Ga jij ooit nog wel eens nuchter naar feestjes? 
Jawrote:Ga jij ooit nog wel eens nuchter naar feestjes?
Jawrote:Ga jij ooit nog wel eens nuchter naar feestjes?
Als het goed is met muziek, anders ben je met de verkeerde activiteit bezig. Ga dan iets doen wat je wel voldoening geeft.wrote:En hoe gaat iedereen zichzelf vermaken op Q-Base?![]()
De één heeft het er continu over, de ander heeft het nog nooit gezien. Denk dat het standaard een bepaalde richting op is dus, zou je alleen niet kunnen zeggen welke.wrote:2 jaar geleden niks gezien, maar iemand ervaring met fuiken/controles van de Duitse Politie bij Q-base ?
Wij zijn twee jaar geleden aangehouden op een dorpsweggetje richting Q-Base. Iedereen moest legitimatie laten zien, verder werd alleen gevraagd wat we daar kwamen doen en of we drugs bij hadden. Geen hond of niks erbij.wrote:2 jaar geleden niks gezien, maar iemand ervaring met fuiken/controles van de Duitse Politie bij Q-base ?
Succes met paranoia en lichte hartkloppingenwrote:2 capsules 4fmp van 180 mg binnen voor Q-base.
Kut, nagels heb ik er allemaal al afgebetenwrote:Ja dat moet wel lukken maar heel makkelijk zal het niet gaan.
Heb het zelf 1x gedaan, je moet wel nagels hebbenen zelf kreeg ik warme handen waardoor de capsule plakkerig werd omdat het smolt
Je kunt je eigen ervaringen niet spiegelen naar die van anderenwrote:Succes met paranoia en lichte hartkloppingenwrote:2 capsules 4fmp van 180 mg binnen voor Q-base.
Dosis zegt sowieso niet alles, heb een keer 250 gepakt en nergens last van gehad, maar heb ook een keer gehad dat ik een klein half uurtje lichtelijk paranoia werd van maar 160mg (als in het gevoel hebben dat iedereen me aan zat te staren en zo). Gemoedstoestand, hoe je geslapen hebt e.d. zullen daar ook zeker een rol in meespelen.wrote:Je kunt je eigen ervaringen niet spiegelen naar die van anderenwrote:Succes met paranoia en lichte hartkloppingenwrote:2 capsules 4fmp van 180 mg binnen voor Q-base.
WC deuren open trekken heb ik wel eens meegemaakt met iemand, maar dat was een feest niet door een Nederlandse organisatie met niet Nederlandse beveiliging, volgens mij heb je op Q-Base ook gewoon Nederlandse (Maximus?) beveiliging en dan heb ik er nog nooit van gehoord.wrote:Kut, nagels heb ik er allemaal al afgebetenwrote:Ja dat moet wel lukken maar heel makkelijk zal het niet gaan.
Heb het zelf 1x gedaan, je moet wel nagels hebbenen zelf kreeg ik warme handen waardoor de capsule plakkerig werd omdat het smolt
Denk dat ik voor de zekerheid nog maar een vloeitje meeneem voor het geval ik die capsule verneuk
Hoe zit dat trouwens met wc controles, hoor weleens verhalen dat ze wc hokjes opentrekken? Aangezien ik waarschijnlijk wel 5 minuten aan dat ding sta te kloten daarbinnen