Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:05 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Er is vandaag een AUA (ask us anything) met Unity, heb je een vraag? dan kan je die hier stellen:
http://www.reddit.com/r/thenetherlands/ ... rugs_harm/

Elke drugs gerelateerde vraag kan gesteld worden. :thumbup:

Jij bent ook op elke uithoek van het internet actief, hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:33 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Basxt schreef:
Er is vandaag een AUA (ask us anything) met Unity, heb je een vraag? dan kan je die hier stellen:
http://www.reddit.com/r/thenetherlands/ ... rugs_harm/

Elke drugs gerelateerde vraag kan gesteld worden. :thumbup:

Jij bent ook op elke uithoek van het internet actief, hè :P

Beetje :P Waar heb je me nog meer gespot dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

Fok, reddit, en vast nog ergens anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:53 

Donateur

M-arijn schreef:
Heb etizolam, oxazepam en lorazepam gehad. Heb nu 2 mg eti's en neem een halve als ik thuis kom van een feest (tenzij mn hartslag echt nog heel hoog ligt). Ben vaak dan ook stoned als een garnaal en die combinatie + je bed is zo chill, voelt net alsof je vastgeketend ligt aan je bed xd

Triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 20:06 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:
Heb etizolam, oxazepam en lorazepam gehad. Heb nu 2 mg eti's en neem een halve als ik thuis kom van een feest (tenzij mn hartslag echt nog heel hoog ligt). Ben vaak dan ook stoned als een garnaal en die combinatie + je bed is zo chill, voelt net alsof je vastgeketend ligt aan je bed xd

Triest.

Denken dat overal opstootjes zijn omdat je zo uit je dak bent is pas triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:18 

Afgelopen nacht voor het eerst een brain zap gehad die me uit een nachtmerrie trok. Heb nooit slaap problemen gehad na feestjes met drugs, maar kreeg geen oog meer dicht hierna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:49 

Hardtraxx Elite

Wat zijn jullie toch allemaal junks :lol:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:51 

Hardtraxx Veteran

Wat een enorm goeie garp zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:52 

Donateur

Chronic Deface schreef:
Afgelopen nacht voor het eerst een brain zap gehad die me uit een nachtmerrie trok. Heb nooit slaap problemen gehad na feestjes met drugs, maar kreeg geen oog meer dicht hierna.

Zal nog wel een aantal keren terugkomen deze week. Zie ze tegemoet i.p.v. ervoor te vrezen. En volgende keer wat meer slaap / minder drank&drugs in een aantal dagen. ;-)

Leuk je ff gesproken te hebben zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Ik kan niet genoeg van de rode bugatti's krijgen. :love: wat een wonder pillen zijn dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 15:49 

Hardtraxxer

Vind de laatste tijd gewoon drinken op een feest het fijnst. Kan met xtc er nooit écht lekker in komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 15:55 

TiMOTHYb schreef:
Zal nog wel een aantal keren terugkomen deze week. Zie ze tegemoet i.p.v. ervoor te vrezen. En volgende keer wat meer slaap / minder drank&drugs in een aantal dagen. ;-)

Leuk je ff gesproken te hebben zaterdag!

Heb er verder geen last meer van gehad! Ik denk dat ik gewoon oververmoeid was na de kerstdagen, 2 feestjes en de kou. Ben ook de hele week ziek geworden en dat was ook na de tijdmachine in maart. Was zeker tof je gesproken te hebben, maar waarschijnlijk voor mij geen hardstyle feestjes meer in 2015. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 09:56 

Donateur

woeehoeeeee :drool: Mephedrone is weer binnen :love: Beste drug die ik ooit heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
woeehoeeeee :drool: Mephedrone is weer binnen :love: Beste drug die ik ooit heb gehad.

Jaloers godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:18 

Kevin-Raw schreef:

Oke praat me bij! Ooit de naam wel eens gehoord maar geen idee wat het is of wat het doet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:08 

Donateur

Kiloknaller schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oke praat me bij! Ooit de naam wel eens gehoord maar geen idee wat het is of wat het doet :cool:

Mephedrone (aka Mcat/miauw-miauw/4mmc), in NL niet (mijn netwerk is groot, maar kan het niet vinden) verkrijgbaar. Zeer populair in Engeland waar het nog tot 2011 ongeveer legaal verkrijgbaar was.
De werking vergelijk ik met scherpte/alertheid/praatkick van sos, maar wel een heerlijke rush die richting xtc gaat. Maar dit kan per persoon wel een beetje verschillen, maar heb nog nooit negatieve reacties erop gehoord. Werking is zeer kort, waardoor craving (net zoals bij coke) zeer heftig is. Je wilt dus gauw meer op een feest, maar als je genoeg bij je hebt is dit geen probleem.

+/-

+ de liefdes Rush, heerlijk warmgevoel met tintelingen
+ Werking is kort dus ik kan altijd ervan slapen
+ Dip is minimaal (denk ook doordat je gewoon goed slaapt)
+ Je raakt er niet de weg ervan kwijt (zoals bij X)

- de craving (vind ik persoonlijk niet zo erg)
- het brand een heel klein beetje in de neus (zelf geen problemen mee, maar sommige homovrienden van mij wel)
- Het is lastig verkrijgbaar omdat er in Nederlands nauwelijks markt voor is (als je bekend bent met het tor netwerk/darknet/evolution/bitcoins, is het wel makkelijk verkrijgbaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:11 

Hardtraxxer

Is het dan niet een soort 4fmp maar dan met een kortere werking?

Kevin-Raw schreef:
miauw-miauw

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:13 

Donateur

Albatrots schreef:

Kevin-Raw schreef:
miauw-miauw

Nee, ik heb vaak 4fa/4fmp gebruikt. Maar dit vind ik op geen enkele manier erop lijken. Misschien alleen de energie, maar die krijg je met alle Upper drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:19 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Albatrots schreef:

Kevin-Raw schreef:
miauw-miauw

Nee, ik heb vaak 4fa/4fmp gebruikt. Maar dit vind ik op geen enkele manier erop lijken. Misschien alleen de energie, maar die krijg je met alle Upper drugs.

Je hoort wel dat veel mensen het verschillend ervaren (vriend van me merkte na een flinke dosis niet eens het kleinste beetje) maar ik heb het geluk dat ik precies de werkingen heb die jij bij miauw-miauw noemde heb.
Wat voor prijs hangt er dan eigenlijk aan voor een normale dosis op een avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:20 

Donateur

Prijzen mogen hier niet besproken worden, dan krijg ik een waarschuwing van een MOD :P

En over dat verschil per persoon had ik net even ge-edit in mijn "review". Dat hoor je namelijk wel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:23 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Prijzen mogen hier niet besproken worden, dan krijg ik een waarschuwing van een MOD :P
Excuses, bedankt dat je me er op wijst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

1x meph op, 2 likken uit een zakje ofzo. Maar voelde het volgens mij niet, maar dat zal wel andere redenen hebben gehad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:47 

Donateur

Raven schreef:
1x meph op, 2 likken uit een zakje ofzo. Maar voelde het volgens mij niet, maar dat zal wel andere redenen hebben gehad :x

Meph oraal nemen is sowieso niet aan te raden. Je hebt best veel nodig om de orale werking net zo te voelen als de nasale werking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Er zat al 4fa en mdma in mijn systeem, denk dat dat wel een reden is. :P Decibel 2013, nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:28 

Hardtraxxer

combi van 2cb en 4fmp op feestjes :love:
Vorige  1 ... 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic