Tja, toen leek het geniaal.
Die straal kots van mij toenwrote:Toen Fuzzy de eerste keer deed
Die straal kots van mij toenwrote:Toen Fuzzy de eerste keer deed
Je bepaalt toch zelf hoeveel je gebruikt.wrote:Ik ben echt op zoek naar xtc van 150mg ofzo, daar ging ik altijd perfect op. Het lijkt wel alsof iedereen alleen maar zwaarder en zwaarder wilt.
Ja man, die zijn er wel. Ik rook veel assie, bijna nooit wiet. Er zijn weken dat ik bijna iedere dag smoke, maar ook weken dat ik maar 1 keer in de week smoke. De laatste tijd is het wel een stuk minderwrote:Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk?Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij
Sow die vergeet ik nooit meer. Epicwrote:Die straal kots van mij toenwrote:Toen Fuzzy de eerste keer deedFenomenaal. Als dat geen wereldrecord was...
Idem aan Max, rook vrijwel geen wiet meer wants sinds vorige zomervakantie werd ik niet chill stoned meer. Kreeg vaak gevoelloze handen (soms armen en benen) en m'n gedachtegang sloeg op hol, bleef echt constant malen in m'n eigen gedachtes en dat was zwaar a relaxed. Bijzonder dat 2 vrienden van mij sindsdien hetzelfde ervaren, rook nu alleen nog maar hasj.wrote:Ja man, die zijn er wel. Ik rook veel assie, bijna nooit wiet. Er zijn weken dat ik bijna iedere dag smoke, maar ook weken dat ik maar 1 keer in de week smoke. De laatste tijd is het wel een stuk minderwrote:Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk?Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij

zo had ik het nog nooit bekekenwrote:Ja vind je het heel gek. Als je dat mandje op die aardappel zet is het heel lastig balanceren, dan valt 'ie snel om.
De echte. 43000 XTC pillen leveren geen 12 miljoen op.wrote:Wacht even, gaat het nu om echte bitcoins of om de bitcoin-xtc-pil?
De echte betaalmiddel bitcoins Chromanwrote:Wacht even, gaat het nu om echte bitcoins of om de bitcoin-xtc-pil?
Nee hoeft niet hoor, en het ging wel over drugs. Alleen over het netwerk waar je het gemakkelijk kan kopen online.wrote:Ja, dit is toch het drugstopic. En ik reken niet zo snel. Of misschien moet ik eerst het bericht lezen voor ik reageer...
Nice DMT staat ook nog op mijn verlanglijstje!wrote:Binnenkort aan de 4-Aco-DMT voor het eersten de 4-MMC, 3-FMC, 4-MEC
![]()
Ook kan ik nu aan alle(?) 2C- varianten komen: B, C, D, E, I, P, T2, T4, T7 in poeders gelukkig :')
iemand ervaring met de andere varianten dan B en I? vooral benieuwd naar de T varianten...
Ook in de verleiding om het broertje van 4-MMC te proberen: 3-MMC
Geniet ervan, goed spul al zeg ik het zelf. Startdosis 150-180mg en je kan wel een paar uur vooruit.wrote:Zaterdag 4FA proberen
Ik zit wel een beetje te twijfelen wat ik moet doen. Aangezien het capsules zijn en je ze dus niet doormidden kan breken, moet ik in een keer een hele nemen. Maar ik heb gelezen dat 1 wel genoeg moet zijn.wrote:Geniet ervan, goed spul al zeg ik het zelf. Startdosis 150-180mg en je kan wel een paar uur vooruit.wrote:Zaterdag 4FA proberen