Al 17 uur gestopt met roken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Ook maar ingevuld. Wist niet dat er zoveel verschillende soorten drugs waren. 
-
T
Je bedoeld zo'n lijst met verschillende soorte drugs erop?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Tering hej, na drie kwartier bezig te zijn geweest en nog niet op de helft ben ik maar gestopt.
-
-Hardtraxxer
- 273 posts member since 2011
- last seen Dec 2017
Precies ditwrote:Tering hej, na drie kwartier bezig te zijn geweest en nog niet op de helft ben ik maar gestopt.
Voor elke drug die je aanduid in het begin krijg je een hoop vragen. Dus hoe meer drugs je al gedaan/geprobeerd hebt, hoe langer de vragenlijst gaat zijn.
Mwah gebruik steeds minder op feestjes, af en toe beetje pep, max 5 puntjes ofzo.
-
A
ik denk oprecht dat de hardstyle van nu minder drugsgebruik lokt. Bij mij is het i.i.g. wel, en dat komt niet omdat ik tolerantie heb maar op een of andere manier vind ik het chiller bij de hardstyle van nu om niks te gebruiken
Ik denk het nietwrote:ik denk oprecht dat de hardstyle van nu minder drugsgebruik lokt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Overal ligt het vdk gehalte hoger en liefhebbers aantal lager dan eerst
-
A
Dagjes mensen misschien niet inderdaad, maar mensen die er langer bij blijven denk ik wel... Kan het ook totaal verkeerd hebben maar hoor in heel mijn omgeving van mensen dat niet meer (willen) gebruiken 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dat heet ouder en verstandiger worden, het is ook weleens een keer leuk geweest
Break tot 31-12wrote:Is iedereen afgekickt of wa?
Rode Supermans zijn de eerste XTC pillen die ik ooit geslikt heb.
Mensen die PMMA in pillen stoppen mogen ze echt aan de hoogste boom ophangen.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Zielige lui die dit doen... gebruik zal er niet veel minder op worden.wrote:Rode Supermans zijn de eerste XTC pillen die ik ooit geslikt heb.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Gestopt met pep, alles weg geknikkerd wat ik nog had liggen, werd er zo depressief van. Ook steeds meer last van benauwdheid en gevoel van flauwvallen. Tis leuk geweest.
Nu af en toe nog wat xtc en 4fmp. Daar blijft het bij.
Gister wel weer een keer getruffeld. Was weer leuk!
Dat heb ik laatst ook gedaan, alles weggegeven aan mensen die het wel leuk spul vinden.wrote:Gestopt met pep, alles weg geknikkerd wat ik nog had liggen, werd er zo depressief van. Ook steeds meer last van benauwdheid en gevoel van flauwvallen. Tis leuk geweest.
Had 't aan mij gegeven danwrote:Gestopt met pep, alles weg geknikkerd wat ik nog had liggen, werd er zo depressief van. Ook steeds meer last van benauwdheid en gevoel van flauwvallen. Tis leuk geweest.
Heb Etizolam aangeschaft, is natuurlijk geen drug maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Etizolam heb ik 1 keer gebruikt, ik heb er toen geloof ik anderhalf van gebruikt na flink wat pep, maar heb echt 24 uur aan 1 stuk geslapen 
Heb je meer ervaring met benzo's en pammetjes? Tolerantie etc?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heb etizolam, oxazepam en lorazepam gehad. Heb nu 2 mg eti's en neem een halve als ik thuis kom van een feest (tenzij mn hartslag echt nog heel hoog ligt). Ben vaak dan ook stoned als een garnaal en die combinatie + je bed is zo chill, voelt net alsof je vastgeketend ligt aan je bed 
Er is vandaag een AUA (ask us anything) met Unity, heb je een vraag? dan kan je die hier stellen:
http://www.reddit.com/r/thenetherlands/ ... rugs_harm/
Elke drugs gerelateerde vraag kan gesteld worden.
http://www.reddit.com/r/thenetherlands/ ... rugs_harm/
Elke drugs gerelateerde vraag kan gesteld worden.