Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.wrote:Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad
Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.wrote:Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Waarom doen mensen gekke dingen? Uitdaging/Adrenaline/Interesse/Groepsdruk.... Voor iedereen is dit anders. Ik zelf vind experimenteren met bepaalde psychische middelen heel interessant. Wat het met je gedachten doet en hoe het soms de wereld opent. Wiet of Hasj was het eerste, daarna richting de heftigere dingen zoals truffels/paddo's/Keta/de 2c serie en nu een keer MXE. Laatste op mijn to-do lijstje is LSD.wrote:Waarom doe je dit..... Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Naar een ander topic hoeft niet hoorwrote:Precies. Ga nu maar weer naar andere topics.wrote:Ik zal het wel nooit gaan begrijpen.
Ot: Haha tof verhaaltje Kevin, klinkt aardig heftig inderdaad
Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.wrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
wrote:Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.wrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Met name dit ja, het lijkt me echt verschrikkelijk als je de controle verliest over je eigen lichaam en dat je daar ook zelf voor kiest kan ik echt Nog niet begrijpen.wrote:wrote:Naar een ander topic hoeft niet hoor, Ik kon het ook nooit begrijpen waarom iemand het leuk vindt,een soort van,de controle over zijn lichaam kwijt te raken op mijn 17e
![]()
Sander zet waarschijnlijk over een jaar of vijf ook een tripreport hier op Hardtraxx.
Hebben we het over een outdoorfeest omstreeks 2013?wrote:Nee maar ik heb jou wel is gezien in een ver verleden en toen deed ik dat denkwerk voor jou.wrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
wrote:Dat niet, wel de eerste keer combo.
Van 4 dingen.
Nee, ik gebruik behoorlijk verantwoord en doordacht op een feestwrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Oh dat ja. Mn geheugen werkt dus nog prima!wrote:Dat niet, wel de eerste keer combo.
Van 4 dingen.
Ja zeker, maar dat verhaal van de hoeveelheid meph in een bommetje ken je inmiddels welwrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Zou gewoon eerst beginnen met eentje (gem 2cb pil bevat 8-12mg uitschieters tot 18mg). Je kan altijd nog bijnemen. Tussen de 20-30mg uitkomen op de eerste keer lijkt me prima. Maar liever rustig beginnen, bijnemen kan altijd, maar als je eenmaal de controle verliest kan je niks meer 'afnemen'. Je voelt zelf wel of het het net niet iswrote:Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels:![]()
Vooral die chocolade varianten zijn heerlijk![]()
Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs![]()
Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.
Next stop: 2-CB![]()
Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB
30 mg will do the trickwrote:Kevin heeft helemaal gelijk over hoe ik denk over truffels:![]()
Vooral die chocolade varianten zijn heerlijk![]()
Nee echt fucking geniaal spul, voor omdat het 100% natuurlijk is. Voelt bijna als geen drugs![]()
Mijn reden waarom ik het doe: De combinatie van de visuals, het volledig opgaan in de muziek, de heerlijke (zware) bodyload + de diepgaande (dan wel echt onzin) gesprekken met vrienden vind ik oprecht het vetste wat ik ooit heb gedaan.
Iemand een tip over de hoeveelheid mg met 2-CB? Ben dus een ervaren tripper maar niet met 2-CB
Om met 30mg gelijk te beginnen is een beetje to much. Heb je het in pilvorm of poeder?wrote:
Ja, 5 paarse Partyflocks en een bommetje pep was een beetje teveel van het goedewrote:Hebben jullie ook wel eens gehad dat je de dag na een feest eens even naging wat er allemaal op is gegaan en dat je bij jezelf denkt dat je heel blij mag zijn dat je niet op de EHBO bent beland?
Hoe wil je de lolly gaan doseren? De verhouding suiker/mdma moeten wel precies goed zijn. Hoeveel doe je er in? Als iemand erin bijt en doorslikt, wat dan?wrote:Afgelopen zaterdag, nadat een maat van me klaagde over de bittere smaak van zijn pil, kwam ik op een geniaal idee:
Lolly's met mdma
2 vliegen in 1 klap! Lekker de hele avond iets om op te bijten/sabbelen en geen problemen met bijpakken. Als er hier ook voorstanders zijn ga ik aan crowdfunding doen.