Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
johnnie wrote:
Kepro wrote:Vrijdag en zaterdag rode bugatti's genuttigd. Wat een knallers zeg :worship: ik vind ze een stuk fijner dan de witte domino's. Was weer lekker sociaal bezig ^^
Ook beter als de witte bugatti's?
Heb nog geen witte bugatti's gehad. Vorige waren de domino's.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Allemaal van dezelfde drukker jongens. Zelfde samenstelling, het enige dat verschilt is de kleur en de vorm. Natuurlijk heb je een standaardafwijking maar daar doe je niets aan.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Analoxx wrote:
Kepro wrote:4FMP staat nog op mijn verlanglijstje. Enige wat mij een beetje tegenhoud is dat je nog langer wakker ligt dan met X.
Ik vind de combinatie van 4 en X misschien wel het meest chill :P Van alleen X wordt ik best lam, maar door de combinatie heb ik dat helemaal niet meer. Door de X kan ik ook slapen en alleen op 4 lukt me dat niet.
Alhoewel ik deze combinatie ook het chillst vind, is dit letterlijk je hersenen frituren. Zoek maar op als het je ook maar iets interesseert :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Inderdaad totale waanzin wat zich in de media heeft afgespeeld na ADE. Wat de telegraaf een paar dagen geleden heeft geschreven maakt me best boos. Maar was te verwachten van een krant die lezers aanspreekt met een verdiepend vermogen van een goudvis.

Het CDA heeft ervoor gezorgd dat testen van drugs, voorlichting etc. de kop in gedrukt werden. Grote fout. Je ziet het nu steeds vaker mis gaan, zeker nu er tegenwoordig super veel designer drugs zijn. De ene na de andere tieft dood neer. En als ik dan zo'n VVD-er hoor roepen "mensen moeten maar gewoon geen harddrugs gebruiken" denk ik in wat voor fantasiewereld leef jij toch in godsnaam. Mensen moeten ook niet veel zuipen en doen dat toch. Om maar te zwijgen over wat voor ellende dat oplevert.

Er zal altijd gebruikt worden op feesten. Zorg er dan op zn minst voor dat je je zooi fatsoenlijk kan testen ter plekke of dat er meer openlijk gesproken wordt over de gevaren van drugsgebruik (en wat je kan doen om risico's te beperken). B2S heeft dat bijvoorbeeld gedaan vlak voor Thrillogy. Speel gewoon open kaart. Iedereen weet dat een hoop mensen op zon feest iets in hun mik gooien, dat ga je nooit voorkomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je die mensen bewuster maakt van het gene wat ze doen.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
https://decorrespondent.nl/1954/Het-deb ... 2-7bdf8c82

Deze vind ik t nog best geschreven. Komt tenminste met feiten.
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
dawasiknie wrote:Inderdaad totale waanzin wat zich in de media heeft afgespeeld na ADE. Wat de telegraaf een paar dagen geleden heeft geschreven maakt me best boos. Maar was te verwachten van een krant die lezers aanspreekt met een verdiepend vermogen van een goudvis.

Het CDA heeft ervoor gezorgd dat testen van drugs, voorlichting etc. de kop in gedrukt werden. Grote fout. Je ziet het nu steeds vaker mis gaan, zeker nu er tegenwoordig super veel designer drugs zijn. De ene na de andere tieft dood neer. En als ik dan zo'n VVD-er hoor roepen "mensen moeten maar gewoon geen harddrugs gebruiken" denk ik in wat voor fantasiewereld leef jij toch in godsnaam. Mensen moeten ook niet veel zuipen en doen dat toch. Om maar te zwijgen over wat voor ellende dat oplevert.

Er zal altijd gebruikt worden op feesten. Zorg er dan op zn minst voor dat je je zooi fatsoenlijk kan testen ter plekke of dat er meer openlijk gesproken wordt over de gevaren van drugsgebruik (en wat je kan doen om risico's te beperken). B2S heeft dat bijvoorbeeld gedaan vlak voor Thrillogy. Speel gewoon open kaart. Iedereen weet dat een hoop mensen op zon feest iets in hun mik gooien, dat ga je nooit voorkomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je die mensen bewuster maakt van het gene wat ze doen.
Alhoewel ik het 100% met je eens ben en ik ook vind dat je het op festivals/feesten zou moeten kunnen testen is het aan de andere kan ook weer krom om bij de deur zorgvuldig te fouilleren en een 'zero tolerance' beleid te hanteren en je dan 10 meter na de fouillering al je pillen kunt laten testen.
Hoe dan ook, er moet iets veranderen
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
The Skribbler wrote:http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/756504-1410/column-kustaw-bessems-heel-erg-enge-gevaarlijke-drugs

prachtig dit.
Beetje geschreven in het stijltje van De Speld ^^
Hardtraxx Veteran
The Skribbler wrote:http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/756504-1410/column-kustaw-bessems-heel-erg-enge-gevaarlijke-drugs

prachtig dit.
Had ik ook al gelezen ja. Mooi sarcastich toontje wat wel de spijker volledig op de kop slaat :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Meerdere mensen die problemen ondervinden met SA?

Heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald maar nog niks van gehoord.
Ook krijg ik als ik wil inloggen te maken met een error met de melding "maakt gebruik van omleidingslus". Al meerdere browsers geprobeerd maar tevergeefs. :(
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Even tussendoor: Er is nu in het vragenuurtje van de tweede kamer een vraag over het testen van drugs, misschien interessant om terug te kijken?
Donateur
last seen Oct 2023
Kevin-Raw wrote:Meerdere mensen die problemen ondervinden met SA?

Heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald maar nog niks van gehoord.
Ook krijg ik als ik wil inloggen te maken met een error met de melding "maakt gebruik van omleidingslus". Al meerdere browsers geprobeerd maar tevergeefs. :(

Never Mind, 10 gr 4f & 1gr 3MMC is onderweg :love:
Hardtraxx Veteran
Wat voor batch 3mmc is dat? Weet je dat toevallig? Ik heb 3mmc zelf ook nog en het is vergelijkbaar met meph, maar ik vind meph toch echt stukken fijner en sterker (wat ik zelf heb gehad).
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Even tussendoor: Er is nu in het vragenuurtje van de tweede kamer een vraag over het testen van drugs, misschien interessant om terug te kijken?
Link om het terug te kijken gaarne. :)
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
TiMOTHYb wrote:
Khadber wrote:Even tussendoor: Er is nu in het vragenuurtje van de tweede kamer een vraag over het testen van drugs, misschien interessant om terug te kijken?
Weet niet of het fragment hierbij zit, want moet hem zelf ook nog bekijken maar dit was het vragenuurtje van vandaag

http://www.npo.nl/nos-het-vragenuurtje/ ... W_00855122
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Frenchkicks wrote:
TiMOTHYb wrote:
Weet niet of het fragment hierbij zit, want moet hem zelf ook nog bekijken maar dit was het vragenuurtje van vandaag

Minuut 47:55, ga het nu bekijken.
Donateur
last seen Oct 2023
Unknown wrote:Wat voor batch 3mmc is dat? Weet je dat toevallig? Ik heb 3mmc zelf ook nog en het is vergelijkbaar met meph, maar ik vind meph toch echt stukken fijner en sterker (wat ik zelf heb gehad).
Ik heb werkelijk geen idee welke batch, ik heb 3mmc nog nooit gebruikt. Wilde natuurlijk 4mmc, maar onmogelijk om dat te verkrijgen. Dus hopen dat 3mmc een mooi alternatief is. we shall seee
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
Richardd wrote:
Frenchkicks wrote:
TiMOTHYb wrote:

Minuut 47:55, ga het nu bekijken.[/quote]

lekker geïnformeerd: ''Deze snel testen kunnen alleen bepalen of er actieve bestandsdelen, bijvoorbeeld xtc of MDMA, inzitten'' :thumbdown:

edit: 57:20, deze man is het voorbeeld van wat er mis is met de politiek. Hij houdt gewoon zijn handen voor zijn ogen en leeft in zijn eigen schijnwereld
Last edited by Terrordrang on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
SGP he, die leven in een andere wereld.
Die minister die tegen de pil testen is idd niet echt lekker geïnformeerd. Naast t feit dat je dus die pillen een soort snel test kan geven (marquis), kan er op het festival zelf ook in de database worden gekeken (net zoals in een testcentrum) om te kijken of er geen verkeerde stoffen in de pillen zitten.
Donateur
last seen Oct 2023
Drugs offtopic

Ik ben verliefd (L) 209mg gemiddeld met uitschieters tot 229mg
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Zal ik ook wel van moeten kotsen, Heineken is vies.
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
Kevin-Raw wrote:Drugs offtopic

Ik ben verliefd (L) 209mg gemiddeld met uitschieters tot 229mg
spreiding is 179-226

niet echt optimaal dus..
Hardtraxx Veteran
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Al een tijdje geen MDMA/XTC meer gebruikt en ga 't denk ik zaterdag weer eens uitproberen. Maar ik denk dat ik maar 90mg ga pakken, dat zou voor mij de ideale dosis zijn. Dat is 2x mijn lichaamsgewicht, dus ben benieuwd.

Edit: Nee ben geen 45mg, maar jullie snappen wat ik bedoelen gr.
Last edited by stefan_helmond on , edited 1 time in total.