Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
sandervanbruggen wrote:Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.

Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
sandervanbruggen wrote:Waarom doe je dit..... Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Waarom doen mensen gekke dingen? Uitdaging/Adrenaline/Interesse/Groepsdruk.... Voor iedereen is dit anders. Ik zelf vind experimenteren met bepaalde psychische middelen heel interessant. Wat het met je gedachten doet en hoe het soms de wereld opent. Wiet of Hasj was het eerste, daarna richting de heftigere dingen zoals truffels/paddo's/Keta/de 2c serie en nu een keer MXE. Laatste op mijn to-do lijstje is LSD.
Maar jij Sander als (waarschijnlijk) niet gebruiker zal dit inderdaad lastig begrijpen. Wellicht als je een keer in een gekke bui een wietje rookt of lachgas doet, komt er wel interesse in psychedelics. Wellicht kunnen anderen het argument waarom je dit soort dingen doet wel onderbouwen. Bijvoorbeeld Erikz die altijd geniet van truffels.
Fuzzylogic wrote:
sandervanbruggen wrote:Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.

Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad :D
Naar een ander topic hoeft niet hoor ^^ , Ik kon het ook nooit begrijpen waarom iemand het leuk vindt,een soort van,de controle over zijn lichaam kwijt te raken op mijn 17e :lol:
Sander zet waarschijnlijk over een jaar of vijf ook een tripreport hier op Hardtraxx.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Raven wrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.
Donateur
last seen Oct 2023
TiMOTHYb wrote:
Raven wrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.
:lol:

En op de vraag van Raven, schrik wel eens wat er nog over is van het packy, maar de combi met EHBO maak ik nooit eigenlijk.
S
Kevin-Raw wrote:
sandervanbruggen wrote:Naar een ander topic hoeft niet hoor ^^ , Ik kon het ook nooit begrijpen waarom iemand het leuk vindt,een soort van,de controle over zijn lichaam kwijt te raken op mijn 17e :lol:
Sander zet waarschijnlijk over een jaar of vijf ook een tripreport hier op Hardtraxx.
Met name dit ja, het lijkt me echt verschrikkelijk als je de controle verliest over je eigen lichaam en dat je daar ook zelf voor kiest kan ik echt Nog niet begrijpen.

Hahaha we zullen het zien :P
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
TiMOTHYb wrote:
Hebben we het over een outdoorfeest omstreeks 2013?
Donateur
last seen Aug 2024
Hahahah in Wijchen?
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Ben nog nooit op Emporium geweest, doelde op Decibel. :P
Donateur
last seen Aug 2024
Ow de eerste keer? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Dat niet, wel de eerste keer combo.

Van 4 dingen. >.<
Donateur
last seen Oct 2023
Raven wrote:Dat niet, wel de eerste keer combo.

Van 4 dingen. >.<

junk
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels: :love:

Vooral die chocolade varianten zijn heerlijk ;)

Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs xd

Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.

Next stop: 2-CB :yay:

Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Nee, ik gebruik behoorlijk verantwoord en doordacht op een feest
Donateur
last seen Aug 2024
Raven wrote:Dat niet, wel de eerste keer combo.

Van 4 dingen. >.<
Oh dat ja. Mn geheugen werkt dus nog prima! :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja zeker, maar dat verhaal van de hoeveelheid meph in een bommetje ken je inmiddels wel xd Dat is hier inmiddels al een paar keer voorbij gekomen >.<
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
ErikZ wrote:Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels: :love:

Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs xd

Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.

Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB
Zou gewoon eerst beginnen met eentje (gem 2cb pil bevat 8-12mg uitschieters tot 18mg). Je kan altijd nog bijnemen. Tussen de 20-30mg uitkomen op de eerste keer lijkt me prima. Maar liever rustig beginnen, bijnemen kan altijd, maar als je eenmaal de controle verliest kan je niks meer 'afnemen'. Je voelt zelf wel of het het net niet is
Last edited by Terrordrang on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
http://www.metronieuws.nl/buitenland/20 ... in-ierland

Ik ga even voor een paar dagen naar Ierland, de groeten :thumbup:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
ErikZ wrote:Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels: :love:

30 mg will do the trick
Donateur
last seen Oct 2023
ErikZ wrote:

Om met 30mg gelijk te beginnen is een beetje to much. Heb je het in pilvorm of poeder?
Ik begin meestal met 20m, en neem bij als het niet genoeg is. Maar liever met te weinig beginnen dan teveel. Bijnemen kan altijd.
Daarnaast kleine tip: snuif het niet. Pijnlijk spul
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Zijn er hier, zelfgenoemde, stoners eigelijk? :P Mensen die dus heel veel blowen. Heb zelf een aantal jaar geleden een grote blow periode gehad, tijd gestopt en nu vind ik het wel weer lekker op z'n tijd. Ook jointjes voor de coffeeshop gedraaid en ja dat verdiend best lekker bij :thumbup:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ja, 5 paarse Partyflocks en een bommetje pep was een beetje teveel van het goede xd Wou the day after al onder m'n bed kijken of ik m'n kaak daar toevallig achter had gelaten.
3,5 rode Defqon bij m'n eerste keer was ook niet helemaal verstandig.

Verder altijd wel vrij verstandig gebruikt, dat waren uitzonderingen :P
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Toen Fuzzy de eerste keer deed was het voor mij de derde keer, toen had ik dus nog wat rode defqons van hem en zn maat gekregen, 2 volgens mij, en ook nog 2 blauwe smurfen zelf. Best veel voor een derde keer.

Ooit een keer bij de zomerfeesten in nijmegen 5,5 pil op. Nu kan dat écht niet meer als je naar de zwaarte van de pillen van nu en toen kijkt. Ik ben echt op zoek naar xtc van 150mg ofzo, daar ging ik altijd perfect op. Het lijkt wel alsof iedereen alleen maar zwaarder en zwaarder wilt.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Afgelopen zaterdag, nadat een maat van me klaagde over de bittere smaak van zijn pil, kwam ik op een geniaal idee:

Lolly's met mdma

2 vliegen in 1 klap! Lekker de hele avond iets om op te bijten/sabbelen en geen problemen met bijpakken. Als er hier ook voorstanders zijn ga ik aan crowdfunding doen.
Donateur
last seen Oct 2023
Chroman wrote:Afgelopen zaterdag, nadat een maat van me klaagde over de bittere smaak van zijn pil, kwam ik op een geniaal idee:

Lolly's met mdma

2 vliegen in 1 klap! Lekker de hele avond iets om op te bijten/sabbelen en geen problemen met bijpakken. Als er hier ook voorstanders zijn ga ik aan crowdfunding doen.
Hoe wil je de lolly gaan doseren? De verhouding suiker/mdma moeten wel precies goed zijn. Hoeveel doe je er in? Als iemand erin bijt en doorslikt, wat dan?