PNXRMX schreef:
Ik weet niet wat je verwacht te horen. De zaterdag zal duidelijk minder leuk zijn dan MDMA normaal is, het is slecht voor je, je kater wordt er erger van en het zal op termijn ook een negatief effect hebben op toekomstige MDMA-ervaringen. Zal het leuker zijn dan een nuchter feest? Ja. Wil je ooit zonder drugs kunnen feesten? Dan moet je misschien maar eens beginnen met oefenen.
Meer een algemene bevinding.
Zin schreef:
Precies wat hier boven staat over het nuchter feesten, dat moet je echt opbouwen inderdaad.
Eerste paar keren dat ik nuchter ging hield ik het niet vol tot het einde en iedere keer last van onderrug en voeten en benen noem maar op, maar daarna viel het ook wel mee + als je gewoon voor de lineup/muziek gaat is het sowieso al een heel stuk makkelijker om nuchter te gaan, want genieten doe je dan toch wel
De dag erop heb je al helemaal geen spijt meer dat je nuchter bent gegaan, omdat je dan gewoon topfit bent
En dat probleem dat je een te hoge rekening krijgt ivm drinken/bier dat ligt echt bij jezelf.
Ben nuchter begonnen maar sinds ik alleen nog maar naar techno feesten ga....
El Mare schreef:
Of jaren nuchter naar feestjes zijn gegaan, maakt het ook dat het een stuk makkelijker is om niks te gebruiken, omdat je weet dat je toch wel geniet van de muziek, zoals hierboven werd aangegeven.
Zie hierboven
--------------
Met hardstyle/hardcore feesten gebruikte ik nooit drugs maar sinds ik helemaal van de techno ben is het omgeslagen.