Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ga jij ooit nog wel eens nuchter naar feestjes? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:36 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ga jij ooit nog wel eens nuchter naar feestjes? xd

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 21:16 

Hardtraxx Veteran

En hoe gaat iedereen zichzelf vermaken op Q-Base? :D
Ik heb 'n cap van 220mg 4-FMP en ook voor het eerst sinds een aardig tijdje weer eens xtc doen, rode Rolling Stones :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

Biertjengs
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 01:10 

Hardtraxx Veteran

Lekker fumpen, gewoon (zoals ik altijd doe met 4F) capje maken van ongeveer 150 mg. Als ik dan rond 11, 12 drop ben ik rond 7 uur weer een beetje nuchter en kan ik op een 'normale' tijd gaan slapen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 08:33 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
En hoe gaat iedereen zichzelf vermaken op Q-Base? :D

Als het goed is met muziek, anders ben je met de verkeerde activiteit bezig. Ga dan iets doen wat je wel voldoening geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:06 

Hardtraxx Veteran

2 capsules 4fmp van 180 mg binnen voor Q-base :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Kan MXE in combinatie met 4-FMP en xtc? Heb MXE gefixt voor op de after, maar weet niet of dat wel verstandig is als ik op Q-Base al 4-FMP en xtc op heb, of is dat geen gevaarlijke combo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

https://www.google.nl/search?q=mxe+comb ... 3&ie=UTF-8

4e hit

http://www.bluelight.org/vb/threads/564 ... ions/page3

"Note the bolded words "serotonin releaser". Methoxetamine has in the past demonstrated the ability to cause serious problems in conjunction with serotonin releasers; the combination of methoxetamine and MDAI (which is a serotonin releaser with no other effects to speak of) lead to the death of one unfortunate Swede who had taken only a moderate dose of both compounds. Simply put: the combination of methoxetamine and a serotonin releaser appears to be extremely dangerous!

It is therefore highly inadvisable to combine methoxetamine with any serotonin releaser or suspected serotonin releaser, or with DXM (a very potent serotonin reuptake inhibitor, though not a releaser) -- this includes MDMA, 6-APB, AMT, MDAI to name a few."

Kei lastig he, dat google xd

Goed, ik zal het even in het Nederlands voor je samenvatten: schijnt heel gevaarlijk te zijn om MXE te combineren met een serotonine-releaser (kan er even geen goede vertaling voor bedenken), zoals MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

:$

Thanks, dan laat ik het maar denk ik. Hoor wel goede verhalen over keta + mdma combi, maar MXE is toch bijna hetzelfde als keta wat ik van veel mensen hoor?
Nou ja, dan maar keta proberen te fixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

2 jaar geleden niks gezien, maar iemand ervaring met fuiken/controles van de Duitse Politie bij Q-base ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 21:26 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
2 jaar geleden niks gezien, maar iemand ervaring met fuiken/controles van de Duitse Politie bij Q-base ?

De één heeft het er continu over, de ander heeft het nog nooit gezien. Denk dat het standaard een bepaalde richting op is dus, zou je alleen niet kunnen zeggen welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:03 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:

Wij zijn twee jaar geleden aangehouden op een dorpsweggetje richting Q-Base. Iedereen moest legitimatie laten zien, verder werd alleen gevraagd wat we daar kwamen doen en of we drugs bij hadden. Geen hond of niks erbij.

Niks om je druk over te maken dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 17:37 

Hardtraxxer

Het Duitse drugsbeleid slaat dus ook nergens op. En dat is dan het 'voorbeeldland' voor Europa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 17:52 

Hardtraxx Veteran

Wil niet zeggen dat ze dat voor alles zijn :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:07 

Hardtraxxer

Daar heb je gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dus een cap van 220mg 4-FMP voor morgen maar ik wil eigenlijk liever 160/170mg of zo omdat ik later nog xtc en keta pak. Maar ik krijg die capsule morgen pas, en die gast van wie ik 'm koop zegt dat ie er niks uit kan halen. Kan ik morgen gewoon even op de wc op het oog wat eruit halen en hem dan weer dichtdoen, of kan dat niet als een cap eenmaal dicht zit? Heb nog nooit capsules gevuld namelijk, vandaar mijn vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:26 

Hardtraxx Veteran

Ja dat moet wel lukken maar heel makkelijk zal het niet gaan.

Heb het zelf 1x gedaan, je moet wel nagels hebben ;) en zelf kreeg ik warme handen waardoor de capsule plakkerig werd omdat het smolt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:01 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Succes met paranoia en lichte hartkloppingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:32 

ken mensen die er meer doen en daar geen last van hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Heb het zelf 1x gedaan, je moet wel nagels hebben ;) en zelf kreeg ik warme handen waardoor de capsule plakkerig werd omdat het smolt xd

Kut, nagels heb ik er allemaal al afgebeten xd
Denk dat ik voor de zekerheid nog maar een vloeitje meeneem voor het geval ik die capsule verneuk :P

Hoe zit dat trouwens met wc controles, hoor weleens verhalen dat ze wc hokjes opentrekken? Aangezien ik waarschijnlijk wel 5 minuten aan dat ding sta te kloten daarbinnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
urbandesigner schreef:

Je kunt je eigen ervaringen niet spiegelen naar die van anderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Raven schreef:
urbandesigner schreef:

Je kunt je eigen ervaringen niet spiegelen naar die van anderen :P

Dosis zegt sowieso niet alles, heb een keer 250 gepakt en nergens last van gehad, maar heb ook een keer gehad dat ik een klein half uurtje lichtelijk paranoia werd van maar 160mg (als in het gevoel hebben dat iedereen me aan zat te staren en zo). Gemoedstoestand, hoe je geslapen hebt e.d. zullen daar ook zeker een rol in meespelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:52 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
ErikZ schreef:

Kut, nagels heb ik er allemaal al afgebeten xd
Denk dat ik voor de zekerheid nog maar een vloeitje meeneem voor het geval ik die capsule verneuk :P

Hoe zit dat trouwens met wc controles, hoor weleens verhalen dat ze wc hokjes opentrekken? Aangezien ik waarschijnlijk wel 5 minuten aan dat ding sta te kloten daarbinnen xd

WC deuren open trekken heb ik wel eens meegemaakt met iemand, maar dat was een feest niet door een Nederlandse organisatie met niet Nederlandse beveiliging, volgens mij heb je op Q-Base ook gewoon Nederlandse (Maximus?) beveiliging en dan heb ik er nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:18 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke combi, 4-F met xtc :love:
Waar ik normaal altijd vaag en lam word van pillen en geen zin meer heb om los te gaan, bleef ik nu vrij helder door de 4-F en had ik nog een shitload aan energie. Klapt wel ontiegelijk hard in zeg na 4, had een halfje gepakt maar moest bij de inslag even weg uit de massa en gaan zitten omdat ik bang was tegen de vlakte te gaan. Klein kwartiertje later was het alleen maar genieten :love:
Vorige  1 ... 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic