Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 09:21 

Hardtraxx Veteran

Tja, toen leek het geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 11:44 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Toen Fuzzy de eerste keer deed

Die straal kots van mij toen :worship: Fenomenaal. Als dat geen wereldrecord was... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:16 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ik ben echt op zoek naar xtc van 150mg ofzo, daar ging ik altijd perfect op. Het lijkt wel alsof iedereen alleen maar zwaarder en zwaarder wilt.

Je bepaalt toch zelf hoeveel je gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:49 

Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk? :P Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij :thumbup:

Ja man, die zijn er wel. Ik rook veel assie, bijna nooit wiet. Er zijn weken dat ik bijna iedere dag smoke, maar ook weken dat ik maar 1 keer in de week smoke. De laatste tijd is het wel een stuk minder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 18:30 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Toen Fuzzy de eerste keer deed

Die straal kots van mij toen :worship: Fenomenaal. Als dat geen wereldrecord was... xd

Sow die vergeet ik nooit meer. Epic :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 21:04 

Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Frenchkicks schreef:
Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk? :P Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij :thumbup:

Ja man, die zijn er wel. Ik rook veel assie, bijna nooit wiet. Er zijn weken dat ik bijna iedere dag smoke, maar ook weken dat ik maar 1 keer in de week smoke. De laatste tijd is het wel een stuk minder :P

Idem aan Max, rook vrijwel geen wiet meer wants sinds vorige zomervakantie werd ik niet chill stoned meer. Kreeg vaak gevoelloze handen (soms armen en benen) en m'n gedachtegang sloeg op hol, bleef echt constant malen in m'n eigen gedachtes en dat was zwaar a relaxed. Bijzonder dat 2 vrienden van mij sindsdien hetzelfde ervaren, rook nu alleen nog maar hasj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 22:07 

Hardtraxxer

Zo, ook weer zoet voor de komende weken ;) :P

Afbeelding

edit: ik kan niks in mijn mandje stoppen op Surinaamse Aardappels, heeft iemand hier nog meer problemen mee? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 23:49 

Hardtraxx Veteran

Ja vind je het heel gek. Als je dat mandje op die aardappel zet is het heel lastig balanceren, dan valt 'ie snel om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:27 

Hardtraxxer

J oey schreef:
Ja vind je het heel gek. Als je dat mandje op die aardappel zet is het heel lastig balanceren, dan valt 'ie snel om.

zo had ik het nog nooit bekeken :D

maar btw het is al verholpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:15 

Donateur

Voor de mensen die ook het tor netwerk gebruiken zoals ik. De eigenaren van de Evolution Market zijn ervandoor gegaan met alle bitcoins. 43.000 met een waarde van bijna 12 miljoen. Gelukkig had ik niet meer veel bitcoins daar :D

https://krebsonsecurity.com/2015/03/dar ... -vanishes/

Gelukkig zijn er nog vele andere op het torweb :cool:

https://dnstats.net/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:18 

Donateur

Hahahahaha moet je wel ballen voor hebben zeg. 12 miljoen jatten van 500 verschillende drugs/wapen/witwas-dealers. Niet echt het soort waar je ruzie mee wil. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 02:07 

Hardtraxx Veteran

Wacht even, gaat het nu om echte bitcoins of om de bitcoin-xtc-pil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 02:10 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

De echte. 43000 XTC pillen leveren geen 12 miljoen op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 14:37 

Donateur

Chroman schreef:

De echte betaalmiddel bitcoins Chroman :P Waren anders wel echt dure pillekes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Ja, dit is toch het drugstopic xd. En ik reken niet zo snel. Of misschien moet ik eerst het bericht lezen voor ik reageer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 01:50 

Donateur

Chroman schreef:
Ja, dit is toch het drugstopic xd. En ik reken niet zo snel. Of misschien moet ik eerst het bericht lezen voor ik reageer...

Nee hoeft niet hoor, en het ging wel over drugs. Alleen over het netwerk waar je het gemakkelijk kan kopen online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 14:50 

Hardtraxxer

Binnenkort aan de 4-Aco-DMT voor het eerst :D en de 4-MMC, 3-FMC, 4-MEC :thumbsup:

Ook kan ik nu aan alle(?) 2C- varianten komen: B, C, D, E, I, P, T2, T4, T7 in poeders gelukkig :')
iemand ervaring met de andere varianten dan B en I? vooral benieuwd naar de T varianten...

Ook in de verleiding om het broertje van 4-MMC te proberen: 3-MMC :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:38 

Donateur

Frenchkicks schreef:
Binnenkort aan de 4-Aco-DMT voor het eerst :D en de 4-MMC, 3-FMC, 4-MEC :thumbsup:

Ook kan ik nu aan alle(?) 2C- varianten komen: B, C, D, E, I, P, T2, T4, T7 in poeders gelukkig :')
iemand ervaring met de andere varianten dan B en I? vooral benieuwd naar de T varianten...

Ook in de verleiding om het broertje van 4-MMC te proberen: 3-MMC :D

Nice DMT staat ook nog op mijn verlanglijstje!

4-MEC en 3-MMC is niks aan in vergelijking met echte 4-MMC (wat heel schaars is)

Zelf alleen ervaring met 2-cc en 2-cp. 2-cc is geen reet aan, veels te mild. 2-cp is dan wel weer stuk heftiger dan 2-cb vond ik persoonlijk. Met ligt er natuurlijk ook aan in welke hoeveelheden je het gaat nemen. T varianten nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:47 

Hardtraxx Addict

Eerste keer getript was met iets van 27 mg 2CT2, was op Qontinent 2011 en was fucking vet, wel aardig heavy, moest ook kotsen v/d bodyload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:35 

Donateur

Zaterdag weer lekker aan de 4mmc op Qapital :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag 4FA proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Zaterdag 4FA proberen ^^

Geniet ervan, goed spul al zeg ik het zelf. Startdosis 150-180mg en je kan wel een paar uur vooruit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:31 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Chroman schreef:
Zaterdag 4FA proberen ^^

Geniet ervan, goed spul al zeg ik het zelf. Startdosis 150-180mg en je kan wel een paar uur vooruit. :D

Ik zit wel een beetje te twijfelen wat ik moet doen. Aangezien het capsules zijn en je ze dus niet doormidden kan breken, moet ik in een keer een hele nemen. Maar ik heb gelezen dat 1 wel genoeg moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

Je kan er prima een uurtje of 5-6 op vooruit ja. Duurt de eerste keer wel relatief lang voor het inslaat, denk dat je daar toch wel drie kwartier voor moet rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:50 

Hardtraxx Addict

Voor mij ook weer 4fmp zaterdag.

Ik kan een hele avond plezier hebben met 150mg max, en thuis gelijk slapen :)
Hopen dat ik dit keer niks aan m'n ogen krijg.. dat is het enige waar ik echt tegenop kijk. >.<
Vorige  1 ... 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic