vijftig en honderdvijftig milligram, de effecten houden vijf tot acht uur aan en de gebruikers ervaren 'bijna geen dip'. Nou ja, in ieder geval niet in de eerste paar maanden. Wat er daarna gebeurt met de proefkonijnen, zal in de toekomst blijken. 4-FA is overigens heel gemakkelijk verkrijgbaar via internet voor wie meteen wil beginnen: hier, daar en bij deze afzetters. Sommige sites bieden bieden prettige extraatjes aan voor snelle slikkers zoals proefmonsters en kortingscodes. Het middel (stimulerend, oppeppend en euforisch) valt binnen de Nederlandse landsgrenzen niet onder Opiumwet of geneesmiddelenwet, dus politie/justitie is voorlopig uw vriend. Prettig weekeinde en geen dank.

Een maatje van mij word na een jaar gebruik steeds depressiever (grotere dip als met pillen) als hij 4F heeft gebruikt.

Hebben jullie soort gelijke ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 15:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb vorig jaar maart voor het eerst 4-fa gedaan en dat is sindsdien eigenlijk zo'n beetje alles wat ik gebruik. Ik krijg er eigenlijk bijna geen dip van, dus misschien zit het al in z'n hoofd (of hij doet het te vaak).

Heb de afgelopen maanden een paar keer de combinatie 4-fa met xtc gedaan en ik weet dat het heel erg slecht is voor je, maar kan iemand uitleggen waarom nou juist die combinatie zo slecht is? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Het middel (stimulerend, oppeppend en euforisch) valt binnen de Nederlandse landsgrenzen niet onder Opiumwet of geneesmiddelenwet, dus politie/justitie is voorlopig uw vriend.

Tegenwoordig wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

Valt onder de geneesmiddelen wet tegenwoordig volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 19:48 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Heb de afgelopen maanden een paar keer de combinatie 4-fa met xtc gedaan en ik weet dat het heel erg slecht is voor je, maar kan iemand uitleggen waarom nou juist die combinatie zo slecht is? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

Afbeelding
Ipv kaassoufflés moet je maar even je hersenen voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 09:17 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 10:23 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
maar kan iemand uitleggen waarom nou juist die combinatie zo slecht is? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

4f released veel dopamine, waar mdma juist veel serotonine vrijgeeft. Dopamine bind zich aan dopamine receptoren, serotonine aan serotonine receptoren. Bij een combinatie van xtc en 4f, zijn beide stoffen dus veel aanwezig in je systeem, en kan het bijvoorbeeld voorkomen dat dopamine zich aan een serotonine receptor wil binden, dit gaat echter niet en daardoor sterft de receptor af
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 10:39 

Hardtraxx Veteran

Bron?
Vorige  1 ... 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic