Frenchkicks schreef:
stefaneke schreef:
Vanochtend na remember mn vlucht richting de k hole gehaald na 3 punten ketamine. Fucking hell wat een bizarre ervaring. Schrijf er straks wel wat meer over.
3 punten? Ben hier wel benieuwd naar, had je echt een extreme angstervaring of had je gewoon een hele intense trip in de k-hole die vaak als spiritueel wordt gezien, dus niet eng ofzo
3 punten ja. 2e keer in mijn leven dat ik iets naar binnen heb gesnoven. Vorige keer was ook een beetje ketamine in de zomer, maar dat werkte voor mijn gevoel toen niet echt lekker. Gisteren had ik me ten eerste helemaal volgegooid met alcohol. Daarna sinds een halfjaar weer MDMA (likje). Echt helder van geest was ik dus al niet meer.
Maargoed, uiteindelijk bij een maat gaan chillen en met wat van zijn huisgenoten want ket gepakt. Omdat de vorige keer niet zo'n overtuigende ervaring was, en omdat ik natuurlijk overmoedig was door die andere stoffen, heb ik er maar 3 punten in een kwartier erin gedouwd. 1e punt voelde ik niet echt, ff gaan pissen en toen de 2e punt. Toen begon het wel een beetje te werken. Goed, niet nadenken en nog een punt erin. Toen werd het leuk. Zodra ik opstond was het allemaal wel een beetje dromerig. Ik ben blijkbaar de gang opgelopen en van mijn fysieke handelingen heb ik sindsdien bijna alleen maar van horen zeggen totdat ik weer op aarde lande in het bed van die maat van mij.
Alles zag er opeens zo fucking leip uit. Ik ben blijkbaar van de gang naar zijn kamer gebracht. Bewegen ging al bijna onmogelijk. Al snel het hoogtepunt bereikt. Ik zat continue in een wereld die grote gelijkenis toont met de representatie van meerdere dimensies zoals aan het einde van de film Interstellar. Mijn wereld was opgebouwd uit grote pixels, of grote blokjes, met allerlei eigenaardige kleuren alsof je verschillende kleuren verf bij elkaar hebt gegooid en bent gaan roeren. Alles golfde en ik zweefde door deze wereld heen. Er waren meerdere "personages" om me heen, uiteindelijk belande ik in een soort dimensie die lijkt op het witte pand waar Bruce Almight God ontmoet (Morgan Freeman) in de film met dezelfde naam. Ik zag wederom overal dimensies zoals in de film Interstellar. Ik kon niet meer lopen, mijn maat probeerde volgens mij nog met mij te communiceren maar ik kon bijna onmogelijk woorden maken. Nadenken kon ook bijna niet meer. Soms kwam het besef wel weer een beetje terug. Ik wist op de een of andere manier heel goed dat ik ergens zou liggen flink lam van de keta, maar het was allemaal zo onwerkelijk. Ik had totaal geen connectie meer met mijn lichaam, als ik met mijn hand mijn hoofd aanraakte voelde dat alsof dit 100km verderop gebeurde en helemaal niet belangrijk was. Tijd bestond niet. Langzaam keerde ik terug, waarna ik het een goed idee vond om te gaan pissen. Kan me herinneren dat ik de slangenarmen van mijn maat vasthield en dat hij me naar de wc bracht. Eenmaal op de wc leek de het hokje een oneindige gang te zijn, waarvan de bodem als een zee op en neer golfde. Het leek verder alsof ik me in een meteorietenregen waande. Ik was een meteoriet, dacht ik. De deur van de wc stond op een kier, zo kon ik in de gaten gehouden worden zou ik nu nuchter interpreteren. Na mijn urinelozing ben ik weer teruggewaand naar het bed waar ik eerst lag. Ik heb geprobeerd mijn lenzen uit te doen, maar dat ging zo fucking leip. Het is wel gelukt. Op de een of andere manier had ik heel de tijd wel het nuchtere in mijn hoofd dat het een trip was en dat het wel over zou gaan, maar het deed er op het moment niet echt toe. Ik ging weer op bed liggen. Ik heb hier nog een soort van ervaring gehad in de hoek van de kamer naar mezelf te kijken als ik me niet vergis. Het bed stond opeens aan de top van een Azteekse pyramide, en ik deed mijn best om er niet af te rollen. Ik wist het verschil niet meer tussen mijn ogen open hebben en dicht hebben (het was ook donker in de kamer). Ik wilde eigenlijk dit allemaal niet meer en werd een beetje angstig. Met een greintje verstand probeerde ik me nog te realiseren dat dit niet de werkelijkheid was, en dat het over zou gaan. Dus ik liet me gewoon gaan. Ik ben denk ik half in slaap gevallen, ik heb geen idee hoeveel tijd verstreken is. Uiteindelijk voelde ik een enorme hoofdpijn opkomen, niet prettig maar hierdoor wist ik op de een of andere manier wel dat het uit ging werken en weer een connectie had met mijn aardse lichaam (de echte werkelijkheid). Toen ik weer een beetje bijkwam mijn maaginhoud geleegd in een emmertje. Dit was echt alleen maar vocht, niks vast te bekennen. Het besef dat ik flink gezopen had kwam ineens in me naar boven, en daarmee ook de verklaring van mijn hoofdpijn. De uren daarna heb ik op bed gelegen met een helse koppijn. Bij een slokje water kreeg ik weer kotsneigingen. Uiteindelijk belde mijn zusje op ofdat ze me op kon halen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen (OV naar mijn dorp is niet mogelijk op zondag en ik had de nacht ervoor gezegd dat ik in tilburg zou blijven slapen). Ik voelde me kut voor mijn maat dat ik nog wat misgekotst had maar ik kon me er lichamelijk onmogelijk toe zetten op dit op te gaan ruimen. Uiteindelijk al mijn krachten bij elkaar geraapt op mijn schoenen en jas te zoeken waarna ik door de voordeur op straat kwam. Heel surrealistiche ervaring was dat van dat donkere hol in dat huis naar de gewone wereld waar het zonnetje scheen. Ik zag de auto met mijn zusje staan en ben er meteen ingerold. We waren het er beide over eens dag ik een gruwelijke kater moest hebben. Eenmaal thuis na een soepje en wat suikerbrood welke ik wonder boven wonder binnen kon houden in bed beland. The End.
Uiteindelijk supervaag, maar ook super interessant. Zeer spiritueel en mindfucking. Ik vond het prachtig om me te verliezen in andere dimensies. Zet je wel aan het denken.
Screenshot meerdere dimensies scene Interstellar: