Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 11:33 

Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Kepro schreef:
Vrijdag en zaterdag rode bugatti's genuttigd. Wat een knallers zeg :worship: ik vind ze een stuk fijner dan de witte domino's. Was weer lekker sociaal bezig ^^

Ook beter als de witte bugatti's?

Heb nog geen witte bugatti's gehad. Vorige waren de domino's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 11:48 

Hardtraxx Addict

Allemaal van dezelfde drukker jongens. Zelfde samenstelling, het enige dat verschilt is de kleur en de vorm. Natuurlijk heb je een standaardafwijking maar daar doe je niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 19:14 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Kepro schreef:
4FMP staat nog op mijn verlanglijstje. Enige wat mij een beetje tegenhoud is dat je nog langer wakker ligt dan met X.

Ik vind de combinatie van 4 en X misschien wel het meest chill :P Van alleen X wordt ik best lam, maar door de combinatie heb ik dat helemaal niet meer. Door de X kan ik ook slapen en alleen op 4 lukt me dat niet.

Alhoewel ik deze combinatie ook het chillst vind, is dit letterlijk je hersenen frituren. Zoek maar op als het je ook maar iets interesseert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 22:16 

Hardtraxx Veteran

http://www.volkskrant.nl/festivals/pani ... f85b7fbd1a
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 12:43 

Donateur

Inderdaad totale waanzin wat zich in de media heeft afgespeeld na ADE. Wat de telegraaf een paar dagen geleden heeft geschreven maakt me best boos. Maar was te verwachten van een krant die lezers aanspreekt met een verdiepend vermogen van een goudvis.

Het CDA heeft ervoor gezorgd dat testen van drugs, voorlichting etc. de kop in gedrukt werden. Grote fout. Je ziet het nu steeds vaker mis gaan, zeker nu er tegenwoordig super veel designer drugs zijn. De ene na de andere tieft dood neer. En als ik dan zo'n VVD-er hoor roepen "mensen moeten maar gewoon geen harddrugs gebruiken" denk ik in wat voor fantasiewereld leef jij toch in godsnaam. Mensen moeten ook niet veel zuipen en doen dat toch. Om maar te zwijgen over wat voor ellende dat oplevert.

Er zal altijd gebruikt worden op feesten. Zorg er dan op zn minst voor dat je je zooi fatsoenlijk kan testen ter plekke of dat er meer openlijk gesproken wordt over de gevaren van drugsgebruik (en wat je kan doen om risico's te beperken). B2S heeft dat bijvoorbeeld gedaan vlak voor Thrillogy. Speel gewoon open kaart. Iedereen weet dat een hoop mensen op zon feest iets in hun mik gooien, dat ga je nooit voorkomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je die mensen bewuster maakt van het gene wat ze doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:10 

Hardtraxx Addict

https://decorrespondent.nl/1954/Het-deb ... 2-7bdf8c82

Deze vind ik t nog best geschreven. Komt tenminste met feiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:54 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Inderdaad totale waanzin wat zich in de media heeft afgespeeld na ADE. Wat de telegraaf een paar dagen geleden heeft geschreven maakt me best boos. Maar was te verwachten van een krant die lezers aanspreekt met een verdiepend vermogen van een goudvis.

Het CDA heeft ervoor gezorgd dat testen van drugs, voorlichting etc. de kop in gedrukt werden. Grote fout. Je ziet het nu steeds vaker mis gaan, zeker nu er tegenwoordig super veel designer drugs zijn. De ene na de andere tieft dood neer. En als ik dan zo'n VVD-er hoor roepen "mensen moeten maar gewoon geen harddrugs gebruiken" denk ik in wat voor fantasiewereld leef jij toch in godsnaam. Mensen moeten ook niet veel zuipen en doen dat toch. Om maar te zwijgen over wat voor ellende dat oplevert.

Er zal altijd gebruikt worden op feesten. Zorg er dan op zn minst voor dat je je zooi fatsoenlijk kan testen ter plekke of dat er meer openlijk gesproken wordt over de gevaren van drugsgebruik (en wat je kan doen om risico's te beperken). B2S heeft dat bijvoorbeeld gedaan vlak voor Thrillogy. Speel gewoon open kaart. Iedereen weet dat een hoop mensen op zon feest iets in hun mik gooien, dat ga je nooit voorkomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je die mensen bewuster maakt van het gene wat ze doen.

Alhoewel ik het 100% met je eens ben en ik ook vind dat je het op festivals/feesten zou moeten kunnen testen is het aan de andere kan ook weer krom om bij de deur zorgvuldig te fouilleren en een 'zero tolerance' beleid te hanteren en je dan 10 meter na de fouillering al je pillen kunt laten testen.
Hoe dan ook, er moet iets veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:46 

Hardtraxx Veteran

http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems ... ijke-drugs

prachtig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:47 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/756504-1410/column-kustaw-bessems-heel-erg-enge-gevaarlijke-drugs

prachtig dit.

Beetje geschreven in het stijltje van De Speld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:22 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
http://www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/756504-1410/column-kustaw-bessems-heel-erg-enge-gevaarlijke-drugs

prachtig dit.

Had ik ook al gelezen ja. Mooi sarcastich toontje wat wel de spijker volledig op de kop slaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 23:29 

Donateur

Meerdere mensen die problemen ondervinden met SA?

Heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald maar nog niks van gehoord.
Ook krijg ik als ik wil inloggen te maken met een error met de melding "maakt gebruik van omleidingslus". Al meerdere browsers geprobeerd maar tevergeefs. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Even tussendoor: Er is nu in het vragenuurtje van de tweede kamer een vraag over het testen van drugs, misschien interessant om terug te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:23 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Meerdere mensen die problemen ondervinden met SA?

Heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald maar nog niks van gehoord.
Ook krijg ik als ik wil inloggen te maken met een error met de melding "maakt gebruik van omleidingslus". Al meerdere browsers geprobeerd maar tevergeefs. :(

Never Mind, 10 gr 4f & 1gr 3MMC is onderweg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:27 

Hardtraxx Veteran

Wat voor batch 3mmc is dat? Weet je dat toevallig? Ik heb 3mmc zelf ook nog en het is vergelijkbaar met meph, maar ik vind meph toch echt stukken fijner en sterker (wat ik zelf heb gehad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:31 

Donateur

Khadber schreef:
Even tussendoor: Er is nu in het vragenuurtje van de tweede kamer een vraag over het testen van drugs, misschien interessant om terug te kijken?

Link om het terug te kijken gaarne. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:42 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Weet niet of het fragment hierbij zit, want moet hem zelf ook nog bekijken maar dit was het vragenuurtje van vandaag

http://www.npo.nl/nos-het-vragenuurtje/28-10-2014/POW_00855122
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:48 

Hardtraxx Addict

Frenchkicks schreef:
TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Weet niet of het fragment hierbij zit, want moet hem zelf ook nog bekijken maar dit was het vragenuurtje van vandaag

Minuut 47:55, ga het nu bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:49 

Donateur

Unknown schreef:
Wat voor batch 3mmc is dat? Weet je dat toevallig? Ik heb 3mmc zelf ook nog en het is vergelijkbaar met meph, maar ik vind meph toch echt stukken fijner en sterker (wat ik zelf heb gehad).

Ik heb werkelijk geen idee welke batch, ik heb 3mmc nog nooit gebruikt. Wilde natuurlijk 4mmc, maar onmogelijk om dat te verkrijgen. Dus hopen dat 3mmc een mooi alternatief is. we shall seee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:01 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Frenchkicks schreef:
TiMOTHYb schreef:

Minuut 47:55, ga het nu bekijken.[/quote]

lekker geïnformeerd: ''Deze snel testen kunnen alleen bepalen of er actieve bestandsdelen, bijvoorbeeld xtc of MDMA, inzitten'' :thumbdown:

edit: 57:20, deze man is het voorbeeld van wat er mis is met de politiek. Hij houdt gewoon zijn handen voor zijn ogen en leeft in zijn eigen schijnwereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:07 

Hardtraxx Addict

SGP he, die leven in een andere wereld.
Die minister die tegen de pil testen is idd niet echt lekker geïnformeerd. Naast t feit dat je dus die pillen een soort snel test kan geven (marquis), kan er op het festival zelf ook in de database worden gekeken (net zoals in een testcentrum) om te kijken of er geen verkeerde stoffen in de pillen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:30 

Donateur

Afbeelding

Ik ben verliefd (L) 209mg gemiddeld met uitschieters tot 229mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

Zal ik ook wel van moeten kotsen, Heineken is vies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 18:26 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Afbeelding

Ik ben verliefd (L) 209mg gemiddeld met uitschieters tot 229mg

spreiding is 179-226

niet echt optimaal dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

Wederom een boeiend stuk/interview

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/okto ... ing--.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 23:57 

Hardtraxx Veteran

Al een tijdje geen MDMA/XTC meer gebruikt en ga 't denk ik zaterdag weer eens uitproberen. Maar ik denk dat ik maar 90mg ga pakken, dat zou voor mij de ideale dosis zijn. Dat is 2x mijn lichaamsgewicht, dus ben benieuwd.

Edit: Nee ben geen 45mg, maar jullie snappen wat ik bedoelen gr.
Vorige  1 ... 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic