Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:52 

Donateur

Stny schreef:
combi van 2cb en 4fmp op feestjes :love:

En hoeveel mg 2cb neem je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:01 

Hardtraxx Addict

Kan je ook aangeven in welke volgorde en hoeveelheid je dit inneemt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:06 

Hardtraxxer

Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 02:39 

Donateur

Stny schreef:
Eerst de 4fmp (xtc zou ook kunnen, wat je prefereert) deze rustig laten inwerken en als hij echt is ingeslagen en op z'n piek zit de 2cb. Hoeveelheid hangt volkomen af van wat je gewend bent/wat je aankan, aan te raden iets minder te nemen dan je zou doen in een thuissetting, omdat het toch heel anders aankomt en je het heel anders ervaart (heel vet). Voor mij is het chillst een lage dosis dus tussen de 10 en 20 mg, één keer een uitschieter van +/- 40mg gehad, maar met lagere dosissen is het veel leuker.

pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:54 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:

pff 40mg haha dat is wel heftig ja. Misschien maar eens een keer proberen. Wel eens een tripreport gelezen van een gozer die een fout had gemaakt met zijn weegschaal en 300mg 2cb had gedropt. Dat ging niet echt goed haha

300mg... dan ben je d'r ook gelijk klaar mee denk ik :P Wel erg dom trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

die had ik ook gelezen ja, dat ga je je echt HEEEEEEL kut voelen denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:40 

Hardtraxxer

Weet niet of ik de link mag delen anders gooit de mod em maar weg.. Maar hierbij het tripreport van die gozer

http://partyflock.nl/topic/959641/page/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:

Ik heb wel eens iemand meegemaakt die had 75 mg gedropt, dat liep ook maar net goed af :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:40 

Donateur

Brmn schreef:
Weet niet of ik de link mag delen anders gooit de mod em maar weg.. Maar hierbij het tripreport van die gozer

Lijkt me alleen maar goed dat zo'n verhaal er staat . ;)

had hem ook ff opgezocht. man man , ook echt een gigantisch domme fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:50 

Hardtraxxer

Pete schreef:
Brmn schreef:

Lijkt me alleen maar goed dat zo'n verhaal er staat . ;)

had hem ook ff opgezocht. man man , ook echt een gigantisch domme fout

precies, dit had zijn/haar dood kunnen (moeten? met deze hoeveelheden..) worden onvoorstelbaar dat deze persoon het heeft overleefd. Meer genomen dan LD-50 door een fout nota bene...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:56 

Hardtraxx Addict

Nog een groot nadeel bij mephedrone (vind ik), zijn de blauwe knokkels en andere gewrichten. Is ook wel een teken dat het gewoon rommel is, maar god wat is het chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

Hmm ik heb nog nooit last gehad van blauwe plekken, misschien ligt dat aan de hoeveelheid of de persoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Hmm ik heb nog nooit last gehad van blauwe plekken, misschien ligt dat aan de hoeveelheid of de persoon?

Verschilt volgens mij veel van persoon tot persoon, waarschijnlijk (vooral) afhankelijk van hoe goed je bloedsomloop normaal is. Is bij mij dus al slecht dus ik begin er niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 09:36 

Donateur

M-arijn schreef:
Nog een groot nadeel bij mephedrone (vind ik), zijn de blauwe knokkels en andere gewrichten. Is ook wel een teken dat het gewoon rommel is, maar god wat is het chill.

Ken inderdaad het verhaal, oorzak de vernauwende werking van de bloedvaten. Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad dus het zal inderdaad per persoon eraan liggen.
Zelfs bij 1,5 gram op een avond deze effecten niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 22:27 

Hardtraxx Newbie

Xtc gele ups 200mg+ iemand ervaring met deze snoepjes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 10:09 

Hardtraxxer

xtconline schreef:
Xtc gele ups 200mg+ iemand ervaring met deze snoepjes ?

zelfde als alle andere met 200mg, komen uit de hoek van de heinekens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 10:41 

Hardtraxx Newbie

Welke drugs hebben jullie nog op de plank liggen?

Mijn plankkie

Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp

Ben benieuwd wat de rest heeft :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:16 

Hardtraxx Veteran

2 blikjes redbull en halve ritalin. Snoeihard gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:17 

Donateur

Hahahahahahaha Hardtraxx bestaat echt alleen nog maar uit chinese schoenenboeren, drugshandelaren en verzuurde artiesten. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:27 

Niks veranderd dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:41 

Donateur

xtconline schreef:
Welke drugs hebben jullie nog op de plank liggen?

Mijn plankkie

Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp

Ben benieuwd wat de rest heeft :beer:

Op mijn plank staat:

600 gram jozo keukenzout
100 gram kerrie
100 gram peper
1 Pot gevuld met chocorozijnen
200 gram Nescafe Gold
Potje Suiker
Bakje met theezakjes
Koffiefilterzakjes
100 gram kaneel
keukenrollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:44 

Hardtraxx Addict

Op mijn plank staan foetussen op sterk water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:07 

Hardtraxx Veteran

Op mijn plank staat een gezichtje getekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb helemaal geen plank :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Op mijn plank staat een gezichtje getekend

I see what you did there
Vorige  1 ... 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919 ... 1193  Volgende