En hoeveel mg 2cb neem je dan?wrote:combi van 2cb en 4fmp op feestjes
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kan je ook aangeven in welke volgorde en hoeveelheid je dit inneemt?
Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.
pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed hahawrote:Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.
300mg... dan ben je d'r ook gelijk klaar mee denk ikwrote:pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed hahawrote:Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.
die had ik ook gelezen ja, dat ga je je echt HEEEEEEL kut voelen denk ikwrote:
pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed haha
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Weet niet of ik de link mag delen anders gooit de mod em maar weg.. Maar hierbij het tripreport van die gozer
http://partyflock.nl/topic/959641/page/1
Ik heb wel eens iemand meegemaakt die had 75 mg gedropt, dat liep ook maar net goed afwrote:pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed hahawrote:Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.
Lijkt me alleen maar goed dat zo'n verhaal er staat .wrote:Weet niet of ik de link mag delen anders gooit de mod em maar weg.. Maar hierbij het tripreport van die gozer
had hem ook ff opgezocht. man man , ook echt een gigantisch domme fout
precies, dit had zijn/haar dood kunnen (moeten? met deze hoeveelheden..) worden onvoorstelbaar dat deze persoon het heeft overleefd. Meer genomen dan LD-50 door een fout nota bene...wrote:Lijkt me alleen maar goed dat zo'n verhaal er staat .wrote:Weet niet of ik de link mag delen anders gooit de mod em maar weg.. Maar hierbij het tripreport van die gozer
http://partyflock.nl/topic/959641/page/1![]()
had hem ook ff opgezocht. man man , ook echt een gigantisch domme fout
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nog een groot nadeel bij mephedrone (vind ik), zijn de blauwe knokkels en andere gewrichten. Is ook wel een teken dat het gewoon rommel is, maar god wat is het chill.
Hmm ik heb nog nooit last gehad van blauwe plekken, misschien ligt dat aan de hoeveelheid of de persoon?
Verschilt volgens mij veel van persoon tot persoon, waarschijnlijk (vooral) afhankelijk van hoe goed je bloedsomloop normaal is. Is bij mij dus al slecht dus ik begin er niet aanwrote:Hmm ik heb nog nooit last gehad van blauwe plekken, misschien ligt dat aan de hoeveelheid of de persoon?
Ken inderdaad het verhaal, oorzak de vernauwende werking van de bloedvaten. Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad dus het zal inderdaad per persoon eraan liggen.wrote:Nog een groot nadeel bij mephedrone (vind ik), zijn de blauwe knokkels en andere gewrichten. Is ook wel een teken dat het gewoon rommel is, maar god wat is het chill.
Zelfs bij 1,5 gram op een avond deze effecten niet gehad.
-
X
- 3 posts member since 2015
- last seen Jan 2015
Xtc gele ups 200mg+ iemand ervaring met deze snoepjes ?
zelfde als alle andere met 200mg, komen uit de hoek van de heinekenswrote:Xtc gele ups 200mg+ iemand ervaring met deze snoepjes ?
-
X
- 3 posts member since 2015
- last seen Jan 2015
Welke drugs hebben jullie nog op de plank liggen?
Mijn plankkie
Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp
Ben benieuwd wat de rest heeft
Mijn plankkie
Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp
2 blikjes redbull en halve ritalin. Snoeihard gaan
Hahahahahahaha Hardtraxx bestaat echt alleen nog maar uit chinese schoenenboeren, drugshandelaren en verzuurde artiesten.

-
A
Niks veranderd dus
Op mijn plank staat:wrote:Welke drugs hebben jullie nog op de plank liggen?
Mijn plankkie
Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp
600 gram jozo keukenzout
100 gram kerrie
100 gram peper
1 Pot gevuld met chocorozijnen
200 gram Nescafe Gold
Potje Suiker
Bakje met theezakjes
Koffiefilterzakjes
100 gram kaneel
keukenrollen
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Op mijn plank staan foetussen op sterk water.
Op mijn plank staat een gezichtje getekend
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
I see what you did therewrote:Op mijn plank staat een gezichtje getekend