Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 13:04 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.

Ben ik ook wel benieuwd naar xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

Oeh word zo gezellig he dirkie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 16:58 

Net 5 gram speed gehaald kijken of we het weekend kan door komen daar mee
Hoe kan ik deze het beste drogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 17:32 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.

Die heb je ook al langer dan een jaar thuis liggen of niet? xd
Zitten jullie heel toevallig op Centerparcs Het Heijderbos? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 01:17 

Hardtraxx Veteran

Het ligt al een tijdje op de plank ja. Ben normaal totaal niet zo van de drugs gebruiken(een g'tje op de terugweg dan weer wel :$ ) op feesten dus het was even wachten tot de juiste setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 01:38 

M-arijn schreef:
Grudgie schreef:
Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)

Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.

Nobody Cares
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:49 

Hardtraxx Elite

The Exorsist schreef:
Net 5 gram speed gehaald kijken of we het weekend kan door komen daar mee
Hoe kan ik deze het beste drogen?

Nobody Cares.
Edit: Als je speed haalt moet je toch wel weten hoe je het droogt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 15:23 

Hardtraxx Addict

The Exorsist schreef:
M-arijn schreef:
Grudgie schreef:
Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)

Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.

Nobody Cares

Wessel pleur op en stop met leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 17:48 

M-arijn schreef:
Wessel pleur op en stop met leven

Duik zelf de bosjes in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Voor mij niet van toepassing, maar voor sommigen hier interessante informatie: http://www.vice.com/nl/read/mocht-je-op ... etalen-245
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:44 

Hardtraxx Veteran

Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt... klaaaaaaaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:56 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag tijdens Ground Zero maar weer eens aan de M, zit me alleen nog te bedenken of pure doe of een half pilletje. Ben benieuwd naar de ervaring aangezien het al meer dan een half jaar geleden is dat ik M gedaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:21 

Hardtraxx Veteran

Eh, tijdens ADE gaan we vrijdag en zaterdag naar een feestje.
Durf gewoon niet 2 dagen aan de xtc te zitten :P of valt het allemaal wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

Je hoeft ook niet per se te gebruiken om je op een feest te vermaken he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:09 

Gewoon 1 dag doen en de andere dag niet is ook een prima optie toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 23:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Je hoeft ook niet per se te gebruiken om je op een feest te vermaken he :thumbup:

Ja en nee. Laatste festival hebben we het geprobeerd maar door al het bier liep de rekening wel heel hoog op.
Moet ook wel zeggen dat ik een feestje zonder snoep beduidend minder voortaan vind.

AndyAsteroids schreef:
Gewoon 1 dag doen en de andere dag niet is ook een prima optie toch?

Zie hierboven.

Mijn besluit staat nog niet vast maar was op zoek naar eventuele bevindingen etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet wat je verwacht te horen. De zaterdag zal duidelijk minder leuk zijn dan MDMA normaal is, het is slecht voor je, je kater wordt er erger van en het zal op termijn ook een negatief effect hebben op toekomstige MDMA-ervaringen. Zal het leuker zijn dan een nuchter feest? Ja. Wil je ooit zonder drugs kunnen feesten? Dan moet je misschien maar eens beginnen met oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:55 

Hardtraxx Addict

Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.
Eerste paar keren dat ik nuchter ging hield ik het niet vol tot het einde en iedere keer last van onderrug en voeten en benen noem maar op, maar daarna viel het ook wel mee + als je gewoon voor de lineup/muziek gaat is het sowieso al een heel stuk makkelijker om nuchter te gaan, want genieten doe je dan toch wel :thumbup:

De dag erop heb je al helemaal geen spijt meer dat je nuchter bent gegaan, omdat je dan gewoon topfit bent :D

En dat probleem dat je een te hoge rekening krijgt ivm drinken/bier dat ligt echt bij jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:21 

Hardtraxx Veteran

Of jaren nuchter naar feestjes zijn gegaan, maakt het ook dat het een stuk makkelijker is om niks te gebruiken, omdat je weet dat je toch wel geniet van de muziek, zoals hierboven werd aangegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:40 

Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.
Eerste paar keren dat ik nuchter ging hield ik het niet vol tot het einde en iedere keer last van onderrug en voeten en benen noem maar op, maar daarna viel het ook wel mee + als je gewoon voor de lineup/muziek gaat is het sowieso al een heel stuk makkelijker om nuchter te gaan, want genieten doe je dan toch wel :thumbup:

De dag erop heb je al helemaal geen spijt meer dat je nuchter bent gegaan, omdat je dan gewoon topfit bent :D

En dat probleem dat je een te hoge rekening krijgt ivm drinken/bier dat ligt echt bij jezelf.

Ik heb nog nooit 'party drugs' gebruikt, en ga idd altijd voor de muziek naar een festival. Zodra ik he terein op loop, de muziek hoor en de bass door me botten voel gaan, schiet de adrenaline door mijn lichaam en ga ik het hele feest lang los. :D Zodra de muziek uitgaat op 't einde stort ik wel in, maar dan kunnen mijn maten die wel het e.e.a gebruiken me richting de trein helpen :P. Gedurende het feest drink ik vaak aan 't begin een paar biertjes(3-5) en daarna stap ik over op water (lekker cheap bijvullen indien mogelijk). Heb dus ook geen grote rekening ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:44 

Hardtraxx Addict

phoenix schreef:
Zin schreef:

Ik heb nog nooit 'party drugs' gebruikt, en ga idd altijd voor de muziek naar een festival. Zodra ik he terein op loop, de muziek hoor en de bass door me botten voel gaan, schiet de adrenaline door mijn lichaam en ga ik het hele feest lang los. :D Zodra de muziek uitgaat op 't einde stort ik wel in, maar dan kunnen mijn maten die wel het e.e.a gebruiken me richting de trein helpen :P. Gedurende het feest drink ik vaak aan 't begin een paar biertjes(3-5) en daarna stap ik over op water (lekker cheap bijvullen indien mogelijk). Heb dus ook geen grote rekening ^^

En je hebt gewoon een goed feestje gehad neem ik aan. Ideaal dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 12:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik weet niet wat je verwacht te horen. De zaterdag zal duidelijk minder leuk zijn dan MDMA normaal is, het is slecht voor je, je kater wordt er erger van en het zal op termijn ook een negatief effect hebben op toekomstige MDMA-ervaringen. Zal het leuker zijn dan een nuchter feest? Ja. Wil je ooit zonder drugs kunnen feesten? Dan moet je misschien maar eens beginnen met oefenen.

Meer een algemene bevinding.

Zin schreef:

Ben nuchter begonnen maar sinds ik alleen nog maar naar techno feesten ga....

El Mare schreef:
Of jaren nuchter naar feestjes zijn gegaan, maakt het ook dat het een stuk makkelijker is om niks te gebruiken, omdat je weet dat je toch wel geniet van de muziek, zoals hierboven werd aangegeven.

Zie hierboven :)

--------------

Met hardstyle/hardcore feesten gebruikte ik nooit drugs maar sinds ik helemaal van de techno ben is het omgeslagen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 17:21 

Hardtraxxer

Ik wil 1gram 4fmp bestellen via internet en je kan kiezen tussen normale post of aangetekende post via post NL. Met aangetekende post komt er 11 euro bij wat relatief best veel is omdat 1 gram 4fmp maar 18 euro kost, wat kan ik het beste doen?

Hebben jullie ervaring met het bestellen van research chemicals via internet of hebben jullie nog andere tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:02 

Hardtraxx Veteran

Heb vroeger een keertje 5gram wiet besteld toen de originele 'silkroad' nog online was. Dat kwam toen gewoon in een bubble wrap enveloppe... van greenpeace. :lol:

Aangetekend is toch gewoon dat je moet tekenen voor ontvangst? Het is normaal klein genoeg dat het gewoon in een enveloppe gaat en dus gewoon de brievenbus in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag op Ground Zero voor het eerst MDMA geprobeerd. Vond het veel minder vies dan ik eigenlijk had verwacht. Effect kwam erg lekker op en ik vond het makkelijker om hiermee steeds een beetje te pakken, t.o.v. xtc. Erg fijne avond was het, waarin ik er redelijk rustig maar toch zeker goed in kwam. Enorm fijne ervaring :loving:
Vorige  1 ... 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic