Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 00:10 

Donateur

stefan_helmond schreef:
Al een tijdje geen MDMA/XTC meer gebruikt en ga 't denk ik zaterdag weer eens uitproberen. Maar ik denk dat ik maar 90mg ga pakken, dat zou voor mij de ideale dosis zijn. Dat is 2x mijn lichaamsgewicht, dus ben benieuwd.

Nice, ik durf XTC niet meer. Laatste keer vond ik er geen zak aan en werd ik alleen maar waus. Dat is al twee en een half jaar geleden. Wil het risico niet lopen dat het weer zo kut is haha. Zaterdag lekker aan de bier + sos + 4f :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 00:21 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ben wel weer een keer benieuwd, heb wel weer een keer zin in dat euforische gevoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
stefan_helmond schreef:
Al een tijdje geen MDMA/XTC meer gebruikt en ga 't denk ik zaterdag weer eens uitproberen. Maar ik denk dat ik maar 90mg ga pakken, dat zou voor mij de ideale dosis zijn. Dat is 2x mijn lichaamsgewicht, dus ben benieuwd.

Nice, ik durf XTC niet meer. Laatste keer vond ik er geen zak aan en werd ik alleen maar waus. Dat is al twee en een half jaar geleden. Wil het risico niet lopen dat het weer zo kut is haha. Zaterdag lekker aan de bier + sos + 4f :D

Pak je het toch gewoon een keertje thuis in de vakantie/in het weekend :P
Heeeeel anders dan op een feest imo, thuis vaag en waus worden is geweldig, waar ik het op een feest ook klote vind. Lekker buiten rondjes lopen en de omgeving verkennen, binnen met een dekentje, wat fruit en techno/deephouse/ambient op de bank, heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 19:51 

Hardtraxx Elite

Yes, met kerst weer truffels eten met de familie. Grapje, met vrienden. Heel veel zin in. Iemand ervaringen met 2cb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 22:46 

Hardtraxx Veteran

Ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 23:08 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Yes, met kerst weer truffels eten met de familie. Grapje, met vrienden. Heel veel zin in. Iemand ervaringen met 2cb?

2cb is geweldig xd vooral als je een muur met patronen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 16:49 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:

Edit: Nee ben geen 45mg, maar jullie snappen wat ik bedoelen gr.

45kg???
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:38 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
stefan_helmond schreef:

Edit: Nee ben geen 45mg, maar jullie snappen wat ik bedoelen gr.

45kg???

Wacht maar tot je 'm een keer ziet :P No hard feelings, Stefan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:46 

Hardtraxxer

Iemand toevallig ervaring met blauwe / paarse spookjes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:51 

Bierkoning

-RiiANNE schreef:

Ja, troep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:55 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
-RiiANNE schreef:

Hmm.. iets specifieker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:59 

Bierkoning

-RiiANNE schreef:
Pommer schreef:
-RiiANNE schreef:

Hmm.. iets specifieker? :P

Toen ik ze had voelde ik er maar weinig van, maar kon ook aan de omstandigheden liggen (had het toen al een paar keer gedaan binnen een paar weken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:16 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Toen ik ze had voelde ik er maar weinig van, maar kon ook aan de omstandigheden liggen (had het toen al een paar keer gedaan binnen een paar weken).

Ah oke, ja dat kan daar natuurlijk ook aan liggen. Had je blauwe of paarse spookjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Joh, dan kun je ook niet zomaar gaan roepen dat het troep is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:50 

Donateur

Sowieso vertrouwen op de ervaring van een enkel iemand.. Haal hem liever door Pillreports of nog beter; laat hem testen op aantal mg (en mogelijk overige rotzooi).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:03 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Pommer schreef:

Joh, dan kun je ook niet zomaar gaan roepen dat het troep is :P

True, daarom vermeld ik dat ook even :P Maar eigenlijk vond iedereen ze toen niet zo chill.

Geloof dat het blauwe waren trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 02:05 

Hardtraxx Veteran

-RiiANNE schreef:

Ik heb de blauwe al jaren, heel chill. Lekker licht (getest op 85 mg), wat ik zelf erg fijn vind. Neem er max 1,5 op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Ik werd van groene spookjes altijd heel geil. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:12 

Hardtraxx Newbie

Op Qlimax de Groene Heineken proberen. Iemand evaring met deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:02 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
-RiiANNE schreef:

Ik heb de blauwe al jaren, heel chill. Lekker licht (getest op 85 mg), wat ik zelf erg fijn vind. Neem er max 1,5 op een feest :)

Ja deze zijn ook ongeveer 85mg, denk dat ik het maar gewoon probeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:20 

Hardtraxx Veteran

De blauwe op tijdens AMF, erg fijn die lage mg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:12 

Donateur

Mephedrone :love: Wat heb ik genoten op Loudness zeg, een instant smile op mijn gezicht van dat spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:17 

Hardtraxx Veteran

Heb ik al heel lang niet meer gehad, wil het wel weer eens doen, wel in een capsule, snuiven wordt hem echt niet meer met dat spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 14:00 

Donateur

Zo, dat is lang geleden. Ik kom even langs om een post van https://www.facebook.com/unity.nl?fref=ts te delen! Hebben jullie 'm al wel eens eerder ingevuld?

Citaat:
The Guardian heeft (voor de UK) 7 verrassende resultaten van de GDS 2014 jaar op een rijtje gezet:

Over thema's rondom druggebruik of mensen die drugs gebruiken is vaak veel onbekend. Dat komt door de illegaliteit van de middelen, taboe dat er op heerst en soms angst voor stigmatisering. Hoe komen we te weten wat de redenen zijn voor mensen om te gebruiken, van welke drugs ze het meest genieten, of ze de middelen op een zo veilig mogelijke manier gebruiken en hoe ze dat dan doen?

Allemaal vragen die voor ons en van groot belang zijn. Hoe meer we hier over weten hoe beter onze voorlichting zal aansluiten.

We hebben dus jullie hulp nodig voor de Global Drug Survey die antwoord geeft op dit soort vragen. Deel de link, mail hem rond en vul de vragenlijst in.
http://www.globaldrugsurvey.com/GDS2015/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb hem nu net ingevuld. :)
Vorige  1 ... 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic