STAN- schreef:
Ja, die indd. Waar was je dan heen geweest? En vertel over die MXE

Ik had een huisfeestje met 5 gasten totaal. Eerst lekker zitten playstationen in combinatie met een beetje mephedrone. Lekker lomp ouwehoeren en uiteindelijk om 21:00 besloten om wat MXE te nemen. Twee namen het niet, en ik met de andere twee begonnen met een lijn van 35mg MXE.
Na 30 min voelde ik langzaam het gevoel opkomen, een heerlijke tinteling/verdoving door mijn lichaam. Ik dacht nog helder en mijn gezichtsveld werd wat vager. Na een uur werd het effect heftiger. Ik kon de beelden die ik zag niet meer koppelen aan mijn gedachtes. De tv stond aan op Darten, op de achtergrond stond ook heerlijke muziek aan. Ik snapte daar gewoon helemaal niks van dat tijdens het darten, die muziek werd afgespeeld. Ik begreep het gewoon niet meer. Besef van tijd was ook verdwenen, soms kwamen er wat heldere momenten en keek ik naar de klok en zag dat er pas anderhalf uur voorbij was. Voor mijn gevoel was dit al een aantal uren.
Doordat ik heldere momenten kreeg en de klok nog voor 00:00 stond kwam ik bij een moment dat ik dacht om bij te nemen. Ik probeerde de rest over te halen die er ook niks meer van snapte. En we namen gezamenlijk 20mg bij, Toen werd het pas zwaar, ik liep ondertussen niet echt meer recht en stevig, het ontspannen effect werd versterkt. Visueel gezien ging het alle kanten op, soms leek ik alles wel 2d met tekenfiguren te zien. En geestelijk leek ik wel krankzinnig... Door het feit dat ik visueel helder was kon ik mijn geestelijke gesteldheid nergens aan koppelen voor mijn gevoel en was ik dus gewoon gek. Alles wat ik zag dacht ik dat ik droomde. Ik haalde een vriend over om te gaan roken, de weg naar buiten leek wel uren te duren. De gang was zo lang, terwijl het maar 3 meter was. Het ontbreken van die illusie versterkte die krankzinnigheid wel voor mijn gevoel. De meest vage en rare gedachten waren het gevolg. Als ik liep leek het wel alsof er geen zwaartekracht aanwezig was. Ik moest op een gegeven moment plassen, Mijn beeld verschuift naar macro naar microscopie. Dan lijken mijn voeten mijlenver en een moment later krijg ik het gevoel dat ik gekrompen ben. Ik schommel naar de wc.
Een aantal momenten heb ik wel gedacht aan dat het te heftig was en ik naar een angstaanval ging, gelukkig kon ik dit gevoel beperken waardoor ik uiteindelijk weer terug viel in de trip. Als mijn vrienden wat te ver gingen gaf ik aan dat ze een beetje mephedrone moesten nemen. Hierdoor kwamen je gedachten en je zicht weer wat meer bij elkaar. Een aantal malen ook lachgas gedaan tijdens de trip, dat gevoel wat je normaal hebt werd even 100x versterkt. Ik had het gevoel dat ik in de toekomst keek, alles wat ik dacht gebeurde een seconde erna, heel vaag om te omschrijven. Je snapt tijdens de trip gewoon echt helemaal niks meer, ik heb met meerdere vrienden gebeld tijdens de trip en ik bleef maar herhalen dat ik niet kon begrijpen dat ik mijn maat hoorde maar ik hem niet zag aan de telefoon
Al met al een zieke trip gehad, of ik het snel nog eens zal doen weet ik niet. Het is best heftig, voor mijn gevoel is het een soort gigantisch sterke truffels in combinatie met de dissociatieve werking van Ketamine. De uiteindelijke trip duurde van 21:00 tot 2:00 (waarbij ik ongeveer 60mg heb gebruikt, wel in combinatie met mephedrone en lachgas gedurende de trip). Het spul kost geen reet en je hebt nauwelijks wat nodig. Het proberen waard als je ervaring hebt met andere middelen.
Als ik nu op de trip terugkijk lijkt het of ik veel momenten heb gedroomd. Ik heb ook meerdere dingen ter bevestiging gevraagd aan de niet MXE gebruikers bijv. Ben ik echt gaan roken? Heb ik net nog meph op? Ben ik net water wezen halen? Voor mijn gevoel droomde ik dat namelijk.