Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:57 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.

Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.

Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:00 

Donateur

Waarom doe je dit..... Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.

Waarom doen mensen gekke dingen? Uitdaging/Adrenaline/Interesse/Groepsdruk.... Voor iedereen is dit anders. Ik zelf vind experimenteren met bepaalde psychische middelen heel interessant. Wat het met je gedachten doet en hoe het soms de wereld opent. Wiet of Hasj was het eerste, daarna richting de heftigere dingen zoals truffels/paddo's/Keta/de 2c serie en nu een keer MXE. Laatste op mijn to-do lijstje is LSD.
Maar jij Sander als (waarschijnlijk) niet gebruiker zal dit inderdaad lastig begrijpen. Wellicht als je een keer in een gekke bui een wietje rookt of lachgas doet, komt er wel interesse in psychedelics. Wellicht kunnen anderen het argument waarom je dit soort dingen doet wel onderbouwen. Bijvoorbeeld Erikz die altijd geniet van truffels.

Fuzzylogic schreef:
Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.

Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.

Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad :D

Naar een ander topic hoeft niet hoor ^^ , Ik kon het ook nooit begrijpen waarom iemand het leuk vindt,een soort van,de controle over zijn lichaam kwijt te raken op mijn 17e :lol:
Sander zet waarschijnlijk over een jaar of vijf ook een tripreport hier op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:37 

Donateur

Raven schreef:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?

Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:40 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:

Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.

:lol:

En op de vraag van Raven, schrik wel eens wat er nog over is van het packy, maar de combi met EHBO maak ik nooit eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:44 

Kevin-Raw schreef:
Naar een ander topic hoeft niet hoor ^^ , Ik kon het ook nooit begrijpen waarom iemand het leuk vindt,een soort van,de controle over zijn lichaam kwijt te raken op mijn 17e :lol:
Sander zet waarschijnlijk over een jaar of vijf ook een tripreport hier op Hardtraxx.

Met name dit ja, het lijkt me echt verschrikkelijk als je de controle verliest over je eigen lichaam en dat je daar ook zelf voor kiest kan ik echt Nog niet begrijpen.

Hahaha we zullen het zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:

Hebben we het over een outdoorfeest omstreeks 2013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:52 

Donateur

Hahahah in Wijchen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ben nog nooit op Emporium geweest, doelde op Decibel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:56 

Donateur

Ow de eerste keer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:15 

Hardtraxx Veteran

Dat niet, wel de eerste keer combo.

Van 4 dingen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:15 

Donateur

Raven schreef:

Van 4 dingen. >.<

junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels: :love:

Vooral die chocolade varianten zijn heerlijk ;)

Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs xd

Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.

Next stop: 2-CB :yay:

Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:03 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Nee, ik gebruik behoorlijk verantwoord en doordacht op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:12 

Donateur

Raven schreef:

Van 4 dingen. >.<

Oh dat ja. Mn geheugen werkt dus nog prima! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Ja zeker, maar dat verhaal van de hoeveelheid meph in een bommetje ken je inmiddels wel xd Dat is hier inmiddels al een paar keer voorbij gekomen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:23 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:

Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs xd

Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.

Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB

Zou gewoon eerst beginnen met eentje (gem 2cb pil bevat 8-12mg uitschieters tot 18mg). Je kan altijd nog bijnemen. Tussen de 20-30mg uitkomen op de eerste keer lijkt me prima. Maar liever rustig beginnen, bijnemen kan altijd, maar als je eenmaal de controle verliest kan je niks meer 'afnemen'. Je voelt zelf wel of het het net niet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:24 

Hardtraxx Veteran

http://www.metronieuws.nl/buitenland/20 ... in-ierland

Ik ga even voor een paar dagen naar Ierland, de groeten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:27 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

30 mg will do the trick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:12 

Donateur

ErikZ schreef:

Om met 30mg gelijk te beginnen is een beetje to much. Heb je het in pilvorm of poeder?
Ik begin meestal met 20m, en neem bij als het niet genoeg is. Maar liever met te weinig beginnen dan teveel. Bijnemen kan altijd.
Daarnaast kleine tip: snuif het niet. Pijnlijk spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:07 

Hardtraxxer

Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk? :P Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:19 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Ja, 5 paarse Partyflocks en een bommetje pep was een beetje teveel van het goede xd Wou the day after al onder m'n bed kijken of ik m'n kaak daar toevallig achter had gelaten.
3,5 rode Defqon bij m'n eerste keer was ook niet helemaal verstandig.

Verder altijd wel vrij verstandig gebruikt, dat waren uitzonderingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:33 

Hardtraxx Elite

Toen Fuzzy de eerste keer deed was het voor mij de derde keer, toen had ik dus nog wat rode defqons van hem en zn maat gekregen, 2 volgens mij, en ook nog 2 blauwe smurfen zelf. Best veel voor een derde keer.

Ooit een keer bij de zomerfeesten in nijmegen 5,5 pil op. Nu kan dat écht niet meer als je naar de zwaarte van de pillen van nu en toen kijkt. Ik ben echt op zoek naar xtc van 150mg ofzo, daar ging ik altijd perfect op. Het lijkt wel alsof iedereen alleen maar zwaarder en zwaarder wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag, nadat een maat van me klaagde over de bittere smaak van zijn pil, kwam ik op een geniaal idee:

Lolly's met mdma

2 vliegen in 1 klap! Lekker de hele avond iets om op te bijten/sabbelen en geen problemen met bijpakken. Als er hier ook voorstanders zijn ga ik aan crowdfunding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 01:43 

Donateur

Chroman schreef:
Afgelopen zaterdag, nadat een maat van me klaagde over de bittere smaak van zijn pil, kwam ik op een geniaal idee:

Lolly's met mdma

2 vliegen in 1 klap! Lekker de hele avond iets om op te bijten/sabbelen en geen problemen met bijpakken. Als er hier ook voorstanders zijn ga ik aan crowdfunding doen.

Hoe wil je de lolly gaan doseren? De verhouding suiker/mdma moeten wel precies goed zijn. Hoeveel doe je er in? Als iemand erin bijt en doorslikt, wat dan?
Vorige  1 ... 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic