Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jordi wrote:Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.
Ben ik ook wel benieuwd naar xD
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Oeh word zo gezellig he dirkie :loving:
T
Net 5 gram speed gehaald kijken of we het weekend kan door komen daar mee
Hoe kan ik deze het beste drogen?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jordi wrote:Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.
Die heb je ook al langer dan een jaar thuis liggen of niet? xd
Zitten jullie heel toevallig op Centerparcs Het Heijderbos? :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Het ligt al een tijdje op de plank ja. Ben normaal totaal niet zo van de drugs gebruiken(een g'tje op de terugweg dan weer wel :$ ) op feesten dus het was even wachten tot de juiste setting.
T
M-arijn wrote:
Grudgie wrote:Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)
Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.
Nobody Cares
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
The Exorsist wrote:Net 5 gram speed gehaald kijken of we het weekend kan door komen daar mee
Hoe kan ik deze het beste drogen?
Nobody Cares.
Edit: Als je speed haalt moet je toch wel weten hoe je het droogt? :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
The Exorsist wrote:
M-arijn wrote:
Grudgie wrote:Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)
Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.
Nobody Cares
Wessel pleur op en stop met leven
T
M-arijn wrote: Wessel pleur op en stop met leven
Duik zelf de bosjes in :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Voor mij niet van toepassing, maar voor sommigen hier interessante informatie: http://www.vice.com/nl/read/mocht-je-op ... etalen-245
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt... klaaaaaaaar ^^
Hardtraxx Veteran
Zaterdag tijdens Ground Zero maar weer eens aan de M, zit me alleen nog te bedenken of pure doe of een half pilletje. Ben benieuwd naar de ervaring aangezien het al meer dan een half jaar geleden is dat ik M gedaan heb.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Eh, tijdens ADE gaan we vrijdag en zaterdag naar een feestje.
Durf gewoon niet 2 dagen aan de xtc te zitten :P of valt het allemaal wel mee?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Je hoeft ook niet per se te gebruiken om je op een feest te vermaken he :thumbup:
A
Gewoon 1 dag doen en de andere dag niet is ook een prima optie toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Steffnov wrote:Je hoeft ook niet per se te gebruiken om je op een feest te vermaken he :thumbup:
Ja en nee. Laatste festival hebben we het geprobeerd maar door al het bier liep de rekening wel heel hoog op.
Moet ook wel zeggen dat ik een feestje zonder snoep beduidend minder voortaan vind.

AndyAsteroids wrote:Gewoon 1 dag doen en de andere dag niet is ook een prima optie toch?

Zie hierboven.

Mijn besluit staat nog niet vast maar was op zoek naar eventuele bevindingen etc. :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik weet niet wat je verwacht te horen. De zaterdag zal duidelijk minder leuk zijn dan MDMA normaal is, het is slecht voor je, je kater wordt er erger van en het zal op termijn ook een negatief effect hebben op toekomstige MDMA-ervaringen. Zal het leuker zijn dan een nuchter feest? Ja. Wil je ooit zonder drugs kunnen feesten? Dan moet je misschien maar eens beginnen met oefenen.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.
Eerste paar keren dat ik nuchter ging hield ik het niet vol tot het einde en iedere keer last van onderrug en voeten en benen noem maar op, maar daarna viel het ook wel mee + als je gewoon voor de lineup/muziek gaat is het sowieso al een heel stuk makkelijker om nuchter te gaan, want genieten doe je dan toch wel :thumbup:

De dag erop heb je al helemaal geen spijt meer dat je nuchter bent gegaan, omdat je dan gewoon topfit bent :D

En dat probleem dat je een te hoge rekening krijgt ivm drinken/bier dat ligt echt bij jezelf.
Hardtraxx Veteran
Of jaren nuchter naar feestjes zijn gegaan, maakt het ook dat het een stuk makkelijker is om niks te gebruiken, omdat je weet dat je toch wel geniet van de muziek, zoals hierboven werd aangegeven.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zin wrote:Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.
Eerste paar keren dat ik nuchter ging hield ik het niet vol tot het einde en iedere keer last van onderrug en voeten en benen noem maar op, maar daarna viel het ook wel mee + als je gewoon voor de lineup/muziek gaat is het sowieso al een heel stuk makkelijker om nuchter te gaan, want genieten doe je dan toch wel :thumbup:

De dag erop heb je al helemaal geen spijt meer dat je nuchter bent gegaan, omdat je dan gewoon topfit bent :D

En dat probleem dat je een te hoge rekening krijgt ivm drinken/bier dat ligt echt bij jezelf.
Ik heb nog nooit 'party drugs' gebruikt, en ga idd altijd voor de muziek naar een festival. Zodra ik he terein op loop, de muziek hoor en de bass door me botten voel gaan, schiet de adrenaline door mijn lichaam en ga ik het hele feest lang los. :D Zodra de muziek uitgaat op 't einde stort ik wel in, maar dan kunnen mijn maten die wel het e.e.a gebruiken me richting de trein helpen :P. Gedurende het feest drink ik vaak aan 't begin een paar biertjes(3-5) en daarna stap ik over op water (lekker cheap bijvullen indien mogelijk). Heb dus ook geen grote rekening ^^
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
phoenix wrote:
Zin wrote:Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.

Ik heb nog nooit 'party drugs' gebruikt, en ga idd altijd voor de muziek naar een festival. Zodra ik he terein op loop, de muziek hoor en de bass door me botten voel gaan, schiet de adrenaline door mijn lichaam en ga ik het hele feest lang los. :D Zodra de muziek uitgaat op 't einde stort ik wel in, maar dan kunnen mijn maten die wel het e.e.a gebruiken me richting de trein helpen :P. Gedurende het feest drink ik vaak aan 't begin een paar biertjes(3-5) en daarna stap ik over op water (lekker cheap bijvullen indien mogelijk). Heb dus ook geen grote rekening ^^
En je hebt gewoon een goed feestje gehad neem ik aan. Ideaal dus :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
PNXRMX wrote:Ik weet niet wat je verwacht te horen. De zaterdag zal duidelijk minder leuk zijn dan MDMA normaal is, het is slecht voor je, je kater wordt er erger van en het zal op termijn ook een negatief effect hebben op toekomstige MDMA-ervaringen. Zal het leuker zijn dan een nuchter feest? Ja. Wil je ooit zonder drugs kunnen feesten? Dan moet je misschien maar eens beginnen met oefenen.
Meer een algemene bevinding.

Ben nuchter begonnen maar sinds ik alleen nog maar naar techno feesten ga....
El Mare wrote:Of jaren nuchter naar feestjes zijn gegaan, maakt het ook dat het een stuk makkelijker is om niks te gebruiken, omdat je weet dat je toch wel geniet van de muziek, zoals hierboven werd aangegeven.
Zie hierboven :)

--------------

Met hardstyle/hardcore feesten gebruikte ik nooit drugs maar sinds ik helemaal van de techno ben is het omgeslagen. :P
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik wil 1gram 4fmp bestellen via internet en je kan kiezen tussen normale post of aangetekende post via post NL. Met aangetekende post komt er 11 euro bij wat relatief best veel is omdat 1 gram 4fmp maar 18 euro kost, wat kan ik het beste doen?

Hebben jullie ervaring met het bestellen van research chemicals via internet of hebben jullie nog andere tips?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Heb vroeger een keertje 5gram wiet besteld toen de originele 'silkroad' nog online was. Dat kwam toen gewoon in een bubble wrap enveloppe... van greenpeace. :lol:

Aangetekend is toch gewoon dat je moet tekenen voor ontvangst? Het is normaal klein genoeg dat het gewoon in een enveloppe gaat en dus gewoon de brievenbus in.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Afgelopen zaterdag op Ground Zero voor het eerst MDMA geprobeerd. Vond het veel minder vies dan ik eigenlijk had verwacht. Effect kwam erg lekker op en ik vond het makkelijker om hiermee steeds een beetje te pakken, t.o.v. xtc. Erg fijne avond was het, waarin ik er redelijk rustig maar toch zeker goed in kwam. Enorm fijne ervaring :loving: